خواص لیمو ترش | دفع بوی بد سطل زباله

فهرست مطالب

خواص لیمو ترش

لیمو ترش همانطور که همه می دانیم , از خواص بی شماری برای سلامتی برخوردار است. با این حال شاید برای شما جالب باشد که بدانید لیمو ترش برای ضد عفونی کردن منزل هم کاربرد دارد.

خواص لیمو ترش

برای ضد عفونی کردن داخل ماکروویو ( ماکروفر ) می توانید چند قطره آب لیمو ترش را با آب مخوط کرده و از آن به عنوان یک شوینده استفاده کنید.

خواص لیمو ترش

گردگیری و تمیز کردن خانه یکی از کارهایی است که خانوم های خانه دار هر روز انجام می دهند و همیشه برای اینکه خانه ای تمیزتر داشته باشند به دنبال مواد شوینده خوب و عالی میگردند و برای اینکار تنها کافی است آب ۶ لیمو ترش را بگیرید و با مقداری آب آن را مخلوط کنید ، سپس تنها چیزی که مورد نیا است ، یک بطری برای اسپری کردن این محلول عالی و بی نظیر است تا خانه ای تمیز داشته باشید.

حتی شما میتوانید با همین اسپری سالمی که دارید فضای داخل یخچال را هم ضد عفونی کنید ( استفاده از مواد شیمایی مثل شیشه پاک کن ها برای پاک کردن فضای یخچال مناسب نمی باشد )

قابل ذکر است ، یکی از مشکلاتی که روزانه  با آن روبه رو هستیم بوی بسیار بدی است که از سطل های زباله استشمام میشود ،برای ازبین بردن این بوی بد ، مواد ضد عفونی کنده زیادی در بازار وجود دارد ولی بیشتر آن ها از نظر سلامتی مضر هستند و نمی توان از آن ها زیاد استفاده کرد.

بدین منظور شما می توانید ، برای اینکه این بو را خیلی سالم دفع کنید تنها چند قطره آب لیمو در آن بچکانید ، این کار باکتری هایی که این بوها را ایجاد می کنند را از بین می برد.

منبع : webshad.com

گردآوری : caspian98.com

خواص لیمو ترش | دفع بوی بد سطل زباله

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید