تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه تهران تخصص ماست کافیست همین الان گوشی را بردارید و با مشاوره رایگان و قیمت خوب اقدام به تخلیه چاه در استان تهران نمایید.

09127609500

پر شدن چاه فاضلاب یکی از مشکلاتی است که هر چندوقت یکبار اتفاق می افتد و نیاز به تخلیه چاه وجود دارد. ❕ اگر چاه شما پر شده و دچار مشکلاتی چون گرفتگی لوله توالت و بالا آمدن آب توالت باشید ✅ نگران نباشید. ✔ کافیست با خدمات تخلیه چاه شرکت کاسپین تماس بگیرید.

یکی از خدمات بسیار مهم به مردم در زمینه تخلیه چاه می‌باشد که گستردگی زیادی دارد مانند تخلیه چاه‌هایی که قدیمی بوده و پر شده‌اند این کار توسط ماشین‌های مکنده و ساکشن قوی انجام می‌شود و محتوی چاه خالی می‌گردد، لایروبی آنها که این کار به احیای چاه قدیمی کمک بسیار بزرگی می‌کند، ترمیم چاه، حفر چاه و …

شماره تماس شرکت کاسپین : 6697646809127609500

شرکت کاسپین در زمینه ارائه خدمات تخلیه چاه تهران، تخلیه چاه پاسداران، تخلیه چاه ولیعصر یا بطور مثال تخلیه چاه انقلاب و دیگر نقاط تهران بصورت شبانه روزی و فوری و ارزان آماده ارائه خدمات می‌باشد.

تخلیه چاه تهران

شرکت‌های تخلیه چاه و لوله بازکنی جزو شرکت‌ها و اصناف حساس و پیچیده‌ می‌باشند. زیرا مشکلاتی که در این زمینه برای مردم ایجاد می‌شود، آسایش و راحتی آنان را خدشه دار می‌سازد و در نتیجه خدمات باید در اسرع وقت به مردم ارائه گردد.

خدمات ارائه شده باید کیفیت بالایی داشته باشد و رضایت مشتری را به همراه داشته باشید وگرنه اگر شرکت‌های موردنظر بهترین امکانات و ابزار را نیز در اختیار داشته باشند اما از ماموران و نیروی حرفه‌ای و متخصص بی بهره باشند، فایده چندانی ندارد.

شرکت کاسپین علاوه بر داشتن نیروی حرفه‌ای و زبده، به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار آلات مدرن از کیفیت و سرعت بالایی در ارائه خدمات برخوردار است.

✅ قیمت تخلیه چاه طبق نرخ اتحادیه می باشد.✅ تخلیه چاه تهران به صورت کاملا مکانیزه

شرکت کاسپین با پوشش کامل استان تهران و نواحی حومه آن آمادگی ارائه هر چه سریع تر خدمات را دارد.

خدمات لوله بازکنی در تهران و تخلیه چاه، حفاری چاه، لایروبی چاه و بازنمودن گرفتگی توالت ایرانی و توالت فرنگی را از ما بخواهید.

شماره تلفن تخلیه چاه تهران 09127609500

تخلیه چاه تهران

نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب

  • 🔴 یکی از نشانه‌های بارز پر شدن چاه, زیاد شدن حضور سوسک‌ها در دستشویی و ساختمان است. زیرا پر شدن چاه فاضلاب باعث می‌شود که آب وارد محل زندگی سوسک‌ها شده و آن‌ها از محل چاه‌ها بیرون می‌آیند.
  • 🔵 امکان دارد کاشی‌های اطراف سنگ توالت نم زده و لق شوند.
  • ⚪ چاه‌های فاضلاب مربوط به حمام و توالت مداوم بوی بد می‌دهند و بوی بد فاضلاب از بین نمی‌رود.
  • ⚫ بالا آمدن آب فاضلاب بصورت پی در پی.

با دیدن این علائم سریعا با ماموران ما در شرکت کاسپین تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به “تخلیه چاه در تهران” و حومه اقدام کنیم.

❕ پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید تا از خطر ریزش چاه و خطرات احتمالی در امان باشید.

خطرات پر شدن چاه فاضلاب

آیا از خطرات ریزش چاه و همچنین پر شدن چاه فاضلاب اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید هر ساله چاه فاضلاب نیاز به بازدید دارد تا در صورت هرگونه مشکل, سرویس لازم برای ترمیم چاه قدیمی اعمال شود؟

عدم توجه به فرسوده شدن چاه یعنی پذیرش خطراتی همچون ریزش چاه فاضلاب.

تخلیه چاه تهران

چرا چاه فاضلاب سریع پر می‌شود؟

دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند بر زود پر شدن چاه تأثیر بگذارند. در ادامه ما این دلایل را بررسی می‌کنیم. 

1) انتخاب زمین نامناسب برای حفر چاه

جنس خاک چاه، می‌تواند بر زود پر شدن چاه فاضلاب تأثیرگذار باشد. به این صورت که اگر خاک دیواره و کف چاه جذب مناسبی نداشته باشند، آب و فاضلاب ورودی در بخش ابتدایی چاه انباشته می شوند. همین دلیل سبب پر شدن سریع چاه فاضلاب می‌شود. چنانچه زمین مناسبی برای حفرچاه انتخاب شود، فرایند جذب به درستی انجام می‌گیرد؛ در نتیجه چاه فاضلاب دیرتر پر خواهد شد.

به این نکته توجه کنید، زمین‌هایی که جنس خاک آن‌ها شنی و یا ماسه‌ای است، جذب بسیار بالایی دارند و در دراز مدت پر نخواهند شد. زمین‌هایی که جنس خاک آن‌ها از رس است به هیچ وجه برای حفر چاه مناسب نمی‌باشند زیرا قدرت نفوذ بسیار کمی دارند و سریع پر می‌شوند. 

2) جمع شدن مواد زائد

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند بر زود پر شدن چاه فاضلاب مؤثر باشد، جمع شدن مواد زائد است. مواد زائد همچون یک سد نفوذ ناپذیر در برابر پیشروی آب عمل می‌کنند. در نتیجه تجمع مواد زائد سبب پر شدن زودهنگام چاه فاضلاب می‌شوند.

به این نکته توجه کنید، در صورت بروز این مشکل (جمع شدن مواد زائد)، علاوه بر تخلیه چاه، باید برای لایروبی چاه هم اقدام کنید. 

3) ورود آب باران به داخل چاه فاضلاب

اکثر چاه‌های فاضلاب به دلیل ورود آب باران سریعاً پر می‌شوند. این مشکل اغلب در مناطقی پدید می آید که بارش باران در طول سال بسیار زیاد است. به خاطر اینکه چاه فاضلاب در مناطق بارانی به سرعت پر می‌شوند، باید در کنار چاه فاضلاب اصلی، چاه جدیدی مخصوص جذب آب باران حفر شود تا بتواند آب باران را جمع‌آوری کند.

4) کوچک بودن انباره چاه

یکی از مهم‌ترین دلایل پر شدن سریع چاه فاضلاب، کوچک بودن بیش از اندازه انباره چاه است. در هنگام ساخت انباره چاه باید آن را با توجه به ظرفیت ساختمان و فاضلاب ورودی، تنظیم کنند. 

5) استفاده بیش از اندازه از ظرفیت چاه

همانطور که می‌دانید هر چاه فاضلابی ظرفیت مخصوص به خودش را دارد، استفاده بیش از حد از ظرفیت چاه، باعث می شود تا آن (چاه فاصلاب) به سرعت پر شود. در زمان حفر چاه باید با توجه به جمعیت خانوار و فاضلاب تولیدی، ظرفیت آن را تعیین کنند.

6) جدا کردن لوله ناودان از چاه فاضلاب

آب باران تمیز و پاک است و اگر لوله‌ی ناودان را مستقیما به درون چاه فاضلاب بگذارید یعنی این مقدار آب را به درون چاه فاضلاب خود که منبع آب آلوده است هدایت کرده‌اید و ضمن هدر دادن آن، به پر کردن چاه خود نیز سرعت بخشیده‌اید.

7) عدم ریختن مواد اضافی درون چاه

پس از حفر چاه اگر می‌خواهید که مدت زیادی از آن استفاده نمایید؛ پس از ریختن مواد شیمیایی، آهک و حتی کود شیمیایی به دورن چاه خودداری کنید. این مواد ضمن پر کردن چاه می‌تواند جذب خاک شود و مشکلات زیست محیطی برای آب‌های زیر زمینی ایجاد کند.

شرکت تخلیه چاه کاسپین

شما هموطنان گرامی در استان تهران می‌توانید جهت تخلیه چاه در تهران و همچنین لوله بازکنی در تهران و سایر خدمات مانند حفر چاه فاضلاب در تهران با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه تهران
نمایش ویدیو درباره تخلیه چاه تهران

قیمت تخلیه چاه در تهران

نرخ تخلیه چاه به عوامل مختلفی مربوط می‌شود و با توجه به ابن عوامل نرخ و قیمت مزبور اعمال می‌گردد.

شرکت‌هایی که در زمینه این گونه خدمات فعالیت دارند بنا بر عواملی چون :

  • تجهیزات پیشرفته یا تجهیزات و ابزار آلات قدیمی و فرسوده
  • داشتن نیروی کار مجرب و متخصص یا نیروی کار بدون تخصص و بدون تجربه و دانش کافی
  • موقعیت مکانی : بطور مثال ممکن است قیمت تخلیه کردن چاه در یک شهر در مقایسه با تهران متفاوت باشد.

شماره تلفن تخلیه چاه تهران 09127609500

نرخ و قیمت هم باید بصورتی تعیین گردد که بین شرکت‌های مختلف ایجاد رقابت کند. البته قبمت‌ها توسط اتحادیه تصویب و به شرکت‌ها ابلاغ می‌گردد و شرکت‌های معتبر از قوانین اتحادیه شانه خالی نمی‌کنند و نرخی فراتر از نرخ تصویب شده از مشتری دریافت نمی‌کنند در غیر این صورت موظف به پرداخت حریمه خواهند شد.

عزیزانی که چاه قدیمی دارید و جهت تخلیه چاه فاضلاب خود اقدام نکرده‌اید بهتر است جهت جلوگیری از مشکلاتی از قبیل بالا آمدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله توالت و همچنین گرفتگی لوله توالت فرنگی و عوارض جانبی آن مانند : بوی بد فاضلاب که حاصل جمع شدن گاز فاضلاب و نیز زیاد شدن سوسک و حشرات دیگر، نسبت به تخلیه چاه اقدام کنید.

لایروبی چاه فاضلاب

مواد مختلفی مانند مو, چربی های مختلف, پلاستیک و … موجب ایجاد لایه ای ضد آب می‌شود که این لایه تمام دیواره چاه فاضلاب را می‌پوشاند. این امر موجب می‌شود که آب فاضلاب به داخل خاک نفوذ نکند و درنتیجه باعث تسریع در پر شدن چاه شده و تخلیه چاه هم پرهزینه خواهد بود.

شرکت کیمیا دژ کاسپین با لایروبی این مواد از چاه و همینطور شبکه فاضلاب, کف تراشی چاه فاضلاب و نیز لجن کشی, این تضمین را به شما می‌دهد که چاه فاضلاب مانند روز اول کشش خود را بدست بیاورد. لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی انجام می‌پذیرد.

تهرانی های عزیز جهت بهره مندی از خدمات تخلیه چاه شبانه روزی تهران، کافیست به ما زنگ بزنید.

 شماره تلفن شرکت کاسپین 09127609500

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی09127609500
همین حالا تماس بگیرید