لوله بازکنی با واترجت

لوله بازکنی با واترجت

فهرست مطالب

واترجت یکی از دستگاه‌های لوله بازکنی است که با استفاده از آن می‌توان مشکلات گرفتگی لوله را رفع کرد. بسیاری از شرکت‌های متخصص لوله بازکنی از جمله شرکت کاسپین، در صورت نیاز از لوله بازکنی با واترجت استفاده می‌کنند.

لوله بازکنی با واترجت و دستگاه ‌تراکم هوا با یکدیگر شباهت‌های زیادی دار.ند در این مقاله از شرکت لوله بازکنی کاسپین قصد داریم شما را با دستگاه واترجت و کاربرد‌های لوله بازکنی با واترجت به صورت کامل آشنا کنیم.

شماره تماس لوله بازکنی با واترجت

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع‌ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در مولوی

 

دستگاه واترجت چیست و لوله بازکنی با واترجت چه کارایی دارد ؟

همانطور که توضیح دادیم واترجت یکی از دستگاه‌های مخصوص به جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب می‌باشد. شرکت‌های لوله بازکنی برای از بین بردن گرفتگی لوله، از روش لوله بازکنی با واترجت استفاده می‌کنند.

واترجت دستگاهی است که با فشار آب گرفتگی و انسداد لوله را از بین می‌برد. این دستگاه دارای یک شلنگ فشار است که آب با فشار بسیار بسیار زیاد، از آن خارج می‌شود و هنگامی که این شلنگ در لوله گرفته شده قرار بگیرد گرفتگی را برطرف خواهد کرد.

این قابلیت در دستگاه واترجت موجب شده تا در لوله بازکنی کاربرد بسیاری داشته باشد. واترجت همراه با دستگاه‌تراکم هوا و همچنین دستگاه فنر لوله بازکنی توانسته‌اند مجموعه کامل و مناسبی را از دستگاه‌های لوله بازکنی تشکیل دهند که با استفاده کردن از این دستگاه‌ها می‌توان تمامی گرفتگی‌های لوله‌ها را از بین برد.

لوله بازکنی با واترجت

دستگاه واترجت چه کاربردی در لوله بازکنی دارد ؟

 

در زندگی امروزی بیش‌تر خانه‌ها به آپارتمان تبدیل شدند و جمعیت زیاد آپارتمان‌ها هم موجب شده تا مشکلاتی مثل گرفتگی لوله بیش‌تر به وجود بیاید اما استفاده از لوله بازکنی با واترجت کار را بسیار آسان کرده و می‌توان به سادگی گرفتگی و انسداد لوله‌های آپارتمان را از بین برد.

همانطور که گفته شد شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی کاسپین از این دستگاه در مواقع مورد نیاز استفاده می‌کند.

دستگاه واترجت برای موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد :

برای از بین بردن گرفتگی‌های شدید لوله فاضلاب مفید می‌باشد.

برای از بین بردن گرفتگی در لوله‌های طولانی از این دستگاه استفاده می‌کنند.

دستگاه واترجت برای از بین بردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی مواقع فشار خروجی این دستگاه به حدی زیاد است که حتی می‌تواند فلزاتی مانند آلومینیوم را برش دهد.

برخی مواقع ریشه درختان موجب‌ترکیدگی و شکستگی لوله‌های فاضلاب می‌شوند که در این صورت می‌توان از این لوله بازکنی با واترجت جهت از بین بردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده کرد.

از این دستگاه برای از بین بردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب که بر اثر جرم و چربی ایجاد شده، استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال تعمیرگاه‌ها و رستوران‌ها، خواسته و ناخواسته مواد روغنی بسیار زیادی به درون لوله وارد می‌کنند، که این مواد روغنی سبب ایجاد رسوبات در لوله و همچنین انسداد آن می‌شود و دستگاه واترجت قادر است که این چربی‌ها و جرم‌ها را شستشو دهد و دیواره لوله فاضلاب را به صورت کامل بشوید.

لوله بازکنی با واترجت

روش کار لوله بازکنی با واترجت چگونه است ؟

دستگاه واترجت دارای یک شلنگ آب است که می‌تواند فشار بسیار زیادی را تحمل کند. این دستگاه به یک پمپ متصل است که آب را با فشار زیادی به بیرون هدایت می‌کند.

جهت استفاده از لوله بازکنی با واترجت باید دهانه لوله را به وسیله پارچه و یا درپوش ببندید و دهانه شلنگ را نیز داخل لوله مسدود شده، قرار دهید. پس از آن، فشار آب را به اندازه مورد نیاز تنظیم کرده و اهرم را به منظور آزاد سازی آب فشار داده و به صورت دورانی در لوله حرکت دهید.

فشار آب در این صورت مانند یک چاقوی تیز عمل می‌کند و چربی‌ها و رسوبات را که به لوله و دیواره فاضلاب چسبیده‌اند، آزاد خواهد کرد.

لوله بازکنی با واترجت

مزایای لوله بازکنی با واترجت

استفاده کردن از دستگاه واترجت جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب مزایای متعددی دارد.

برخی از مهم‌ ترین مزایای لوله بازکنی با عبارتند از :

  1. رسوب‌زدایی لوله فاضلاب ازچربی‌ها به‌ صورت کامل
  2. برطرف کردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب بدون نیاز به سایر ابزار
  3. به دلیل اینکه فقط از فشار آب جهت رفع گرفتگی لوله استفاده می‌کند، هیچگونه آسیبی به لوله فاضلاب وارد نخواهد کرد.
  4. درلوله بازکنی با دستگاه واترجت از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. به همین علت به محیط‌ زیست آسیبی وارد نمی‌کند. مایع لوله باز کن اسیدی موجب آسیب به لوله‌های فاضلاب می‌شود.

مواد شیمیایی لوله بازکن به خصوص مارک‌های ارزان قیمت می‌توانند سیستم لوله کشی ساختمان شما را تخریب کند.

محلول‌های اسیدی به علت داشتن ماده‌ای به نام اسید هیدروکلریک که یک ماده خورنده می‌باشد، بیش تر از اینکه رفع انسداد و گرفتگی لوله شما را مورد هدف قرار دهند، موجب پوسیدگی، خراب شدن و نابود شدن لوله‌های آهنی و پلاستیکی فاضلاب خواهند شد.

هر بار که از این محلول‌ها استفاده می‌کنید، به سیستم لوله کشی خود آسیب وارد می‌کنید که در این صورت بعد از مدتی نیاز به تعمیر و بازسازی خواهند داشت.

تعمیرات و بازسازی لوله کشی در حال حاضر بسیار گران و سرسام آور می‌باشند.

جایگزین‌های امن برای اسید لوله بازکن سمی

می‌توانید به جای استفاده کردن از محلول‌های مضر برای انسان مثل محلول لوله بازکن توالت، محلول لوله بازکن سینک ظرف شویی، محلول لوله بازکن دست شویی و محلول لوله بازکن فاضلاب از جایگزین‌های بهتر و امن تری که در ادامه گفته شده است استفاده کنید :

  • استفاده کردن ازتلمبه پلاستیکی
  • خودتان محلول لوله بازکن خانگی بسازید. بااستفاده ازنوشابه‌های گازدار، جوش شیرین و سرکه سفید می‌توانید یک محلول خانگی درست کنید.
  • خرید فنرلوله بازکن دستی
  • لوله بازکنی با واترجت

و در آخر اگر تمام این موارد کارساز نبودند و یا با مشکل مواجه شدند بهتر است که با شرکت متخصص در زمینه لوله بازکنی کاسپین تماس بگیرید.

لوله بازکنی با واترجت

واترجت شستشوی لوله چیست ؟

شستشوی لوله‌های فاضلاب و همچنین لوله‌هایی که دچار گرفتگی شده‌اند کار سخت و زمان‌ بری می‌باشد، به همین علت شستن لوله‌ها با دستگاه‌های نظافت صنعتی و همچنین دستگاه واترجت از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار است.

لوله بازکنی با واترجت می‌تواند در مدت زمان کم، به آسانی لوله‌ها را شستشو دهد و گرفتگی آن‌ها را از بین ببرد.

اهمیت شستشوی لوله‌ها چیست ؟

علاوه بر لوله بازکنی با واترجت، نیاز به شستشوی لوله‌ها نیز داریم زیرا به مرور زمان بر روی دیواره لوله‌ها توسط چربی‌ها و مواد زائد رسوب ایجاد می‌شود.

استفاده از کارواش صنعتی می‌تواند لوله‌ها را بشوید و از آسیب و خرابی لوله‌ها جلوگیری کند. شستن لوله‌ها باعث از بین بردن گرفتگی در لوله‌های فاضلاب و … خواهد شد. کثیفی لوله‌ها در طولانی مدت می‌تواند در لوله‌ها رسوب ایجاد کند و لوله را دچار انسداد و گرفتگی کند، پس بنابراین در انتقال مواد اختلال به وجود خواهد آمد.

استفاده کردن از واترجت شستشوی لوله، بهترین روش جهت شستشوی سطح لوله است و می‌توان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان با این دستگاه، لوله‌ها را شستشو داد.

لوله بازکنی با واترجت

کاربرد واترجت برای شستشوی لوله‌ها

واترجت شستشوی لوله، دستگاه نظافت صنعتی است که با قدرت فشار زیاد آب می‌تواند رسوبات و آلودگی‌‌های سطح لوله را برطرف کند. پاشش آب در این دستگاه به صورت فشاری است و به یکباره آلودگی‌ها و رسوبات شسته خواهند شد و لوله باز می‌شود.

بطور کلی می‌توان گفت که دستگاه واترجت شستشوی لوله، با آب پرفشار آلودگی‌‌های بر روی لوله و همچنین گرفتگی‌های درون لوله را هم برطرف کند.

استفاده از نازل‌های گوناگون می‌تواند قدرت فشار آب را مشخص کند و برای آلودگی‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مثال نازل‌هایی که به شکل نقطه، آب از آن‌ها خارج می‌شود قدرت بیش‌تری جهت از بین بردن رسوبات دارد به همین علت این دستگاه نظافت صنعتی با استفاده از فشار زیاد آب می‌تواند رسوب، جرم، آلودگی و لکه‌های روغن را هم به سادگی از بین ببرد.

لوله بازکنی با واترجت

آلودگی لوله‌ها و از بین بردن آن‌ها به وسیله لوله بازکنی با واترجت

لوله‌ها برای انتقال سیالات و مواد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. موادی که از لوله‌ها عبور می‌کنند می‌توانند به دلایل مختلفی مثل پوسیدگی، فرسایش و … دچار گرفتگی و انسداد شوند.

چنانچه آلودگی‌ها در داخل لوله انباشته شوند و به موقع آن‌ها را تمیز نکنید موجب گرفتگی لوله خواهند شد. اگر لوله فلزی باشد دچار زنگ زدگی خواهد شد و اگر لوله از پلاستیک فشرده باشد پوسیده می‌شود و با مشکل می‌تواند سیالات را از خود عبور دهد.

واترجت یک دستگاه صنعتی می‌باشد که برای شستشوی لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند با سرعت زیادی کار نظافت را راحت کند. شرکت کاسپین برای از بین بردن گرفتگی و انسداد لوله‌ها و همچنین شستشوی آن‌ها از روش لوله بازکنی واترجت استفاده می‌کند.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید