لوله بازکنی جنوب تهران

tamire pakeig mantaqe 2 tehran
Facebook
Twitter
LinkedIn

لوله بازکنی جنوب تهران

تمام همشهریانی که در جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و دچار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب هستند می‌توانند به سادگی با شرکت کاسپین تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند. شرکت کاسپین به صورت شبانه روزی و با قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب در حال خدمت‌رسانی به همشهریان در جنوب شهر تهران است. بنابراین اگر به هر دلیلی لوله‌های فاضلاب منزل‌تان دچار گرفتگی و مسدودیت شد می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و این مشکل را در کمترین زمان ممکن رفع کنید.

شماره تلفن شرکت در جنوب تهران در زیر آورده شده است که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شما خواهد بود. فرآیند باز کردن مسیر لوله گرفته شده توسط بهترین نیرو‌ها و ماهرترین سرویسکاران انجام خواهد شد.

شماره تماس لوله بازکنی جنوب تهران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در جنوب تهران

لوله بازکنی جنوب تهران

تمامی مناطق و محله های جنوب تهران تحت پوشش خدمات رسانی شرکت کاسپین قرار دارند. ما در همه محله های جنوب شهر تهران داری شعبه هستیم. به عنوان مثال تمامی همشهریان در محله‌های مشیریه، شهرک مسعودیه، نازی آباد و خانی آباد، نعمت آباد و یاخچی آباد می‌توانند از تمامی خدمات باکیفیت این شرکت استفاده کنند.

تشخیص نشتی توالت در منزل

به وجود آمدن نشتی در توالت در بسیاری از مواقع نشانه‌ای از خود بروز نمی‌دهد و همین موضوع باعث هدر رفتن میزان قابل توجهی از آب خواهد شد. وجود یک نشتی حتی به صورت بسیار ریز می‌تواند حجم زیادی از آب را در طول شبانه روز هدر دهد. به همین منظور تعمیر نشتی توالت یکی از مهم‌ترین خدماتی است که توسط شرکت کاسپین در جنوب تهران انجام می‌شود.

در صورتی که به نشتی در توالت فرنگی خود مشکوک هستید می‌توانید درب قسمت فلاش تانک خود را باز کنید و مقداری از رنگ خوراکی در درون آن بریزید پس از ۳۰ دقیقه از فلاش تانک استفاده کنید. در صورتی که رنگ آب تغییر نکرده بود احتمال نشتی در آن وجود دارد.

نشتی دریچه میان فلاش تانک و کاسه توالت

یکی از مرسوم‌ترین و رایج‌ترین نشتی‌ها، نشتی دریچه میان فلاش تانک است. برای اینکه بتوانید از این نشتی اطمینان حاصل کنید، واشر این دریچه که در قسمت زیر فلاش تانک قرار دارد را مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که بسیاری از آسیب دیدگی‌ها به دلیل واشر زیرین دریچه است.

لوله بازکنی جنوب تهران
لوله بازکنی جنوب تهران

تعمیر فلاش تانک در جنوب تهران

یکی از مهم‌ترین و بارزترین خدماتی که توسط شرکت کاسپین انجام می‌شود تعمیر فلاش تانک است. بسیاری از صاحبان توالت فرنگی و یا ایرانی به دلیل استفاده زیاد از آن دچار مشکلاتی در فلاش تانک می‌شوند و به دلیل اینکه فلاش تانک مهم‌ترین قسمت‌های سرویس بهداشتی محسوب می‌شود، در زمان خرابی دو مورد وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

در صورتی که بدنه فلاش تانک نشتی داشته باشد از یک سرویس کار و تکنسین توالت فرنگی برای تعویض آن کمک بگیرید؛ اما در صورت وجود نشتی و شکستگی در لوله و اتصالات باید سرویسکارانی را مورد استفاده قرار دهید که بتوانند با ابزار‌های مناسب اقدام به تشخیص نشتی و رفع صحیح و اصولی آن کنند.

همان طور که می‌دانید اساس کار یک فلاش تانک ذخیره آب و شست‌وشوی توالت است و این عملکرد در طول شبانه روز بار‌ها تکرار می‌شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در فلاش تانک توالت می‌توانید با شماره‌ تلفن کاسپین تماس بگیرید.

لوله بازکنی جنوب تهران

خراب شدن پمپ آب خانگی

مشکلات متعددی ممکن است برای پمپ آب خانگی به وجود بیاید که برخی از این مشکلات می‌تواند عدم تنظیم فشار پمپ باشد. همچنین در برخی از مواقع مشاهده می‌شود که پمپ به صورت یکسره کار می‌کند. در صورتی که پمپ به طور مداوم قطع و وصل گردد و یا نشتی آب داشته باشد، از علائم خرابی پمپ آب خانگی است.

خراب شدن کلید اتومات پمپ آب

کلید اتومات پمپ آب در واقع به عنوان مغز سیستم شناخته می‌شود و دستورالعمل‌های قطع و وصل شدن پمپ را به سیستم ارسال می‌کند. این قطعه بیش از تمامی قطعات پمپ دچار خرابی خواهد شد. برای تنظیم کردن فشار پمپ آب باید تمامی شیر‌های آب را ببندید و تنها به وسیله یک شیر اقدام به تنظیم فشار پمپ کنید. در نظر داشته باشید تنظیم فشار پمپ با در نظر گرفتن تعداد واحد‌های هر ساختمان مشخص می‌شود.

در داخل کلید پمپ دو پیچ و مهره است که هر کدام دارای کاربرد منحصربه‌فردی است که در واقع یکی از این پیچ‌ها جهت تنظیم فشار استارت آب و یکی دیگر از این پیچ‌ها برای تنظیم فشار قطع آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تنظیم این پیچ‌ها می‌توانید فشار آب پمپ را تنظیم نمایید. به عبارت دیگر می‌توان مشخص کرد که پمپ در چه فشاری شروع به کار کند و در چه زمانی فشار آب را قطع نماید. مشکل خراب شدن پمپ‌ها یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که به دلیل استفاده مکرر از آن به وجود می‌آید.

در صورت مواجه شدن با مشکلاتی در رابطه با خرابی پمپ می‌توانید با شماره۰۹۱۲۷۶۰۹۵۰۰ تماس بگیرید.

لوله بازکنی جنوب تهران

وسایل مورد استفاده در لوله بازکنی جنوب تهران

شرکت کاسپین در تمامی شعب خود از دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات به‌روزی استفاده می‌کند که در روند سرعت بازکردن لوله‌ها و کیفیت اتمام کار نقش بسیار زیادی دارند. یکی از بهترین دستگاه‌ها برای بازکردن لوله‌ها، دستگاه فنر زنی است که به دو شکل دستی و برقی وجود دارند و بسته به میزان گرفتگی و سطح آن توسط کارشناسان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه دیگر استفاده از دستگاه تراکم هوا و فشار آب است. از این دو نمونه دستگاه نیز در موقعیت‌های متفاوت و گرفتگی‌های زیاد استفاده می‌شود.

لوله بازکنی جنوب تهران برای تشخیص نشتی دقیق لوله‌ها نیز از وسایل دقیقی مانند دستگاه فراصوت و مادون قرمز استفاده می‌کند تا بدون ایجاد هزینه‌ی اضافی برای مشتریان و تخریب و آسیب به ساختمان؛ محل دقیق نشتی را مشخص و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

تخلیه چاه در لوله بازکنی جنوب تهران

پر شدن چاه نشانه‌ای از عدم کارایی مثبت آن است. معمولا چاه‌ها با هدف جذب آب و فاضلاب حفر می‌شوند و پس از آنکه با مواد اضافه و رسوبات در دیواره‌ها مواجه شدند؛ میزان جذب حداقلی را خواهند داشت. از نشانه‌های این موضوع به لبریز شدن آب از سطح چاه، ایجاد بوی نامطبوع، زیاد شدن حشرات و … می‌توان اشاره نمود. روش‌های مختلفی برای تخلیه چاه وجود دارد که لایروبی یکی از این روش‌هاست. در این مسیر یک نیروی انسانی به درون چاه رفته و با کف تراشی مواد اضافی را خارج نموده و مجددا چاه را به کارایی اولیه‌ی خود باز می‌گرداند.

از روش‌های دیگر می‌توان به استفاده از دستگاه لجن‌کش یا مکنده اشاره نمود.

گرفتگی لوله‌ها چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

در لوله‌های آشپزخانه: این گرفتگی معمولا در پی رسوب چربی، ماندن مواد غذایی در لوله‌ها، گیر کردن سیم یا اسکاچ ظرفشویی رخ می‌دهد.

در لوله‌های سرویس بهداشتی: انداختن دستمال کاغذی درون لوله، گیر کردن مو و پرز، افتادن اشیاء به درون لوله‌ها، ته مانده سیگار و ..

در لوله‌ی حمام: افتادن صابون و یا درب مایعات و شوینده‌ها، مو و پرز و …

تمام موارد بالا در صورت رخداد، منجر به گرفتگی خفیف تا شدید لوله‌ها خواهد شد و حتما باید نسبت به بازکردن آنها اقدام نمود. در صورت گرفتگی لوله‌ها با هرکدام از موارد بالا؛ اقدامات مخصوص و ویژه‌ای را جهت باز کردن می‌طلبد که لوله بازکنی جنوب تهران و نیروهای ماهر این شرکت به خوبی از عهده‌ی آن بر خواهند آمد.

سؤالات متداول لوله بازکنی جنوب تهران

زمان رسیدن سرویسکاران به محل چقدر است؟

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مزیت‌های استفاده از خدمات شرکت کاسپین رسیدن سرویسکاران در اسرع وقت به محل مورد نظر است که این امر به دلیل وجود شعبات مختلف در اقصا نقاط شهر تهران به ویژه در جنوب تهران است که باعث شده در کمترین زمان ممکن بهترین و بالاترین کیفیت خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

هزینه خدمات لوله بازکنی چقدر است؟

شرکت کیمیا دژ کاسپین یکی از شرکت‌هایی است که زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی در حال ارائه خدمات به همشهریان در اقصا نقاط شهر تهران است. همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه خدمات لوله بازکنی طبق نرخ مصوب اتحادیه باشد. در واقع هزینه‌ای که از مشتریان بابت ارائه خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله دریافت می‌شود بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

شرکت کاسپین از چه دستگاه‌هایی برای باز کردن لوله استفاده می‌کند؟

شرکت کاسپین از مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌ها برای خدمات خود استفاده می‌کند. یکی از بهترین دستگاه‌ها، دستگاه فنر زنی برقی محسوب می‌شود. علاوه بر این دستگاه، دستگاه‌هایی نظیر دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب از دیگر دستگاه‌های مجهز این شرکت هستند.

شرکت کیمیا کاسپین آمادگی خود را برای همکاری با ارگان‌ها و همچنین نهاد‌های دولتی و تمامی هتل‌ها و رستوران‌ها اعلام می‌دارد. برای تماس با این شرکت می‌توانید با شماره تلفن۰۹۱۲۷۶۰۹۵۰۰ در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید