لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی ستارخان

فهرست مطالب

لوله بازکنی ستارخان یکی از چند شعبه‌ی فعال شرکت کاسپین در غرب تهران  است. در حال حاضر آماده­‌ی رائه خدمات خود در تمام ایام هفته و به­‌صورت 24 ساعت شبانه‌­روز در این منطقه می‌­باشد. از آنجا که گرفتگی لوله‌های ساختمان ممکن است برای هر منزلی اتفاق بیافتد.؛ تنها با یک تماس با  لوله بازکنی ستارخان به سرعت مشکل شما رفع خواهد شد.

آیا تا به حال با مشکل گرفتگی لوله‌­ها یا پر شدن چاه فاضلاب در ساختمان محل سکونت یا کارتان مواجه شده‌اید؟ چگونه این مشکل را حل و یا مانع از بروز این اتفاق شده‌­اید؟ ما به شما کمک می‌­کنیم، تا به‌­راحتی شرکت­ خدماتی مناسب را برای حل مشکل‌تان بیابید.

لازمه­ی تضمین کیفیت و ارائه­‌ی خدمات درست و کافی، حضور نیروهای با تجربه، دارای مهارت و متعهد است. سرویس‌­کارانی که در شرکت کاسپین دژ به شما عزیزان خدمت می­‌کنند؛ علاوه بر تجربه و مهارت و تعهد، سرعت و دقت بالایی در تشخیص مشکلات مربوط به لوله­‌های ساختمانی دارند. تجهیز نیروهای شرکت به جدیدترین و پیشرفته­‌ترین دستگاه‌­ها از دیگر نقاط قوت این شرکت نسبت به سایر رقبا در تهران می­‌باشد.

شماره تماس لوله بازکنی ستارخان

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در ستارخان

لوله‌های فاضلاب در هر ساختمانی جزء اصلی‌ترین بخش به­‌عنوان زیر ساخت در ساختمان­‌ها به‌شمار می‌روند. هرگونه آسیب به بخشی از آن، ممکن است برای ساعت­‌ها یا روزها کل ساختمان را دچار اختلال کند. بنابراین همواره باید مراقب بود تا با اقدامات نادرست باعث گرفتگی و ترکیدگی لوله­‌های فاضلاب یا پر شدن چاه نشویم و در صورت بروز هر کدام از این اتفاقات از متخصصین کمک بگیریم.

شرکت کیمیا دژ کاسپین در سراسر تهران با شعبات مختلف خود آماده کمک به شما عزیزان هستند. مشکلات متعددی که برای چاه و لوله‌های فاضلاب منزل شما به وجود می‌آید را با یک تماس به لوله بازکنی ستارخان بسپارید.

لوله بازکنی ستارخان

قیمت لوله بازکنی در ستارخان

قیمت لوله بازکنی ستارخان مطابق با نرخ اتحادیه لوله بازکنی تعیین می­‌شود و به هیچ‌­وجه هزینه­‌ی اضافی از شما دریافت نخواهد شد. از طرفی تمامی‌خدماتی که در این شرکت ارائه می­‌گردد؛ توسط نیروهای حرفه‌ای و متخصص است. لذا خیال شما را بابت تعمیر و تعویض قطعات خوب و با کیفیت از هر جهتی راحت می­‌کنیم.

شرکت کاسپین به دلیل ارائه خدمات متنوع با قیمت منصفانه، در کوتاهترین زمان ممکن تبدیل به یکی از شرکت‌های معروف‌ در محدوده ستارخان شده است.

این شرکت آماده عقد قرارداد با کلیه مراکز اداری از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی و خصوصی، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و هتل‌ها در محدوده ستارخان و دیگر نقاط شهر تهران خواهد بود.

لوله بازکنی ستارخان را به شرکت کاسپین بسپارید

حادثه خبر نمی‌­کند

اختلال و گرفتگی لوله‌­های فاضلاب معمولا بدون پیش­‌بینی و به یکباره رخ می­‌دهد. اکثرمواقع هم در زمان­‌هایی اتفاق می­افتد که یا شب است یا ایام تعطیل که می­‌تواند زندگی شما را به‌­طور کامل مختل کند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای منازل مسکونی و غیر مسکونی ایجاد شود؛ گرفتگی لوله‌ها و پر شدن چاه است. گروه خدماتی لوله بازکنی ستارخان، با بهترین امکانات و تجهیزات به همراه نیروی انسانی مجرب و ماهر، آماده خدمت‌رسانی به شما همشریان عزیز در سراسر تهران است. ما آماده‌­ایم تا هر ساعت از شبانه‌­روز حتی در ایام تعطیل هم به شما کمک کنیم.

علت موفقیت لوله بازکنی ستارخان به این دلیل است که؛ این شرکت علاوه بر برخورداری از دستگاه‌ها و نیروی انسانی ماهر، توانایی تشخیص درست و دقیق مشکل در کمترین زمان ممکن را نیز دارد.

ابزارآلات تست زنی که توسط این شرکت مورد استفاده قرار می­‌گیرد؛ بلافاصله بعد از ورود به ساختمان فعال شده و پس از شناسایی مشکل، با به­‌کارگیری ابزار و دستگاه مناسب، اقدام به ترمیم و باز نمودن لوله در بهترین شکل خواهد کرد. تمامی فعالیت‌­های این شرکت بر اساس استاندارد و طبق قاعده است. بنابراین هیچ­گونه اقدامی که خارج از چارچوب الگوگیری منطقی باشد، توسط نیروهای لوله بازکنی ستارخان انجام نخواهد شد.

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی ستارخان را به ما بسپارید » 09127609500

لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان

تمامی خدمات شرکت کاسپین از جمله لوله بازکنی ستارخان به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل فعال می‌باشد. دلیل ان هم حساسیت شغل لوله بازکنی می‌باشد زیرا گرفتگی لوله‌ها هیچگاه خبر نمی‌دهد.

علاوه بر لوله بازکنی ستارخان، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی نارمک
  15. لوله بازکنی حکیمیه
  16. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی ستارخان

خصوصیات بارز شرکت کاسپین

هر کدام از ما حداقل برای یک بار هم که شده با گرفتگی و یا دیگر مشکلات لوله‌ها مواجه شده‌ایم. ریختن مواد در لوله‌­ها منجر به تجمع ضایعات و رسوب فاضلاب در دیواره­‌های لوله شده و به مرور زمان دلیل اصلی گرفتگی لوله‌ها محسوب می‌شوند. قطعاً عبور بدون دغدغه و آرام آب درون لوله‌های ساختمان تأثیر بسزایی بر روی آرامش زندگی ما نیز خواهد داشت. مسلماً گرفتگی لوله­‌ها انجام بسیاری از کارها ازجمله: حمام کردن، ظرف شستن، توالت رفتن و… را برای ما دشوار خواهد نمود.

شرکت کاسپین یکی از بهترین شرکت‌های لوله بازکنی ستارخان بوده که در محدوده ستارخان حاضر به خدمت‌­رسانی به شما شهروندان محترم این منطقه است. این شرکت را می‌توان راه نجاتی برای این قبیل مشکلات دانست. شما می‌توانید به صورت کاملاً غیر حضوری، تنها با مراجعه به سایت و برقراری تماس؛ با ما در ارتباط باشید و از لوله بازکنی ستارخان کمک بگیرید.

برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شرکت کاسپین در منطقه ستارخان :

  • اعزام نیروی کار با تجربه و حرفه‌­ای؛ دارای سابقه چندین ساله
  • دریافت هزینه کار بسیار متعارف و طبق تعرفه
  • استفاده از امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و به‌روز با کمترین تخریب و آسیب
  • تشخیص درست و به موقع مشکل و همچنین اتمام کار در کمترین زمان ممکن
  • دارای سابقه کار درخشان طی سال­‌های متمادی

برای آنکه از درستی کار اطمینان حاصل فرمائید، لازم است تمامی موارد را در نظر داشته باشید تا به طور تضمین شده از مشکلات مربوط به گرفتگی لوله­‌های منزل یا محل کار خود نجات یابید. لوله بازکنی ستارخان و دیگر شعبات شرکت کاسپین این اطمینان و تضمین را به شما خواهند داد که بدون کوچکترین آسیب به شبکه اصلی فاضلاب، مشکل لوله‌ها را برای شما حل خواهند نمود.

لایروبی چاه ستارخان

تکنیک باز کردن لوله با فنر در لوله بازکنی ستارخان

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که به هنگام گرفتگی لوله‌ها چگونه ممکن است به وسیله‌­ی یک فنر کل مسیر چاه یا لوله باز شود؟

برای رفع این ابهام شما را با مراحل انجام آن که توسط لوله بازکنی ستارخان انجام می‌شود؛ آشنا می کنیم:

  • تشخیص و برآورد محل گرفتگی و نوع آن
  • آماده کردن دستگاه و تجهیزات مورد نظر لوله باز‌کنی
  • بعد از تشخیص، نوبت به انتخاب نوع فنر مورد نظر متناسب با نوع گرفتگی می­رسد.
  • سری فنر مخصوص را به سر فنر اصلی وصل می­‌کنیم. (با توجه به نوع گرفتگی سری فنر نیز متفاوت می‌شود)
  • فنر را تا محلی که گرفتگی اتفاق افتاده است وارد لوله می‌کنیم.
  • برای رفع گرفتگی باید فنر با سرعت بچرخد بنابراین در این مرحله آن را روشن خواهیم کرد. (فنر به یک موتور متصل است)
  • خارج کردن مواد و زباله‌های اضافی  توسط فنر که باعث بسته شدن لوله شده است.
  • در این مرحله شخص با باز نمودن آب، از درست انجام شدن کار مطمئن خواهد شد.

حفاری چاه ستارخان

آیا باز کردن لوله به کمک مواد شیمیایی و اسیدی کار درستی است؟

شایع‌ترین کاری که افراد بعد از بالا زدگی آب و یا گرفتگی چاه‌های منازل خود انجام می‌دهند ریختن مواد شیمیایی و اسیدی در داخل چاه و لوله‌ها است. دسترسی و به دست آوردن محصولات اسیدی آسان و تهیه آن‌ها نیز هزینه زیادی ندارد، بنابراین افراد ترجیح می‌دهند این گزینه را نیز امتحان کنند. هر چند بعد از ریختن این مایعات شیمیایی به طور موقتی آن هم در صورتی که گرفتگی خیلی زیاد نباشد، اثربخش باشد اما باید دانست که این امر دائمی نیست و مضرات بسیاری دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

آلودگی تنفسی: زمانی که اسید را داخل لوله میریزید، گازهایی در هوا تولید می کنند که بسیار خطرناک و سمی هستند و شما این گازها را تنفس می کنید. محلول های شیمیایی قوی چشم، بینی و پوست شما را تحریک می کنند. همچنین استفاده بیش از اندازه از آن‌ها می‌تواند برای سلامتی افراد از جمله کودکان نیز مضر باشد.

آلودگی زیست محیطی: محلول های لوله بازکن قوی برای محیط زیست کاملا خطرناک هستند و به آنها آسیب می زنند.

آسیب به لوله ها: به علاوه، باز کردن لوله با استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی ممکن است به لوله خود و یا سیستم لوله کشی آسیب برساند. بنابراین باید به دقت و با احتیاط عمل شود.

باز کردن لوله با استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی به عنوان آخرین راه‌حل استفاده می‌شود و معمولاً در مواردی که روش‌های دیگر برای باز کردن لوله موفقیت آمیز نبوده‌اند، استفاده می‌شود. این روش ممکن است در مواردی که لوله به دلیل رسوبات، آهن‌ربایی یا تشکیل سایر مواد زنگزایی بسته شده است، مفید باشد.

برای استفاده از این روش، باید دقیقاً به دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های ایمنی تولیدکننده محصول رعایت شود و از وسایل حفاظتی مناسب مانند دستکش‌ها، عینک و ماسک استفاده شود. همچنین، این کار را باید توسط افراد کارشناس و آشنا با مواد شیمیایی انجام داد. اگر تخصص آن را ندارید این کار را به متخصصین شرکت ما در لوله بازکنی ستارخان بسپارید.

تعمیر توالت در ستارخان

چه عواملی باعث گرفتگی و پر شدن لوله‌ها می‌شود؟

همان‌طور که می‌­دانید، فاضلاب درون ساختمان از طریق لوله‌های فاضلاب به داخل چاه و یا بیرون هدایت می­‌شوند. گاهی اوقات فاضلاب و مواد اضافی در طول این مسیر انباشته شده و سبب گرفتگی لوله‌ها می‌شوند که می‌­توان گفت یکی از اصلی‌ترین راه‌های گرفتگی لوله‌ها تجمع و انباشت همین مواد در طول لوله‌ها است.

اگر با تمام مراقبت‌ها و پیشگیری‌هایی که انجام می­‌دهید باز هم لوله‌های منزل یا محل کارتان دچار گرفتگی شدند، می‌توانید از خدمات ما در لوله بازکنی ستارخان برای رفع اینگونه مشکلات، استفاده کنید.

حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه چیزی باعث ماندن فاضلاب‌ها درون لوله می‌شود؟ باید گفت که با ورود آب به داخل لوله فاضلاب، خصوصاً فاضلاب آشپزخانه که اغلب حامل برخی از ذرات ریز غذا و حتی چربی نیز هست، در طول دیواره­‌های درونی لوله انباشته می­‌شوند و به مرور با تجمع و اضافه شدن مواد؛ منجر به رسوب و سنگین شدن در لوله خواهند شد. همین علت باعث گرفتگی لوله‌­ها می­شوند.

مواد اضافی ورودی به لوله‌­ها، در گرفتگی آن و به تبع بالا زدن آب نقش بسیار زیادی دارند. لوله‌های فاضلاب ظرفیت و توانایی عبور زباله و مواد اضافی زائد را از درون خود ندارد حتی اگر ذرات بسیار کوچک باشند. این ذرات کوچک به مرور زمان به یکدیگر می‌­چسبند و تبدیل به یک سد بزرگ در مسیر آب خواهند شد.

ساده‌ترین راهی که می‌توان برای پیشگیری از ورود زباله به درون لوله‌ها انجام داد قرار دادن توری بر سر ورودی ابتدایی چاه‌ها است. شما با این کار می‌توانید از تجمع ذرات زباله، درون لوله‌ها جلوگیری کرده و تا چندین سال دغدغه پر شدن لوله را نداشته باشید. همچنین می­‌توانید پس از ورود مواد زاید به ویژه چربی­‌ها بلافاصله مواد شوینده را به‌­همراه آب گرم داخل لوله بریزید تا به میزان قابل توجهی مانع رسوب چربی‌­ها شود.

لوله بازکنی ستارخان 100% تضمینی و با بهترین قیمت

باز کردن انواع لوله و تخلیه چاه فاضلاب و ….

چگونه شی را از توالت خارج کنیم؟

برای همه‌ی ما این اتفاق رخ داده که به ناگاه یک وسیله‌ی با ارزش خود را به دورن چاه توالت انداخته باشیم. حلقه، ساعت، گوشی تلفن همراه، ایرپاد و …. همه برای ما مهم هستند و پس از افتادن درون چاه؛ به سرعت درصدد خارج کردن ان خواهیم بود. اما باید بدانیم که این کار نیز اصولی دارد و باید با توجه به این اصول و نکات اقدام به خارج کردن اشیا کنیم.

آنچه مهم است این است که از باز کردن آب و سیفون به درون چاه خودداری کنیم. اگر طول لوله زیاد است از بردن دست به داخل لوله خودداری کنیم چون ممکن است ضمن هل دادن وسیله به انتهای لوله، دست آسیب ببیند و خارج کردن از لوله سخت باشد. در صورت عدم مشاهده‌ی وسیله با نور چراغ قوه حتما با لوله بازکنی ستارخان تماس گرفته تا نیروهای حرفه‌ای شرکت با حضور در محل و با استفاده از ابزارهای ویژه، اقدام به خارج کردن وسیله‌ی شما کنند.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

2 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و کارکنان شرکت کاسپین.
    خواستم بدونم علاوه بر لوله بازکنی ستارخان، در سایر مناطق تهران هم خدمات لوله بازکنی را انجام می دهید یا نه؟

    با سپاس

    1. درود بر شما
      بله علاوه بر لوله بازکنی ستارخان شعبه‌های دیگری هم داریم در واقع شرکت ما تمام مناطق تهران را پوشش می‌دهد. از جمله شعبه‌های معروف ما لوله بازکنی ولیعصر، لوله بازکنی پاسداران، لوله بازکنی پیروزی و لوله بازکنی انقلاب است که بسیار از آن‌ها استقبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید