تخلیه چاه و لوله بازکنی منطقه 18 تهران

تخلیه چاه منطقه 18 تهران

فهرست مطالب

تخلیه چاه و لوله بازکنی منطقه 18 تهران 09127609500

لوله بازکنی غرب تهران در منطقه 18 با ارائه خدمات متنوع، ارزان و با کیفیت در پایتخت، در جلب رضایت مشتریان خود موفق بوده است. این شرکت خدماتی، توانایی رفع هر گونه مشکل در زمینه گرفتگی لوله­‌ها، حفر یا لایروبی چاه، انواع تعمیر در زمینه سرویس‌­های بهداشتی ایرانی و فرنگی، رفع نم و رطوبت ساختمان، تشخیص دقیق محل نشتی و ترکیدگی و …. را در تمام نقاط تهران دارد.

مدیریت بی­‌نقص لوله بازکنی منطقه 18 و سابقه­‌ی درخشان این شرکت به‌­دلیل نیروهای مجرب و متعهد آن است که توانسته جلب نظر بسیار خوبی در بین مشتریان خود داشته باشد. از دیگر مزایای این لوله بازکنی، داشتن ضمانت بعد از انجام کار است. همچنین نرخ قیمتی که این مجموعه ارائه می‌دهد طبق نرخ مصوب اتحادیه است که دلیلی برای رضایت مشتری به ‌شمار می‌رود.

شرکت کاسپین آمادگی دارد تا با تمام بیمارستان‌ها – مدارس – ادارات – دانشگاه‌ها – شرکت‌هاپادگان‌ها – هتل‌ها – زندان‌ها و … در سراسر تهران – کرج – البرز و قم برای ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی قرارداد ببندد.

☎ شماره تماس لوله بازکنی منطقه 18

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در منطقه 18

شماره تلفن شرکت کاسپین : 09127609500

منطقه ۱۸ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری جنوب غربی تهران است. منطقه 18 تهران به هفت ناحیه و 18 محله تقسیم شده‌ است. مساحت کل آن برابر 18/88 کیلومتر مربع است و با مناطق هفده، نه و بیست و یک همسایه است. منطقه از شمال به بزرگراه فتح و ۴۵ متری زرند، از شرق به بزرگراه آیت‌الله سعیدی، از غرب به بزرگراه آزادگان و شهرستان قدس و شهریار، از جنوب نیز به بزرگراه آیت‌الله سعیدی و بزرگراه آزادگان محدود می‌گردد.  سابقه‌ی سکونتگاهی این منطقه به سال 1359 باز می‌گردد.

در تهران قدیم کانون سکونتگاهی این محدوده روستای یافت‌آباد بود و اکنون مناطق مسکونی آن به‌طور عمده محل سکونت اقشار کم درآمد و شاغلین کارگاه‌های تولیدی و صنایع است. به دلیل گسترش مهاجرت، این منطقه نیز متاثر از توسعه شد و رشد پیدا کرد. اغلب کاربری‌های آن قبل از توسعه شهری و ساخت و ساز، کشاورزی بوده‌است. اراضی این منطقه در چند دهه پیش شامل مزارع کشاورزی بود که با توسعه تهران، بخشی از این اراضی تحت پوشش توسعه شهری گرفتند. لوله بازکنی منطقه 18 یکی از خدمات شهری توسعه یافته در این منطقه است که آماده‌ی ارائه خدمات گسترده‌ی خود در زمینه‌ی نصب و تعمیر فلاش تانک، نصب و راه اندازی وان حمام و جکوزی، تعمیر خرابی سیفون، باز کردن لوله آشپزخانه، رفع گرفتگی چاه دستشویی و تعمیر سرشیرهای هرز شده است.

قیمت لوله بازکنی در منطقه 18

نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت تمام شده‌ی خدمات در لوله بازکنی منطقه 18 با سایر شرکت‌ها کاملا متفاوت است. این تفاوت را می‌توانید در هزینه‌ی تمام شده خدمات مشاهده کنید. این شرکت موظف و متعهد است که خارج از تعهد و نرخ تعیین شده توسط اتحادیه، مبلغی اضافه از مشتریان دریافت ننماید.

آنچه در هزینه‌ی تمام شده در خدمات موثر است، شامل: میزان ابزار مورد نیاز، زمان انجام کار، تعداد نیروی به کار گرفته، حجم کار مثلا بسته به تخریب یا عدم تخریب محل می‌باشد.

خدمات کاسپین در منطقه 18

خدمات شرکت کاسپین در منطقه 18 علاوه بر رفع گرفتگی لوله‌ها شامل موارد زیر به صورت تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد:

  • نصب توالت فرنگی و ایرانی
  • تغییر کاربری توالت ایرانی و فرنگی
  • نصب و تعمیر فلاش تانک
  • نصب و راه اندازی وان حمام و جکوزی
  • تعمیر خرابی سیفون
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • باز کردن لوله آشپزخانه
  • رفع گرفتگی چاه دستشویی
  • نصب و راه اندازی وان حمام و جکوزی
  • تعمیر سرشیر های هرز شده
  • دراوردن اشیاء افتاده در چاه

تخلیه چاه منطقه 18 تهران

خدمات تخلیه چاه شرکت کاسپین عبارتند از :

تخلیه سپتینگ – ترمیم چاه قدیمی – حفر چاه آب -حفر چاه فاضلاب – لایروبی چاه فاضلاب – تشخیص محل چاه با دستگاه – تخلیه چاه فاضلاب

ما این خدمات را در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به تمامی مشتریان عزیز در سراسر تهران – کرج – قم و البرز ارائه می کنیم.

در اینجا قصد داریم راجع به لایروبی چاه فاضلاب صحبت کنیم.

لایروبی چاه فاضلاب چیست؟

شاید خیلی از شما عزیزان با مفهوم لایروبی چاه آشنا نباشید. چاه های فاضلاب به مرور زمان به واسطه چربی ها و مواد زائدی که وارد چاه می شود، دیواره های آن با لایه های ضخیمی از چربی های گوناگون و مواد زائد پوشیده می شود. دیواره های چاه که پوشیده شود دیگر آب فاضلاب نمی تواند به درون زمین جذب شود. در نتیجه چاه فاضلاب رفته رفته و آرام آرام پر می شود و ساکنین خانه را به دردسر می اندازد.

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود دیگر استفاده از سرویس بهداشتی امکان پذیر نیست و آب فاضلاب درون سرویس بهداشتی بالا می زند. تخلیه چاه فاضلاب در این زمان اجباری است. بعد از اینکه چاه فاضلاب تخلیه شد، ماموران به بررسی چاه می پردازند و در صورتی که نیاز به لایه برداری باشد، می بایست لایه برداری را انجام دهید زیرا در صورت عدم لایه برداری، زود به زود چاه پر می شود و مدام هزینه بر خواهد بود.

خدمات تخلیه چاه شرکت کاسپین در منطقه 18 تهران

لایروبی سپتینگ

ترمیم چاه قدیمی و تبدیل آن به یک چاه نو با عملکرد عالی

تشخیص محل چاه توسط دستگاه که درب چاه کمترین آسیب را می بیند.

 حفر چاه فاضلاب – حفر چاه ارت – حفر چاه آب – حفر چاه عمیق

کف تراشی چاه فاضلاب

تخلیه چاه سپتیگ

 کول گذاری و طوقه چینی میله های چاه که از ریزش دیواره های چاه پیشگیری می کند

تخلیه چاه فاضلاب توسط تانکرهای بزرگ و پمپ های ساکشن قوی

لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی زبده

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، حشرات موذی مانند سوسک ها بیش از قبل درون منزلتان پیدا می شوند. پس یکی از علائم پر شدن چاه فاضلاب این است که سوسک ها به طرز مشکوکی زیاد می شوند زیرا محل زندگیشان پر از آب شده است و آنها به بیرون هجوم می آورند. دقت داشته باشید اگر در اطراف سنگ توالت، سرامیک ها یا موزاییک ها لق شوند، می تواند دلیلی بر پر شدن چاه فاضلاب باشد. بالا زدن آب توالت هم می تواند دلیلی بر پر شدن چاه باشد.
این علائم و نشانه ها را که دیدید با ماموران تخلیه چاه تماس بگیرید تا چاه فاضلاب شما را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که نیاز به تخلیه باشد، اقدام نمایند.

مطالعه نمایید : 

از بین بردن سوسک توسط خمیر سوسک کش امحا

ترمیم چاه قدیمی

همیشه نیاز به حفر چاه جدید نیست. چاه های قدیمی قابلیت ترمیم دارند. شرکت کاسپین این توانایی را دارد که هر نوع چاه قدیمی را مورد بازسازی و ترمیم قرار دهد و آن را به یک چاه جدید و کارآمد تبدیل نماید. با بازسازی چاه های قدیمی هزینه کمتری را پرداخت می نمایید.
در صورتی که نیاز به حفر چاه فاضلاب – حفر چاه آب – حفر چاه کشاورزی – حفر چاه ارت و حفر چاه عمیق دارید، می توانید با شرکت کاسپین تماس بگیرید تا ماموران ما با تجهیزات پیشرفته در اسرع وقت به محل اعزام شوند و اقدام به ارائه خدمات نمایند.

همشهریان گرامی در صورتی که به حفر چاه فاضلاب نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

تخلیه چاه در منطقه 18 تهران

شماره تماس : 66976468 – 09127609500

شرکت کاسپین خدمات لوله بازکنی خود را در تمام نقاط و محله های منطقه 18 تهران ارائه می کند. کافیست با ما تماس بگیرید.محله بهداشت – ولیعصر – یافت آباد – تولید دارو – (حسینی – فردوس) – 17 شهریور – شاد آباد – خلیج فارس – شهرک امام خمینی – صاحب الزمان – شهید رجایی – شمس آباد – صادقیه

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

همچنین شرکت کیمیا دژ کاسپین خدمات دیگری نیز به شما عزیزان ارائه می‌کند :

  1. تعمیر ایزوگام سقف خانه،کف حمام و کف دستشویی
  2. تعمیر لوله کشی شوفاژ، موتورخانه و پکیج
  3. رفع نم ساختمان، شوره سقف و دیوار، لکه گیری گچ دیوار
  4. تعمیرات برق کشی ساختمان – تعمیر لوله کشی فاضلاب
  5. تعمیر پمپ آب خانگی
  6. ضد عفونی آب استخر، آب مخزن و رفع بوی بد آکواریوم و تصفیه خانه
  7. تعمیر کولر آبی و گازی – سرویس کولر آبی و گازی
  8. تعمیر شیرآلات خراب

چرا فلاش تانک خراب می شود؟ دلایل خرابی فلاش تانک

پر نشدن کامل فلاش تانک

این مشکل در صورت خراب شدن فلوتر و یا پرکن مخزن فلاش تانک ایجاد می شود. فلوتر وسیله ای حبابی شکل است که مقدار حجم آب در مخزن را کنترل می کند و اجازه نمی دهد مخزن بیش از حد پر شود. این وسیله اگر خراب شود فلاش تانک به مقدار کافی پر نمی شود و در نتیجه آبی که باید تخلیه شود، کمتر می شود.

چکه کردن فلاش تانک

یکی از موارد شایع در فلاش تانک چکه کردن آن است. علت چکه کردن فلاش تانک موارد متعددی است. اگر اتصال های فلاش تانک بخوبی انجام نگرفته باشند و پیچ ها شل بسته شده باشند و نیز اگر اورینگ ها در جای مخصوص خود قرار نگرفته باشند، فلاش تانک چکه می کند.

آب بندی نشدن فلاش تانک

در صورت آب بندی نشدن فلاش تانک، آب آن به درون توالت می ریزد. این موردنیز نیاز به تعمیر دارد.

تخلیه نشدن آب فلاش تانک

گاهی اوقات کلید تخلیه فلاش تانک یا اهرم فلاش تانک خراب می شود که در این صورت کار با فلاش تانک عملا بی فایده است یا به سختی باید تلاش کنید تا آب تخلیه شود.

خراب شدن شناور فلاش تانک

اگر شناور فلاش تانک تنظیمش به هم بخورد یا به در فلاش تانک گیر کند، آب از فلاش تانک سرازیر می شود.


لوله بازکنی منطقه 18 تهران

خدمات شرکت کاسپین در حفاری چاه : حفاری چاه در منطقه 18 تهران – حفر چاه فاضلاب در منطقه 18 تهران می‌باشد.

شماره تلفن حفاری چاه در منطقه 18 تهران : 09127609500

لوله بازکنی منطقه 18 تهران تخلیه چاه منطقه 18 تهران – لوله بازکنی در منطقه 18 تهران

 ارائه خدمات بصورت شبانه روزی – در تمام نقاط تهران کرج قم البرز

لوله بازکنی منطقه 18 تهران به طریق کاملا مکانیزه و تشخیص ترکیدگی لوله

شماره تلفن لوله بازکنی منطقه 18 تهران 09127609500

لوله بازکنی ارزان در منطقه 18 تهران

لوله بازکنی منطقه 18 تهران و حومه


فواید سیفون

کاربرد سیفون بسیار اهمیت دارد و وجودش حیاتی است. اگر سیفون نصب نشود، فضای توالت، آشپزخانه و حمام غیر قابل تحمل می وشد و بوی بد فاضلاب کل منزل را پر می کند. درون سیفون به دلیل طرحی خمیده ای که دارد، شبیه به یک کاسه می باشد که همیشه پر از آب است. این آب به گازهای فاضلاب اجازه نمی دهد که وارد فضای منزل شوند.

گازهای فاضلاب در اعماق چاه فاضلاب تولید می شوند و بعلت سبکی، به سمت بالا حرکت کرده و از لوله های فاضلاب عبور کرده و خود را به سطح می رسانند. در اینجا به آبی که درون سیفون قرار دارد، می رسند و درون آب حل شده و نمی توانند جلوتر روند.

در نتیجه شما بوی بد توالت، بوی بد حمام و دستشویی را حس نمی کنید. گاهی سیفون که بصورت استاندارد نصب نشده باشد و درزهای آن با چسب بخوبی کیپ نشده باشد، از همان درز، گازهای فاضلاب که بسیار بدبو می باشند به درون توالت راه می یابند. در این مواقع باید به تعمیر سیفون پرداخت. باید سیفون تعویض شده و لوله کشی مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد.

شرکت کاسپین در این زمینه تجربه و سابقه طولانی دارد. کافیست تماس بگیرید.


سوالات متداول لوله بازکنی منطقه 18 تهران

در شرایط کرونایی، خدمات لوله بازکنی در منطقه 18 تهران به چه صورت است؟

تمامی لوله بازکن های شرکت موظف هستند از ماسک استفاده کرده و پروتوکل های بهداشتی را رعایت کنند. همچنین در حین کار و پس از اتمام آن نیز نکات بهداشتی را رعایت می کنند. تمام تلاش ما این است که کار لوله بازکنی با کمترین کثیف کاری انجام شود.

زمان رسیدن سرویس کاران به محل چقدر است؟

از زمانی که مشتری تماس می‌گیرد تا زمانی که سرویس کاران به محل می رسند نهایتاً 30 دقیقه زمان می برد.
به دلیل اینکه شرکت کاسپین در تمامی نقاط تهران دارای شعبه است، سرعت رسیدگی به مشکلات همشهریان بسیار بالا است.

هزینه خدمات لوله بازکنی چقدر است؟

هزینه خدماتی که شرکت کیمیا دژ کاسپین ارائه می دهد بر اساس نرخی است که اتحادیه لوله بازکنی تصویب کرده است.
پس از این بابت خیالتان راحت با‌شد.

لوله بازکنی کاسپین از چه دستگاه‌هایی برای باز کردن لوله استفاده می کند؟

شرکت کاسپین از بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای باز کردن لوله، استفاده می کند.
بهترین دستگاه، فنرزنی برقی است.
از دیگر دستگاه هایی که ما برای بازکردن لوله مسدود شده استفاده می کنیم می توان به دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب است.

با مامورین ما تماس بگیرید تا بصورت اصولی و از راه درست و تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنیم.

 شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی همکاری با ارگان و نهادهای دولتی, شرکت, مجتمع, پاساژ, هتل و رستوران می باشد.

با ما تماس بگیرید : 09127609500

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید