لوله بازکنی تهران (کاسپین) با سابقه دهه ها خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر استان تهران می باشد.

مجموعه کاسپین با تجربه 15 ساله خود آماده ارائه خدمات شبانه روزی تخلیه چاه و لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران را به همشهریان گرامی را دارند.

✅ پایین ترین قیمت اتحادیه

✅ گارانتی و ضمانت کار انجام شده

✅ وسایل به روز و کامل

✅ با حداقل کثیفی و در کمترین زمان

خدمات شبانه روزی لوله بازکنی تهران

جهت انجام خدمات لوله بازکنی و رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب در تمام نقاط تهران از جمله شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز پایتخت، تنها کافی است با شماره های ما تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان، نزدیک ترین لوله بازکن به محل گرفتگی اعزام شده و مشکل را برطرف کند. شرکت کاسپین در تمام ایام هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد.

خدمات لوله بازکنی کاسپین در تهران

  • لوله بازکنی با فنر برقی
  • رفع بوی بد توالت فرنگی
  • تخلیه چاه با تانکر و مکنده
  • کفتراشی توسط نیروی انسانی
  • رفع ریزش و پارگی لوله در محل دقیق
  • رسوب زدایی چاه فاضلاب و لوله توالت
  • لایروبی سپتیک توسط پمپ آشغال شکن
  • کندن چاه کهنه برای باز کردن چشمه ی چاه
  • بازبینی لوله بیش از قطر ۱۵ اینچ توسط ویدیو متر
  • تعمیر و سرویس توالت فرنگی – تعمیر توالت فرنگی در تهران
  • باز کردن لوله توسط دستگاه ژنراتور – دستگاه بزرگ – فنربلند – دستگاه تراکم – واترجت
lole bazkoni khiabane polis 3

قیمت لوله بازکنی در تهران

قیمت خدمات لوله بازکنی تهران شرکت کاسپین بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی و در بیشتر موارد برای رعایت حال همشهریان عزیز کمتر از آن می باشد. همینطور نحوه تعیین قیمت لوله بازکنی در تهران بر اساس استفاده از نیرو و تجهیزات لوله بازکنی و همچنین زمان آن تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت لوله بازکنی در تهران کافی است با شماره 09127609500 تماس حاصل فرمایید.

معیارهای مشخص کننده قیمت لوله بازکنی

آنچکه تعیین کننده قیمت و هزینه لوله بازکنی است بسته به حجم کار و عوامل ناخواسته می تواند متفاوت باشد.

در کل تعیین کننده اصلی هزینه لوله بازکنی طول لوله های گرفته شده است که بر اساس متر محاسبه می شود.

گاهی گرفتگی لوله فاضلاب که می تواند آشپزخانه یا حمام و یا … باشد، جزئی است، که قطعا هزینه کمی خواهد داشت. گاهی برای انجام عملیات لوله بازکنی نیاز به استفاده از ابزارهای مختلف و گاه روش های خاص و حتی دستگاه های خاص مانند فنر لوله بازکنی است.

لوله بازکنی فوری تهران

در هر کجای استان تهران هستید ما در سریعترین زمان برای رفع مشکل شما آنجا خواهیم بود 👌😍

با توجه به شعبه های متعددی که شرکت کاسپین در تمام مناطق تهران دارد، این امکان فراهم شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس کاران خود را به محل گرفتگی اعزام کرده تا کار رفع گرفتگی لوله را انجام دهند.

در نتیجه اگر دچار گرفتگی لوله فاصلاب شده اید، همین حالا با شماره های لوله بازکنی تهران تماس بگیرید تا به صورت تضمینی مشکل شما را برطرف نماییم. تمام سرویسکاران ما علاوه بر تجربه و مهارت بالای خود، مجهز به پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی می باشند. بنابراین لوله بازکنی تهران فوری درخدمت شماست تا به بهترین شکل ممکن مشکل شما را برطرف نماید.

✅ ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری

این موضوع جزئی از حقوق مشتری بوده و ما هم به آن احترام می گذاریم. در صورت عدم رضایت شما، شرکت کاسپین این تضمین را می دهد که هیچ وجهی از شما دریافت نخواهد کرد.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران

گرفتگی لوله فاضلاب گاهی ناگهانی پیش می آید و اگر زودتر اقدام به رفع گرفتنی لوله فاضلاب کنید می تواند مشکلات بیشتری را برای شما داشته باشد.

بدترین اتفاق می تواند گرفتگی لوله دستشویی باشد که با توجه به اینکه توالت ایرانی یا فرنگی است می توان برای ساکنان خانه یا یک مجموعه مشکلاتی را ایجاد کند.

شرکت لوله بازکنی کاسپین به صورت شبانه روزی آماده رفع مشکلات شما در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد.

کافیست یکبار تماس بگیرید.

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران در خدمت شماست.

looleshabanerozi tehran 1

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

اولین نشانهٔ گرفتگی لوله آشپزخانه یا حمام یا به کلی خروجی لوله فاضلاب به بیرون، بوی بد فاضلاب است.

اگر هنگامی که آب را داخل سینک ظرفشویی میریزید، متوجه بوی بد فاضلاب شوید، این بدان معناست که گرفتگی لوله توسط چربی اتفاق افتاده و باید در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل کرد.

اگر سینک ظرفشویی سریع تخلیه نشود، می تواند نشانهٔ گرفتگی لوله باشد.
همچنین اگر در هنگام شستشو، از زیر سینک و یا ماشین لباسشویی آب بیرون می زند، نشان دهندهٔ گرفتگی لوله است.

تعداد زیاد حشرات موذی در ساختمان هم می تواند یکی از علائم گرفتگی لوله باشد.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

دلایل زیر از عمده ترین های علت گرفتگی لوله می باشند که عبارتند از :

  • جمع شدن موهای اضافه در داخل لوله و سیفون
  • جمع شدن غذاهای باقی مانده در
  • داخل لوله آشپزخانه
  • ورود چربی ها به داخل لوله
  • ورود اشیاء خارجی
  • جنس لوله ( لوله های فلزی)
loolebazkoni caspian for all tehran mobile

شماره تماس لوله بازکنی تهران

انواع دستگاه های لوله بازکنی

بیشتر اوقات زمانی که گرفتگی لوله فاضلاب به وجود می آید نخستین فکری که به ذهن افراد خطور می‌کند استفاده از اسید های لوله بازکنی می باشد.

اما این کار علاوه بر آسیب و ضربه به لوله ها موجب پوسیدگی آن ها نیز می شود.

محلول های شیمیایی داخل لوله را می سوزانند و به مرور زمان سبب می شوند تا لوله پوسیده و سوراخ شود و از بین برود.
بنابراین در این مرحله می توانید از فنر های لوله بازکنی استفاده کنید که هیچ آسیبی به لوله ها وارد نمی کنند و بخش داخلی لوله فاضلاب را تمیز می کنند.

  • انواع دستگاه های لوله بازکنی
  • دستگاه مته ای
  • سه نظام
  • دستگاه مکش
  • پمپ هوا
  • دستگاه دور فولی
  • دستگاه موشکی 750
  • کمپرسور
  • دستگاه کیفی
  • دستگاه فرقونی

روش لوله بازکنی با فنر

این روش را می توان به دو صورت دستی و ماشینی انجام داد. در روش دستی، فنر که در طول‌ های متفاوتی وجود دارد و به یک دسته متصل است وارد لوله می‌شود.

سپس دستهٔ متصل به فنر با کمک نیروی دست به چرخش در می‌آید و موجب رفع گرفتگی می‌شود. این روش برای گرفتگی های سطحی کاربرد دارد. در روش برقی، فنر به یک موتور متصل شده و عمل به چرخش درآوردن فنر با کمک نیروی موتور برقی انجام می‌شود.

این عمل باید توسط فردی که متخصص است و تجربه این کار را دارد، انجام شود. در آغاز ورود فنر به داخل لوله دستگاه با دور آهسته می چرخد.

پس از اینکه فنر به محل مسدود شده رسید دستگاه با دور تند فنر را داخل لوله به چرخش در می‌آورد و موجب باز شدن گرفتگی می‌شود، این روش به علت سرعت چرخش بالاتر نسبت به روش دستی، برای رفع موانع سخت مناسب است.

روش لوله باز کنی با فنر و دریل

در این روش سر فنر به دریل وصل می‌شود و فنر را وارد لوله می‌کند. برای گرفتن نتیجهٔ بهتر، بهتر است از فنر با طول کم و قطور استفاده شود.

اگر طول فنر زیاد باشد، به علت سرعت چرخش بالا امکان گیر کردن فنر بیشتر می‌شود. این کار به هیچ وجه نباید توسط افراد مبتدی انجام شود زیرا کنترل دریل برای اشخاص تازه کار سخت است و این امکان وجود دارد که آسیب ببینند. این روش نیز برای موانع سخت بسیار کاربرد دارد.

روش لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

در این روش برای رفع گرفتگی لوله از فشار هوا استفاده می‌شود.

به این صورت که هوا داخل مخزن دستگاه متراکم می‌شود و از طریق شلنگ دستگاه که بر روی دهانه لوله فاضلاب قرار می‌گیرد، هوای متراکم وارد لوله شده و موجب باز شدن لوله می‌شود.

این کار هم باید توسط فرد ماهر انجام شود. این روش برای گرفتگی هایی که به علت خاک و مصالح به وجود آمده اند، کاربرد ندارد و می تواند موجب وخیم تر شدن اوضاع شود.

این دستگاه قابلیت تنظیم فشار دارد و در صورتی که درست تنظیم نشود این امکان وجود دارد که موجب ترکیدگی لوله ها شود.

روش های لوله بازکنی در منزل

برای رفع گرفتگی لوله‌ها بعضی روش‌های خانگی می‌تواند جواب دهد. مخصوصاً برای لوله‌‌های آشپزخانه و حمام که معمولاً بخاطر جمع شدن مواد غذایی، چربی ، مو و اشیاء دیگر مسدود می‌شوند.

این روش‌‌ها اساساً توسط اعضای خانواده انجام می‌شود و در ادامه بعضی از این روش‌ ها را توضیح می‌دهیم.

1) استفاده از آب جوش و پودر لباس‌ شویی

این روش یکی از روش‌‌های بسیار ساده و راحت برای باز کردن لوله است. آب داغ قادر است مواد چربی و زائدی که داخل لوله رسوب کرده و مسیر عبور آب را بسته است را از بین ببرد.

در این روش ابتدا کفشوی را مسدود می‌کنند و پس از آن مقدار زیادی آب را وارد سینگ می‌کنند، سپس مقداری پودر لباس‌شویی نیز به آن اضافه کرده و کفشوی را باز می‌کنند تا بر اثر فشار آب، گرفتگی لوله رفع شود.

آب داغ و پودر مانند کاتالیزور عمل کرده و به فرآیند حل کردن مواد زائد سرعت می بخشند.

2) استفاده از محلول های شیمیایی

یکی از روش‌ های متداول دیگر برای باز کردن لوله، استفاده از محلول‌های شیمیایی است.
این محلول‌ها به دلیل دارا بودن خاصیت اسیدی می‌توانند برای رفع گرفتگی لوله‌ فاضلاب ها مؤثر واقع شوند. ایاساً نحوه استفاده از این محلول ها روی ظرف آن نوشته می‌شود.

برای استفاده از این محلول ها حتماً بایستی از دستکش و ماسک استفاده کرده و در محیط های سربسته از آن ها به هیچ وجه استفاده نکنید.

زیرا گاز منتشر شده از این محلول ها بسیار خطرناک هستند و موجب آسیب رسیدن به پوست و ریه می‌شوند.

3) استفاده از تلمبه دستی

استفاده از تلمبه دستی یکی دیگر از راه هایی است که برای رفع گرفتگی لوله از آن استفاده می‌شود. این روش برای رفع گرفتگی های سطحی بسیار مفید است.

روش های لوله بازکنی به صورت حرفه ای

هنگامی که نتوانستید گرفتگی لوله را با روش های خانگی برطرف کنید و یا مسیر لوله با خاک و چیزهایی از این قبیل مسدود شده باشد، باید از روش‌های تخصصی و حرفه ای استفاده کنیم.

همانطور که از نامش مشخص است، این روش ها را باید افراد متخصص انجام دهند و چنانچه شما تخصصی در این زمینه ندارید، توصیه می کنیم حتماً با شرکت کاسپین تماس بگیرید.

در ادامه بعضی از این روش‌ ها را بررسی می کنیم.‌

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی در استان تهران

manateq tahte poshesh loolebazkoni tehran

ما تمامی مناطق تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار داده ایم و آماده ایم تا خدمات لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران و …. را به همشهریان عزیز ارائه نماییم.

لوله بازکنی تهران با کم تر از نیم قرن تجربه در حال سرویس دهی به همشهریان گرامی در تهران می باشد.

زمانی که لولهٔ فاضلاب ساختمان شما دچار گرفتگی شده باشد، مجبور هستید گرفتگی آن را رفع و رجوع کنید. ابزارهای زیادی برای رفع گرفتگی لولهٔ فاضلاب وجود دارند.

چنانچه گرفتگی جزئی باشد، امکانش وجود دارد تا با استفاده از اسید ها و لوله بازکن ها گرفتگی رفع شود. ولی اگر گرفتگی شدید باشد این مواد نمی توانند گرفتگی را رفع کنند. مواد و اسید های لوله بازکنی تنهل برای رفع گرفتگی های سطحی مناسب هستند.

لوله بازکنی شمال تهران

شرکت لوله بازکنی کاسپین در همهٔ مناطق شمال پایتخت از جمله نیاوران، تجریش، دروس، قلهک، جماران، زرگنده، لویزان، ازگل، سوهانک، مینی سیتی، اقدسیه، آجودانیه، زعفرانیه، فرمانیه، محمودیه، داودیه، کامرانیه، جردن، دزاشیب، ولنجک، الهیه، ظفر، اوین، ونک، درکه و … دارای شعبه می باشد.

شما می توانید برای رفع مشکل گرفتگی لوله در منزل تان با شرکت ما تماس بگیرید تا کم تر از نیم ساعت سرویس کار لوله بازکن ما مشکل شما را حل کند.

لوله بازکنی شرق تهران

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی در شرق تهران و محله های آن انجام می شود. شرکت کاسپین در تمامی محله های شرق تهران مانند تهرانپارس، نارمک، حکیمیه، هروی، هنگام، فرجام، علم و صنعت، سراج، بلوار پروین، مجیدیه، شمس آباد، کوثر، شمیران نو، شیان، قنات و … دارای شعبه می باشد.

لوله بازکنی غرب تهران

همچینی علاوه بر شرق تهران، شرکت کاسپین در غرب تهران نیز دارای شعبات متعدد می باشد. برخی از این شعبه ها در غرب تهران عبارتند از بلوار فردوس، باغ فیض، مرزداران، پونک، شهرک نفت، جنت آباد، دهکده المپیک، ستارخان، شهرک هما، چیتگر، شهر زیبا، شهران، طرشت، کن، اکباتان، گیشا، شهرک آزادی، تهرانسر، فرحزاد، شهرک غرب و … .

لوله بازکنی جنوب تهران

تمامی مناطق و محله های جنوب تهران تحت پوشش خدمات رسانی شرکت کاسپین قرار دارند. ما در همه محله های جنوب شهر تهران داری شعبه هستیم.

برای مثال می توان به محله های مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیر بهادر، آذری، اتابک خراسان، خزانه، فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادی، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، یافت آباد، بازار موبایل و مبل ایران و … اشاره کرد.

لوله بازکنی مرکز تهران

انجام کلیه خدمات باز نمودن لوله در مرکز تهران با بهترین قیمت و در سریعترین زمان و 100% تضمینی.

لوله بازکنی شریعتی

لوله بازکنی شریعتی

شرکت کاسپین در منطقه شریعتی تهران، یکی از شعب خود را برای ارائه‌ی خدمات ارزنده به همشریان این محدوده دایر کرده است. لوله بازکنی شریعتی

مطالعه بیشتر »
لوله بازکنی کیان‌شهر

لوله بازکنی کیان‌شهر

لوله بازکنی کیان‌شهر شرکت کیمیا دژ کاسپین، خدمات مختلفی را به شما شهروندان عزیز ساکن در شرق تهران ارائه می­‌نماید. لوله بازکنی ­کیان­‌شهر یکی از

مطالعه بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید