لوله بازکنی آزادی

لوله بازکنی آزادی

فهرست مطالب

اولویت ما؛ راحتی خیال شماست. در صورتی که در منزل یا محل کار با ترکیدگی لوله، نشت آن، پر شدن چاه، تعمیرات مربوط به لوله و سرویس‌­های بهداشتی مواجه شدید؛ شرکت کاسپین با داشتن شعب متفاوت در تمامی مناطق تهران، نسبت به رفع هرگونه مشکل شما به­‌صورت تخصصی وارد عمل می­‌شود.

لوله بازکنی آزادی از جمله مهم­ترین خدمات شرکت کاسپین است. در صورتی که با هرگونه مشکل در ساختمان روبه­‌رو شدید با شرکت لوله بازکنی آزادی تماس حاصل فرمایید؛ چرا که این شرکت در ارائه خدمات تخصصی گسترده توسط نیروهای حرفه­‌ای در کوتاه‌­ترین زمان، با کیفیت‌­ترین خدمات مفتخر است و هزینه­‌ی به نسبت مناسب‌­تری را نسبت به سایر شرکت­‌ها برای شما حساب خواهد نمود.

یکی از مواردی که باعت تمایز لوله بازکنی آزادی از سایر شرکت­‌ها می­‌شود این است که؛ گاهی ممکن است مشکل کاملا جزئی باشد، مانند نشت یک لوله، اما نیاز به تعمیرات کلی دارد تا در ادامه از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود. در صورت عدم رفع مشکلات جزئی، ما می‌توانیم خدمات بیشتری به شما ارائه بدهیم که از جمله این خدمات تعویض لوله‌های قدیمی و فرسوده، رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب، تخلیه چاه، رفع بوی بد و نامطبوع فاضلاب و دیگر مشکلات رایج در این زمینه خواهد بود.

رضایت شما، شرط نهایی ماست؛ بنابراین هزینه­‌ی پرداختی را می­‌توانید پس از کسب رضایت از خدمات پرداخت نمایید.

شماره تماس لوله بازکنی آزادی

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در آزادی

خیابان آزادی در غرب تهران واقع شده است. این محل از خیابان­‌های قدیمی و مهم کشور محسوب می­شود. اکثر راهپیمایی‌های شهر تهران در آن برگزار می‌شود و همه‌ی مردم ایران با نام خیابان آزادی آشنا هستند.

خیابان آزادی از غرب میدان آزادی آغاز شده و انتهای آن به میدان انقلاب می‌رسد. این خیابان در شمال خیابان‌های کارون، آذربایجان و جیحون واقع شده است.

نام قدیم این خیابان آیزن‌هاور (نام یکی از روسای جمهور آمریکا) بوده که در دوره پهلوی به این نام شناخته می­‌شده است.

لوله بازکنی آزادی

قیمت لوله بازکنی آزادی تهران

چگونه نیمی از پولی که برا تعمیرات لوله در نظر گرفته‌­اید، را به جیب‌تان برگردانید؟

تناسب خدمت ارائه شده با قیمت آن همواره از مشکلات صاحبان مشاغل و سفارش دهندگان کار بوده است. برای رعایت این تناسب توجه به چند نکته حین دریافت خدمت مهم است. نرخ تعریف شده توسط اتحادیه؛ زمان ارائه خدمت در شبانه­روز، حجم کار درخواست شده، مواد و دستگاه­‌های مورد نیاز، استفاده از نیروی تخصصی یا غیر تخصصی  و .. همگی می‌­تواند در رشد یا کاهش قیمت یک خدمت تاثیرگذار باشد.

یک تماس تلفنی با لوله بازکنی آزادی و استفاده از خدمات آن؛ علاوه بر رفع کامل مشکل، با قیمت­های بسیار مناسب روبه­‌رو خواهید شد.

خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی آزادی نیز با توجه به نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده، و این شرکت همواره سعی داشته جلب نظر مشتریان خود را در اولویت قرار دهد. خدمت­‌رسانی شبانه‌­روزی، در کمترین زمان ممکن، با کیفیت عالی و با مناسب‌ترین قیمت برای شما انجام خواهد گرفت.

حال ممکن است سوالی پیش بیاید که نحوه­‌ی محاسبه­‌ی هزینه‌­ها در لوله بازکنی آزادی چگونه است؟ این شرکت با توجه به خدماتی که نسبت به رفع گرفتگی لوله ارائه می‌­دهد؛ قیمت را محاسبه می­‌کند که به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد لوله‌های مسدود شده، نوع و شدت گرفتگی، تخریب یا عدم تخریب ساختمان، تعداد نیروی تخصصی به‌­کار گرفته و … در مبلغ نهایی موثر است که البته قبل از آغاز کار، نظر کارشناس از محل گرفتگی لوله اخذ خواهد شد.

پرسنل مجرب شرکت کاسپین با مهارت و تجربه کافی، تضمین می­نماید که خدمات مدنظر شما را تا پایان کار با رعایت تمامی اصول ایمنی و بهداشتی به اتمام رساند.

شرکت کاسپین با مدیریت جناب آقای رجبی، این تضمین را به شما می‌­دهد که خدمات ارائه شده بطور کامل و با کیفیت عالی همراه با رضایت‌مندی مشتری پایان پذیرد.

خدمات ما در محدوده آزادی

شرکت کاسپین در کنار خدمات لوله بازکنی آزادی، خدمات دیگری را نیز در این منطقه ارائه می‌دهد:

  • تخلیه چاه در آزادی
  • رفع نم و رطوبت ساختمان
  • حفر چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • درآوردن اشیا از درون چاه توالت
  • رفع گرفتگی لوله آشپزخانه، سینک ظرفشویی و …

لوله بازکنی آزادی

علاوه بر لوله بازکنی آزادی، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی نظام آباد
  10. لوله بازکنی پاسداران
  11. لوله بازکنی ستارخان
  12. لوله بازکنی نارمک
  13. لوله بازکنی شریعتی
  14. لوله بازکنی حکیمیه
  15. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی آزادی

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی آزادی تهران

حادثه همیشه غافلگیر می­‌کند

حادثه هر اندازه که کم خسارت باشد؛ با رخدادش ما را غافلگیر و دستپاچه می­‌کند. در هنگام اتفاقات ناگهانی ممکن است قدرت تصمیم­‌گیری ما کاهش یابد یا ندانیم که باید چه کنیم. گاهی مواقع این اتفاق در زمانی رخ می‌­دهد که امکان کمک گرفتن از دیگران تقریبا صفر است. اولین سوالی که می‌پرسیم: حالا چه کنم؟ با چه کسی تماس بگیرم؟

تصور کنید خسته از سرکار برگشته‌­اید و متوجه می­‌شوید که لوله­‌های آب گرفته­‌اند، یا نشتی لوله وجود دارد. نیاز فوری به یک شرکت خدماتی که سریعا به محل شما اعزام شود تنها آرزوی شما در آن لحظه می‌­شود. پس معطل نکنید و در هر ساعت از شبانه­‌روز حتی روزهای تعطیل با لوله بازکنی آزادی تماس بگیرید تا سرویس­‌کاران ما در فاصله­‌ی زمانی  20 الی 30 دقیقه­‌ای خود را به محل رسانده و پس از بررسی کارشناس متخصص، مشکل‌تان در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت حل شود.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در آزادی تهران

دستگاه لوله بازکنی یا همان لوله‌گشا برای پاکسازی لوله‌های چاه، سینک، دستشویی و سایر لوله‌های بهداشتی از رسوبات، چربی‌ها، موها و سایر موادی که باعث انسداد لوله‌ها می‌شوند، استفاده می‌شود. این دستگاه با یک موتور الکتریکی و یک کمربند فلزی یا پلاستیکی که دارای فنرهایی است این کار را انجام می­‌دهد. این فنرها با حرکت موتور به صورت چرخشی در آمده و رسوبات و مواد موجود در لوله را جمع‌­آوری کرده و به بیرون از لوله می‌برد.

لوله بازکنی آزادی با استفاده از این دستگاه به صورت موثر پاکسازی لوله‌ها را انجام می‌دهد و به راحتی می‌تواند انسدادهای سطحی و عمیق را از لوله‌ها بردارد. استفاده از دستگاه لوله بازکنی یا فنر برقی بهترین روش برای بازکردن لوله‌ها است. کار با این دستگاه به تخصص و تجربه نیاز دارد که سرویس‌کاران لوله بازکنی آزادی با توجه به مهارتی که دارند از این دستگاه استفاده می‌کنند.

تعمیر توالت فرنگی در آزادی

تعمیر توالت فرنگی آزادی

امروزه استفاده از توالت فرنگی با توجه به مزایایی که دارد، میان مردم رواج پیدا کرده است. علاوه بر خدمات لوله بازکنی آزادی، خدمات مرتبط با توالت فرنگی نیز در آزادی انجام می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • تعمیر شناور
  • نصب توالت فرنگی
  • تعویض سیفون توالت فرنگی
  • برطرف کردن علت نشت آب توالت فرنگی
  • تعمیر خرابی پمپ تخلیه
  • تعویض سنگ فرنگی
  • برطرف کردن خرابی سیستم تخلیه
  • تعمیر فلوتر
  • و …

این مشکلات در بیشتر مواقع در بین تمام برند‌های موجود در بازار دیده می‌شوند. بنابراین اگر توالت شما هم دچار مشکلی شد، می‌توانید با خیالی آسوده از تجربه سرویسکاران و نصاب توالت فرنگی شرکت کاسپین در آزادی جهت رفع سریع آن استفاده کنید.

سرویس توالت فرنگی شبانه روزی

ویرایش: خدمات لوله بازکنی و سرویس توالت فرنگی شامل عملیات تخلیه و پاکسازی لوله‌های فاضلاب و لوله‌های آب توالت می‌شود. این خدمات توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود و به منظور رفع مشکلاتی مانند بسته شدن لوله، انسداد لوله، عدم جریان آب به درستی و بوی نامطبوع از توالت استفاده می‌شود.

سرویس توالت فرنگی یکی از خدماتی است که شرکت کاسپین به شهروندان عزیز تهرانی در این منطقه ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه خرابی سیستم توالت فرنگی می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد و برای شما دردسر ایجاد کند، تعمیرکاران توالت فرنگی شرکت کاسپین به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

حفاری چاه آزادی

حفاری چاه در آزادی

حفر چاه یکی دیگر از خدماتی است که در کنار لوله بازکنی آزادی در این منطقه انجام می‌شود. شرکت کاسپین آماده است تا انواع حفر چاه را در این منطقه انجام دهد.

لایروبی چاه در آزادی

به رسوب زدایی و تمیز کردن دیواره چاه که توسط لایه هایی از رسوب مواد زائد تشکیل شده است را لایروبی چاه می‌گوییند.

با انجام دوره ای لایروبی چاه عمر و کارایی چاه افزایش می‌یابد. شرکت کاسپین خدمات لایروبی چاه را همانند لوله بازکنی آزادی تئسط بهترین و ماهر‌ترین سرویسکاران انجام می‌دهد.

روش‌های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

برخی از افراد برایشان این سوال پیش می‌آید که در هنگام گرفتگی چاه فاضلاب یا چاه توالت از کدام روش استفاده کنند.

یکی از روش‌های لوله بازکنی در تهران، استفاده از دستگاه تراکم هوا است که نیاز به کادر با مهارت دارد و اگر مشکل لوله فاضلاب با استفاده از پمپ زدن حل نشود باید از فنر لوله بازکنی استفاده کرد. دستگاه تراکم هوا، هوای داخل مخزن خود را با فشار بالا به داخل چاه می‌فرستد و صدای بالای آن به سبب فشار وارد شده بیشتر خواهد بود.

ولی اگر گرفتگی لوله فاضلاب به سبب ورود سنگ و شن ریزه باشد دستگاه فشار هوا کارایی ندارد و باید از فنربرقی برای رفع گرفتگی استفاده کنیم که لوله بازکنی آزادی می‌تواند این خدمات را در این محدوده به شما ارائه دهد.

یکی دیگر از روش‌های باز کردن لوله فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی خواهد بود که بیشترین گرفتگی لوله‌ها توسط این روش باز می‌شوند. زیرا در این روش قدرت بالا و برد و مسافت زیاد فنر باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد. در این روش اشیاء جامد در داخل چاه به جلو هل داده می‌شوند و باعث می‌شود گرفتگی توالت فرنگی، ایرانی یا فاضلاب برطرف شود.

با استفاده از پمپ نیز می‌توان سیفون توالت را باز کرد به اینصورت که ابتدا مقداری آب به درون چاه می‌ریزیم سپس مرحله پمپ زدن را اجرا می‌کنیم. فشار آب به سیفون وارد خواهد شد و باعث باز شدن سیفون توالت شما می‌شود.

لایروبی چاه در آزادی

تشخیص ترکیدگی لوله در آزادی

تنها راه برای تشخیص دقیق محل ترکیدگی یا نشتی لوله بدون آن که نیازی به تخریب باشد، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می باشد  نحوه تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه­های مختلف مثل دستگاه صوتی، حرارتی و یا دوربین انجام می­شود. نشتی لوله فاضلاب معمولا نشانه­هایی دارد مثل چکه کردن آب یا سرایت رطوبت به طبقات پایین، دیوارها، ایجاد بوی بد فاضلاب و کپک زدن.

دستگاه‌هایی همچون دستگاه صوتی و دستگاه فروسرخ به ترتیب به کمک امواج صوتی و امواج فروسرخ می‌توانند کار تشخیص ترکیدگی لوله را به آسانی و در کمترین زمان انجام دهند.

لوله بازکنی آزادی با استفاده از مجهزترین و بروزترین دستگاه‌ها در این زمینه، آماده خدمات­رسانی به همشهریان گرامی در منطقه آزادی و محدوده­‌ی اطراف آن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره لوله بازکنی آزادی تماس بگیرید.

روش تشخیص پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

اگر چاه فاضلاب پر شود، محل زندگی سوسک‌ها پر از آب خواهد شد و باعث بیرون آمدن انها از داخل چاه می‌شود و نیز آب بالا می‌زند. پس اگر مشاهده کردید سوسک‌ها در درون دستشویی و ساختمان نسبت به گذشته بیشتر رفت و آمد می‌کنند می‌توان متوجه شد که چاه فاضلاب پر شده است.

یا اگر آب فاضلاب به دفعات بالا می‌آید می‌توانید با پرسنل لوله بازکنی آزادی تماس بگیرید. این شرکت آماده ارائه خدمات در  کوتاه‌ترین زمان در محدوده آزادی و سایر نقاط پایتخت می باشد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی بیشتر مانند ریزش چاه باید پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید