لوله بازکنی خاوران

لوله بازکنی خاوران

فهرست مطالب

چنانچه با مشکل انسداد لوله‌ها در منزل یا محل کار خود روبرو شده‌اید، تلفن را بردارید و با  لوله بازکنی خاوران تماس بگیرید.

گرفتگی لوله مثل همه­‌ی مشکلات روزمره ممکن است در هر ساعت از شبانه‌­روز رخ دهد. سطح و وسعت آن هم متفاوت است، می‌­تواند از یک گرفتگی کوچک تا تعمیرات اساسی باشد. نگران نباشید؛ شرکت کاسپین از جمله شرکت‌هایی است که بسیاری از خدمات ساختمانی که مربوط به لوله هستند را حل و فصل می­کند. رفع گرفتگی لوله­‌های آب، حفر و لایروبی چاه، پیدا کردن محل دقیق نشتی آب، کلیه­‌ی ­تعمیرات مربوط به سرویس‌­های بهداشتی ایرانی و فرنگی حتی نصب آنها و … که در ادامه خواهیم گفت خدمات این شرکت است. شما می‌­توانید از لوله بازکنی خاوران که یکی از شعب شرکت کاسپین دژ می­‌باشد، در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت تمام موارد بالا را دریافت نمائید.

مجموعه کاسپین برای رفع مشکلات شما، از تکنسین‌ حرفه‌­ای، مجرب و متعهد استفاده می‌کند و به شما تضمین می‌­دهد که در صورت عدم رضایت شما از پایان کار، مبلغ دریافت را بازگرداند.

شماره تماس لوله بازکنی خاوران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در خاوران

لوله بازکنی خاوران در شرق تهران آماده­‌ی خدمت‌­رسانی به شما شهروندان این منطقه است. این خدمات را می‌­توانید در هر ساعتی از شبانه‌­روز حتی ایام تعطیل درخواست نمائید. کادر فنی شرکت با دستگاه‌های پیشرفته و مجهز خود، در مدت زمان کوتاهی پس از عیب­یابی، نسبت به رفع کامل مشکل منزل­تان اقدام خواهند کرد.

این مجموعه به رفع مشکلات لوله در هر یک از مراکز نظیر بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، مدارس و… می‌پردازد. اگر ساکن این منطقه هستید، می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات رفع گرفتگی لوله با شرکت لوله بازکنی خاوران در تماس باشید.

لوله بازکنی خاوران

قیمت لوله بازکنی خاوران

شرکت کاسپین تمام خدمات خود از جمله لوله بازکنی خاوران را مطابق با نرخ اتحادیه لوله بازکنی مشخص می‌کند. قیمت نهایی خدمات رفع گرفتگی لوله به عوامل مختلفی بستگی دارد که پس از بازدید از محل توسط کارشناس، قیمت نهایی تعیین می‌شود.

خدمات ما در محدوده خاوران

شرکت کاسپین علاوه بر خدمات لوله بازکنی خاوران، خدمات زیر را نیز در این منطقه انجام می‌دهد:

✔ تخلیه چاه خاوران ✔ لایروبی چاه خاوران
✔ حفاری چاه خاوران ✔ سرویس توالت فرنگی در خاوران
✔ تشخیص ترکیدگی لوله در خاوران ✔ رفع نم و رطوبت ساختمان
✔ نصب و تعمیر پکیج دیواری ✔ تعمیر فلاش تانک

علاوه بر لوله بازکنی خاوران، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی شهرک غرب
  10. لوله بازکنی عباس آباد
  11. لوله بازکنی نظام آباد
  12. لوله بازکنی پاسداران
  13. لوله بازکنی ستارخان
  14. لوله بازکنی نارمک
  15. لوله بازکنی شریعتی
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی خاوران

مهم ترین عوامل گرفتگی لوله آشپزخانه در خاوران

با توجه به اینکه گرفتگی لوله آشپزخانه ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشد اما ما در این قسمت به چند نکته بسیار مهم اشاره خواهیم کرد. نخستین چیزی که همواره موجب به وجود آمدن این مشکل می‌شود، چربی ظروف است.

شاید با خود بگویید که این چربی‌ها به صورت مایع بوده و از لوله سینک عبور خواهند کرد اما این تصور کاملاً اشتباه است زیرا به محض ورود این چربی‌ها به داخل لوله، به دیواره آن می‌چسبند و رسوب ایجاد می‌کنند. به مرور زمان همین رسوبات ایجاد شده موجبات گرفتگی لوله آشپزخانه را فراهم می‌کنند.

عدم جلوگیری از ورود دانه‌های برنج، تفاله چای، تکه‌های کوچک نان و به طور کلی باقی مانده مواد غذایی در ظروف یکی دیگر از دلایل مهم به وجود آمدن این مشکل است. خیلی از افراد فکر می‌کنند که چون این مواد ریز هستند، پس به هیچ وجه موجب گرفتگی لوله نمی‌شوند اما همانطور که گفته شد این تصور اشتباه است.

همیشه باید این نکته را در نظر داشت که درست است که این مواد بسیار ریز هستند اما به دلیل رسوبات چربی ای که در خروجی لوله آشپزخانه وجود دارد، این مواد توسط این چربی‌ها جذب می‌کنند و با گذشت زمان سبب مسدود شدن لوله می‌شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، مو و کرک‌های ریز هم بر گرفتگی لوله‌های آشپزخانه تأثیر به سزایی دارند. علت آن هم این است که در بیشتر خانه‌ها، راه خروجی لوله ماشین لباسشویی و سینک آشپزخانه مشترک است و از یک مسیر عبور می‌کند. معمولاً مو و کرک‌های چسبیده به لباس‌ها در زمان شستشو و تخلیه آب ماشین لباسشویی به چربی‌های لوله آشپزخانه چسبیده و خود سبب گرفتگی در این مسیر می‌شود.

لایروبی چاه خاوران


رفع نم و رطوبت زیرزمین در خاوران

دلیل اصلی رطوبت در زیرزمین و کف ساختمان، عایق نبودن استاندارد آن است. این مشکل عمدتا در ساختمان‌های قدیمی‌رخ می‌دهد و جدی نگرفتن آن در نهایت باعث کثیف شدن دیوارها و از دست دادن مقاومت خود می‌شود. سرویسکاران لوله بازکنی خاوران در منطقه خاوران جهت رفع نم و رطوبت از سطح زمین پس از شناسایی عامل اصلی ایراد، اقدام به عایق کاری می‌کنند. با توجه به شرایط محیطی می‌توان از انواع عایق نانو، ایزوگام و قیر برای این منظور استفاده کرد.

در صورتی که پوشش کف سرامیک یا کاشی باشد، برای از بین بردن رطوبت از کف ساختمان از دوغاب استفاده می‌شود. درز بین کاشی و سرامیک باعث ایجاد رطوبت می‌شود و با دوغاب می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد.

حفاری چاه خاوران

رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب در خاوران

به دلیل وجود بخار آب و رطوبت زیاد، حمام و سرویس بهداشتی اغلب با مشکل رطوبت در دیوارها و سقف‌ها مواجه هستند. البته اگر قبل از نصب کاشی و سرامیک عایق کاری به درستی انجام شود این مشکلات تا حد زیادی پیش نمی‌آید. اما اگر بنا به دلایلی با این مشکل مواجه شدید و نمی‌خواهید رطوبت و نم توالت و حمام به قسمت‌های دیگر نفوذ کند و سلامتی شما را به خطر بیندازد، کافیست از خدمات ما در خاوران استفاده کنید.

برای از بین بردن رطوبت ساختمان در توالت و حمام، ابتدا علت آن شناسایی و تشخیص داده می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن رطوبت حمام بدون آسیب رساندن به آن، مسدود کردن درزهای بین کاشی‌های سرامیکی است. علاوه بر این، با استفاده از مواد نانو می‌توان از آن برای حذف رطوبت رنگ‌های بسیار مقاوم استفاده کرد.

لازم به ذکر است که روش رطوبت زدایی حمام و توالت باید با توجه به شرایط محیطی و علت رطوبت انتخاب شود. لذا تعمیرکاران لوله بازکنی خاوران ابتدا به محل اعزام شده و پس از مشاهده و تشخیص رطوبت ساختمان، روش مناسب را انتخاب و اعمال می‌کنند.

تعمیر توالت فرنگی خاوران

4.6/5 - (17 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید