لوله بازکنی تهرانپارس

فهرست مطالب

کلیه­‌ی خدمات مربوط به لوله بازکنی در محدوده تهرانپارس را به شرکت کاسپین بسپارید. ما همه­‌ی خدمات خود را در ✔سریع­ترین زمان،  ✔ بهترین قیمت   ✔ و کیفیت تضمین شده، به شما تحویل می‌دهیم.

یک نمونه از خدماتی که در منطقه تهرانپارس توسط شرکت لوله بازکنی تهرانپارس ارائه می‌شود؛ خدمات بازکردن لوله در این منطقه است. استفاده از وسایل و ابزارهای پیشرفته، نیروی خدماتی ماهر و مجرب، توانایی حل مشکل در کوتاه­ترین زمان و … همگی از ویژگی­‌های شرکت کاسپین است. این شرکت همه‌ تلاش خود را در راستای جلب رضایت شما مشتریان عزیز به­‌کار خواهد گرفت.

مجموعه کاسپین آماده عقد قرارداد با تمامی ارگان‌ها همچون هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها، شرکت‌های شخصی و دولتی در اقصی نقاط تهران به منظور ارائه خدماتی همچون رفع گرفتگی و انسداد لوله و همچنین تخلیه چاه است.

شماره تماس لوله بازکنی تهرانپارس

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در تهرانپارس

 

محله تهرانپارس در شرق تهران واقع شده است و بخشی از منطقه 4 شهرداری تهران می­باشد و به دو قسمت تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی  تقسیم شده است. شرکت لوله بازکنی کاسپین در سراسر پایتخت از جمله منطقه شریعتی خدمات لوله بازکنی را انجام می‌دهد.

لوله بازکنی تهرانپارس پشتیبانی چند ماه

شرکت کاسپین برای اطمینان بیشتر مشتریان خود و همچنین رضایت آنها از خدمات لوله بازکنی تهرانپارس، پس از چند ماه از عملیات لوله بازکنی پشتیبانی از مشتریان را انجام می‌دهد.

لوله بازکنی تهرانپارس

قیمت لوله بازکنی تهرانپارس

حرف اول در تعمیرات را، تناسب بین خدمات و کیفیت آن با قیمت تعیین شده می­زند. عوامل مختلفی می‌­تواند بر افزایش قیمت اثر بگذارد مثل: نیروی متخصص و مجرب، ابزار با کیفیت در صورت استفاده، مدت زمان تعمیرات، سختی و تنوع خدمات و …. . همچنین در صورت تشخیص سرویس‌­کار، اگر نیاز به تخریب بخشی از ساختمان باشد، در این صورت نیز هزینه نهایی بالا می‌رود.

آنچه در مورد شرکت کاسپین دارای اهمیت است؛ قیمت مناسب خدمات ارائه شده توسط این شرکت می‌­باشد که کاملاً مطابق با قیمت اتحادیه است. شما می‌­توانید خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه­ترین زمان ممکن با کیفیت بسیار بالا از لوله بازکنی تهرانپارس دریافت نمایید.

تمامی خدمات ارائه شده این شرکت مخصوصا خدمات لوله بازکنی تهرانپارس، دارای ضمانت کیفی است و با رعایت تمامی اصول بهداشتی انجام خواهد شد.

در شرکت ما تمامی خدمات به دست نیروهای ماهر و با تجربه انجام می‌شود پس با خیالی آسوده می‌توانید بازکردن لوله‌های منازل خود را به ما بسپارید.

خدمات ما در محدوده تهرانپارس

شرکت کاسپین در محدوده تهرانپارس خدمات زیر را ارائه می دهد:

  1. لوله بازکنی تهرانپارس
  2. تخلیه چاه تهرانپارس
  3. حفاری چاه
  4. لایروبی و کفتراشی چاه
  5. نصب و تعمیر توالت فرنگی
  6. درآوردن اشیاء از درون لوله و چاه
  7. نصب و تعمیر فلاش تانک
  8. تعمیر و نصب پکیج

تمامی خدمات شرکت کاسپین توسط نیروهای متخصص و ماهر و با استفاده از بهترین دستگاه ها انجام می‌شود.

لوله بازکنی تهرانپارس

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی تهرانپارس

محله تهرانپارس به علت وسعت منطقه‌­ای به دو قسمت تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی تقسیم شده است. این محله جزو منطقه چهار شهرداری تهران محسوب می‌شود. بنابراین در استان تهران بیشترین خدمات شرکت کاسپین به محله تهرانپارس شرقی و غربی تعلق می‌گیرد.

حادثه خبر نمی‌­کند:گرفتگی لوله‌ها همیشه ساکنین منزل را غافلگیر کرده و معمولا هم در ساعاتی این اتفاق رخ می­دد که دسترسی به شرکت­‌های خدماتی و کمک­‌کننده به حداقل رسیده.  اما ما در لوله بازکنی تهرانپارس در هر ساعت از شبانه‌روز آماده­‌ی خدمت‌­رسانی به شما عزیزان هستیم. شرکت ما در این منطقه دارای نیروی سرویس­‌کار بسیاری است که آماده کمک به همشهریان گرامی در سریع‌ترین زمان و به صورت 24 ساعته هستند.

برای انجام لوله بازکنی تهرانپارس و همچنین حفاری چاه تهرانپارس می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. تمامی این خدمات را شرکت کاسپین به صورت شبانه‌روزی نیز در استان‌های البرز، قم و تهران ارائه می‌دهد.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در تهرانپارس

سرویس‌کاران ما در لوله بازکنی تهرانپارس این آمادگی را دارند تا با استفاده از بهترین دستگاه‌های لوله بازکنی مانند دستگاه فنر برقی ( که دارای فنرهای فولادی با سر مته دار می‌باشد)، دستگاه پمپ تراکم هوا و دستگاه واترجت (پمپ آب)، هر نوع گرفتگی را برطرف کنند. بنابراین چنانچه دچار مشکل گرفتگی لوله­‌های هر قسمتی از ساختمان یا محل کارتان اعم ازفاضلاب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … شده‌اید می‌توانید با شماره لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید تا سرویس‌کاران ما در اسرع وقت در محل گرفتگی حاضر شوند و نسبت به رفع مشکل شما اقدام فوری نمایند.

تعمیر توالت فرنگی در تهرانپارس

تعمیر توالت فرنگی در تهرانپارس

خدمات لوله بازکنی برای توالت فرنگی شامل عملیات تخلیه و پاکسازی لوله‌های فاضلاب و لوله‌های آب توالت است. این خدمات توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود و به منظور رفع مشکلاتی مانند بسته شدن لوله، انسداد لوله، عدم جریان آب به درستی و بوی نامطبوع از توالت استفاده می‌شود. کافیست با لوله باز کنی تهرانپارس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان در محل شما حضور پیدا کرده و با نیروی مجرب اقدام  به سرویس و تعمیر توالت فرنگی منزل یا محل کار شما نماییم. یکی از بیشترین دلیل خرابی توالت فرنگی مشکل شناور آن است که می تواند بارها دچار خرابی شود.

متخصصین ما در مجموعه لوله بازکنی کاسپین علاوه بر لوله بازکنی تهرانپارس، اقدام به رفع مشکلات شما در تعمیر و یا گرفتگی توالت فرنگی شما در تمامی مناطق تهران می کنند.

اقدامات انجام شده در تعمیر توالت فرنگی در تهرانپارس

  • نصب کاسه توالت فرنگی
  • تعمیر و یا تعویض شناور توالت فرنگی
  • تعمیر یا تعویض سیفون دو زمانه توالت فرنگی
  • رفع مشکل نشتی آب در زیر توالت فرنگی
  • تعمیر فلوتر و خرابی پمپ تخلیه توالت فرنگی
  • تعویض سنگ فرنگی + تعویض کامل توالت فرنگی جدید با قدیمی
  • سرویس نشتی فلاش تانک + رفع خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی

قیمت تعمیر و سرویس توالت فرنگی در تهرانپارس

با توجه به میزان خرابی، نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر بخشی از سرویس بهداشتی؛ قیمت­‌های تمام شده نیز متفاوت خواهد بود. لوله بازکنی تهرانپارس با استفاده از تجهیزات و لوازم پیشرفته کلیه‌­ی خدمات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد، ضمن اینکه جهت دریافت مشاوره در زمینه هزینه و قیمت تمام شده، کافیست با ما تماس حاصل فرمائید تا پس از بررسی تعیین قیمت نهایی صورت بگیرد.

حفاری چاه در تهرانپارس

حفاری چاه در تهرانپارس

لوله بازکنی تهرانپارس در زمینه حفر چاه در شرق تهران و تعمیرات مربوط به آن، آماده‌ی خدمت رسانی و رفع نیاز شما شهروندان عزیز در این منطقه می­باشد. حفاری چاه فاضلاب توسط تیم حرفه­‌ای و کاربلد، برای انواع ساختمان­‌های مسکونی و تجاری انجام می­‌گیرد. شرکت کاسپین که دارای سال‌ها تجربه در زمینه حفاری چاه می‌باشد خدمات با کیفیت و مطمئنی را در این زمینه ارائه می‌دهد. حفر چاه یک فرآیند ظریف و پیچیده است که باید توسط متخصصان و با تجهیزات مناسب انجام شود.

مشتریانی که نیاز به حفر چاه (دستی یا با استفاده از دستگاه) دارند یتوانند جهت استعلام هزینه با شرکت کاسپین دژ تماس حاصل فرمایند.

نخستین قدم در حفر چاه در تهرانپارس، مشخص کردن محل ناسب برای حفاری است. از آنجا که حفر چاه مناسب و کارآمد کاملا تخصصی است؛ بنابراین از عهده‌­ی افراد غیر متخصص خارج است و نیاز به حضور کارشناس مجرب است که با توجه به موقعیت و شرایط ساختمان با دقت تعیین گردد.

محل حفر چاه باید در محل کم رفت و آمد انجام شود مانند حیاط پشت خانه و … علاوه بر آن به دلیل احتمال گرفتگی لوله­‌های افقی نسبت به عمودی، حفر چاه باید در کنار لوله­‌های عمودی انجام گیرد.

چنانچه نیاز به حفرچاه جدید دارید، می‌توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما تماس بگیرید.

لایروبی چاه در تهرانپارس

یکی دیگر از خدمات لوله بازکنی تهرانپارس، لایروبی چاه می باشد که تحت نظارت نیروی آموزش دیده و نجرب انجام می‌شود. اولویت برای ما انجام کار در کمترین زمان و با بهتریت کیفیت و همچنین پایینترین قیمت لایروبی چاه در تهرانپارس است.

لایروبی چاه در تهرانپارس

روش های بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب

در صورتی که گرفتگی لوله­‌ها عمقی و شدید نیست؛ می توانید بدون نیاز به شرکت های لوله بازکنی، خودتان اقدام به بازکردن گرفتگی‌ها کنید. با استفاده از روش‌های خانگی در صورت سطحی بودن گرفتگی لوله‌ها، می‌توانید لوله‌های مسدود شده را باز کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • لوله بازکنی با آب جوش
  • ‌باز کردن لوله با تلمبه دستی
  • رفع گرفتگی لوله با استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه
  • استفاده از محلول‌های لوله بازکنی
  • لوله بازکنی با نوشابه
  • استفاده از محلول آب گرم و مایع شوینده
  • استفاده از مواد رقیق اسیدی

همانطور که اشاره کردیم این روش‌ها تنها در زمانی کاربرد دارند که گرفتگی لوله‌ها شدید نباشند (درمان فوری و کوتاه مدت). چنانچه گرفتگی شدید بود این روش­‌ها به هیچ وجه پاسخگو نخواهند بود و ممکن است وضعیت گرفتگی لوله‌­ها را بیشتر کند بنابراین می‌توانید با شماره لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید تا متخصصان ما با استفاده از دستگاه‌های مجهز، پیشرفته و مخصوص به رفع انسداد لوله‌ها اقدام کنند.

لوله بازکنی تهرانپارس

تشخیص ترکیدگی لوله در تهرانپارس

آیا می­‌دانستید که به طور متوسط هر خانواده سالانه مقدار زیادی از آب را به خاطر نشتی و ترکیدگی لوله‌های آب هدر می‌دهد که این مقدار با توجه به شرایط کم آبی و خشکسالی امری است که نیاز به توجه بسیار بیشتری از سوی مصرف کنندگان خانگی دارد.

تشخیص سریع و دقیق محل ترکیدگی لوله­‌ها علاوه بر جبران خسارت پیش‌رو؛ مبلغ قبض آب را هم کاهش خواهد داد. اما این تشخیص تنها با استفاده از دستگاه­‌های مخصوص و پیشرفته امکان­پذیر است. دستگاهی مانند دستگاه صوتی که توانایی تعیین دقیق محل نشتی را از طریق امواج مغناطیسی دارد.

شرکت کاسپین با بهره­‌گیری از انواع این دستگاه‌های پیشرفته، آماده است تا بدون تخریب؛ محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله‌ها را تشخیص دهد.

تعیین ترکیدگی لوله، در کنار لوله بازکنی تهرانپارس و خدمات مربوط به تخلیه چاه در تهرانپارس یکی دیگر از خدمات ما در این منطقه است.

می‌توانید با شماره زیر با ما در تماس باشید.

رفع نم و رطوبت در تهرانپارس

نم و رطوبت ساختمان در پی مشکلات مختلفی پدید می­آید که ممکن است مخفی بماند و یا در صورت گستردگی به ظاهر ساختمان آسیب بزند. دلایل مختلفی از جمله نشت لوله‌­های آب، لوله‌­کشی نادرست، پوسیدگی یا شکستگی لوله­‌ها، عدم اجرای صحیح عایق­کاری، آب گرفتگی در سقف خانه پس از باران، خشک کردن لباس­‌ها در محیط خانه و … می‌­تواند منجر به ایجاد نم و رطوبت در خانه شود.

برخی از این موارد نیازی به تخریب ساختمان ندارد اما در صورت نشتی و شکستگی لوله­‌ها باید حتما نسبت به تعمیر آنها اقدام نمود. افزایش نم و رطوبت باعث ایجاد خرابی­‌هایی می‌شود که جبران‌ناپذیر، زمانبر و هزینه‌­بر خواهد. لوله بازکنی تهرانپارس در این زمینه حاضر است نسبت به بررسی دقیق علت نم و رطوبت در ساختمان به شما شهروندان منطقه­‌ی تهرانپارس کمک نماید. نیروهای حرفه­‌ای این حوزه با حضور در منزل یا محل کار شما، طی بررسی تخصصی علت دقیق را به شما اعلام می‌­نمایند و درصورت نیاز به تعمیر اساسی اقدامات لازم را بدون فوت وقت انجام خواهند داد.

مجموعه اقدامات دیگر در زمینه رفع نم و رطوبت در خانه عبارتند از: نصب عایق­‌های طوبت بر روی دیوارها به عنوان محافظ، استفاده از مصالح مناسب و مقاوم نسبت به رطوبت، تعمیر و تقویت ساختمان به ویژه در مناطقی که نم و رطوبت هوا بالاست، و استفاده از سیستم­‌های خشک کن با وسایل و سیستم­‌های خشک‌­کن.

لوله بازکنی تهرانپارس

سوالات متداول راجع به خدمات لوله بازکنی تهرانپارس

آیا در هر ساعت از شبانه‌روز در محدوده تهرانپارس خدمات لوله بازکنی انجام می‌پذیرد؟

بله تمامی خدمات شرکت کاسپین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین انجام کار به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته انجام می‌شود.

✔ مدت زمان رسیدن نیروهای لوله بازکنی تهرانپارس به محل گرفتگی لوله چند دقیقه است؟

به دلیل اینکه شرکت کاسپین در اکثر نقاط تهران دارای شعبه است؛ حضور نیروهای این شرکت در مدت زمان کوتاه و حدود 20 الی 30 دقیقه بعد از تماس شما در محل خواهد بود. سرویس‌­کاران ما با انجام سریع و به‌موقع خدمات خود رضایت بیشتر مشتریان را جلب می­‌نمایند.

✔ هزینه دریافت خدمات شرکت کاسپین به چه صورت است؟

شما با خیالی راحت می‌توانید انجام تمامی امور مربوط به باز کردن لوله و حفاری فاضلاب در منزل یا محل کارتان را به ما بسپارید. قیمت‌های ما طبق مصوبه اتحادیه است و کوچک‌ترین هزینه­‌ی اضافی بر عهده مشتری نخواهد داشت. در شرکت لوله بازکنی تهرانپارس قیمت­‌ها کاملاً یکسان لحاظ خواهد شد.

انصاف و ارائه­‌ی خدمات عالی؛ رمز انتخاب ما توسط بسیاری از مشتریان است.

 

✔ شرکت کاسپین از چه نوع دستگاه­‌هایی و به چه طریقی استفاده می­‌کند؟

بهره‌­مندی از تجهیزات مناسب، علاوه بر افزایش کیفیت کار منجر به تسریع آن خواهد شد. شرکت کاسپین از به‌روزترین دستگاه‌های لوله بازکنی مانند دستگاه فنر زنی برقی، دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که بیشترین استفاده پرسنل ما برای رفع مشکل فاضلاب‌، از دستگاه فنر زنی برقی خواهد بود.

✔ شرکت کاسپین برای ارائه خدمات خود، کدام مناطق را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؟

انجام خدمات لوله بازکنی در کلیه مناطق شهر تهران (شمال، جنوب، شرق و غرب) است. همچنین انجام خدمات تخلیه چاه نیز در این مناطق (شمال، جنوب، شرق و غرب) تهران انجام می‌گیرد.

4.7/5 - (12 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

13 پاسخ

  1. بابا توالت فرنگی خودش یه داستان همون توالت معمولیایه خودمون بهتره!
    همش یه داستانی دارند …

    1. درود به شما و وقتتون بخیر.
      قیمت دادن رو که قطعا تا درست بررسی نشه کار اشتباهی هست. چون شاید مشکل ایجاد شده یا ساده باشه یا سخت و قیمت یا خیلی پایین یا بالاتر بره. دقت کنید هزینه اعلام شده بر اساس تعمیر یا تعویض قطعات یا استفاده از ابزارهای تخصصی می باشد و هزینه دستمزد رو شرکت ما در کمترین حالت خودش قرار داده. و کافیه تماس بگیرید و ما در منطقه تهرانپارس در خدمتتون هستیم.

  2. وقتتون بخیر. قیمت باز کردن لوله به چه شکلی هست و ممنون میشم بگید که آیا پنج شنبه عصر می تونید تشریف بیارید ؟ چون من کارمند هستم نمیرسم توی بقیه روزهای هفته. با تشکر

  3. درود آقای ندایی گرامی.
    در مورد لوله بازکنی بسته به محل شما و میزان گرفتگی و استفاده از دستگاه هایی مانند فنر لوله بازکنی است که نوع باز کردن لوله را توسط شرکت لوله بازکنی کاسپین مشخص می کند.
    برای پشتیبانی در روزهای هفته خدمتتون عرض می کنیم تمامی خدمات ما از جمله تخلیه چاه و لوله بازکنی به صورت شبانه روزی می باشد و در تمامی روزهای هفته. پس نگران نباشید برای اطلاعات بیشتر با شماره » 09127609500 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید