چاه بازکنی تهران 09127609500

چاه بازکنی تهران
Facebook
Twitter
LinkedIn

چاه بازکنی در تهران در کنار تخلیه چاه تهران و لوله بازکنی تهران یکی از خدمات رایج و پر درخواست شرکت های تأسیساتی است. گرفتگی چاه، خصوصاً برای خانه هایی که چند سالی از عمر ساخت آن‌ ها گذشته است، بسیار رایج است. چاه بازکنی امری انکار ناپذیر است. مهم ترین عوارض گرفتگی چاه فاضلاب، پخش شدن بوی بد فاضلاب در تمام فضای منزل خواهد بود.

چاه بازکنی تهران

شرکت چاه بازکنی تهران

شرکت کاسپین با کمتر از نیم قرن تجربه در زمینه چاه بازکنی در شهر تهران، با داشتن شعبات متعدد در تمامی نقاط تهران، آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد.
شرکت کاسپین با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص در زمینه چاه بازکنی و مجهز بودن به دستگاه های مدرن و پیشرفته، در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی چاه را تشخیص داده و اقدام به برطرف کردن آن از طریق عمل فنر زنی می نماید.

چاه بازکنی تهران

خدمات چاه بازکنی

شرکت کاسپین در زمینه چاه بازکنی، خدمات زیر را ارائه می دهد که عبارتند از:

  • برطرف کردن گرفتگی لوله کفشور با دستگاه
  • رفع گرفتگی چاه فاضلاب حمام
  • رفع گرفتگی چاه فاضلاب حیاط با دستگاه ژنراتور و فنر فولادی
  • باز کردن چاه مسدود شده به صورت تضمینی و با کمترین هزینه
  • رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه توسط دستگاه
  • چاه باز کنی حرفه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته
  • چاه بازکنی تخصصی توسط نیروی متخصص و مجرب
  • باز کردن انواع گرفتگی چاه های فاضلاب
  • چاه بازکنی شبانه روزی هر زمان از شبانه روز حتی در نیمه شب و روزهای تعطیل
  • چاه بازکنی فوری در سریع ترین زمان
  • برطرف کردن گرفتگی چاه با فنرفولادی
  • در آوردن اشیاع فلزی، موبایل ، انگشتر و …

چاه بازکنی تهران

چاه بازکنی شبانه روزی تهران

چاه بازکنی فوری و چاه بازکنی شبانه روزی قطعاً بهترین و مؤثر ترین روش ارائه این خدمات می باشد. ذات گرفتگی چاه به گونه‌ای است که می‌تواند روند عادی زندگی همهٔ اعضای خانواده و یا حتی در شرایطی حاد تر، روند زندگی کل اعضای یک ساختمان را مختل کند.
در چنین شرایطی، نه شما و نه همسایه هایتان، نمی‌توانید منتظر بمانید ساعات کاری فرا رسد تا بتوانید به متخصصان چاه بازکنی دسترسی پیدا کنید، بنابراین با وجود چاه بازکنی شبانه روزی و چاه بازکنی فوری کاسپین دیگر لازم نیست نگران این قضیه باشید.
با تماس با شرکت کاسپین، در هر ساعت از شبانه‌ روز می‌توانید به متخصصان چاه بازکنی دسترسی داشته باشید.
متخصصین فعال شرکت ما، با ارائه بدون وقفه خدمات چاه بازکنی، در سریع ترین زمان به محل گرفتگی اعزام شده و عمل چاه بازکنی را بدون هیچگونه کثیف کاری انجام می دهند.

چاه بازکنی تهران

هزینه چاه بازکنی

گرفتگی جزئی چاه فاضلاب که معمولاً نشانه های آن کاهش سرعت تخلیهٔ آب و انتشار بوی فاصلاب است را می توان با روش های خانگی مانند استفاده از محلول های اسیدی رفع کرد. اما در صورت برطرف نشدن مشکل، این امر می تواند برای ما تبدیل به دردسر بزرگی شود و هزینه چاه بازکنی را روی دستان ما بگذارد.
در نتیجه لازم است زمانی که چاه آشپزخانه، حمام و یا سرویس بهداشتی دچار گرفتگی جزئی می شوند یا بوی فاصلاب در خانه می پیچد، سعی کنید هرچه سریع تر مشکل را برطرف نمایید. البته در برخی موارد، این گرفتگی ها به دلیل بی توجهی همسایگان ساختمان پدید می آیند و در نهایت این شما هستید که مجبور به پرداخت هزینه چاه بازکنی خواهید شد.

چاه بازکنی تهران

تعرفه قیمت چاه بازکنی

هزینه چاه بازکنی طبق نرخ اتحادیه، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی در بیشتر اوقاتی که چاه ها دچار گرفتگی می شوند، می توان این مشکل را با فنر زدن برطرف کرد، اما در بعضی موارد لازم است که مشکل به صورت جدی تری برطرف شود‌؛ برای مثال باید چاه فاضلاب کل ساختمان تخلیه گردد. در مواردی که گرفتگی چاه فاضلاب به علت ریزش چاه باشد، نیاز به لایروبی چاه و کف تراشی آن وجود دارد که به دلیل تخصصی بودن این کار و همچنین زمان بر بودد انجام کار، قطعاً هزینه چاه بازکنی بیشتر محاسبه می‌‌شود.

قیمت چاه بازکنی با مواد شیمیایی

محلول های شیمیایی مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از راه های تأثیر گذار برای رفع گرفتگی های جزئی چاه هستند. در این روش، هزینه چاه بازکنی برای شما تنها خرید یک محلول شیمیایی مناسب خواهد بود. ریختن مقدار مناسبی از اسید چاه بازکن درون چاه، موجب برطرف شدن گرفتگی آن می شود. البته باید توجه کنید که سرعت تأثیر گذاری چاه بازکن های شیمیایی نسبتاً پایین است.

نکته: همانطور که گفته شد این روش برای رفع گرفتگی های جزئی کاربرد دارد.

هزینه چاه بازکنی با فنر فولادی

گاهی اوقات رفع انسداد چاه با تنها یک بار فنر زدن میسر نیست و باید برای چند مرتبه این کار تکرار شود. تکرار عمل فنر زنی می تواند در افزایش هزینه چاه بازکنی با فنر بسیار موثر باشد. هرچند هزینه چاه بازکنی با فنر فولادی برابر با قیمت چاه بازکنی با فنر است و فرقی با یکدیگر ندارند.

همین حالا تماس بگیرید