لوله بازکنی 15 خرداد

لوله بازکنی 15 خرداد

فهرست مطالب

لوله بازکنی 15 خرداد آماده است تا خدمات خود را در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در سریع‌ترین زمان و به صورت شبانه روزی در این محدوده این منطقه انجام دهد.

شرکت کاسپین با داشتن نیروهای ماهر و مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته لوله بازکنی قادر است تا هرگونه گرفتگی لوله را باز کند.

چنانچه در 15 خرداد ساکن هستید و لوله‌های منزاتان دچار گرفتگی شده است، می‌توانید با شماره تماس لوله بازکنی 15 خرداد تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

شماره تماس لوله بازکنی 15 خرداد

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع‌ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در مولوی

منطقه پانزده خرداد یکی از مهمترین مناطق تهران و در بر دارنده نبض بازار بزرگ تهران است. شرکت کیمیا دژ کاسپین خدمات لوله بازکنی و چاه و فاضلاب خود را در سراسر تهران ارائه می‌نماید.

علاوه بر لوله بازکنی 15 ذخرداد، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی شهرک غرب
  10. لوله بازکنی عباس آباد
  11. لوله بازکنی نظام آباد
  12. لوله بازکنی پاسداران
  13. لوله بازکنی ستارخان
  14. لوله بازکنی نارمک
  15. لوله بازکنی شریعتی
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

 

لوله بازکنی 15 خرداد

قیمت لوله بازکنی 15 خرداد تهران

ما دارای تیمی‌ حرفه‌ای متشکل از سرویسکاران و نیروهای مجرب و متخصص است که تخصص آنها مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است.

قیمت نهایی لوله بازکنی 15 خرداد پس از بازدید محل توسط سرویسکاران ما مشخص می‌شود که مطابق نرخ اتحادیه لوله بازکنی است.

همچنین تجهیزات و ابزار آلات مدرن و پیشرفته را در اختیار داریم که موجب می‌شود که ارائه خدمات با سرعتی بیشتر و زمانی کمتر پیش برود.

خدمات ما در محدوده 15 خرداد

باز کردن لوله آشپزخانه در 15 خرداد

لوله آشپزخانه اصولا از لحاظ قطر، باریک‌تر از سایر لوله‌ها می‌باشد و در نتیجه با رعایت نکردن و سهل انگاری براحتی دچار گرفتگی می‌شود. گرفتگی لوله آشپزخانه اصولا یکی از موارد شایعی است که زیاد اتفاق می‌افتد.

جهت رفع گرفتگی لوله آشپزخانه از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده می‌شود که به راحتی و بدون آسیب دیدن لوله، مشکل برطرف می‌گردد.

رفع ‌ترکیدگی لوله آب در 15 خرداد

ترکیدن لوله آب به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد و گاهی این مورد در زیر زمین بروز می‌کند و همان لحظه علائمی‌ را نمی‌توان مشاهده کرد که در این صورت تشخیص محل‌ترکیدگی لوله توسط دستگاه مخصوص امکان پذیر است.

همشهریان عزیز در منطقه 15 خرداد و بازار بزرگ و همچنین سایر نقاط تهران می‌توانید جهت بهره مندی از خدمات شرکت ما، با لوله بازکنی 15 خرداد تماس بگیرید.

لوله بازکنی 15 خرداد

خارج ساختن اجسام از چاه در 15 خرداد

برای در آوردن انگشتر از داخل توالت، در آوردن موبایل از داخل توالت و … می‌توان از دستگاه ساکشن یا گیره فاضلاب استفاده نمود و به راحتی اشیاء مورد نظر را از داخل لوله خارج نمود.

رفع گرفتگی لوله توالت در 15 خرداد

لوله توالت یا بعلل مختلف دچار گرفتگی می‌شود بطور مثال : افتادن شیء در توالت، پر شدن چاه فاضلاب که مربوط به چاه‎‌های قدیمی‌ است، گرفتگی لوله توالت به دلیل قیر، گرفتگی لوله توالت به دلیل سیمان و …

پر شدن چاه فاضلاب که تکلیفش مشخص است و تیم کاسپین جهت تخلیه چاه 15 خرداد آماده ارائه خدمات است.

اگر سیمان درون لوله باشد، می‌بایست لوله و سیفون تعویض شود. تعویض سیفون هم در تخصص ماست. جهت رفع گرفتگی چاه دستشویی در 15 خرداد و دیگر نقاط تهران با شماره‌ لوله بازکنی 15 خرداد تماس بگیرید.

لوله بازکنی 15 خردادلوله بازکنی فوری و شبانه روزی 15 خرداد

با توجه به اینکه ممکن است در هر ساعت از شبانه روز مشکل گرفتگی لوله ها‌پیش بی‌آید، شرکت کاسپین خدمات لوله بازکنی 15 خرداد را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام می‌دهد.

همچنین در کنار شبانه روزی بودن خدمات شرکت کاسپین، این مجموعه می‌کوشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل همشهریان گرامی را برطرف کند.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در 15 خرداد

 

تعمیر توالت فرنگی در 15 خرداد

تعمیر توالت فرنگی 15 خرداد

توالت فرنگی در بسیاری از منازل وجود دارد و تعمیر و نصب آن مراحل خاصی دارد که با مراحل نصب توالت ایرانی تفاوت دارد. بنابراین مانند لوله بازکنی 15 خرداد نیاز به تخصص و به نصاب حرفه‌ای می‌باشد تا بدون تعمیر و نصب ایراد نصب شود.

تغییر کاربری توالت ایرانی و فرنگی در 15 خرداد

همشهریان عزیز در 15 خرداد که نیاز دارید توالت ایرانی خود را به توالت فرنگی تغییر دهید و یا برعکس، ما به راحتی قادر به انجام آن هستیم. کافیست تماس بگیرید.

تعمیر فلاش تانک در 15 خرداد

فلاش تانک همان وسیله‌ای است که در کشورمان به آن سیفون می‌گویند که کاملا اشتباه است. فلاش تانک برای شستن و تمیز کردن سیفون به کار می‌رود که بعد از هربار استفاده از سرویس بهداشتی، باید اهرم آن را بکشید تا آب فلاش تانک آزاد شده و به یکباره درون سنگ دستشویی بریزد.

یکی دیگر از خدمات ما در کنار لوله بازکنی 15 خرداد، تعمیر فلاش تانک می‌باشد.

حفاری چاه 15 خرداد

حفر چاه 15 خرداد

 

شرکت کاسپین علاوه بر لوله بازکنی 15 خرداد، خدمات مربوط به حفاری چاه را نیز در این منطقه انجام می‌دهد. عملیات حفر  توسط دستگاه‌های پیشرفته و افراد ماهر انجام می‌شود.

لایروبی چاه 15 خرداد

لایروبی چاه در 15 خرداد

روش‌های بازکردن لوله فاضلاب

به طور کلی می‌توان به سه روش برای لوله بازکنی 15 خرداد اشاره کرد که با توجه به نوع گرفتگی لوله، از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • روش اول استفاده از دستگاه‌تراکم هوا است.
    این دستگاه هوا را متراکم کرده و آن را به داخل لوله مسدود شده شلیک می‌کند تا باعث باز شدن لوله شود.
  • روش دوم استفاده از دستگاه لوله بازکنی است.
    این دستگاه از یک الکتروموتور و یک فنر مخصوص تشکیل شده است.
    فنر مخصوص لوله بازکنی وارد لوله شده و با چرخاندن آن به چپ و راست یا عقب و جلو، گرفتگی لوله برطرف می‌شود.
  • سومین روش استفاده از دستگاه‌های فشار آب است.
    همانطور که از نامش مشخص است این دستگاه آب را با فشار زیاد وارد لوله می‌کند تا گرفتگی برطرف شود.
    این روش بیشتر برای بازکردن لوله فاضلاب کاربرد دارد.

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله در 15 خرداد

تشخیص ترکیدگی لوله یک موضوع بسیار جدی است که می‌تواند به خانواده‌ها و سازمان‌ها خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد کند. در مواجهه با ترکیدگی لوله، انتخاب راه‌حل مناسب برای تشخیص دقیق محل ترکیدگی و رفع آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

لوله بازکنی 15 خرداد آماده است تا با ارائه روش‌های بروز و نوآورانه جهت تشخیص و رفع ترکیدگی لوله، به همشهریان گرامی در این زمینه خدمات رسانی کند.

فنر لوله بازکنی چیست ؟

فنر لوله بازکنی رایج‌ترین و بهترین دستگاه برای باز کردن گرفتگی‌ها و انسدادهای لوله‌های فاضلاب است. این دستگاه دارای انواع فنرهای فولادی و انواع سرهای تیز و چرخان است که هرکدام برای لوله‌های فاضلاب خاص و متراژ خاصی است.

این فنرها در داخل لوله به جلو حرکت کرده و هر آنچه در سر راه خود باشد را از میان برداشته و موجب رفع گرفتگی لوله فاضلاب می‌شوند.

برای رفع گرفتگی چاه آشپزخانه – رفع گرفتگی چاه توالت و … فنرهای مخصوصی وجود دارد.

از فنرهایی که برای باز کردن چاه آشپزخانه استفاده می‌شود، به دلیل رعایت موارد بهداشتی و … برای باز کردن توالت استفاده نمی‌شود. پس در زمانی که به مامور لوله بازکنی زنگ می‌زنید، تاکید کنید که چاه کدام قسمت از ساختمان دچار گرفتگی شده است.

  • هموطنان عزیز در پانزده خرداد و جنوب تهران، در صورتی که در هر کدام از موارد بالا، به خدمات ما نیاز پیدا کردید می‌توانید با شماره‌های شرکت کاسپین تماس بگیرید.
  • ماموران شرکت لوله بازکنی 15 خرداد در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر می‌شوند و خدمات مورد نظر را با کیفیت بالا، سرعت زیاد و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌نمایند.

contractor-worker (8) شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دولتی, شرکت‌ها, مجتمع‌ها, پاساژها, هتل‌ها و رستوران‌ها می‌باشد.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید