از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه

از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه

فهرست مطالب

قطعاً یکی از مسائلی که فکر بانوان را بسیار به خود مشغول می‌کند، استشمام بوی رطوبت و نم است. از آنجا که همیشه برای خانم‌ها نظافت منزل‌شان حائز اهمیت بوده، این موضوع بسیار آزار دهنده است. حضور این اتفاق در خانه شما، باعث بروز مشکلات متعددی همچون حساسیت، نم دار بودن سقف‌ها، دیوار، وسایل، هجوم حشرات خانگی موذی و… می‌شود.

حتی ممکن است در اثر عدم کشف علت و پیگیری آن، مشکلات بغرنجی مانند پوسیدگی، تخریب بخش‌هایی از سقف‌ها، دیوار، وسایل و… نیز به وجود آید. در صورت مشاهده و استشمام بوی نم در هر نقطه از خانه کافیست با شرکت کاسپین تماس حاصل کنید تا علت آن تشخیص داده شود.

از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه
از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه

علت‌ های متعدد وجود بوی نم و ماندگی در منازل

خانه‌ای که دائماً در معرض رطوبت است به تدریج ساختار، مقاومت و زیبایی خود را از دست می‌دهد. رطوبت قسمت‌های مختلف خانه همیشه با لکه‌هایی روی گچ دیوار نشان داده می‌شوند و اگر برای رفع این مشکل تدابیری ‌اندیشیده نشود، کپک ظاهر خواهد شد. در حال حاضر دلایل زیادی برای نم دار بودن دیوار‌ها وجود دارد که برای اصلاح و رفع این مشکل باید علت رطوبت دیوار‌ها و توسعه نم را در نظر گرفت.

چنانچه با این مشکل مواجه شدید و تشخیص علت آن برای شما دشوار بود، می‌توانید با کارشناسان مجموعه کاسپین ارتباط برقرار کنید. حال در این بخش قصد داریم تا دلایل وقوع این حادثه را برای شما عزیزان بیان کنیم.

دشواری ‌های موجود در تأسیسات ساختمان

در بیشتر موارد، نقص در تأسیسات ساختمان باعث ایجاد رطوبت می‌شود. ایراد در ساخت وسایلی مانند سینک ظرفشویی، نصب نامناسب زهکشی لباسشویی، نقص در سیستم لوله کشی فاضلاب خانگی و سینک ظرفشویی می‌تواند باعث افزایش رطوبت در خانه شود.

از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه
از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه

بارش باران

یکی از عوامل اصلی رطوبت، آب باران است. بنابراین با شروع فصل سرما و بارندگی در کشور، رطوبت به داخل خانه نفوذ می‌کند. شما می‌توانید با شناسایی جریان آب ورودی، برای رفع و حل این موضوع اقدام کنید. لازم به ذکر است برای انجام این کار نیاز به یک فرد ماهر و متخصص این کار دارید. ممکن است شما نیز بتوانید از پس انجام آن بر بیایید اما به دلیل عدم تسلط شما بدین کار، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

سپتیک چیست؟

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه


ترکیدگی لوله ساختمان و تراویدن آب

این احتمال وجود دارد که لوله آب از شکاف ساختمان شما یا بخشی از ساختمان مجاور نشت کند. نشتی علاوه بر ایجاد رطوبت باعث آسیب ساختاری نیز می‌شود. بنابراین این موضوع و پیامد‌های آن باید جدی گرفته شود. مقدار آبی که از شیلنگ خارج می‌شود ممکن است بسیار کم باشد؛ اما به تدریج به صورت رطوبت جذب دیوار‌ها و همچنین سازه ساختمان شده و آسیب قابل توجهی به دیوار‌های کف و سقف وارد می‌کند. در این صورت شما بوی نم را در چندین قسمت از خانه خود تجربه خواهید کرد.

از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه
از بین بردن بوی نم و ماندگی خانه

از بین بردن بوی نم و ماندگی در منازل

برای حل این مشکل آزار دهنده چندین روش وجود دارد. برخی از این روش‌ها با بهره‌مندی از کمک مواد خانگی جوابگوی حل این مشکل هستند و برخی دیگر از روش‌ها مربوط به تغییر ساختاری منزل شما خواهد بود. در ادامه قصد داریم به طور واضح و کامل این موارد را برای شما شرح دهیم.

از بین بردن بوی رطوبت با دارچین

دو قاشق غذاخوری دارچین را با کمی پوست پرتقال در ظرفی مخلوط کنید. مخلوط بدست آمده را روی اجاق گاز قرار دهید تا آب به جوش آید. بدین ترتیب علاوه بر ایجاد هوای مطبوع و دلپذیر در خانه، از عطر دل‌انگیز و گوارا آن نیز لذت ببرید.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید