تخلیه چاه شرق تهران

Facebook
Twitter
LinkedIn

تخلیه چاه شرق تهران

پر شدن چاه فاضلاب بسیار ناگوار می باشد بنابراین باید هرچه سریع تر نسبت به تخلیه چاه اقدام نمود. شرکت کاسپین با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه های تخلیه چاه مانند پمپ مکش آماده است تا خدمات خود در این زمینه را در سریع ترین زمان و به صورت شبانه روزی و با قیمت مناسب در شرق تهران ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس تخلیه چاه شرق تهران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

تخلیه چاه فوری شرق تهران

تخلیه چاه شرق تهران 09127609500

شرکت کاسپین با فعالیت چندین ساله در استان تهران و حومه آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.

در‌اینجا لازم است خدمات شرکت کاسپین را در زمینه چاه فاضلاب به شما معرفی کنیم تخلیه چاه فاضلاب به چه صورت انجام می‌گیرد. دو نوع تخلیه چاه انجام می‌گیرد : تخلیه چاه مکانیزه _ تخلیه چاه نیمه مکانیزه

تخلیه چاه مکانیزه : در‌این نوع از خدمات، کار تخلیه چاه فاضلاب و توالت توسط ابزار و ماشین آلات بسیار پیشرفته و مدرن و نیروی کار متخصص که تخصص استفاده از ابزار پیشرفته و مجهز را دارند انجام می‌گیرد.

حضور هر کدام از ابزارهای زیر مانند :

  • پمپ لجن کش تخلیه چاه
  • پمپ مکنده تخلیه چاه
  • پمپ ساکشن تخلیه چاه
  • تانکر تخلیه چاه ده هزار لیتری
  • نیروی متخصص و زبده و بسیاری لوازم مجهز و پیشرفته …وجود نداشته باشد، کار تخلیه چاه را نمیتوان بصورت کاملا مکانیزه انجام داد.
شماره تماس لوله بازکنی غرب تهران & شرکت کاسپین : 6697646809127609500

تخلیه چاه نیمه مکانیزه : اگر ابزار و ماشین آلات پیشرفته و مجهز و نیروی کار باتجربه و متخصص در زمینه تخلیه چاه توالت و فاضلاب بطور کامل وجود نداشته باشد، تخلیه چاه بصورت کاملا مکانیزه انجام نخواهد شد. مسلما تخلیه چاه به‌این صورت هم مدت بیشتری طول می‌کشد و هم از کیفیت کمتری برخوردار است.

تخلیه چاه شرق تهران

شرکت کاسپین در تمام مناطق و محله های شرق تهران خدمات رسانی می‌نماید.

تهران نو _ شهرک امید _ شهرک ویلایی زیتون _ تهرانپارس _ سرخه حصار _ حکیمیه _ نیروی هوایی _ نظام آباد _ شمس‌ آباد _ پیروزی _ گرگان _ مجیدیه _ حشمتیه _ منصور آباد _ نارمک _ وحیدیه 

شرکت کاسپین با کمک تانکرهای بزرگ و پمپ های مکنده قوی اقدام به تخلیه محتویات چاه فاضلاب می‌کند. چاه فاضلاب که تخلیه شد، ماموران ما بررسی می‌کنند تا ببینند چاه نیاز به لایروبی هم دارد یا خیر.

چربی ها روز به روز و با گذشت زمان، تمام دیواره چاه فاضلاب را می‌پوشانند و اجازه نمی‌دهند که آب فاضلاب به داخل زمین جذب شود. در نتیجه چاه پر می‌شود و دردسرهای مربوط به خود را‌ایجاد می‌کند.

درصورتی که چاه فاضلاب به لایروبی نیاز داشته باشد، نیروی انسانی مجرب و زبده، کل دیواره چاه را از چربی ها پاک می‌کند و چاه فاضلاب کارایی و عملکرد بهتری پیدا می‌کند.

چاه فاضلاب تان پر شده است؟

اصلا نگران نباشید. با شرکت کاسپین تماس بگیرید.

تخلیه چاه شرق تهران : 66976468 – 09127609500

رفع مشکل شما تخصص ماست.

ماموران زبده ما در جهت ارائه خدمات مربوط به چاه فاضلاب، آمادگی لازم را دارند تا چاه های قدیمی‌را ترمیم کنند و برای استفاده مجدد راه اندازی نمایند.‌این امر موجب می‌شود کارکرد چاه بهتر و‌ایمنی آن بیشتر شود.

اگر در منزل خود با مشکل حشرات موزی مانند سوسک روبرو هستید با ما تماس بگیرید. ماموران متخصص علت‌این اتفاق را تشخیص و در جهت رفع آن اقدام می‌کند.

قیمت تخلیه چاه شرق تهران

  1. تعداد لوله‌های مسدود شده
    هرچه تعداد لوله‌های مسدود شده بیشتر باشد، هزینه بازکردن آن هم بیشتر می‌شود. در واقع هر لوله اجرت مخصوص به خودش را دارد.
  2. شدت گرفتگی لوله
    نوع گرفتگی لوله (شدت گرفتگی زیاد باشد یا کم) هم در قیمت نهایی تخلیه چاه شرق تهران تاثیر گذار است.
  3. روش رفع گرفتگی لوله
    اینکه از چه روشی برای بازکردن لوله و چاه فاضلاب استفاده می شود ( فنر،تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و …) نیز نقش تعیین کننده‌ای بر قیمت نهایی دارد.
  4. مدت زمان کار سرویس کار
    برخی مواقع ممکن است لوله ها توسط سیمان یا قیر مسدود شوند که بازکردن چنین لوله‌هایی نیازمند زمان بیشتری است.
  5. مقدار فنر استفاده شده برای باز کردن لوله مسدود شده

همچنین در برخی موارد برای بازکردن لوله مسدود شده نیاز است تا بخشی از ساختمان تخریب شود. در‌این صورت هزینه لوله بازکنی بسیار زیاد می‌شود.

همین حالا تماس بگیرید