لوله بازکنی شهران

لوله بازکنی شهران

فهرست مطالب

لوله بازکنی شهران

همشهریان عزیزی که در غرب تهران و منطقه­ی شهران زندگی می­‌کنید؛ به شما یکی از فعال‌ترین شعب شرکت کاسپین که در زمینه­‌ی خدمات لوله بازکنی فعالیت می‌­کند را معرفی می­‌کنیم؛ لوله بازکنی شهران کاملا آمادگی دارد، تمامی ایام هفته، حتی روزهای تعطیل به‌­صورت 24 ساعته در خدمت شما باشد. چنانچه با هر مشکلی اعم از گرفتگی لوله‌­ها، پر شدن چاه، تعمیر سرویس بهداشتی و … مواجه شدید بلافاصله با شرکت کاسپین تماس بگیرید تا نیروهای ماهر شرکت فوری خودشان را به محل برسانند.

از آنجا که گرفتگی لوله مشکلی است که امکان دارد برای هر ساختمانی رخ دهد، چنانچه تعمیر آن به درستی انجام نگیرد؛ و یا حتی به تأخیر بیافتد، علاوه بر آنکه حضور حشرات و جانوران موذی به داخل ساختمان آسان خواهد شد، خسارات بسیاری به دیگر قسمت­‌های ساختمان هم وارد خواهد شد.

اگر این مشکل به ‌درستی و از روی اصول حل شود دیگر پیامدهای بد را نخواهد داشت. پس اهمیت موضوع رفع گرفتگی لوله بسیار زیاد است.

شرکت کاسپین در ابتدای کار برای برطرف کردن گرفتگی لوله تحت عنوان لوله‌بازکنی در شهران، دلیل و علت گرفتگی را جویا می‌شود. بازکردن لوله زیر نظر مجموعه حرفه‌ای کاسپین به‌طور 24 ساعته برای خدمات‌رسانی به هموطنان خود آماده است. امروزه این مجموعه در تمام نقاط تهران همچنین شهران خدمات رفع گرفتگی لوله را ارائه می‌دهد.

  • کمترین هزینه در مقایسه با اتحادیه
  • ضمانت و گارانتی صدرصد تمام خدمات در برابر هزینه
  • صرفه‌جویی در مدت زمان خدمات‌رسانی
  • سعی در کاهش آلودگی
  • خدمات‌رسانی در هر ساعتی از شبانه‌روز
  • به‌‌کارگیری تجهیزات کامل و پیشرفته

نیروی با مهارت و خدمات 24 ساعته به مشتریان منازل، ادارات، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، هتل‌ها، زندان‌ها و مدارس در سراسر تهران و اطراف آن، گستردگی و تنوع خدمات قابل ارائه در زمینه باز کردن چاه، فاضلاب، لوله بازکنی و …  از ویژگی­های لوله بازکنی شهران است.

شماره تماس لوله بازکنی شهران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در شهران

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی شهران

خدمات شرکت لوله‌بازکنی شهران

  • تخلیه چاه‌های فاضلاب با استفاده از مکنده‌های جدید
  • ترمیم لوله آسیب‌دیده و شکسته به‌طور کامل
  • انجام خدمات بازکردن مسیر لوله با فنرزنی
  • کف‌تراشی استاندارد توسط تکنسین‌های مجموعه کاسپین
  • تشخیص بوی بد فاضلاب و رفع آن
  • لایه‌روبی کامل از سپتیک با بهره‌گیری از پمپ آشغال‌شکن
  • استفاده از ویدیومتر در دید لوله‌هایی که بالای 15 اینچ هستند
  • رفع رسوب توالت و چاه فاضلاب
  • حفر چاه‌های قدیمی برای گشودن چشمه چاه
  • انجام خدمات ترمیم لوله فاضلاب با دستگاه‌های پیشرفته روز
  • بازکردن لوله با دستگاه‌های حرفه‌ای که صدرصد مفید عمل می‌کنند مانند: ژنتراتور، دستگاه تراکم، فنر بلند و… .

لوله بازکنی شهران

رفع گرفتگی لوله توسط شرکت کاسپین

علل گرفتگی لوله می‌تواند متفاوت باشد ولی قابل حل است. لوله‌های فاضلاب بیشتر به دلیل تراکم روغن، تجمع بیش ‌از اندازه چربی‌ها، تجمع مو، آشغال و زباله‌های پلاستیکی دچار گرفتگی می‌شوند.

در مواردی نیز حین ترمیم و یا ساخت، قسمتی از مصالح مانند سیمان، بتن و ماسه وارد لوله فاضلاب می‌شوند و گرفتگی ایجاد می‌کنند. این گونه از گرفتگی لوله طی مدت قابل توجه با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شوند.

اهمیت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب برای همگان ملموس است و چنانچه در این شرایط قرار گیرند کیفیت کار بسیار مهم خواهد بود.

قیمت خدمات نیز در کنار کیفیت آن جزئی از مواردی است که حتماً قابل قیاس قرار خواهد گرفت. مجموعه کاسپین این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می‌دهد که تحت هر شرایطی لوله فاضلاب گرفتگی دوباره نخواهد داشت؛ چراکه تکنسین‌های شرکت تمامی موارد و نکاتی که باید در ساخت، ترمیم و ماندگاری لوله در نظر گرفت را رعایت می‌کنند.

شرکت کاسپین برای آسودگی خاطر مشتریان خود در کمترین زمان با بیشترین بازده، کار بازکردن لوله را به اتمام می‌رساند. کیفیت کار این مجموعه به اوج خود رسیده و توانایی کسب رضایت صدها مشتری را داشته است.

لوله بازکنی شهران

ضمانت بازگشت وجه شرکت کاسپین

لوله‌بازکنی شهران از مجموعه کاسپین به‌ قدری در خدمات‌رسانی دقیق عمل می‌کنند که به مشتریان وعده بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را داده است. ما ضمانت در برابر کار را جزئی از وظایف خود می‌دانیم و از حقوق مشتری نیز حمایت می‌کنیم. اولویت شرکت کاسپین با انجام درست کار بوده و اگر مشتری ناراضی باشد، حتی پرداخت هزینه نیز برای آن‌ها منتفی است.

قیمت بازکردن لوله در تهران

شرکت کاسپین در سال‌های اخیر توانسته تا با قیمت‌های کم در ازای کار باکیفیت نظرات مثبت را جلب کند. هزینه خدمات بر اساس و چارچوبی تعیین می‌شود که اتحادیه تأیید کرده است. در برخی موارد حتی قیمت از نرخ اتحادیه نیز پایین‌تر خواهد بود. نحوه تعیین قیمت رفع گرفتگی لوله طبق خدماتی است که به همشهریان ارائه می‌شود. استفاده از نیروهای مجرب با دستگاه‌های تخصصی شرکت کاسپین در اجرای کارها و زمانی که برای انجام عملیات صرف می‌شود، قیمت را مشخص می‌کنند.

تعمیر توالت فرنگی شهران

رفع گرفتگی لوله شبانه روزی در شهران

بهترین خدمت شرکت ما به مشتریان خدمت‌رسانی در 24 ساعت شبانه‌روز است. شرکت کاسپین با وجود سابقه‌ای که دارد بین همشهریان تهرانی، خصوصاً مردم شهران شناخته ‌شده بوده و نامی معتبر دارد.

گرفتگی لوله فاضلاب مشکلی جدی است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. تجهیزات و ابزارآلات بسیاری در بازکردن لوله توسط نیروهای شرکت به ‌کار می‌روند.

در اغلب موارد مشکلات گرفتگی لوله زیاد نیست و با استفاده از موادی همچون اسید و لوله‌بازکن مشکل حل خواهد شد. این مواد می‌توانند تا حدی مؤثر واقع شوند که گرفتگی لوله شدت چندانی نداشته باشد.

لایروبی چاه شهران

دستگاه های مخصوص بازکردن لوله

این موضوع که اسیدها و لوله‌بازکن‌ها در رفع گرفتگی‌های سطحی لوله فاضلاب مفید عمل می‌کنند، درست است؛ اما در شرایطی که استفاده از آن‌ها بیش از اندازه باشد موجب آسیب به بافت لوله و در نهایت نابودشدن آن می‌شود. این نوع محلول‌ها جهت نابودکردن موادی ساخته‌ شده‌اند که فاضلاب را مسدود کرده‌اند.

پس برای آنکه آسیبی به بافت لوله وارد نشود، باید از نیروهای متخصص در زمینه لوله‌بازکنی کمک گرفت. دستگاه‌های مختلف مانند فنر بهترین روش برای بازکردن گرفتگی داخل لوله است. فنر در فرآیند بازکردن مسیر لوله می‌تواند در از بین بردن رسوبات داخل لوله و آشغال‌ها استفاده شود. انواع دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه مته‌ای
  • دستگاه مکش
  • سه نظام
  • دستگاه دور فولی
  • پمپ هوا
  • دستگاه موشکی 750
  • دستگاه فرقونی
  • کمپرسور
  • دستگاه کیفی

حفاری چاه شهران

روش بازکردن لوله با فنر

روش رفع انسداد لوله با فنر می‌تواند توسط نیروهای شرکت کاسپین یا دستگاه مخصوص انجام شود:

  • روش اول که نیروهای شرکت انجام می‌دهند، روش دستی نام دارد. در فرآیند برطرف کردن گرفتگی لوله مسدود شده توسط دستگاه فنر، تکنسین یک فنر را که طول آن بسته به اندازه لوله تعیین می‌شود، با کمک دستگاه وارد لوله خواهد شد. فنر در طول لوله می‌چرخد و هر آلودگی سطحی که موجب گرفتگی آن شده است، مانند مو و پلاستیک را بیرون می‌آورد.
  • روش دوم در به‌کار بردن فنر بدین گونه است که موتور مخصوص عمل چرخش فنر را بدون دخالت دست انجام می‌دهد. موتور برقی را یک متخصص که با کارایی آن آشنا است، به ‌کار می‌اندازد. هنگامی‌ که فنر وارد لوله می‌شود باید آرام‌ حرکت کند و به چرخش در آید. وقتی فنر به قسمت مسدود لوله می‌رسد با حرکات و چرخش مداوم موجب رهایی زباله‌ها در لوله می‌شود.

کاربرد دستگاه تراکم لوله بازکنی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص می‌باشد برای بازکردن گرفتگی های لوله‌ فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد و نحوه کار دستگاه تراکم لوله بازکنی به این شکل است که هوا را داخل مخزن خود متراکم می‌کند و بعد با آزاد کردن هوای متراکم شده به صورت ناگهانی، گرفتگی لوله فاضلاب برطرف و لوله باز می‌شود.

نکته : دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای تمامی گرفتگی‌ ها مناسب نمی‌باشد و در بعضی موارد باعث تشدید گرفتگی لوله می‌شود.

این دستگاه برای گرفتگی‌ هایی مثل گرفتگی با کاغذ و یا پارچه مناسب می‌باشد. این دستگاه برای گرفتگی با خاک، سنگ و سیمان مناسب نمی‌باشد و برای برطرف کردن چنین گرفتگی‌ هایی باید از فنر لوله بازکنی استفاده شود.

نحوه کار با دستگاه تراکم هوا

برای استفاده از دستگاه تراکم هوا دستی در ابتدا باید با استفاده از پمپ دستی و یا برقی که بر روی دستگاه وجود دارد باد را متراکم کنید.

بعد از متراکم کردن هوا، باید خروجی باد دستگاه تراکم دستی بر روی دریچه فاضلاب قرار بگیرد.

بعد از قرار گرفتن خروجی دستگاه بر روی دریچه فاضلاب، با استفاده از ضامن دستگاه تمام هوای محبوس شده را می‌توانید از دستگاه خارج کنید.

توجه : پیش از فشردن ضامن دستگاه، دستگاه تراکم را به خوبی فشار دهید که در هنگام خروج هوا از دستگاه، محتویات و مواد زائد درون فاضلاب از کناره‌ های بخش خروج هوا خارج نشوند.

واترجت چگونه گرفتگی لوله ها را برطرف می‌کند ؟

نازل مخصوص باز کردن لوله به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر پاشش آب به سمت جلو، دارای پاشش آب به سمت عقب نیز می‌باشد. نیروی به دست آمده از پاشش آب به سمت عقب نیروی پیشران لازم را برای حرکت شلنگ داخل لوله را فراهم می‌کند. با استفاده کردن از این روش برای لوله بازکنی چربی ها و رسوبات از جداره لوله به صورت کامل جدا خواهند شد.

برای لوله هایی با قطر بزرگ تر نازل های مخصوصی طراحی و تولید شده است که شرایط شستشوی سریع، ایمن، دقیق و با کیفیت لوله و کانال را فراهم می‌کند.

لوله بازکنی شهران

 

از دستگاه واترجت برای موارد زیر استفاده می‌شود :

  • به جهت رفع گرفتگی های شدید لوله فاضلاب مفید می‌باشد.
  • برای رفع گرفتگی لوله های طولانی از این دستگاه استفاده می‌شود.
  • دستگاه واترجت جهت برطرف کردن گرفتگی های لوله فاضلاب در ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گاهی فشار آب خارج شده از این دستگاه به قدری زیاد می‌باشد که حتی می‌تواند فلزاتی مانند آلومینیوم را هم برش دهد.
  • گاهی اوقات ریشه درختان موجب ترکیدگی و شکستگی لوله فاضلاب خواهند شد در این شرایط می‌توان از این دستگاه جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده کرد.
  • از این دستگاه برای رفع گرفتگی های لوله فاضلاب ناشی از چربی و جرم، استفاده می‌کنند. برای مثال رستوران ها و یا تعمیرگاه ها، خواسته و یا ناخواسته مواد روغنی بسیاری در داخل لوله می‌ریزند،که این مواد روغنی موجب ایجاد رسوب در لوله و همچنین گرفتگی و انسداد آن می‌شود. دستگاه واترجت می‌تواند این جرم ها و چربی ها را شستشو دهد و دیواره لوله فاضلاب را به صورت کامل بشوید.
5/5 - (2 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید