لوله بازکنی میدان فردوسی

لوله بازکنی میدان فردوسی

فهرست مطالب

لوله بازکنی فردوسی یکی از چندین شعب فعال شرکت کاسپین  است که خدمات تخصصی و ویژه­‌ای را در سراسر تهران به همشهریان گرامی ‌در منطقه فردوسی ارائه می­‌نماید.

در هر ساعت از شبانه‌­روز اگر با مشکلات مربوط به لوله­‌های منزل یا محل کارتان روبه­‌رو شدید مثل گرفتگی لوله­‌ها و …، می‌توانید با شماره لوله بازکنی فردوسی تماس بگیرید. ما موظفیم و مفتخریم که 24 ساعت شبانه­‌روز در خدمت شما باشیم  و در کمترین زمان ممکن به مشکلات شما رسیدگی کنیم.

شرکت کاسپین جهت جلب رضایت کامل مشتریان عزیز تهرانی، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌­ترین قیمت ارائه خواهد داد.

خدمات لوله بازکنی فردوسی به صورت شبانه‌روزی است و با توجه به شعبات متعدد ما، شرکت ما توانایی ارائه خدمات در هر نقطه از پایتخت را دارد و سرویس­‌کاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل گرفتگی اعزام می‌شوند.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

لوله بازکنی فوری در میدان فردوسی

فردوسی یکی از باقدمت‌ترین و با اصالت‌ترین محله‌های تهران است که در قلب این کلان شهر بزرگ قرار دارد.

محله فردوسی یکی از محله‌هایی است که در اولین مراحل توسعه تهران در زمان پهلوی اول، وارد توسعه شده است که به دلیل همجواری با کهن‌ترین کوی و برزن‌های تهران، با سرعت بسیار بالایی رشد و توسعه یافت.

در این منطقه نیز مانند مناطق دیگر تهران نیاز به خدمات مختلفی مانند لوله بازکنی فردوسی حس می‌شود. از این رو شرکت کاسپین آماده خدمت‌رسانی به عزیزان ساکن در منطقه فردوسی است. شرکت ما خدمات خود را با ضمانت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در فردوسی

از آنجا که گرفتگی لوله‌ها هیمشه به عنوان یک حادثه­‌ی غافلگیرکننده وارد صحنه می‌­شود؛ شرکت کاسپین دژ در تمامی شعب در تهران از جمله لوله بازکنی فردوسی، خدمات خود را به شما شهروندان عزیز این منطقه به­‌صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می­‌نماید. سرویس‌­کاران مجرب شرکت موظف هستند پس از تماس شما در عرض 20 الی 30 دقیقه در محل حاضر شوند و اقدام به رفع مشکل شما نمایند.

سرعت، دقت و مهارت کافی سه عامل مهم در رفع کامل مشکلات غافلگیرکننده هستند که شرکت کاسپین به شما شهروندان عزیز ضمانت و تعهد در راستای رعایت این سه عامل توسط لوله بازکنی فردوسی را می‌­دهد.

چگونه متوجه عدم ظرفیت چاه فاضلاب شویم؟

چاه فاضلاب باعث جمع‌آوری و دفع صحیح فاضلاب و پساب می‌شود و به حفظ محیط زیست کمک زیادی می‌­کند. کاسپین به عنوان یکی از شرکت‌­های متخصص در زمینه ارائه­‌ی خدمات مربوط به چاه؛ با تجربه و فناوری‌های پیشرفته، خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود در فردوسی و سایر نقاط تهران ارائه می­‌دهد.

در ساختمان‌ها و بنا‌های قدیمی‌که هنوز به تجهیزات فاضلاب شهری مجهز نشده‌اند، پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب امری طبیعی بوده و مهم‌ترین و رایج‌ترین نشانه‌های آن، موارد ذیل است:

ریزش زمین و خاک اطراف چاه فاضلاب

فرونشست زمین یکی از مهم‌ترین خطرات پر شدن چاه است که در صورت عدم رسیدگی به آن منجر به تخریب کامل چاه می­شود. با پر شدن ظرفیت چاه، آب‌های بالا آمده و رطوبت موجود در آن سبب رسوخ رطوبت در خاک، کاشی یا موزائیک می‌شود که نتیجه این امر، ریزش و نشست زمین مجاور چاه می‌شود.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

تعدد زیاد حشرات آزاردهنده

هنگامی که بو‌های نامناسب و ناخوشایند به مشام برسد، حجم زیادی از حشرات و موجودات موذی به سطح چاه هجوم می‌آوردند که این نکته می‌تواند دلیلی بر عدم ظرفیت چاه فاضلاب باشد.

بوی نامطبوع

اگر بوی نامطبوعی از چاه فاضلاب در محیط اطراف احساس می‌کنید، احتمالاً چاه فاضلاب شما در حال پر شدن است و ظرفیت کافی برای تخلیه فاضلاب را ندارد.

آب برگشتی

اگر آب فاضلاب به طور مکرر به داخل سیستم لوله‌کشی و چاه فاضلاب برگشت کند و در حین استفاده از سیستم به درستی تخلیه نشود، این نشانه‌ای از عدم ظرفیت چاه فاضلاب است.

عدم تخلیه صحیح

عبور سریع و آسان آب از سینک، توالت یا حمام نشان­‌دهنده‌­ی عدم وجود مشکل در سیستم لوله­‌ها و چاه است. اگر زمان تخلیه فاضلاب، طولانی‌تر از حالت معمول اتفاق افتاد و آب به طور آهسته جریان پیدا کرد، ممکن است چاه فاضلاب شما مسدود یا از ظرفیت کافی برخوردار نباشد.

در اینگونه مواقع، در صورتی که نسبت به ظرفیت چاه فاضلاب منزل­تان مشکوک هستید؛ بهتر است با لوله بازکنی فردوسی تماس بگیرید تا مسئله توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد و راه‌حل مناسب با قیمت ارزان برای شما تعیین شود.

لوله بازکنی میدان فردوسی

علاوه بر لوله بازکنی فردوسی، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی نبرد
  8. لوله بازکنی شهرک غرب
  9. لوله بازکنی عباس آباد
  10. لوله بازکنی نظام آباد
  11. لوله بازکنی پاسداران
  12. لوله بازکنی ستارخان
  13. لوله بازکنی نارمک
  14. لوله بازکنی شریعتی
  15. لوله بازکنی حکیمیه
  16. و تمای مناطق استان تهران

انسداد لوله‌‌های فاضلاب و بالا آمدن مواد و فضولات

انسداد لوله­‌های فاضلاب می­‌تواند به دلایل متعددی اتفاق بیافتد بنابراین به طور قطع نمی‌­توان آن را به عدم ظرفیت چاه فاضلاب نسبت داد. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در این مورد خاص؛ حتماً اجازه بدهید که چاه توسط کارشناسان و سرویس‌­کارانی که در این زمینه تبحر دارند؛ مورد بررسی قرار گیرد. پس از بررسی کارشناسان می‌­توان با قطعیت اعلام نمود که بالا آمدن فاضلاب و آب از لوله‌های موجود در منزل همچون لوله‌های سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… مربوط به عدم ظرفیت چاه است یا گرفتگی و انسداد لوله­‌ها.

کارشناسان لوله بازکنی فردوسی بهترین گزینه برای این راه‌ ­حل هستند که شما می‌­توانید تنها با یک تماس با شرکت، از نظرات آن­ها بهره‌­مند شوید.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

شنیدن صدای آب

یک روش آسان برای تشخیص آنی این موضوع وجود دارد که شما خود می‌توانید در منزل به آن پی ببرید و آن شنیدن صدای آب است. برای آن­که بهتر صدای آب را متوجه شوید می‌بایست به نزدیکی چاه بروید و با دقت گوش دهید؛ چنانچه هیچ صدایی به گوشتان نرسید یا خیلی آهسته و آرام بود، این نشانه عدم پر بودن چاه است؛ اما اگر صدای آب به طور واضح و شفاف به گوش شما رسید، چاه منزل­تان در حال پر شدن است و می‌بایست فکری به حال چاه پر شده بکنید.

لوله بازکنی میدان فردوسی

طریقه انجام رفع گرفتگی لوله

روش‌های بسیار گوناگونی برای حل گرفتگی لوله­‌ها وجود دارد؛ گاهی مواقع داشتن تجربه­‌ی اندک منجر به بروز مشکلات شدیدتری خواهد شد بنابراین لازم است پیش از هرگونه اقدام و روش اجرایی برای رفع گرفتگی لوله­‌ها به دلیل نداشتن تجربه کافی در این زمینه؛ نسبت به رفع آن اقدامی نکنید و اجازه بدهید افراد متخصص و مجرب که سال­‌ها در این زمینه تجربه داشته­‌اند به شما کمک کنند. ما در این قسمت سعی داریم شرح مختصری از انواع رفع انسداد لوله و مراحل انجام آن را برای شما ارائه نماییم.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

رفع انسداد و گرفتگی لوله با کمک دستگاه کمپرس هوا

Air compressor یا به زبانی دیگر، کمپرسور هوا دستگاهی قوی بوده که نیرو و قدرت خود را از موتور‌های بنزینی یا الکتریکی می‌گیرد و با بهره‌مندی از کمک تانک تحت فشار آن، نیرو را به هوای فشرده شده تبدیل می‌کند. زمانی که مقدر فشار تولید شده به حد مورد نیاز رسید، به­‌طور اتوماتیک کمپرسور هوا خاموش می‌شود. در ادامه زمانی که فشار مخزن کاهش یابد، دستگاه به طور خودکار دوباره فعال شده و به مخزن فشار می‌آورد.

هوای فشرده شده تا زمانی که نیاز به آن نداشته باشیم؛ باقی می‌ماند. تفاوتی که بین پمپ باد و کمپرسور هوا وجود دارد این است که پمپ باد با توجه به نام آن فقط هوا را فشرده می‌کند اما کمپرسور برای فشرده‌سازی هر نوع گازی کاربرد دارد. این دستگاه جزء تجهیزات کاربردی و مورد نیاز سرویس­کاران بوده که توسط شرکت‌های معتبر و مجرب استفاده می‌شود. این دستگاه با هدف به حرکت در آوردن فضولات و گرفتگی‌های درون لوله‌های فاضلاب، با کمک فشار هوا طراحی شده که سبب رفع انسداد از مواد اضافی می‌شود.

معمولاً شرکت‌هایی که در حال ارائه خدمات در زمینه لوله بازکنی هستند، به­‌منظور ارائه­‌ی کار با کیفیت و دریافت نتیجه بهتر، از دستگاه کمپرسور هوا همراه با دستگاه فنر لوله بازکن استفاده می‌کنند. همان­طور که این دستگاه مشکلات این چنینی را به‌­راحتی حل می‌­کند؛ ما به شما توصیه می‌کنیم که انجام این کار را به متخصصان زبده و ماهر از شرکت لوله بازکنی فردوسی واگذار کنید تا باعث تخریب لوله­‌کشی ساختمان و منزل شما نشود. برای استفاده از این تجهیزات می‌بایست تمام قوانین و نکات را رعایت کرده تا نتیجه‌ای مناسب و مطلوب حاصل شود.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

لوله بازکنی میدان فردوسی

رفع انسداد و گرفتگی لوله با کمک فنر چاه

در این روش با در نظر گرفتن نوع انسداد، سر فنر مناسب را انتخاب می‌کنند و آن را در درون چاه فرو می‌کنند تا فضولات و گرفتگی‌های موجود در چاه فاضلاب را به حرکت درآورده و خارج کند. در ادامه با انواع مختلفی از سرفنر‌ها آشنا خواهیم شد.

نیزه­‌ای: علت نامگذاری سرفنر نیزه‌ای به دلیل نوک تیز آن بوده که مناسب خاک و ماسه سفت و سخت شده است.

الماسی: از محکم‌ترین سرفنر‌ها می‌توان به سرفنر الماسی اشاره کرد که به دلیل استحکام و قدرت بالای آن به جهت شکستن و خرد کردن آجر یا سنگ‌های سفت و سخت کاربرد دارد.

اسیدی: برای بخش‌های اسیدی و شیمیایی در لوله و چاه‌های فاضلاب، می‌بایست از سرفنری استفاده نمود که ضد خوردگی باشد. سرفنر مناسب جهت انجام این کار، سرفنر اسیدی است.

میله فنری: هنگامی‌که فنری با طول بلند مورد نیاز است، سر فنر میله فنری برای اتصال دو فنر به هم قابل استفاده است.

چاقویی: شاید این مشکل برای شما نیز رخ دهد که الیاف یا پارچه درون چاه یا لوله‌ها گیر کند. برای حل این مشکل از سر فنر مخصوص آن که سر فنر چاقویی است، استفاده می‌کنند.

برسی یا کوزه­‌ای: گاهی نیاز است که مواد زائد، رسوبات و چربی‌های موجود در لوله‌های فاضلاب تمیز شود. سرفنر برسی یا مدل کوزه‌­ای آن، وظیفه انجام این کار را دارد.

در لوله بازکنی فردوسی، رفع گرفتگی چاه با ابزارهای پیشرفته انجام خواهد شد.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

لوله بازکنی میدان فردوسی

رفع انسداد و گرفتگی سیفون توالت با کمک پمپ لوله بازکنی

برای رفع انسداد سیفون توالت به کمک پمپ، ابتدا آب را داخل چاه میریزیم و شروع به پمپاژ می‌کنیم. فشار نصب شده در سیفون پمپ آن را به داخل فاضلاب حرکت می‌­دهد و در نتیجه گرفتگی برطرف می‌شود؛ چنانچه گرفتگی شدید باشد پمپ کمک چندانی نمی‌کند و باید از دستگاه فشار هوا استفاده کنیم. با کمک این دستگاه می‌توان فشار را بار‌ها تنظیم کرد یا فشار هوا را افزایش داد. این ابزار با فشار بالا، هوا را از مخزن خارج و گرفتگی را باز می‌کند. همچنین افزون بر پمپ و کمپرسور هوا، می‌توان از آن به عنوان آچار لوله برای رفع گرفتگی لوله‌های توالت و فاضلاب هم استفاده کرد.

شماره تماس لوله بازکنی فردوسی

نکته اساسی و کاربردی

به شما توصیه می‌کنیم؛ در صورتی که تجربه و مهارت لازم جهت انجام امور مربوط به رفع گرفتگی و مشکلات مربوط به لوله­‌های فاضلاب را ندارید، هیچگاه استفاده از محلول‌های اسیدی و شیمیایی را به‌­عنوان راه حل اول انجام ندهید. لوله‌­ها معمولا  از جنس آهن یا چدن هستند و استفاده از این مواد در صورتی که محلول در لوله‌­ها گیر کند، منجر به سوراخ شدن آن‌هاخواهد شد. علاوه بر این ممکن است جنس لوله استفاده شده از نوع پلیکا باشد که در نهایت استفاده از محلول­‌های اسیدی (هر چند رقیق شده باشند) باعث خورده شدن چسب­‌های اتصال دهنده در لوله شده و چکه کردن آب را به دنبال خواهد داشت.

5/5 - (202 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

2 پاسخ

  1. سلام باتشکر از خدمات خوب شما. قیمت لوله بازکنی فردوسی رو با دیگران مقایسه
    کردم و بعد با شرکت شما تماس گرفتم. اومدن هم تمیز و بهداشتی کار کردند و هم اینکه منصف و با اخلاق بودند. یعنی عالی راضی
    بودم از شرکت شما

    1. سلام جناب رحمانی بزرگوار
      خیلی از رضایتمندی شما خرسندیم. امیدواریم در زمینه گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان دیگر با مشکل مواجه نشوید. شرکت کاسپین همه تلاش خود را در زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر لوله بازکنی فردوسی انجام می دهد.

همین حالا تماس بگیرید