تخلیه چاه صادقیه

فهرست مطالب

تخلیه چاه صادقیه 09127609500

تخلیه چاه در صادقیه در سریع ترین زمان ممکن و به صورت 24 ساعته توسط شرکت کاسپین انجام می شود.
پر شدن چاه فاضلاب خبر بسیار بدی برای اهالی ساختمان می باشد، زیرا مشکلاتی را به وجود می آورد بسیار عذاب آور است. انتشار بوی بد قاضلاب، غیر قابل تحمل شدن فضای سرویس بهداشتی، زیاد شدن حشرات موذی مانند سوسک و … از عوارض پر شدن چاه فاضلاب هستند.
شرکت کاسپین با داشتن نیروی انسانی مجرب و مجهز بودن به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاه بازکنی، آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در تمامی نقاط شهر تهران می باشد.

شماره تلفن شرکت کاسپین : 09127609500

تخلیه چاه صادقیه

 تخلیه چاه صادقیه

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیهٔ شمالی، صادقیه، بلوار فردوس است.

بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته است. بزرگراه اشرفی اصفهانی مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان صادقیه از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته است.


دلایل پر شدن چاه فاضلاب

برخی دلایل وجود دارند که موجب می شوند چاه فاضلاب زودتر از حد معمول پر شود. در ادامه این دلایل را بررسی می کنیم.

1) ورود ضایعات به درون چاه

چاه فاضلاب مخصوص ورود ضایعات می باشد، اما نه هر نوع ضایعاتی!!
برای مثال ورود موادی همچون پسماند مواد غذایی و میوه جات، تفاله، اشیاء و … موجب پر شدن چاه می شوند. زیرا همین مواد با چسبیدن به دیواره چاه، به مرور زمان رسوب زیادی را پدید می آورند.
این رسوب ها لایه ای نفوذ ناپذیر می سازند و جلوی جذب آب توسط خاک را می گیرند. در نتیجه چاه فاصلاب پر می شود.

2) ارتفاع کم و کوچک بودن چاه فاضلاب

در برخی موارد، حجم چاه با میزان فاضلاب تولید شده توسط ساکنین ساختمان، همخوانی ندارد. به بیان دیگر اندازه چاه نسبت به تعداد ساکنین ساختمان کوچک است. همین دلیل سبب می شود تا چاه فاضلاب زود تر موعد پر شود.

3) کوچک بودن انباره چاه

این مورد هم همانند دلیل قبلی است. یعنی اینکه اگر اندازه انباره چاه با تعداد ساکتین ساختمان متناسب نباشد، چاه سریع پر می شود.

4) ورود آب باران به درون چاه

متاسفانه در بیشتر ساختمان ها، مسیر عبور آب باران با سایر لوله هایی که منتهی به چاه می شوند یکی است. در حالت عادی هنگامی که آب با حجم کم وارد چاه می شود، سریعاً جذب خاک می شود.
اما اگر آب با حجم و شدت زیاد وارد چاه شود ( ورود آب باران به درون چاه) زمان زیادی طول می کشد تا جذب خاک شود. همین موضوع باعث می شود تا چاه بالا بزند و زود به زود پر شود.


تخلیه چاه در صادقیه

عملیات تخلیه چاه فاضلاب جزء آن دسته از شغل های حساس است که علاوه بر نیاز به دقت بسیار بالا، باید نکات بهداشتی را نیز رعایت کرد.
چاه فاضلاب پر است از باکتری، ویروس و میکروب های مختلف است که در صورت پخش شدن در محیط منزل یا محیط عمومی، قادر است سلامتی عمومی افراد را با خطر بسیار جدی مواجهه کند.
شاید در نگاه نخست خدمات تخلیه چاه کار ساده ای به نظر برسد، اما آگاهی داشتن نیروی انسانی در امور بهداشتی و مجرب بودن آن ها در مورد کار تخلیه چاه، بسیار پر اهمیت و حیاتی است.


تخلیه چاه صادقیه

خدمات شرکت کاسپین در حفاری چاه : حفاری چاه در صادقیه – حفر چاه فاضلاب در صادقیه می‌باشد.

شماره تلفن حفاری چاه در صادقیه : 09127609500

تخلیه چاه صادقیه – تخلیه چاه در صادقیه

 ارائه خدمات بصورت شبانه روزی – در تمام نقاط تهران کرج قم البرز

تخلیه چاه صادقیه به طریق کاملا مکانیزه و تشخیص ترکیدگی لوله

شماره تلفن تخلیه چاه صادقیه 09127609500


تعمیر فلاش تانک در صادقیه

یکی از مشکلاتی که روزانه برای رفع آن اقدام می‌کنیم تعمیر فلاش تانک است. در بیم مردم به اشتباه به فلاش تانک، سیفون می‌گویند که هیچ تشابهی با هم ندارند.
سیفون یا شترگلو یک لوله خمیده شکل است که در زیر زمین نصب می‌شود. فلاش تانک هم یک وسیله درون توالت است که با کشیدن اهرم آن، سنگ توالت تمیز و آب درون سیفون تازه می‌گردد.
فلاش تانک وسیله ایست که ممکن است ایراداتی برایش پیش بیاید. مشکلاتی که بیشتر برای فلاش تانک پیش می‌آید معمولاً خراب شدن اهرم – چکه کردن فلاش تانک – به هم خوردن تنظیم پمپ فلاش تانک و … هستند.
تعمیر فلاش تانک در تخصص ماست . کافی است تماس بگیرید. ماموران ما در کمترین زمان بعد از تماس شما، در محل حاضر می‌شوند و به سرعت مشکل خرابی فلاش تانک را رفع می‌نمایند. هر گونه خدمات در زمینه لوله بازکنی و نیز چاه و فاضلاب را از شرکت کاسپین بخواهید.

با مامورین ما تماس بگیرید تا بصورت اصولی و از راه درست و تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنیم.

contractor-worker (8) شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی همکاری با ارگان و نهادهای دولتی, شرکت, مجتمع, پاساژ, هتل و رستوران می باشد.

با ما تماس بگیرید : 09127609500

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید