شکایت از لوله بازکنی

شکایت از لوله بازکنی

فهرست مطالب

شکایت از لوله بازکنی

یکی از سوالات متداول کاربران سرویس لوله بازکنی نحوه شکایت از لوله بازکنی، روش‌های تقلبی لوله بازکنی و نحوه تماس با اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه است. در این مقاله، همه چیزهایی را که کاربران هنگام مراجعه به سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکایت کلاهبرداری باز کردن قفل شیر نیاز دارند، ذکر کرده ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

چه عواملی باعث شکایت از لوله بازکنی می‌شود؟

بازکردن لوله جزء خدمات فنی به حساب می‌آید که کارمزد ثابتی ندارد. در واقع عوامل مختلفی مانند شدت و پیچیدگی کار، اندازه فنر مورد نیاز، ابزار مورد استفاده و استفاده از سه نظام بر قیمت نهایی کار تأثیر می‌گذارد.

هزینه باز کردن خطوط لوله بسته به عوامل دخیل می‌تواند بسیار متفاوت باشد و نمی‌توان نرخ خاصی را از قبل تعیین کرد. در واقع هزینه واقعی کار پس از نظارت بر مشکل توسط تکنسین خوب و ماهر مشخص خواهد شد. اما تمامی‌شرایط ذکر شده نمی‌تواند مبنای قیمت‌های بسیار بالایی باشد که برخی شرکت ها و لوله بازکن ها از مشتریان می‌گیرند.

عوامل زیادی باعث شکایت از لوله بازکنی در تهران یا شهرستان ها می‌شود که نمونه‌های آن را در زیر برای شما آورده ایم:

تغییر قیمت بعد از تماس تلفنی

برخی از لوله کش ها پس از توضیح مشکل توسط مشتری، هزینه‌های بسیار پایین را از طریق تلفن گزارش کرده اند، اما پس از رسیدن به خانه و رفع مشکل، هزینه کار را افزایش می‌دهند.

بله درست است تا زمانی که مشکل بررسی نشود و مشکل حل نشود نمی‌توان مقدار دقیق آن را تعیین کرد اما نباید این اتفاق بیفتد که لوله کش ها با مبلغ بسیار ناچیز تلفنی مشتری را فریب دهند، اما پس از رفع مشکل دستمزد خود را به مبلغ هنگفتی از مشتری طلب کنند.

چنین اتفاقاتی می‌تواند منجر به شکایت از لوله کش شود، بنابراین بهتر است به افرادی که مقدار بسیار کمی‌ را از طریق تلفن گزارش می‌دهند اعتماد نکنید.

شکایت از لوله بازکنی

لوله بازکنی با سه نظام

در برخی موارد که شدت گرفتگی و نوع مشکل شدید است، تکنسین ها باید از ابزارهای برقی برای باز کردن و رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنند. قیمت لوله بازکنی با سه نظام بالاست و اگر در حین کار خراب شود مشتری موظف به پرداخت هزینه آن است، به همین خاطر برخی از لوله بازکن‌های سودجو از این موضوع سوء استفاده کرده و به دروغ می‌گویند سه نظام خراب شده است.

در چنین مواقعی حتما از آنها بخواهید که قطعات شکسته را به شما نشان دهند، در کل ما هم گفتیم که هزینه بازکردن لوله ها با سه نظام بالاست اما تکنسین ها نباید بیش از هزینه معقول از مشتری دریافت کنند.

برای اطمینان از هزینه کار و اجتناب از مواردی که به شکایت از لوله بازکن منجر می‌شوند می‌توان با کارشناسان متعددی تماس گرفت و هزینه کار را جویا شد. علاوه بر این، بهتر است قبل از اینکه بخواهید مشکل را از نزدیک بررسی کنید و کار را شروع کنید، در مورد هزینه کار با تکنسین توافق کنید.

شکایت از لوله بازکنی

کلاهبرداری لوله بازکنی با استفاده از اسید لوله بازکن

یکی از آسان‌ترین روش‌ها در باز کردن لوله‌ها استفاده از مایع اسید لوله بازکنی بوده که اگر چه روش ساده و موثری است اما استفاده از آن موجب آسیب رسیدن به لوله‌های فاضلاب و سوراخ شدن آن‌ها می‌شود که بدین خاطر هرگز استفاده از آن توصیه نمی‌شود و تکنسین‌های لوله بازکن اجازه استفاده از آن را ندارند.

از این رو  اگر تکنسین لوله بازکن پس از خراب‌کاری و کثیف‌کاری‌های بسیار نتوانست مشکل را برطرف کند و تنها راه چاره را استفاده از محلولی کمیاب و کارآمد عنوان کرد، باید توجه داشته باشید که این یک راه کلاهبرداری برای دریافت هزینه‌های گزاف بوده و این محلول همان اسید لوله بازکن است که استفاده از آن اگرچه مشکل گرفتگی را به سرعت حل می‌کند اما در مدت زمان کوتاهی مشکلات بسیاری چون تخریب و پوسیدگی لوله‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

کلاهبرداری با فنرهای مخصوص

یکی دیگر از راه‌های کلاهبرداری شرکت‌های لوله بازکنی استفاده از فنرهای مخصوص در رفع گرفتگی است. در این خصوص نیروهای لوله بازکن پس از مراجعه به محل رفع گرفتگی را تنها توسط فنرهای مخصوص با مته‌های الماسه امکان‌پذیر می‌دانند که برای انجام آن دستمزد‌های بالایی را پیشنهاد می‌دهند. این در صورتی است که جنس تمامی فنرها یکسان بوده و نرخ این خدمات همانند خدمات رفع گرفتگی لوله با فنر برقی است و هرگز نباید تحت تاثیر حر‌ف‌های آن‌ها قرار گرفته و فریب بخورید.

 

چگونه می‌توانم در مورد کلاهبرداری لوله بازکنی شکایت کنم؟

تمامی موارد گفته شده در بالا از جمله نمونه‌های شایع در کلاهبرداری شرکت‌های لوله بازکنی است که متاسفانه امروزه در بسیاری از شهرها با آن مواجه هستیم. از این رو لازم است که برای دریافت خدمات رفع گرفتگی لوله حتما از شرکت‌های معتبر درخواست خدمات نمایید تا این گونه سرمایه خود را از دست ندهید.

از طرفی برای آنکه از عرف قیمت‌های خدمات رفع گرفتگی لوله مطلع شوید می‌توانید با شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی تماس گرفته و از کارشناس، نرخ خدمات لوله بازکنی را دریافت نمایید.

بنابراین اگر یک تکنسین لوله بازکن از شما درخواست هزینه‌های غیر معقولی کرد، پس از پرداخت هزینه لازم فاکتوری با شماره حساب، کد سپرده و نام و نام خانوادگی لوله کش دریافت نمایید تا بتوانید مراتب شکایت را طی کنید.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید