لوله بازکنی ولیعصر

لوله بازکنی ولیعصر

فهرست مطالب

لوله بازکنی در ولیعصر با بهترین قیمت و 100% تضمینی

نگران نباشید! متخصصین لوله بازکنی ولیعصر در کمترین زمان اقدام به رفع گرفتگی لوله شما، حفاری چاه، سرویس و تعمیر توالت فرنگی و یا تخلیه چاه فاضلاب می کنند!

ممکن است برای هر شهروندی گرفتگی لوله فاضلاب در تهران پیش بیاید و بعضاً در ساعاتی از شبانه‌روز این اتفاق بیفتد که دسترسی به بسیاری از خدمات شهری ناممکن باشد.

خدمات لوله بازکنی در ولیعصر با پرسنلی متعهد و باتجربه با سابقه کار بسیار بالا در شرکت کاسپین آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز در محدوده ولیعصر را خواهد بود.

این اطمینان به شما داده خواهد شد که لوله بازکنی ولیعصر با رعایت کلیه اصول بهداشتی در خدمات خود، از جمله رفع گرفتگی لوله در هر نقطه از منزل مثل حیاط، آشپزخانه، سرویس­‌های بهداشتی و … در کمترین زمان اقدام به رفع مشکل شما خواهد نمود. کافی است با یک تماس به طور کلی مشکل خود را حل نمایید.

☎ شماره تماس لوله بازکنی ولیعصر

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در ولیعصر

خدمات لوله بازکنی ولیعصر با رعایت تمامی اصول بهداشتی این اطمینان را به شما می‌دهد هزینه تمام شده برای کلیه­‌ی خدماتی که توسط شرکت کاسپین ارائه می­‌شود کاملا مطابق با نرخ تصویب شده در اتحادیه است و طبق قانون دریافت هرگونه هزینه اضافی تخلف محسوب می­‌شود.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های شرکت کاسپین نسبت به سایر رقیبان خود ضمانت خدمات انجام شده توسط این شرکت است.

علاوه بر خدمات رفع گرفتگی لوله، یکی دیگر از خدماتی که شرکت کاسپین برای شما عزیزان در نظر گرفته تخلیه چاه فاضلاب در ولیعصر است. انجام این کار در کمترین زمان ممکن با ارائه بالاترین خدمات و ضمانت امکان‌پذیر خواهد بود.

جهت دریافت خدمات در زمینه تخلیه چاه می‌توانید با شماره‌های شرکت کاسپین تماس بگیرید.

لوله بازکنی ولیعصر

قیمت لوله بازکنی ولیعصر تهران

هزینه‌های تعمیرات مربوط به لوله بازکنی، حفر چاه یا تخلیه فاضلاب باید طبق نرخ مصوب اتحادیه دریافت شود. اما برخی شرکت‌ها با دریافت هزینه اضافه، خلاف مقررات اتحادیه عمل می‌کنند. شرکت کاسپین در شعبات لوله بازکنی ولیعصر، لوله بازکنی پاسداران و … بدون تغییر در نرخ تصویب شده؛ کلیه‌ی خدمات خود را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه خواهند کرد.

تنها با یک تماس از پرداخت هزینه اضافی برای خود، جلوگیری کنید و با کیفیت­ترین کار را همراه با بهترین قیمت از لوله بازکنی ولیعصر دریافت نمایید.

قیمت و نرخ مناسب در عین حال ارائه خدمات باکیفیت از ویژگی‌های مهم و قابل توجه شرکت‌‌های خدماتی موفق و معتبر می‌باشد.

لوله بازکنی ولیعصر

خدمات ما در محدوده ولیعصر

شرکت لوله بازکنی کاسپین با داشتن سال­‌ها تجربه در زمینه­ی رفع مشکلات مربوط به لوله‌­ها در ساختمان،کاملا آمادگی خدمت­‌رسانی به مشتریان خود در محدوده ولیعصر و دیگر مناطق تهران را دارد. رفع فوری مشکل با تجهیزات پیشرفته، قیمت ارزان و مناسب و استفاده از نیروهای تخصصی و کارشناسان حرفه‌ای از مجموعه ویژگی‌های لوله بازکنی ولیعصر است.

اگر به دنبال شرکت لوله بازکنی ولیعصر هستید که هم از مهارت آن اطمینان داشته باشید و هم کمترین هزینه را برای شما در بر داشته باشد می توانید روی شرکت کاسپین حساب کنید.

از دیگر مزایای شرکت کاسپین نسبت به سایر شرکت‌ها برای بازکردن لوله، دریافت تسویه حساب پس از انجام کار و رضایت خاطر شما مشتریان عزیز می باشد.

همه‌­ی خدمات در محدوده ولیعصر به صورت شبانه‌روزی ارائه خواهد شد و در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از بروز نم و رطوبت در ساختمان، نشتی و ترکیدگی لوله‌ها، تخلیه چاه، حفر چاه و لایروبی چاه، تعمیرات سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … از طریق تماس با لوله بازکنی شبانه‌روزی ولیعصر بدون هیچ نگرانی مشکلات شما در اسرع وقت حل خواهند شد و محل انجام عملیات بدون کثیف‌کاری ترمیم و به اتمام می‌رسد.

شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دولتی, شرکت‌ها, مجتمع‌ها, پاساژها, هتل‌ها و رستوران‌ها می‌باشد.

خارج ساختن اشیا از لوله توالت در ولیعصر

شاید برای شما یا اطرافیانتان این اتفاق رخ داده باشد که یک وسیله ارزشمند مثل طلا یا حتی موبایلتان به درون لوله توالت یا راه آب و … بیافتد؛ قبل از آن­که به­‌تنهایی دست‌به­کار شوید و کاری انجام دهید، فقط با شرکت کاسپین تماس بگیرید و خارج کردن اشیا را از داخل لوله و چاه فاضلاب به ما بسپارید. این کار توسط دستگاه ساکشن انجام می­شود.

نکته: به جهت اهمیتی که شما عزیزان برای ما دارید، شرکت کاسپین با تضمین صد درصد، خدمات خود را گارانتی می­کند. ما این تضمین را به شما خواهیم داد، در صورتی که از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید، هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

لوله بازکنی ولیعصر

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی ولیعصر تهران

لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن در منطقه ولیعصر 100% تضمینی

لوله بازکنی ولیعصر و سایر نقاط تهران به وسیله شرکت کاسپین به دلیل استفاده از تجهیزات به‌روز بسیار سریع انجام خواهد شد. شما عزیزان اگر برای رفع گرفتی لوله‌های فاضلاب منزل خود اگر زمان بسیاری کمی را دارید می‌توانید با ما تماس حاصل کنید.

شرکت‌های موفق همواره در سرعت ارائه خدمات بسیار حساس می‌باشند و برای تحقق این امر تمام ظرفیت و توان خود را بکار می‌برند زیرا همانطور که عرض کردیم مشکلاتی که در زمینه لوله بازکنی پیش می‌آید می‌تواند زندگی را بسیار مختل نماید.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در ولیعصر تهران

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که نحوه‌­ی کار دستگاه لوله بازکنی چگونه است؟ چه مراحلی را برای بازکردن لوله‌­ها توسط دستگاه لوله بازکنی باید طی کرد؟ بازکردن لوله با دستگاه به دو روش دستی و برقی انجام می‌­گیرد و ما قصد داریم تا به طور کامل مراحل انجام کار با دستگاه برقی که توسط لوله بازکنی ولیعصر انجام می‌­گیرد را توضیح دهیم:

  • بررسی محل گرفتگی
  • آماده‌سازی دستگاه‌های لوله بازکنی
  • انتخاب فنر مناسب با توجه به نوع گرفتگی
  • اتصال فنر به دستگاه
  • ورود فنر به درون لوله مسدود شده
  • با روشن کردن دستگاه، فنر شروع به چرخش می‌کند و گرفتگی برطرف می‌شود.
  • تمیز کردن دستگاه
  • چک کردن مسیر لوله جهت اطمینان از باز شدن آن
  • در نهایت، شستشوی محل

علاوه بر دستگاه لوله بازکنی برقی، شرکت کاسپین از دستگاه پمپ هوا و واترجت (پمپ آب) نیز استفاده می‌کند.

تعمیر توالت فرنگی در ولیعصر

تعمیر توالت فرنگی در ولیعصر

یکی دیگر از خدمات ما در شعبه لوله بازکنی ولیعصر و سایر نقاط تهران، باز کردن لوله سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. لوله فاضلاب در هر دو نوع، همیشه به یک لوله U شکل متصل است که همانند یک کاسه پر از آب می‌­باشد و رابطه بین چاه فاضلاب با فضای سرویس بهداشتی را قطع می‌کند. در واقع همان مقدار آبی که درون سیفون یا شترگلو وجود دارد این وظیفه را برعهده دارد.

گاهی اوقات افتادن یک شیء درون لوله، و گیر کردن در انتهای بخش U شکل، می‌تواند موجب گرفتگی لوله توالت شود. این شیء به هیچ عنوان نمی‌تواند از سیفون رد شود و همان پایین می‌ماند و خود موجب گرفتگی می‌شود.

نکته: به هیچ وجه اقدام به هل دادن شی به داخل لوله را نکنید؛ ممکن است در ادامه در قیمت دیگری از لوله گیر کند و خروج آن را برای شما سخت­‌تر کند.

ما به شما پیشنهاد می­‌کنیم با شماره لوله بازکنی ولیعصر تماس حاصل نمایید تا نیروهای متخصص لوله بازکنی ولیعصر به سرعت و با استفاده از تجهیزات مناسب؛ مشکل گرفتگی سرویس بهداشتی منزل شما را حل نمایند.

 

لوله بازکنی آشپزخانه در ولیعصر

دلیل گرفتگی مداوم لوله آشپزخانه این است که لوله فاضلاب آشپزخانه نسبت به سایر لوله‌ها از قطر کمتری برخوردار و باریک­تر است بنابراین شستشوی ظروف، روزانه مقدار زیادی چربی را به درون لوله می‌فرستد در نتیجه درون لوله پر از لجن و چربی می­‌شود و در نهایت منجر به گرفتگی شدید لوله خواهد شد.

روش خانگی سریع برای رفع رفتگی لوله آشپزخانه: بهترین راه آب­جوش است. آب­جوش مانع ته­‌نشین شدن مواد در شتر گلویی لوله خواهد شد. می‌توانید با حل کردن مایع ظرفشویی (ضدچربی) در آب گرم و ریختن به داخل لوله تا حدی به پاکسازی اولیه لوله­‌ها کمک کنید.

چنانچه با روش‌های خانگی لوله بازکنی، موفق به بازکردن لوله آشپزخانه نشدید، جای هیچ نگرانی نیست؛ می‌توانید با شماره لوله بازکنی ولیعصر تماس بگیرید، ما وظیفه داریم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

مهم ترین علت گرفتگی لوله آشپزخانه چیست؟

ورود غذاهای اضافه به درون لوله ظرفشویی، رسوب چربی­ها مهم ترین دلیل گرفتگی لوله آشپزخانه است. بنابراین اولا ظروف را به‌همراه ته مانده غذا درون سینک نگذارید. دوما این که همیشه ظروف چرب را درون آب گرم و مایع ظرفشویی بخوابانید تا چربی موجود درون مایع حل شود و اثر چربی آن از بین برود. پس از شستن می‌­توانید آب گرم به همراه مایع چربی زدا را در داخل لوله ریخته تا مانع از باقی ماندن چربی‌ها و رسوب آن­‌ها در لوله شود.

اما بهترین و مؤثرترین راه برای گرفع گرفتگی لوله آشپزخانه، استفاده از فنر برای باز کردن آن است. در لوله بازکنی ولیعصر برای رفع آن از دستگاه فنر زنی استفاده می‌شود که علاوه بر سرعت بالای انجام کار؛ بدون ایجاد خرابی و آلودگی، مسیر را به راحتی باز می‌کند.  حفاری چاه در ولیعصر

حفاری چاه در ولیعصر

چنان‌چه به حفاری چاه در ولیعصر یا محدوده اطراف آن نیاز دارید، تنها با یک تماس کارشناسان زبده و متخصص ما برای انجام عملیات حفر در محل حاضر می­‌شوند.

شرکت کاسپین با داشتن نیروهای ماهر در زمینه حفاری و استفاده از مجهزترین و پیشرفته­‌ترین دستگاه­‌ها، قادر به ارائه خدمات به صورت دستی و ماشینی در کنار خدمات لوله بازکنی ولیعصر است. قیمت حفاری چاه بسته به نوع زمین، عمق چاه، نوع تجهیزاتی که به­‌کار برده می­‌شود متفاوت است اما لوله بازکنی ولیعصر این تضمین را به شما خواهد داد که نسبت به سایر رقبا، حفاری چاه را با قیمت مناسب­‌تر و البته کیفیت بهتری انجام خواهد داد.

لایروبی چاه در ولیعصر

لایروبی چیست؟ به خارج کردن خاک، سنگ و مواد جامد از چاه که باعث گرفتگی آن و در نتیجه پر شدن چاه می­‌شود، لایروبی می‌­گویند. این اقدام  اگر به­‌درستی انجام گیرد کارایی چاه را افزایش داده و موجب کاهش تخلیه چاه می­‌گردد. لوله بازکنی ولیعصر با سابقه­‌ی طولانی، خدمات کف­‌تراشی و لایروبی چاه را در این منطقه انجام می­‌دهد. با انجام دوره‌ای لایروبی چاه می‌توان طول عمر چاه را بالا برد و از هزینه‌های اضافی حفر چاه جدید جلوگیری کرد.

لایروبی چاه در ولیعصر

روش‌های بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب

روش‌­های خانگی بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد که بسته به میزان گرفتگی لوله می‌­توانند تاثیرات متفاوتی داشته باشند. چنانچه هر کدام از روش­‌های زیر پاسخ­گوی مشکل شما نبود؛ کافی است با لوله بازکنی ولیعصر تماس بگیرید تا با استفاده از نیروهای متخصص، در کمترین زمان و بالاترین سرعت ممکن در محل حاضر و شما را یاری نماییم.

ما در این بخش می‌خواهیم به شما کمک کنیم که با انجام 9 روش سریع و آسان، نسبت به بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب اقدام نمایید:

  1. استفاده از سیم خم شده
  2. استفاده از جاروبرقی خشک و تر صنعتی
  3. ریختن آب جوش
  4. استفاده از کاستیک سودا (سود سوزآور)
  5. تمیز کردن لوله‌ها و اتصالاتفاضلاب در دسترس
  6. استفاده از فنرلوله بازکنی
  7. استفاده از ترکیب نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین و ریختن این مواد داخل چاه به مدت 15 دقیقه. در صورت عدم نتیجه گیری می­‌توانید مجددا همین عمل را تکرار نمایید.
  8. استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین؛ همانند روش هفتم
  9. تلمبه زدن با استفاده از مایع شوینده و آب ولرم

از جمله سایر خدمات شرکت کاسپین می‌­توان به رفع گرفتگی لوله توالت ایرانی علاوه بر توالت فرنگی اشاره کرد. در صورتی که شما هم با مشکل گرفتگی لوله توالت ایرانی یا فرنگی منزلتان روبه‌­رو شدید؛ حتما با سپردن این کار به ما در لوله بازکنی ولیعصر؛ خیال خودتان را راحت کنید و برای همیشه دغدغه گرفتگی لوله توالت را فراموش کنید.

لوله بازکنی ولیعصر

تشخیص ترکیدگی لوله در ولیعصر

یکی دیگر از خدمات ما در شعبه لوله بازکنی ولیعصر ، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است که به همه همشهریان عزیز در ولیعصر و سایر نقاط ارائه می‌گردد.

تشخیص ترکیدگی دستگاه بدون نیاز به تخریب و کنده‌کاری و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها ( برای مثال دستگاه مادون قرمز ) در این زمینه صورت می گیرد.

4/5 - (3 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

4 پاسخ

  1. سلام می خواستم بدونم خدمات دراوردن اشیا رو هم در لوله بازکنی ولیعصر انجام می دین یا نه؟

    1. بله، همانطور که در متن اشاره کردیم این خدمات را در کنار لوله بازکنی ، تخلیه چاه، تعمیر توالت فرنگی و ایرانی و … در ولیعصر انجام می‌دهیم.

  2. با درود.
    برای شرکت ها شما چه خدماتی میدید؟ و قرار داد سالیانه به چه شکلی هست؟

    1. درود بر کوروش گرامی

      شرکت ما علاوه بر خدمات لوله بازکنی در ولیعصر، خدمات زیر را نیز در محدوده ولیعصر ارائه می‌دهد:
      تخلیه چاه در تهران
      حفاری چاه در تهران
      نصب و تعمیر توالت فرنگی
      درآوردن اشیا از چاه توالت
      رفع نم و رطوبت ساختمان
      تشخیص محل ترکیدگی لوله با دستگاه
      لوله کشی فاضلاب
      نصب و تعمیر پکیج دیواری
      و …

      تمامی خدمات شرکت کاسپین به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته می‌باشد.

      جهت بستن قرارداد و کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است با مدیریت شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید