لوله بازکنی منیریه

لوله بازکنی منیریه

فهرست مطالب

لوله بازکنی منیریه 09127609500

منیریه یکی از محله‌های معروف در شهر تهران نام دارد. جالب است بدانید که این محله در زمان قاجار جزء بخش‌های اعیان نشین شهر تهران به حساب می‌آمده و نام آن را از منیرالسلطنه مادر کامران میرزا برگرفته‌اند. این محله از دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط تهران برخوردار بوده و همچنین شرکت ما خدمات بسیار باکیفیتی در زمینه رفع گرفتگی لوله به ساختمان‌های این منطقه از تهران ارائه می‌دهد.

متخصصان و کارشناسان این منطقه نهایت تلاش خود را می‌کنند که بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه دهند.

همچنین قیمت‌های دریافتی این شرکت بسیار مقرون به صرفه و طبق تعرفه اتحادیه خواهد بود. به علاوه شرکت کاسپین دارای شعبات بسیار زیادی در مناطق مختلف تهران می باشد. برای دریافت خدمات لوله بازکنی فوری با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس لوله بازکنی منیریه

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در منیریه

دلایل گرفتگی لوله‌ها چیست؟

دلایل بسیاری برای گرفتگی لوله‌های ساختمان‌ها وجود دارند که بسته به این‌که لوله‌های کدام قسمت خانه دچار گرفتگی شده‌اند، این دلایل متفاوت خواهند بود. از جمله این موارد می‌توان به جمع شدن غذا‌های باقی مانده در داخل لوله‌های آشپزخانه، جمع شدن چربی‌ها در درون لوله‌های داخل آشپزخانه، جمع شدن مو در داخل لوله و سیفون سرویس بهداشتی و همچنین وارد شدن اشیاء خارجی به لوله اشاره کرد.

همچنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که لوله‌‌هایی که در ساختمان‌های قدیمی استفاده می‌شوند از جنس چدن بوده‌اند و به همین سبب عواملی همچون جمع شدن موها و چربی‌ها سبب سوراخ شدن و آسیب دیدگی این لوله‌ها خواهند شد. اما در ساختمان‌های جدید لوله‌هایی با جنس پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند که این امر سبب می‌گردد از آسیب لوله تا حدی جلوگیری شود.

لوله بازکنی منیریه
لوله بازکنی منیریه

شیوه‌ های باز کردن لوله ‌های ساختمان ‌ها

یکی از مشکلات جدی که ممکن است برای ساختمان‌ها به وجود آید، گرفتگی لوله‌های ساختمان بوده که برای بسیاری از افراد این سوال پیش خواهد آمد که در زمان وقوع این مشکل، لازم است چه اقدامی را انجام دهند. همان‌طور که می‌دانید روش‌های متداولی همچون استفاده کردن از مواد شیمیایی و … برای رفع این مشکل وجود دارند؛ اما این‌که کدام روش مناسب‌تر خواهد بود برای خیلی از افراد مشخص نیست.


شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

باز کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب با استفاده از دستگاه تراکم هوا

متخصصان و کارشناسان شرکت کاسپین در ابتدا سعی خواهند کرد که گرفتگی لوله را با استفاده از پمپ زدن با فنر لوله بازکنی باز کنند. در صورتی که این روش پاسخگو نباشند، ملزم هستند از دستگاه تراکم هوا استفاده نمایند. کارکرد این دستگاه به این صورت است که هوای فشرده داخل مخزن خود را با شدت بسیار زیادی به درون چاه می‌فرستند.

استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد و لازم است توجه نمایید هر چه فشاری که دستگاه به داخل چاه وارد می‌کند بیشتر باشد، صدای بیشتری نیز تولید خواهد شد که این روش برای زمانی که لوله فاضلاب با شن و ماسه دچار گرفتگی شده باشد، کاربرد نخواهد داشت. متخصصان شرکت ما دارای مهارت استفاده از این دستگاه فشار هستند و در کمترین زمان ممکن این مشکل را بر طرف می‌نمایند.

لوله بازکنی منیریه
لوله بازکنی منیریه

باز کردن لوله‌های ساختمان با استفاده از فنر چاه

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای باز کردن لوله‌های گرفته شده ساختمان‌ها استفاده از فنر چاه است. استفاده از این روش بسیار پرکار بوده؛ زیرا کارشناسان با استفاده از فنر چاه قادر خواهند بود مسافت و برد زیادی را از هرگونه گرفتگی رفع نمایند.

از جمله قابلیت‌هایی که فنرها دارند، می‌توان به از بین بردن انواع لایه‌های چربی، جمع شدگی موها و جمع شدگی مواد زائد اشاره کرد. البته می‌بایست که به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است از این وسیله برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده نکنید زیرا به علت دارا بودن نوک تیز و مارپیچ امکان وارد آمدن آسیب به توالت فرنگی وجود خواهد داشت.

باز کردن g,gi با استفاده از دستگاه واترجت

یکی دیگر از روش‌هایی که برای گرفتگی لوله‌ها و سیفون توالت استفاده می‌شود، استفاده از دستگاه واترجت یا پمپ آب است. کارکرد دستگاه پمپ آب به این صورت است که آب را با فشار بسیار زیادی به داخل لوله‌ها می‌فرستند و در نتیجه گرفتگی آن را برطرف می‌کنند. برای این‌که گرفتگی به طور کامل برطرف گردد، لازم است برای مدت این کار انجام گیرد. متخصصان و کارشناسان شرکت کاسپین در منیریه تهران این کار را در کمترین زمان برای مشتریان انجام خواهند داد.

لوله بازکنی منیریه
لوله بازکنی منیریه

آیا استفاده از محلول های شیمیایی برای باز کردن لوله ها مفید و کارساز هستند؟

همان طور که می‌دانید محلول‌های شیمیایی بسیار و در غلظت‌های متفاوتی در فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر یافت می‌شوند که افراد می‌توانند به سادگی آن‌ها را برای منزل خود تهیه نمایند. در هنگام گرفتگی لوله‌ها بسیاری از افراد از این محلول‌ها استفاده می‌کنند تا گرفتگی لوله‌ها برطرف گردد. در دفعات اول استفاده از این محلول‌های شیمیایی این روش بسیار کارساز بوده و سبب بازشدگی لوله در سریع‌ترین زمان ممکن خواهد شد.

اما لازم است افراد به این نکته نیز توجه داشته باشند که استفاده مکرر از این محلول‌های شیمیایی در غلظت بالا، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به لوله‌های منزل آن‌ها وارد نماید. بنابراین پیشنهاد می‌شود در هنگام بروز این مشکلات از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرید تا ضررهای جبران‌ناپذیری را متحمل نگردید.

 

ضررهای استفاده از محلول های شیمیایی بذای بازکردن توالت فرنگی

یکی از نکات مهم در خصوص استفاده از محلول‌های شیمیایی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب این موضوع است که نباید هرگز از این محلول‌ها در غلظت بالا در توالت فرنگی استفاده نمود. اگر در هنگامی که لوله‌های توالت فرنگی دچار گرفتگی شده باشند از اسید و محلول‌های شیمیایی استفاده کنید، به این سبب که این محلول‌ها راهی برای عبور نخواهند داشت، در قسمتی از لوله ساکن مانده و به تدریج سبب وارد آمدن آسیب جدی به لوله می‌شوند.

از آن جایی که اغلب لوله‌های فاضلاب از جنس چدن و آهن هستند به راحتی سوراخ خواهند شد. البته برخورد این چنین محلول‌هایی به لوله‌های پلیکا سبب می‌شود که چسب آن‌ها از بین رفته و آب از بین آن‌ها چکه کند.

لوله بازکنی منیریه
لوله بازکنی منیریه

سوالات متداول لوله بازکنی منیریه

مدت زمان استقرار متخصصان و کارشناسان در محل چه میزان خواهد بود؟

از زمانی که مشتریان با شرکت خدمات رسانی تماس می‌گیرند تا هنگامی که متخصصان در محل حاضر شوند، زمان زیادی به طول نخواهد انجامید و حداکثر تا ۳۰ دقیقه بعد متخصصان در محل حاضر خواهند شد.

هزینه دریافتی توسط شرکت کاسپین چقدر است؟

به طور کلی هزینه انجام خدمات توسط این شرکت طبق نرخ اتحادیه محاسبه خواهد شد و نسبت به سایر شرکت‌های لوله بازکنی بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

شرکت کاسپین از چه وسایلی برای انجام خدمات خود استفاده می‌کند؟

شرکت ما بسیار مجهز بوده و از پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات در راستای حل مشکلات به وجود آمده برای لوله‌ها استفاده می‌کند. از جمله این وسایل می‌توان به دستگاه فشار هوا و پمپ آب اشاره نمود.

5/5 - (2 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید