نحوه رفع گرفتگی توالت فرنگی

فهرست مطالب

ممکن است شما هم دچار گرفتگی لوله فاضلاب توالت یا چاه توالت شده باشید. در این شرایط با توالت پر از فاضلاب و کاسه توالت پر از آب و فاضلاب رو به رو خواهید شد که به هیچ عنوان منظره جالبی نخواهد بود. در چنین شرایطی، اولین فکری که به ذهن افراد می رسد این است که با یک لوله بازکن تماس بگیرند.

مردم سریعا شماره یک لوله بازکن را پیدا کرده و از او می خواهند گرفتگی توالت را تعمیر کند. با وجود اینکه رفع گرفتگی لوله های توالت و فاضلاب یک کار تخصصی است، اما در همه موارد نیازی به تماس با لوله بازکنی ها نیست. روش هایی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید به راحتی گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی را خودتان برطرف کرده و مشکل را حل کنید. در ادامه این مقاله برخی از این روش ها را شرح خواهیم داد.

نحوه رفع گرفتگی توالت فرنگی

با افزایش تعداد توالت های فرنگی و همچنین افزایش استفاده از آنها، گرفتگی توالت فرنگی نیز افزایش پیدا کرده است، به طوری که درصد زیادی از پروژه های گرفتگی شرکت های خدمات فنی و لوله بازکنی، مخصوص توالت فرنگی است.بهتر است در آغاز با علت گرفتگی توالت فرنگی آشنا شوید. در این صورت بهتر می توانید مشکل گرفتگی را برطرف کنید.

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

در بیشتر اوقات زمانی توالت فرنگی با مدفوع گرفته می شود که یا اکثر افرادی یبوست داشته باشند و یا لوله های خانه هایشان رسوب گرفته و تنگ شده باشد. اگر توالت شما توسط مدفوع مسدود شده است، می توانید از آب گرم و مواد شوینده برای رفع انسداد آن استفاده کنید.

این روش یکی از بهترین راه ها برای پاکسازی گرفتگی توالت با مدفوع است. برای این کار کافی است مقداری آب گرم داخل توالت بریزید و سپس کمی پودر لباسشویی یا هر مواد شوینده دیگری به آن اضافه کنید. کمی صبر کنید، اگر سطح آب پایین آمد، بهتر است از تلمبه دستی استفاده کنید و برای چندین مرتبه همین کار را تکرار کنید تا انسداد کاملا برطرف شود.

نکته: در این روش از آب جوش یا خیلی داغ استفاده نکنید زیرا ممکن است سنگ توالت فرنگی یا توالت ایرانی را بشکند.

بهتر است از آب گرم حدود 50 یا 60 درجه استفاده کنید زیرا آب گرم مدفوع را نرم می کند و ماده شوینده موجب شکستن مدفوع می شود که نتیجه آن برطرف شدن گرفتگی توالت فرنگی است.

گرفتگی توالت به دلیل افتادن اشیا

گرفتگی توالت به دلیل بالا آمدن چاه فاضلاب

گرفتگی توالت به دلیل پوسیدگی لوله فاضلاب

گرفتگی توالت به علت درست کار نکردن دستگاه توالت فرنگی

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید