لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی 1
Facebook
Twitter
LinkedIn

همشهریانی که در شرق تهران ساکن هستند و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب دارند می‌توانند در اسرع وقت تمامی مشکلات خود را توسط شرکت کاسپین برطرف نمایند. این شرکت با توجه به این‌که در اقصی نقاط شهر تهران شعبه‌های بسیار زیادی داشته؛ قادر خواهد بود تا در محله‌های شرق تهران نیز خدمات بسیار مناسبی را ارائه ‌دهد. این امکان برای شرکت کاسپین فراهم است تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن سرویس‌کاران خود را به محل اعزام کند.

سرویس‌کارانی که در این مرکز در حال خدمت‌رسانی به همشهریان هستند جزء متخصص‌ترین و ماهر‌ترین افرادی محسوب می‌شوند که آموزش‌های لازم و ضروری را در رابطه با شغل خود دریافت نموده‌اند. علاوه بر این به دلیل استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های موجود که با آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا ساخته شده‌اند؛ امکان باز کردن تمامی گرفتگی‌های لوله در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت وجود دارد.

شماره تماس لوله بازکنی شرق تهران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

لوله بازکنی فوری شرق تهران

شرکت کاسپین این تضمین را به تمامی شهروندان شرق تهران می‌دهد که انجام رفع گرفتگی لوله در کمترین زمان ممکن و بدون کثیف‌کاری انجام می‌شود. در صورتی که با مشکلات احتمالی مواجه شده‌اید می‌توانید با شماره بالا تماس حاصل نمایید.

این اطمینان خاطر را داشته باشید که سرویس‌کاران ماهر این شرکت در کمترین زمان ممکن قادر خواهند بود تمامی مشکلات مربوط به گرفتگی لوله و از بین بردن بوی بد حاصله از بالازدگی آب فاضلاب را از بین ببرند. خدمات رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه شرکت کاسپین به صورت شبانه روزی در تمامی محله‌های شرق تهران در حال خدمت‌رسانی است.

لوله بازکنی شرق تهران

باز کردن لوله با واترجت در شرق تهران

یکی از روش‌هایی که برای باز کردن لوله‌های گرفته و مسدود شده مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از دستگاه واترجت است. دستگاه واترجت یک روش با جریان پرفشار آب بوده که به عنوان کم‌ خطر‌ترین و ایمن‌ترین روش برای باز کردن انواع لوله‌ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که در این روش هیچ‌گونه آسیبی به لوله‌های فاضلاب وارد نخواهد آمد.

شرکت کاسپین با مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هزینه ممکن جهت رفع گرفتگی لوله با واترجت اقدام می‌نماید. با توجه به این‌که در برخی از مواقع گرفتگی لوله شدید بوده و باز کردن لوله با فنر برقی و همچنین دستگاه تراکم هوا امکان‌پذیر نیست در این صورت استفاده از واترجت می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه حل‌های ممکن به حساب آید.

دستگاه واترجت می‌تواند آب را با فشار بسیار زیاد در درون لوله‌ها به حرکت در بیاورد. این جریان پرفشار آب سبب می‌شود تا تمامی عوامل گرفتگی لوله و رسوباتی که در دیواره لوله منجر به مسدود شدن آن شده‌اند برطرف گردند.

مزایای استفاده از دستگاه واترجت

دستگاه واترجت به عنوان بهترین دستگاه برای برطرف کردن چربی‌های دیواره لوله و بهترین دستگاه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب است. در صورتی که از این دستگاه برای رفع مسدودیت لوله استفاده می‌کنید نگران آسیب به لوله‌ها نباشید؛ به این‌ دلیل که هیچ‌گونه ماده شیمیایی و اسیدی برای باز کردن لوله مورد استفاده قرار نمی‌گیرد که این موضوع علاوه بر آسیب نرساندن به لوله هیچ‌گونه ضرری نیز برای محیط زیست نخواهد داشت.

لوله بازکنی با واترجت در شرق تهران

راه‌‌های پیشگیری از گرفتگی لوله

در بسیاری از مواقع گرفتگی لوله به دلیل تجمع روغن و چربی است. هنگام شستشوی ظروف توجه کنید تا روغن و چربی به داخل سینک وارد نشود؛ چرا که به مرور زمان امکان مسدودیت و گرفتگی لوله را به همراه خواهد داشت.

در صورتی که از ورود چربی و اضافات مواد غذایی به درون سینک جلوگیری کنید احتمال گرفتگی لوله ظرفشویی را به حداقل‌ترین حالت ممکن خواهید رساند. به این منظور باید پیش از شروع به شستشو ظروف، اضافات غذا و ظروف چرب را از باقی ظروف جدا نمایید. توجه داشته باشید که یکی از راه‌های پیشگیری از گرفتگی لوله استفاده از صافی در دهانه سینک ظرفشویی است.

در صورتی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده‌اید می‌توانید مقداری آب جوش درون لوله بریزید تا از تجمع باقی مانده مواد غذایی و پلاستیک و مو در لوله جلوگیری به عمل آورید. با انجام این کار می‌توانید از گرفتگی‌های شدیدتر لوله جلوگیری کنید.

در لوله‌های فاضلاب یکی از علت‌های اصلی گرفتگی، مربوط به انداختن دستمال کاغذی درون چاه توالت و همچنین افتادن اشیاء درون سرویس بهداشتی است. بهتر است ضمن پیشگیری از بروز این اتفاقات، در صورت رخداد، حتما با لوله بازکنی شرق تهران جهت مراجعه و حل کامل مشکل تماس بگیرید.

یکی دیگر از راه‌های پیشگیری از گرفتگی لوله‌ها در فصل زمستان است. سعی کنید درجه حرارت در داخل ساختمان را به طور مناسبی قرار دهید تا لوله‌ها دچار یخ زدگی نشوند. می‌توانید از گرم‌کن‌های الکتریکی هم استفاده کنید. عایق‌بندی راه دیگر محافظت از لوله‌ها در فصل زمستان است.

استفاده از فیلترها و تمیز کردن لوله‌ها به طور منظم. همچنین در صورت وجود درز و عیوب در لوله‌ها حتما نسبت به تعمیر آنها برای جلوگیری از انسداد لوله‌ها اقدام نمایید.

رعایت نکات بهداشتی توسط تیم کاسپین

تمامی سرویس‌کاران شرکت کاسپین به طور مرتب، موظف هستند تا تست کرونا داده تا در صورت ارائه خدمات ناقل این بیماری نباشند.

علاوه بر این به تمامی سرویس‌کاران توصیه می‌شود تا در زمان ارائه خدمات از ماسک استفاده نمایند و تمامی دستگاه‌های خود را با مواد ضدعفونی کنند، ضد عفونی نموده و پس از انجام عملیات و بازگشایی لوله فاضلاب خدمات خود را با کمترین کثیف‌کاری تحویل به مشتری دهند و در صورت کثیف بودن محل حتماً اقدام به پاکسازی آن نمایند.

لوله بازکنی در شرق تهران

تعمیر نشتی توالت فرنگی در شرق تهران

دلایل مختلفی می‌توانند باعث نشتی توالت فرنگی گردند که یکی از دلایل اصلی آن نصب غیر اصولی توالت فرنگی است. همچنین استفاده مکرر و مداوم از توالت فرنگی و جابجایی آن از دلایل نشتی آن به شمار می‌آیند. در صورتی که توالت فرنگی به درستی آب‌بندی نشده باشد نیز می‌تواند نشتی آن اتفاق بیفتد. تمام سرویس‌های بهداشتی دارای یک اتصال آب بند هستند.

این حلقه به دلیل لاستیکی بودن از محافظت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب برخوردار بوده و همین دلیل نشتی آب را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. در صورتی که حلقه آب بند دچار پوسیدگی یا مشکلی گردد احتمال نشتی توالت فرنگی افزایش می‌یابد. همچنین این حلقه آب بند به عنوان یک عایق برای جلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع در فضا عمل می‌نماید. در صورتی که آب‌بندی به درستی انجام شود می‌توان سال‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی از توالت فرنگی استفاده نمود.

حفر چاه در لوله بازکنی شهرک محلاتی

یکی از خدمات ویژه مربوط به لوله بازکنی شهرک محلاتی، حفر چاه و یا لایروبی چاه‌های قدیمی است.

حفاری چاه به منظور دفع فاضلاب و مواد زاید ساختمان می‌باشد که یک کار تخصصی و نیاز به نیروی ماهر و با تجربه برای انجام آن است. برای حفاری چاه ابتدا نیاز است تا کارشناس مربوطه محل را بازدید کند و در صورت مساعد بودن زمین برای کندن، از دو روش دستی یا حفر با ماشین استفاده نماید.

آنچه در حفر چاه دارای اهمیت است این است که محل مورد نظر باید قابلیت جذب آب را داشته باشد وگرنه چاه به سرعت پر می‌شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که در حفر به روش دستی معمولا زمان بیشتری نیاز است اما هزینه‌ی استفاده از ماشین آلات پیشرفته که برای چاه‌های عمیق و در مناطق خاص استفاده می‌شود؛ معمولا بیشتر است.

نشانه‌‌های نشت آب از کف توالت فرنگی چیست؟

در صورت مشاهده نشت آب از کف توالت فرنگی باید در وهله اول آب بند را بررسی کنید؛ چرا که در صورت آسیب دیدن این قطعه علاوه بر رخ دادن نشتی آب، بوی نامطبوع نیز به مشام خواهد رسید.

جابجایی توالت

سرویس فرنگی برای افرادی که کمر درد یا مشکل پا دارند بسیار مفید است. اما برخی مواقع به دلیل عمر زیاد سرویس یا نیاز به تغییر محل برای داشتن فضای مناسب؛ باید توالت فرنگی را جابه‌جا کنید. در صورتی که مجبور به جابجایی توالت فرنگی شده‌اید امکان نشتی در توالت فرنگی به وجود خواهد آمد. علاوه بر این به مرور زمان و به دلیل استفاده افراد با وزن‌های مختلف از توالت فرنگی، امکان شکستگی آن نیز وجود دارد. در این شرایط بهترین کار تماس با سرویس‌کاران ما است.

قبل از این تغییر البته نیاز است تا تمهیداتی را برای این تغییر فراهم آورید. خالی کردن آب داخل سرویس با تلمبه یا اسفنج، بستن شیر فلش تانک و جدا کردن ان از شلنگ فلش تانک، بازکردن درزگیر توالت فرنگی با تیغ برای جدا کردن راحت سرویس بهداشتی از زمین.

تعمیر توالت فرنگی در شرق تهران
تعمیر توالت فرنگی در شرق تهران

لوله بازکنی در شرق تهران

امکان دارد برای شما نیز این اتفاق رخ داده باشد که انگشتر یا قطعه گرانبهایی در درون چاه توالت افتاده باشد؛ در همچین مواقعی بسیار سردرگم و مضطرب خواهید شد. اما پیش از این‌که برای خارج کردن قطعه مورد نظر هر اقدامی را انجام دهید، در قدم اول نیاز است تا خونسردی خود را حفظ نمایید. نگران نباشید و با خونسردی کامل با سرویس‌کاران مجاز ما تماس بگیرید.

سرویس‌کاران لوله بازکنی شرق تهران با داشتن گیره‌های مخصوص می‌توانند در کمترین زمان قطعه گرانبها و با ارزش شما را خارج کنند. در این‌گونه مواقع تنها کافی است تا با شماره ۰۹۱۲۷۶۰۹۵۰۰ تماس حاصل نمایید.

مضرات استفاده از محلول‌های لوله بازکنی

به این دلیل که بسیاری از محلول‌های لوله بازکنی دارای خاصیت اسیدی هستند استفاده از آن‌ها برای بسیاری از گرفتگی‌های لوله توصیه نمی‌شود. در واقع عملکرد محلول‌های شیمیایی به این صورت است که با وجود مواد اسیدی موادی را که باعث گرفتگی لوله شده‌اند را در خود حل می‌کند و به این صورت سبب بازگشایی لوله می‌گردد.

اما به دلیل این‌که در برخی از آن‌ها به خصوص در خانه‌های قدیمی بسیاری از لوله‌های فاضلاب دچار پوسیدگی شده‌اند، احتمال سوراخ شدن لوله نیز وجود دارد. در زمان استفاده غیر اصولی از محلول‌های لوله بازکنی، احتمال خوردگی لوله و نشت آب وجود داشته که این موضوع به صرف هزینه‌های سنگین خواهد انجامید. در این‌ مواقع بهترین راه استفاده از دستگاه فنر زن برقی است تا بدون هیچ آسیبی به لوله‌ها، مسدودیت لوله برطرف گردد.

لوله بازکنی شرق تهران با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، اقدام به بازکردن لوله‌ها بدون نیاز به این محلول های شیمیایی خواهد کرد.

لوله بازکنی شرق تهران

رفع نم و رطوبت

بروز نم و رطوبت در ساختمان دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. از پر شدن چاه که یک دلیل اصلی آن است تا نشتی و ترکیدگی بخش از لوله‌های ساختمان و نشت آب به دیوارها از دیگر دلایل ایجاد نم و رطوبت در ساختمان است. از جمله خدمات شرکت لوله بازکنی شرق تهران شناسایی علت دقیق رطوبت در ساختمان و رفع کامل آن با جدیدترین تکنولوژی و ابزارها بدون کثیف کاری و آسیب اضافه به ساختمان است.

از آنجا که معمولا رفع نشتی هزینه‌بر خواهد بود چرا که نیاز به تخریب محل دارد؛ لذا این شرکت با تجهیزات پیشرفته علت دقیق را پیدا می‌کند تا بهترین راهکار رفع مشکل با کمترین هزینه را برای مشتری انتخاب نماید.

سؤالات متداول درمورد لوله بازکنی شرق تهران

زمان استقرار سرویس‌کاران در محل چه میزان به طول خواهد انجامید؟

به دلیل وجود شعبات بسیار زیاد در اقصی نقاط شهر تهران، از زمانی که مشتری برای انجام خدمات با این شرکت تماس حاصل نماید، ظرف مدت ۳۰ دقیقه سرویس‌کاران در محل خواهند داشت.

هزینه خدمات لوله بازکنی چه مقدار است؟

تمامی هزینه‌های لوله بازکنی این شرکت با نرخ مصوب اتحادیه انجام می‌شود و شرکت کیمیا دژ کاسپین به عنوان یک شرکت زیر نظر اتحادیه، در حال خدمت‌رسانی است.

شرکت کاسپین از چه دستگاه‌هایی برای باز کردن لوله استفاده می‌کند؟

این شرکت از بهترین دستگاه‌های موجود در دنیا برای باز کردن گرفتگی انواع لوله استفاده می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه فنر زنی برقی نام دارد. از دیگر دستگاه‌هایی که به عنوان دستگاه‌های مجهز در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب است.

همین حالا تماس بگیرید