تخلیه چاه ولیعصر 09127609500

فهرست مطالب

تخلیه چاه ولیعصر 09127609500

خیابان ولیعصر، بلندترین خیابانِ مُشجر تهران و هم‌چنین بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۷٫۹ کیلومتر است که از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیرانات در شمال تهران می‌رسد. این خیابان به دستور رضاشاه ساخته شد. نام اولیه آن «جاده مخصوص پهلوی» بود و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷، «خیابان پهلوی» نامیده می‌شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، در آغاز و به مدت دو سال و نیم به نام «خیابان مصدق» نام‌گذاری شد و سپس به نام کنونی آن، ولیعصر تغییر نام یافت.

در سال ۱۳۱۸ سرتاسر خیابان از دو سوی آن با ۶۰ هزار درخت چنار پوشیده شده‌ بود، اما اکنون تنها بیش از ۸ هزار چنار در سرتاسر خیابان باقی مانده است.

بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید تهران است و بوستان‌های بزرگ ملت و ساعی در کنارهٔ این خیابان جای دارند. بخش بزرگی از خط سه متروی تهران از زیر خیابان ولی‌عصر می‌گذرد. خیابان ولی‌عصر در ۷ دی ۱۳۹۰ ثبت ملی شد.

شماره تلفن : 09127609500 – لوله بازکنی ولیعصر – تخلیه چاه ولیعصر

تخلیه چاه ولیعصر

تخلیه چاه ولیعصر – تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر – تخلیه چاه در ولیعصر – لوله بازکنی و تخلیه چاه در ولیعصر

 ارائه خدمات بصورت شبانه روزی – در تمام نقاط تهران – کرج – قم – البرز

تخلیه چاه ولیعصر به طریق کاملا مکانیزه و تشخیص ترکیدگی لوله

شماره تلفن لوله بازکنی ولیعصر 09127609500

لوله بازکنی ارزان در ولیعصر

لوله بازکنی ولیعصر و حومه

راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب :

♦ سوسک ها درون چاه فاضلاب زندگی می کنند; اگر چاه فاضلاب پر شود باعث می‌شود آب بالا بیاید و محل زندگی سوسک‌ها پر از آب شود, از درون چاه بیرون می‌آیند. پس اگر متوجه شدید که رفت آمد سوسک‌ها به درون دستشویی و ساختمان نسبت به قبل بیشتر شده,, این به این معنی است که چاه فاضلاب پر شده است.

بالا آمدن آب فاضلاب بصورت مکرر

با دیدن این علائم سریعا با ماموران ما در شرکت کاسپین تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به تخلیه چاه شما در ولیعصر و حومه اقدام کنیم.

پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید تا از خطر ریزش چاه و خطرات احتمالی در امان باشید.

نحوه و روش لوله بازکنی

سوالاتی که برای اغلب افراد اتفاق می‌افتد این است که : چه باید کرد در هنگام گرفتگی چاه توالت یا چاه فاضلاب؟ بهترین روش چاه بازکنی و لوله بازکنی کدام است؟ استفاده از محلول ها و سردرگمی برای یافتن انواع مواد شیمیایی لوله بازکن و چاه بازکن قوی از روش های باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی و همچنین روش لوله بازکنی و روش باز کردن گرفتگی توالت فرنگی می توان به :

1- باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه تراکم هوا

استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت دارد. اگر گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده  از پمپ زدن رفع نشود, از فنر لوله بازکنی استفاده می‌شود. این دستگاه, هوای فشرده داخل مخزن خود را با شدت به داخل چاه می‌فرستد که هرچقدر فشار وارده را بیشتر کنند صدایی بیشتری ایجاد می‌شود. البته اگر لوله فاضلاب از شن و سنگ ریزه پر شده باشد, دیگر دستگاه تراکم هوا کارایی ندارد و باید از فنر لوله بازکنی استفاده کند. شر‍‍‍‍‍‍‍‍کت کاسپین دژ کیمیا آماده ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در ولیعصر می‌باشد.

2- لوله بازکنی با استفاده از فنر چاه

بازکردن لوله فاضلاب با استفاده از فنر لوله بازکنی بیشتر معمول است, چون مسافت و برد زیادی دارد و از قدرت بالاتری برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در مسیرهای نزدیک برخوردار است. با استفاده از فنر لوله بازکنی اشیا جامد را به داخل چاه فاضلاب هول می‌دهد. پس تضمین بیشتری وجود دارد که گرفتگی چاه فاضلاب یا گرفتگی چاه توالت فرنگی و توالت ایرانی با فنر لوله بازکنی رفع شود. فنر این قابلیت را دارد که انواع لایه های چربی, مواد زائد و مو را از دیواره های لوله فاضلاب جدا کند اما توجه داشته باشید که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی حتی الامکان از فنر استفاده نکنید چون این دستگاه دارای نوک تیز و مارپیچی است و امکان دارد به توالت فرنگی آسیب بزند.

3- باز کردن سیفون توالت با استفاده از پمپ لوله بازکنی

در روش ذکر شده بعد از این که مقداری آب به درون چاه ریخته شد به مرحله پمپ زدن آب می‌رسیم. فشار آب که به سیفون وارد می‌آید باعث باز کردن گرفتگی سیفون توالت می‌شود. پمپ زدن آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا مواد فاضلاب که در لوله و چاه توالت گیر کرده‌اند به جلو رانده شوند موجب رفع گرفتگی چاه فاضلاب شود.

نکته مهم :

جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب یا رفع گرفتگی توالت فرنگی توسط اسید یا محلول لوله بازکنی بدون اطلاعات قبلی هرگز اقدام نکنید. به این دلیل که اگر مسیر لوله دارای گرفتگی باشد, محلول اسیدی که داخل لوله می‌ریزید درون لوله جمع می‌شود و چون راهی برای عبور ندارد, همانجا گیر کرده و اگر لوله فاضلاب از جنس چدن یا آهن باشد, آن را سوراخ می‌کند. اگر لوله پلیکا باشد بخش هایی که با چسب به هم متصل شده است, چسب خود را از دست داده و با مشکل چکه کردن آب به سقف پایین روبرو خواهید شد.

با مامورین ما تماس بگیرید تا بصورت اصولی و از راه درست و تضمینی گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنیم.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید