درآوردن اشیاء از چاه توالت

درآوردن اشیا از چاه توالت

فهرست مطالب

افتادن وسیله در چاه توالت یکی از اتفاقات بدی می‌باشد که می‌تواند برای هر کسی رخ دهد. به همین دلیل یکی از خدمات شرکت لوله بازکنی کاسپین درآوردن اشیا از چاه توالت می باشد. چنانچه اشیاء قیمتی شما درون چاه توالت افتاد بدون هیچ نگرانی‌ای با ما تماس بگیرید.

شماره تماس جهت درآوردن اشیا

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

درآوردن اشیا از چاه فاضلاب به صورت تضمینی

درآوردن اشیا از چاه توالت شاید در نگاه اول کار بسیار دشوار و ترسناکی به نظر برسد مخصوصا اگر شیء قیمتی مانند طلا، حلقه و یا سوئیچ، صابون، اهرم شیر آب و … به داخل چاه دستشویی افتاده باشد، اما نگران نباشید. اگر نکات توضیح داده شده در ادامه مطلب را رعایت کنید می‌توانید وسیله را از توالت خارج کنید.

سایر خدمات شرکت کاسپین

لوله بازکنی تهران تخلیه چاه در تهران حفاری چاه در تهران  تعمیر توالت فرنگی در تهران

درآوردن اشیا از چاه توالتدر ابتدا به این دلیل که این نکات بسیار ضروری و مهم هستند لازم است که پیش از هر چیز آن ها را توضیح دهیم تا امکان درآوردن اشیا از چاه توالت بیش تر شود.

نکات مهم بعد از افتادن شیء در چاه توالت

بعد از اینکه شیء قیمتی مانند پلاک طلا، حلقه نامزدی، انگشتر، دست‌بند و یا اشیا غیر قیمتی مانند صابون، کلید، سوئیچ، اهرم شیر اب و … به درون چاه توالت افتاد باید به نکات زیر توجه کرده و حتما آنها را رعایت کنید تا خود شما و یا سرویسکار متخصص بتواند با ابزاری مانند چنگک و یا انبر فاضلابی شیء را از چاه توالت خارج کند :

  1. به هیچ وجه بعد از افتادن شیء در دستشویی سیفون را نکشید.
  2. به هیچ وجه بعد از افتادن اشیا در چاه توالت، در لوله فاضلاب آب نریزید.
  3. اگر تجربه‌ای به جهت درآوردن اشیا از چاه توالت ندارید بهتر است که با استفاده از سیخ و یا میله فلزی کاری انجام ندهید که موجب رد شدن شیء از سیفون و در نهایت گیر کردن آن در لوله فاضلاب سرویس بهداشتی شود.
  4. از فرو کردن دست به داخل توالت خودداری کنید. چرا که لوله فاضلاب ۹۹ درصد از ساختمان های تهران بیش تر از ۳۰ سانت (نیم متر) است و امکان گیر کردن دست شما در لوله و آسیب رسیدن به ساعد و یا بازوی شما وجود دارد.
  5. اگر راهی برای درآوردن اشیا از چاه توالت ندارید بهتر است که در اولین فرصت برای درآوردن اشیا از چاه توالت به صورت شبانه روزی از خدمات حرفه‌ای شرکت لوله بازکنی کاسپین استفاده کنید.

شرکت کاسپین به بهترین شکل ممکن در هر زمینه‌ای به کمک شما خواهد آمد.

درآوردن اشیا از چاه توالت

درآوردن اشیا از چاه توالت با دست

به جهت درآوردن اشیا از چاه توالت با دستان خالی بهتر است که در ابتدا یک جفت دستکش بپوشید. سپس بررسی کرده و تخمین بزنید که آیا ارتفاع لوله کم تر از ۴۰ سانتی‌متر است یا خیر.

اگر کم تر بود شما می‌توانید با فرو کردن دست به درون لوله فاضلاب شیء را خارج کنید اما اگر لوله بیش تر از ۴۰ سانتی‌متر است به هیچ عنوان خطر فرو کردن دست را امتحان نکنید چرا که ممکن است دست شما در لوله گیر کند و آسیب ببیند.

درآوردن اشیا از چاه توالت

درآوردن اشیا از چاه توالت با قلاب دست ساز

اگر با مشکلات افتادن وسیله، انگشتر، صابون، تلفن همراه، طلا داخل چاه توالت رو‌به‌رو شدید می‌توانید از روشی که در ادامه توضیح داده خواهد شد استفاده کنید:

تمامی این مشکلات روزانه برای تعداد زیادی از مردم اتفاق می‌افتد که از خدمات شرکت لوله بازکنی کاسپین استفاده می‌کنند و به صورت کاملا تضمینی شیء خود را بار دیگر به دست می‌آورند. اما اگر قصد دارید که خودتان این کار را انجام دهید از روش زیر به جهت درآوردن اشیا از چاه توالت استفاده کنید.

بعد از افتادن وسیله در توالت یک آویز لباس را آماده کنید و آن را با کمک دست و یا انبردست کاملا صاف کرده و سر آویز را به شکل قلاب درست کنید. اما اگر اویز لباس ندارید، می‌توانید از یک مفتول مسی و یا فلزی نیز استفاده کنید. حالا قلاب را داخل لوله فاضلاب برده و تلاش کنید که وسیله را بگیرید و به بیرون بکشید.

توجه داشته باشید که طول قلاب باید از ۱ متر بیش تر باشد تا شما بتوانید کار مد نظر را انجام دهید. بعد از آماده کردن قلاب کافی است که یک چراغ قوه به درون لوله چاه بیندازید تا لوله نور کافی به جهت دیده شدن داشته باشد و بعد قلاب را تا جایی که می‌توانید به درون لوله هل دهید تا به سیفون و یا شتر گلویی برخورد کند.

سپس تلاش کنید تا شیء را به قلاب متصل کرده تا بتوانید آن را به بالا بکشید. شاید این کار برای افرادی که تجربه لازم در این زمینه را ندارند کمی سخت باشد ولی با کمی دقت و تلاش می‌توانند آن این روش را انجام دهند.

درآوردن اشیا از چاه توالت

درآوردن اشیا از چاه توالت با چنگک یا انبر فاضلابی

ابزار های گوناگونی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید از آن ها در هنگام افتادن وسیله به داخل چاه توالت کمک بگیرید ولی این ابزار ها یا سخت پیدا می‌شوند و یا اینکه قیمت بسیار زیادی دارند و برای شما عزیزان به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیستند که این ابزار ها را خریداری کنید.

چرا که اصلا کار شما این نیست و شاید سالی یک مرتبه هم وسیله به داخل چاه توالت نیندازید. پس قطعا استفاده یک‌بار مصرف از انبر و یا چنگک خواهید داشت و هیچ توجیح اقتصادی برای شما ندارد.

درآوردن اشیا از چاه توالت

بهترین روش برای درآوردن اشیا از چاه توالت فرنگی و ایرانی چیست ؟

بهترین روش و البته تضمینی ترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید، استفاده کردن از خدمات تخصصی برای درآوردن اشیا از چاه توالت می‌باشد.

شرکت لوله بازکنی کاسپین به صورت کاملا تضمینی و با استفاده از ابزار های کارآمد و مخصوص و همچنین سرویسکاران حرفه‌ای و با تجربه هر نوع شی‌ءای را از لوله فاضلاب توالت خارج می‌کنند. چه آن شیء به اندازه تلفن همراه باشد چه به اندازه سوزنی کوچک.

درآوردن اشیا از چاه توالت

چرا باید شرکت لوله بازکنی کاسپین را انتخاب کنیم ؟

  1. خدمت رسانی شبانه روزی
  2. ارائه دادن فاکتور
  3. همیشه در دسترس مشتریان عزیز
  4. نازل ترین قیمت های مصوب اتحادیه
  5. سرویسکاران با اخلاق و حرفه‌ای و بدون سوء پیشینه
  6. خارج کردن ۱۰۰ درصد تضمینی هر نوع شیء از چاه توالت
  7. رسیدن به محل مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن
  8. تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط تهران به جهت انجام خدمات مختلف

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید