لوله بازکنی عباس آباد

لوله بازکنی عباس آباد

فهرست مطالب

شرکت کاسپین با ارائه خدمات متنوع، ارزان و با کیفیت در پایتخت، در جلب رضایت مشتریان خود موفق بوده است. لوله بازکنی عباس آباد به عنوان یکی ازاز شعب فعال این شرکت، توانایی رفع هر گونه مشکل در زمینه گرفتگی لوله‌­ها، حفر و لایروبی چاه، انواع تعمیر در زمینه سرویس‌­های بهداشتی ایرانی و فرنگی و …. را در تمام نقاط تهران دارد.

مشکلات مربوط به زیرساخت و گرفتگی لوله­‌ها ممکن است برای هر ساختمانی اتفاق بیافتد؛ که با وجود شرکت‌های خدماتی همچون شرکت‌ کاسپین این اطمینان برای افراد ايجاد می‌شود که در کمترین زمان، با بهترین کیفیت، اقدامات لازم برای حل مشکل به ‌وجود آماده انجام گیرد.

تمامی شعب شرکت کاسپین متعهد هستند که از بهترین نیروهای خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان محترم کمک بگیرند. اگر شما هم به‌ دنبال خدمات مناسب برای  بازکردن لوله‌­های منزل خود هستید؛ می‌توانید روی خدمات لوله بازکنی عباس آباد حساب ویژه باز کنید. نتیجه­‌ی انتخاب صحیح شما، رفع کامل مشکل با کمترین قیمت است.

در صورت بروز مشکل گرفتگی، می‌توانید با شماره لوله بازکنی عباس آباد تماس بگیرید. ما موظف هستیم از پیشرفته­ترین و بهترین ابزار و دستگاه‌ها به‌همراه مجرب‌ترین نیروهای انسانی، برای خدمت به شما استفاده نماییم.

شماره تماس لوله بازکنی عباس آباد

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در عباس آباد

مدیریت بی‌­نقص شرکت کاسپین توسط جناب آقای رجبی انجام می‌شود. سابقه­‌ی درخشان این شرکت به‌­دلیل نیروهای مجرب و متعهد آن است که توانسته جلب نظر بسیار خوبی در بین مشتریان خود داشته باشد. از دیگر مزایای لوله بازکنی عباس آباد داشتن ضمانت پس از انجام کار است. همچنین نرخ قیمتی که مجموعه ما ارائه می‌دهد از سایر شرکت‌ها کمتر بوده و این خود دلیلی برای رضایت مشتری به ‌شمار می‌رود.

لوله بازکنی عباس آباد

قیمت لوله بازکنی عباس آباد

همیشه حق با مشتری است …. این جمله را پس از دریافت خدمات از لوله بازکنی عباس آباد و زمان تسویه حساب به یاد خواهی آورد. خدمات این شرکت به دلیل رعایت کامل قانون در ابطه با تعیین قیمت­‌ها طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه زبان­زد همه­‌ی کسانی است که یکبار از این شرکت خدماتی را دریافت نموده‌­اند.

از آنجا که هزینه رفع گرفتگی لوله‌ها به‌­طور کلی به نوع و شدت گرفتگی و همچنین محل قرارگیری لوله‌ها بستگی دارد؛ شرکت کاسپین با در نظر گرفتن اصول اخلاقی و رعایت حقوق مشتریان، هزینه تمامی خدمات خود را مطابق نرخ اتحادیه مربوطه مشخص می‌کند.

در صورت احتیاج به لوله بازکنی در عباس آباد، می‌توانید با شماره ما تماس گرفته تا با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده کنید.

خدمات ما در محدوده عباس آباد

شرکت کیمیا دژ کاسپین با شعبه‌‌های متعدد به ویژه شعبه لوله بازکنی در عباس آباد؛ می‌تواند خدماتی از قبیل تخلیه چاه و لایروبی آن، بازکردن لوله­‌های آشپزخانه و فاضلاب، انواع تعمیرات مربوط به سرویس‌­های بهداشتی و… را در منطقه عباس آباد در کوتاه‌­ترین زمان ممکن ارائه دهد.

لوله بازکنی عباس آباد از جمله شعب شرکت کاسپین است که برای ساختمان­‌های دچار مشکل گرفتگی لوله؛ اقدام به کمک‌رسانی می‌کند. هدف اصلی شرکت ما صرفا حل مشکل در زمینه بازکردن لوله، چاه و فاضلاب نیست بلکه جلب رضایت کامل مشتریان به عنوان نتیجه­­‌ی نهایی دارای اهمیت است. رعایت انصاف در محاسبه قیمت و هزینه­‌ی مشتریان راز موفقیت دیگری برای شرکت ماست.

لوله بازکنی عباس آباد نسبت به بقیه رقبا و شرکت­‌ها در تهران؛ قیمت منصفانه‌تر و البته طبق نرخ تصویب شده توسط اتحادیه را به شما اعلام می‌­نماید. ما به صورت شبانه‌­روزی و فوری آماده‌­ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان در منطقه‌­ی عباس آباد هستیم.

علاوه بر موارد گفته شده، شرکت کاسپین خدمات زیر را نیز در این منطقه انجام می‌دهد:

  • حفاری چاه
  • لایروبی چاه
  • نصب و تعمیر پکیج دیواری
  • نصب و تعمیر توالت فرنگی
  • تغییر کاربری توالت ایرانی به فرنگی و بلعکس
  • نصب و تعمیر وان حمام
  • از بین بردن گرفتگی سینک ظرفشویی
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و بدون نیاز به تخریب
  • رفع نم و رطوبت ساختمان

علاوه بر لوله بازکنی عباس آباد، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی آزادی
  10. لوله بازکنی نظام آباد
  11. لوله بازکنی پاسداران
  12. لوله بازکنی ستارخان
  13. لوله بازکنی نارمک
  14. و تمامی مناطق استان تهران

لوله بازکنی عباس آباد

لوله بازکنی فوری و شبانه‌روزی عباس آباد تهران

خدمات لوله بازکنی عباس آباد به صورت شبانه‌­روزی و در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل، ارائه می‌شود. شرکت ما همواره به تلاش خود برای انجام صحیح خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه می­دهد. اعزام نیرو در شرکت کاسپین، پس از تماس مشتریان، تنها پس از 20 الی 30 دقیقه، سرویس­‌کاران ما به سرعت به محل گرفتگی لوله خواهند رسید تا مشکل شما همشهریان گرامی را برطرف نمایند.

مجموعه­‌ی ما با استفاده از سرویس‌کاران ماهر و حرفه­‌ای، همچنین مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته لوله بازکنی با تضمین کیفیت و قیمت، قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه دهد.

در زمینه مشکلات لوله بازکنی، سرعت عمل و برطرف کردن صد درصد مشکل، بسیار ضروری و حائز اهمیت است، رفع گرفتگی به‌­صورت ناقص می­تواند منجر به آسیب بیشتری به لوله‌­ها شود و در نهایت مشکلات ناشی از گرفتگی لوله‌ها می‌تواند روند زندگی روزمره افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. از این رو خدمات ما به صورت فوری با رفع مشکل قطعی انجام می‌شود.

لوله بازکنی عباس آباد

تعمیر توالت فرنگی در عباس آباد

وجود سرویس بهداشتی فرنگی در خانه یا محل کار برای افراد سالمند، مصدوم، خانم‌های باردار، افراد چاق و … ضروری است. امروزه با توجه به مزایای توالت فرنگی، استفاده از آن روز به روز بیشتر شده است در نتیجه مشکلات مربوط به آن نیز افزایش می‌­یابد که گاهی ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد و توسط نیروی متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

از مشکلات رایج برای تعمیر توالت فرنگی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- خرافی سیفون و عدم تخلیه‌ی آن

2- پیچیدن بوی نامطبوع در توالت

3- عدم بند آمدن آب در توالت

4- نشتی توالت

بیشتر خرابی‌های توالت فرنگی، معمولا به فلوتر و اتصالات آن بر می‌گردد که با تعویض یا آب‌بندی می‌توان این موارد را رفع نمود. هزینه‌ی تعمیرات توالت فرنگی بستگی به میزان و شدت مشکل می‌تواند متغیر باشد.

چنانچه با هرگونه مشکلی در این زمینه مواجه شدید؛ بدانید که لوله بازکنی عباس آباد علاوه بر خدمات خود در زمینه تاسیسات لوله و گرفتگی آنها، خدمات مربوط به توالت فرنگی اعم از نصب و تعمیر آن را در این منطقه انجام می‌دهد.

از بین بردن گرفتگی سینک ظرفشویی

برای هر خانم خانه‌دار حتما یکبار هم شده با گرفتگی سینک ظرف‌شویی آشپزخانه روبه‌رو گردیده است. این گرفتگی اکثر اوقات به دلیل گیر کردن غذا و سایر مواد در سینک آب به ‌وجود می‌آید. راه های متنوعی برای مقابله با این اتفاق وجود دارد.

1-  استفاده از مواد شیمیایی خانگی و صنعتی مثل محلول آب و سرکه یا جوش شیرین، محلول بیکربنات سودا و سرکه، نوشابه و محلول‌های شیمیایی اسیدی.

برای محلول‌های خانگی باید سه لیوان آب را به همراه یک قاشق جوش شیرین، یا بیکربنات سدیم، درون لوله‌ها بریزید و برای مدت یک ساعت صبر کنید و سپس آب گرم را با فشار زیاد وارد لوله‌ها کنید. توجه داشته باشید این روش برای گرفتگی‌های سطحی با مواد غذایی و چربی و رسوبات اندک جوابگو است.

2- استفاده از ابزارهای مکانیکی مانند پلاگر، لوله بازکنی، تلمبه دستی، شمشیر سینک، پمپ‌های هیدرولیک و بادی، دستگاه‌های الکترومکانیکی و دستگاه کابلی.

تعمیر توالت فرنگی عباس اباد

حفاری چاه در عباس آباد

شرکت کاسپین در کنار خدمات لوله بازکنی عباس آباد خدمات مربوط به حفر چاه را نیز در این منطقه انجام می دهد. تنها کافی است تماس بگیرید.

این حفاری با کمک نیروهای زبده و باتجربه و برای انواع ساختمان اداری، تجاری و مسکونی انجام می‌شود. حفر چاه توسط لوله بازکنی عباس آباد به صورت دستی و با دستگاه انجام می‌گیرد. اولین قدم در حفر چاه، انتخاب محل و روش مناسب است. علاوه بر ان انتخاب محل درست به نحوی که کمتر در معرض رفت و آمد افراد باشد، همچنین در مجاورت لوله‌های عمودی حفر شود چون لوله‌های افقی احتمال گرفتگی بیشتری دارند.

برای حفر چاه نکاتی وجود دارد که بهتر است شما نیز از آنها مطلع شوید:

1- بهترین زمان حفر چاه در هنگام احداث ساختمان است.

2- تابستان بهترین فصل برای کندن چاه است چرا که بارندگی کمتر است و آب درون چاه نفوذ نمی‌کند و هزینه‌ی اضافی دربر ندارد.

استفاده از قلاب برای در آوردن مو و پرز

موها و پرزهایی که به ظروف یا دستمال‌ها می‌چسبند. هنگام شستشو این مو و پرزها وارد لوله‌ی فاضلاب شده و با جذب روغن و چربی، موجب گرفتگی لوله سینک ظرفشویی می‌شوند. راهکار مناسب در این مواقع استفاده از یک سیم مفتول و تغییر شکل آن به صورت یک قلاب است. قلاب را وارد سینک ظرفشویی کرده و از آن برای در آوردن آشغال‌های داخل سینک استفاده کنید.

استفاده از فنر برقی یا لوله بازکنی عباس آباد

موارد بالا تکنیک‌های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در منزل بودند، اما اگر با این روش‌ها نتوانستید گرفتگی لوله ظرفشويی را برطرف کنید، بهترین راه باز کردن سینک ظرفشویی استفاده، از فنر لوله بازکنی است.

برای استفاده از فنر لوله بازکنی باید مهارت و تجربه استفاده از آن را داشته باشید تا مشکلی پیش نیاد، در غیر این صورت باید از یک لوله بازکن ماهر برای باز کردن لوله سینک ظرفشویی کمک بگیرید.

لوله بازکنی عباس آباد خدمات خود را به صورت شبانه روزی برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی ارائه می‌دهد. اگر در منطقه عباس آباد تهران ساکن هستید کافی است با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف نماییم.

حفاری چاه عباس آباد

علت گرفتگی بیشتر لوله‌های آشپزخانه نسبت به لوله‌های فاضلاب

لوله‌های آشپزخانه نسبت به سایر لوله‌های سرویس بهداشتی دارای قطر کمتری هستند و معمولا از لوله­‌های 6 و 8 برای  لوله‌های آشپرخانه استفاده می­‌شود. در حالی که برای لوله‌های سرویس بهداشتی از لوله‌های 10 استفاده می‌کنند.

علت دیگر این است که ورود حجم زیادی از آب در طول روز و به طور مداوم به داخل لوله‌­ها در دراز مدت منجر به رسوب مواد در لوله­‌ها خواهد شد. از دیگر عوامل می‌توان ورود مو و پرز حین شستشوی لباس­‌ها در ماشین لباسشویی، ورود چربی‌ها و پس­ماند مواد غذایی حین شستن ظروف، به داخل سینک را در نظر گرفت و در نهایت می‌­توان به انحنای زیاد لوله­‌های آشپزخانه و داشتن شیب کم لوله‌های آشپرخانه نسبت به دیگر لوله‌ها اشاره کرد.

لوله بازکنی عباس آباد

ارزان و فوری و شبانه روزی – 100% تضمینی

علام گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله‌های فاضلاب دارای نشانه‌هایی است که با مشاهده‌ی آنها به راحتی می‌توانید پی به مشکل ببرید. این علامت‌ها عبارتند از :

1- نشتی آب: با گرفتگی لوله فاضلاب، آب به قسمت‌های دیگر لوله نشت می کند مانند سقف یا دیوارها. این اتفاق باعث نم و رطوبت در دیوارها، ترک خوردگی و آسیب به ساختمان می‌شود.

2- بوی نامطبوع: گرفتگی لوله‌ها باعث تجمع آب و ایجاد بوی نامطبوع در حمام، سینک ظرفشویی یا توالت می‌شود.

3- روان نشدن آب: اگر آب نتواند به راحتی درون لوله‌ها حرکت کند، از لوله‌ها بالا می‌زند و باعث آلودگی و کثیفی محیط می‌شود.

4- ایجاد صداهای غیرعادی: گاهی ممکن است در لوله‌ها در اثر گرفتگی صداهای غیرعادی مانند گر گرفتگی یا ترک خوردگی شنیده شود.

5- تخلیه آب با سرعت پایین: در هنگام گرفتگی لوله‌ها آب نمی‌تواند به خوبی و با سرعت معمول از لوله عبور کند.

6- بالا آمدن آب از سیفون

7- ایجاد کف زیاد در سینک

در صورت مشاهده‌ی هر کدام از موارد بالا باید با شماره لوله بازکنی عباس آباد تماس بگیرید تا نیروهای متخصص با بررسی‌های لازم، گرفتگی لوله‌ها را در زمان کوتاه برطرف نمایند.

استفاده از مواد شیمیایی برای لوله بازکنی عباس آباد درست است؟

اولین راهکاری که هنگام بالا زدن آب فاضلاب به ذهن افراد می‌رسد استفاده از محلول‌های اسیدی و شیمیایی است. این محلول‌ها در اکثر سوپری‌ها و فروشگاه‌ها یافت می‌شوند. به ‌همین علت به‌­عنوان اولین راه حل مورد استفاده قرار می­‌گیرند. در نگاه اول، این محلول‌ها بسیار مؤثر هستند و بعد از تخلیه کردن آن­ها در لوله‌ای که دچار گرفتگی شده است، منجر به باز شدن لوله خواهد شد.

اگر بخواهیم از فردی که دارای تجربه است، در مورد استفاده از این محلول­‌ها در گرفتگی لوله­‌ها سوال کنیم؛ معمولا با این پاسخ روبه رو خواهیم شد که این گرفتگی به همان آسانی که بیان شده، انجام نمی‌شود و استفاده از مواد اسیدی بیشتر باعث آسیب به لوله‌ها می­‌شود و حتی اگر این محلول‌ها در غلظت‌های زیاد و به صورت مداوم به ‌کار برده شوند باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله خواهند شد.

از دیگر ضررهای استفاده از اسیدها می­‌توان به مضر بودن برای سلامت افراد به ‌خصوص کودکان که بیشتر در معرض خطر قرار دارند اشاره نمود. به همین دلیل ما در لوله بازکنی عباس آباد با استفاده از فنر برقی که روش مناسب‌تری به‌ حساب می‌آید، شما را از مشکل گرفتگی لوله­‌ها رها خواهیم کرد

لایروبی چاه عباس آباد

شرکت کاسپین از چه وسایلی استفاده می‌کند؟

شرکت کاسپین دژ برای انجام فعالیت­‌های گسترده­‌ی خدماتی خود، از بهترین، مجهزترین و پیشرفته­‌ترین ابزارآلات و دستگاه‌ها استفاده می‌کند. شاید نمونه­‌های مشابهی از این دستگاه­‌ها در سایر شرکت­‌ها وجود داشته باشد اما نمونه­‌های به­‌روز آن که توسط نیروهای حرفه‌­ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، راز موفقیت این شرکت است.

یکی از بهترین نمونه دستگاه‌هایی که توسط لوله بازکنی عباس آباد استفاده می‌­شود، دستگاه فنر زن برقی، دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب است که کاربردهای بسیار زیادی در امور بازکردن لوله و … دارند.

خارج کردن اشیا از توالت

یکی از اتفاقات بدی که برای هرکدام از ما ممکن است رخ دهد؛ افتادن یک وسیله یا شی مهم درون چاه توالت است. حلقه، ساعت، گوشی تلفن همراه، ایرپاد و …. همه برای ما ارزشمند هستند و پس از افتادن درون چاه؛ به سرعت در صدد خارج کردن آن خواهیم بود. اما باید بدانیم که این کار نیز اصولی دارد و باید با توجه به این اصول و نکات اقدام به خارج کردن اشیا کنیم.

آنچه مهم است این است که از باز کردن آب و سیفون به درون چاه خودداری کنیم. اگر طول لوله زیاد است از بردن دست به داخل لوله خودداری کنیم چون ممکن است ضمن هل دادن وسیله به درون لوله، دست درون لوله گیر کند و آسیب ببیند. در صورت عدم مشاهده‌ی وسیله با نور چراغ قوه حتما با لوله بازکنی تماس گرفته تا نیروهای حرفه ای شرکت با حضور در محل و با استفاده از ابزارهای ویژه، اقدام به خارج کردن وسیله‌ی شما کنند.

هزینه لوله بازکنی عباس آباد چقدر است؟

هزینه­‌های مربوط به تعمیرات ساختمان به علت تفاوت در نوع مشکل و نوع استفاده از مواد و وسایل نیز  متفاوت است. این عوامل هر کدام در میزان قیمت بسیار موثر خواهند بود و می‌توانند منجر به تفاوت قیمت زیادی شود. تعیین میزان هزینه­‌های لوله بازکنی به عواملی همچون موارد زیر بستگی دارد:

  • زمان: مدت زمانی که نیاز به تخلیه باشد. اگر زمانی که باید برای رفع گرفتگی‌ لوله صرف شود زیاد باشد؛ قطعا هزینه‌های جاری نیز بالاتر خواهد رفت.
  • تعداد موارد نیاز به تعمیر: بیشتر از یک مورد گرفتگی در ساختمان وجود داشته باشد.

روش مورد استفاده: روشی که برای باز کردن لوله استفاده می‌شود. اینکه از دستگاه ساده مانند فنرهای ساده دستی استفاده شود یا برای برای تشخیص ترکیدگی لوله‌­ها از دستگاه پیشرفته و بدون تخریب محل.

اصول ایمنی و بهداشتی در لوله بازکنی عباس آباد

اصول ایمنی و بهداشتی برای باز کردن لوله‌ها شامل موارد متعددی است. اگر قصد ریختن مواد شیمیایی درون لوله دارید حتما باید نسبت به نوع گرفتگی توجه داشته باشید و از انجام این کار برای چند بار پرهیز نمایید چرا که احتمال اسیب به لوله‌ها و فرسودگی آنها افزایش پیدا می‌کند.

اینکه در زمان گرفتگی لوله‌ها؛ دچار دستپاچگی و نگرانی شوید عادی است و رفع مشکل در زمان کوتاه اولویت شما خواهد بود اما آنچه که بعدا اهمیت پیدا خواهد کرد؛ رعایت اصول ایمنی و بهداشت در حین انجام کار است. رفع اینگونه مشکلات با تماس با لوله بازکنی عباس آباد به علت داشتن نیروهای زبده و حرفه‌ای که از آسیب به ساختمان به هنگام تعمیر جلوگیری می‌کنند ضروری است.

گاهی انجام کار به قدری ضرورت دارد که باید در اسرع وقت خدمات لوله بازکنی انجام شود و مانع از بروز آسیب‌های بیشتر و انتشار آلودگی شود. توجه به اصول حرفه‌ای در زمان انجام کار باعث حفظ ایمنی و بهداشت برای ساختمان خواهد بود.

5/5 - (25 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

3 پاسخ

  1. درود بر شما و به مدیریت خدمات کاسپین لوله بازکنی عباس آباد. خواستم از خدمات خوب شما تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید