از بین بردن جرم شیرآلات

از بین بردن جرم شیرآلات

فهرست مطالب

از بین بردن جرم شیرآلات

از بین بردن جرم شیرآلات

آب بدلیل داشتن املاح مختلف، در گذر زمان از خود رسوباتی بر جای می‌گذارد. مثلا رسوبات شیرآلات، رسوبات و جرم‌هایی که موجب کدر شدن و ظاهر زشت شیرآلات و لوله‌های آب می‌شود. برای از بین بردن جرم شیرآلات راه حل ساده‌ای وجود دارد که با هزینه ناچیز و به راحتی قابل حل شدن است.


از بین بردن جرم شیرآلات

همانطور که دیده‌اید روی سطح لوله‌های آب لکه‌های سفید رنگی دیده می‌شود. دلیل لکه شدن شیرآلات چیست؟ همانطور که اول مطلب اشاره کردیم، آب به دلیل داشتن املاح و وجود آهک درون آب، موجب ایجاد رسوب و جرم می‌شود و ظاهر شیرآلات و لوله‌های آب را نازیبا و کدر می‌کند.

از بین بردن جرم شیرآلات

برای از بین بردن جرم شیرآلات آشپزخانه و حمام و دستشویی چه کنیم؟

یکی از چیزهای که معمولا خانم‌ها سریعا به سراغش می‌روند، استفاده از وایتکس، جوهرنمک، سیم ظرفشویی و … است. باید این نکته مهم را به شما بگوییم که این مواد شیمیایی و نیز اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی قادرند لایه نیکلی که سطح شیرآلات را پوشانده، از بین ببرند. از بین رفتن این لایه محافظ، موجب تغییر رنگ و کدر شدن لوله‌های آب می‌شود.

تمیز کردن شیرآلات با محلول آب و صابون

برای شستن شیرآلات سمت تمیزکننده‌های شیمیایی نروید. بهترین راه برای تمیزکردن شیرآلات استفاده از محلول آب و صابون است. بجای سیم ظرفشویی از اسکاج‌های نرم و اسفنجی استفاده کنید تا روی سطح شیرآلات خط نیفتد. اگر هر روز یا یک روز درمیان با همین روش شیرآلات را تمیز کنید، همیشه براق و زیبا خواهند بود. این روش بویژه برای شیرآلات چدنی و غیر نیکل بسیار مناسب است و تغییر رنگ ایجاد نمی‌کند.

از بین بردن جرم شیرآلات

رسوب زدایی شیرآلات با سرکه

سرکه بویژه سرکه سفید بهترین تمیز کننده طبیعی بشمار می‌آید. البته این نکته را بگوییم که استفاده از سرکه برای جرم‌گیری شیرآلات برنجی و شیرآلات رنگی مناسب نیست بخاطر خاصیت اسیدی که دارد می‌تواند باعث از بین رفتن این شیرآلات شود.

از بین بردن جرم شیرآلات

برای از بین بردن جرم شیرآلات، یک حوله کاغذی را با سرکه خیس کنید و دور لوله بپیچید و اجازه دهید 10د دقیقه زمان بگذرد. سپس با یک پارچه یا حوله خشک لوله را تمیز کنید. با این روش به راحتی سطح شیرآلات تمیز و براق خواهد شد.

گردآوری : وب‌سایت کاسپین

 

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید