لوله بازکنی لویزان

فهرست مطالب

لوله بازکنی در لویزان از جمله خدماتی است که شرکت ما برای همشهریان گرامی در این منطقه ارائه می دهد.

تمام تلاش شرکت کاسپین این است که مشتری از کمیت و کیفیت خدمات ما در زمینه لوله بازکنی و چاه و فاضلاب رضایت کامل را داشته باشد.
قیمت‌های ما منصفانه و طبق مصوبه اتحادیه محاسبه می‌گردد. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی است. شرکت کاسپین با توجه به اینکه دارای شعبه های زیادی است؛ این آمادگی را دارد تا خدماتش را اعم از لوله بازکنی، تخلیه چاه و … را در هر نقطه ای از تهران – کرج – قم و البرز، در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد.

مهم ترین ویژگی های شرکت کاسپین عبارتند از:

  • نرخ مناسب
  • خدمات فوری و شبانه روزی
  • بهره مندی از تکنولوژی و ابزار آلات مدرن
  • دارای تیم حرفه ای و مجرب
  • و …

شماره تلفن شرکت کاسپین : 09127609500

لوله بازکنی لویزان

لویزان واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران از دهکده‌های قدیمی شمیران، از شمال به ازگل، از جنوب به تپه‌های شمس‌آباد، از غرب به حسین‌آباد و از شرق به شیان محدود می‌شود

لویزان در لغت به معنی محل غله کوفته و هنوز از کاه جدا نشده است. در ترکیب له آویزان به معنی محل تهیه شراب انگوری است و تلفظ آن به صورت لویشان در فرهنگ نامه‌های فارسی آمده است.

شغل اهالی محل در دوران گذشته علاوه بر زراعت و گاوداری، اشتغال در کارخانه اسلحه سازی و صنایع نظامی بوده و خانه‌های سازمانی لویزان، معروف به «چهارصد دستگاه»، مخصوص کارمندان ارتش و صنایع دفاع است که در شمال این منطقه واقع است.

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب :

♦ سوسک ها درون چاه فاضلاب زندگی می کنند; اگر چاه فاضلاب پر شود باعث می‌شود آب بالا بیاید و محل زندگی سوسک‌ها پر از آب شود، از درون چاه بیرون می‌آیند.

پس اگر متوجه شدید که رفت آمد سوسک‌ها به درون دستشویی و ساختمان نسبت به قبل بیشتر شده، این به این معنی است که چاه فاضلاب پر شده است.

♦ بالا آمدن آب فاضلاب بصورت مکرر

با دیدن این علائم سریعا با ماموران ما در شرکت کاسپین تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به تخلیه چاه شما در لویزان و حومه اقدام کنیم.

پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید تا از خطر ریزش چاه و خطرات احتمالی در امان باشید.

لوله بازکنی شمال تهران

خدمات شرکت کاسپین در حفاری چاه : حفاری چاه در لویزان – حفر چاه فاضلاب در لویزان می‌باشد.

شماره تلفن حفاری چاه در لویزان : 09127609500

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

عملکرد شترگلو یا سیفون برای رفع بوی بد فاضلاب

شترگلو چیست ؟
شترگلو يا همان سيفون که اکثر ما ایرانی ها اشتباهاً به فلاش‌تانک دست شویی می‌گوییم سيفون. اما شترگلو یا همان سیفون، لوله‌ای خميده شکل است شبيه مد يا کلاهِ «آ» که زير سنگ توالت قرار داده می‌شود و هميشه مثل يک کاسه، پر از آب است.

گازهای سپتیکی یا گاز فاضلاب، بوی ناخوشايندی دارند که در عمق چاه تولید می‌شوند و سپس به سمت بالا حرکت می‌کنند. زمانی که اين گازها به آب درون شترگلو یا سیفون می‌رسند، درون آب سیفون حل می‌شوند و ديگر نمی‌توانند به داخل توالت یا ساختمان راه پيدا کنند. اگر سيفون وجود نداشته باشد تا گاز فاضلاب در آب آن حل شود، محيط دست‌ شویی غير قابل تحمل می‌شود.

نقش فلاش‌ تانک که خیلی‌ها به اشتباه نام سيفون را بر آن گذاشته‌ اند، چيست؟

زمانی که حجم گازهای فاضلاب که در آب شترگلو حل شده اند بالا میرود، این آب هم به يک آب بسیار بدبو تبديل می‌شود که بشدت آزار دهنده است. حالا اگر هر زمان که از دست شویی استفاده می‌کنیم، فلاش‌تانک را بکشیم یا یک آفتابه آب درون چاه توالت بریزیم و آب درونن سيفون یا شترگلو تازه شود، ديگر فضای دست شویی بوی نامطبوعی نخواهد گرفت. پس فلاش تانک یا آفتابه برای رفع بوی بد دستشویی بسیار ضروری و مفید هستند.

 ارائه خدمات بصورت شبانه روزی – در تمام نقاط تهران کرج قم البرز

لوله بازکنی لویزان به طریق کاملا مکانیزه و تشخیص ترکیدگی لوله

شماره تلفن لوله بازکنی لویزان 09127609500

لوله بازکنی ارزان در لویزان

لوله بازکنی لویزان و حومه

نحوه و روش لوله بازکنی

سوالاتی که برای اغلب افراد اتفاق می‌افتد این است که : چه باید کرد در هنگام گرفتگی چاه توالت یا چاه فاضلاب؟ بهترین روش چاه بازکنی و لوله بازکنی کدام است؟ استفاده از محلول ها و سردرگمی برای یافتن انواع مواد شیمیایی لوله بازکن و چاه بازکن قوی

از روش های باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی و همچنین روش لوله بازکنی و روش باز کردن گرفتگی توالت فرنگی می توان به :

1- باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه تراکم هوا

استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت دارد. اگر گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده  از پمپ زدن رفع نشود، از فنر لوله بازکنی استفاده می‌شود. این دستگاه، هوای فشرده داخل مخزن خود را با شدت به داخل چاه می‌فرستد که هرچقدر فشار وارده را بیشتر کنند صدایی بیشتری ایجاد می‌شود. البته اگر لوله فاضلاب از شن و سنگ ریزه پر شده باشد، دیگر دستگاه تراکم هوا کارایی ندارد و باید از فنر لوله بازکنی استفاده کند. شر‍‍‍‍‍‍‍‍کت کاسپین دژ کیمیا آماده ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در لویزان می‌باشد.

2- لوله بازکنی با استفاده از فنر چاه

بازکردن لوله فاضلاب با استفاده از فنر لوله بازکنی بیشتر معمول است، چون مسافت و برد زیادی دارد و از قدرت بالاتری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در مسیرهای نزدیک برخوردار است.

با استفاده از فنر لوله بازکنی اشیا جامد را به داخل چاه فاضلاب هول می‌دهد. پس تضمین بیشتری وجود دارد که گرفتگی چاه فاضلاب یا گرفتگی چاه توالت فرنگی و توالت ایرانی با فنر لوله بازکنی رفع شود.

فنر این قابلیت را دارد که انواع لایه های چربی، مواد زائد و مو را از دیواره های لوله فاضلاب جدا کند اما توجه داشته باشید که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی حتی الامکان از فنر استفاده نکنید چون این دستگاه دارای نوک تیز و مارپیچی است و امکان دارد به توالت فرنگی آسیب بزند.

3- باز کردن سیفون توالت با استفاده از پمپ لوله بازکنی

در روش ذکر شده بعد از این که مقداری آب به درون چاه ریخته شد به مرحله پمپ زدن آب می‌رسیم. فشار آب که به سیفون وارد می‌آید باعث باز کردن گرفتگی سیفون توالت می‌شود.

پمپ زدن آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا مواد فاضلاب که در لوله و چاه توالت گیر کرده‌اند به جلو رانده شوند موجب رفع گرفتگی چاه فاضلاب شود.

نکته مهم :

جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب یا رفع گرفتگی توالت فرنگی توسط اسید یا محلول لوله بازکنی بدون اطلاعات قبلی هرگز اقدام نکنید.

به این دلیل که اگر مسیر لوله دارای گرفتگی باشد، محلول اسیدی که داخل لوله می‌ریزید درون لوله جمع می‌شود و چون راهی برای عبور ندارد، همانجا گیر کرده و اگر لوله فاضلاب از جنس چدن یا آهن باشد، آن را سوراخ می‌کند.

اگر لوله پلیکا باشد بخش هایی که با چسب به هم متصل شده است، چسب خود را از دست داده و با مشکل چکه کردن آب به سقف پایین روبرو خواهید شد.

پوشش تمامی مناطق تهران

شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌ها، مجتمع‌ها، پاساژها، هتل‌ها و رستوران‌ها می‌باشد.

4.6/5 - (8 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید