لوله بازکنی جمهوری

لوله بازکنی جمهوری

فهرست مطالب

لوله بازکنی جمهوری 09127609500

با توجه به تجربه کاری و سابقه سرویس، متخصصین شرکت کیمیا دژ کاسپین عملیات باز کردن انواع لوله‌های فاضلاب مسدود شده را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با تجهیزاتی مدرن انجام می‌دهند. استفاده از این تجهیزات باعث می‌شود تا کثیف کاری به کمترین حد ممکن برسد، همچنین علاوه بر نظافت و توجه به تمیزی کاری، لوله فاضلاب به طور کامل باز خواهد شد.

سرویسکاران ما پس از انجام فعالیت و رفع کردن مسدودیت لوله در مقابل مشتری اقدام به تست خروجی لوله فاضلاب می‌کنند. شرکت کاسپین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های خدماتی در زمینه رفع گرفتگی لوله در سطح کشور است که می‌توانید به صورت ۲۴ ساعت از تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده نمایید.

شماره تماس لوله بازکنی جمهوری

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در جمهوری

لازم به ذکر است لوله بازکنی جمهوری به عنوان یکی از شعبه های مرکز تهران شناخته می‌شود که قابلیت و توانایی بازکردن انواع لوله‌های فاضلاب را در کمترین زمان ممکن دارد. نیرو‌ها و سرویسکاران ما در اسرع وقت اقدام به برطرف کردن مشکلات مربوط به مسدودیت لوله می‌کنند. در صورتی که هر یک از قسمت‌های مختلف ساختمان مانند حمام، توالت، آشپزخانه، حیاط و یا پارکینگ دچار گرفتگی لوله گردد نیازمند استفاده از خدمات شرکت کاسپین خواهید بود.

این مرکز، ضمانت و تضمین برطرف کردن گرفتگی انواع لوله‌ها را به مشتری می‌دهد، بر همین اساس در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی بلافاصله با شماره ۰۹۱۲۷۶۰۹۵۰۰ تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و به واسطه نیرو‌های متخصص و ماهر مشکل شما برطرف گردد.

تمامی سرویسکاران ما موظف هستند تا در زمان ارائه خدمات از ماسک استفاده کنند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند. همچنین در حین کار و پس از پایان خدمات باید نکات بهداشتی را مد نظر بگیرند. تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن و با کمترین کثیف کاری است.

لوله بازکنی جمهوری

لوله بازکنی چیست؟

به مکانیزم باز کردن لوله‌های گرفته که به دلیل مواد زائد مسدود شده‌اند، لوله بازکنی اطلاق می‌شود. در واقع مواد زیادی وجود دارند که موجب مسدود شدن لوله‌ها می‌گردند. برخی از گرفتگی لوله‌ها با مواد و محلول‌های شیمیایی برطرف شده و برخی دیگر نیازمند استفاده از دستگاه‌های مخصوص است. برخی از مواد سخت مانند سیمان یا ماسه و غیر می‌توانند باعث گرفتگی لوله‌ها شوند که برای باز کردن هر کدام از این گرفتگی‌ها باید روش‌های مخصوصی را انجام داد.

به عنوان مثال زمانی که لوله به واسطه محصولات قیری گرفته می‌شود باید برای باز کردن آن از کمی نفت استفاده کنید. نفت باعث حل شدن قیر شده و می‌توان پس از حل شدن قیر به واسطه پارچه‌ای نفت را جذب کرد. توجه کنید در این حالت باید بلافاصله از آب جوش استفاده نمود.

برای رفع گرفتگی لوله به وسیله سیمان بهترین راه تعویض سیفون خواهد بود چرا که باز کردن لوله‌ای که با سیمان مسدود شده است، باعث سوراخ شدن آن خواهد شد. این موضوع باعث نفوذ رطوبت به داخل محیط می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهترین راه تعویض سیفون دستشویی است.


شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی جمهوری

لوله بازکنی فوری و شبانه‌­روزی در جمهوری

گرفتگی لوله‌ها و بالا زدن فاضلاب همیشه یک حادثه غافلگیر کننده است و خبر خوبی برای ساکنین خانه نیست. این مشکل در صورت عدم رسیدگی به موقع می‌تواند مشکلات بزرگتری را به وجود بیاورد. از طرفی احتمال وقوع آن در هر قسمت از خانه و در هر روز و ساعتی وجود دارد. در صورت درگیر شدن، چاره­‌ی کار چیست؟

شرکت کاسپین دژ خدمات متنوعی را از طریق شعب خود در شهر تهران ارائه می‌­دهد که یکی از این شعب لوله بازکنی شریعتی است. این شعبه به دلیل داشتن ویژگی‌های مختلف توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها خدمات شبانه­‌روزی این شعبه به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز تهرانی است. همچنین سرعت بالا در رسیدگی به مشکلات مردم نیز یکی دیگر از مهم‌ترین معیار‌های این شرکت خدماتی است. اساسا سرعت بالای خدمات شرکت کاسپین و شبانه‌­روزی بودن آن مکمل یکدیگر بوده که باعث شده این موسسه تبدیل به یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین موسسه‌ها در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در پیروزی شود.

بازکردن لوله چه مراحلی دارد؟

بسیاری از افراد از مراحل باز کردن لوله گرفته اطلاعی ندارند. به طور کلی می‌توان گفت رفع گرفتگی لوله با توجه به سایز لوله و همچنین موقعیت آن طی مراحل زیر انجام خواهد شد.

  • بررسی محل گرفتگی و همچنین نوع گرفتگی لوله
  • استفاده از دستگاه فنر برقی
  • انتخاب فنر مناسب با توجه به نوع گرفتگی لوله
  • اتصال فنر به دستگاه
  • وارد کردن فنر به لوله گرفته
  • استفاده از  نیروی دستگاه و چرخش فنر در داخل لوله
  • خارج کردن مواد گرفته
  • تست کردن محل گرفتگی لوله توسط شخص سرویس کار
  • در صورت باز شدن لوله گرفته باید اطراف آن شسته شود.

لوله بازکنی جمهوری

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی با روش‌های خانگی

مو و ضایعات چربی و پسماند بسیاری از مواد غذایی باعث گرفتگی سینک ظرفشویی می‌شوند. به این منظور روش‌های خانگی بسیار مؤثری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موجب رفع گرفتگی سینک ظرفشویی شوید.

عدم گرفتگی لوله ظرفشویی با استفاده از جوش شیرین و سرکه

در صورتی که لوله ظرفشویی به دلیل مسدود شدن با مواد غذایی و همچنین ضایعات چربی گرفته باشد می‌توانید از یک محلول برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید. برای تهیه این محلول می‌توانید با ترکیب جوش شیرین و سرکه سفید یک محلول کاملاً خانگی تهیه نمایید.

برای این کار مقداری جوش شیرین را در داخل لوله مسدود شده بریزید و سپس بلافاصله کمی سرکه سفید را به آن بیافزایید. در مدت زمان کمی متوجه خواهید شد که لوله مسدود شده در حال بازگشایی است. در این زمان جوششی را از لوله مشاهده خواهید کرد. پس از آن لازم است تا لوله ظرفشویی را با آب داغ بشویید. این روش باعث باز شدن سینک گرفته شده خواهد شد.

استفاده از قلاب برای رفع گرفتگی لوله

این روش برای از بین بردن مو و پرزی بوده که باعث گرفتگی لوله شده است. بسیاری از مو‌ها و پرز‌های چسبیده شده به ظروف به همراه دستمال وارد لوله‌های ظرفشویی خواهند شد. همچنین وجود روغن و چربی از دلایل بسیار مهم گرفتگی لوله است. در این حالت حتماً از یک قلاب کوچک برای رفع گرفتگی و کثیفی داخل لوله استفاده نمایید. این روش یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای رفع مسدودیت لوله ظرفشویی محسوب می‌شود.

تمیز کردن سیفون سینک ظرفشویی

به منظور رفع گرفتگی، تمیز کردن و همچنین باز کردن سیفون سینک می‌تواند بسیار مؤثر باشد. توجه داشته باشید در زمان باز کردن سیفون ظرفشویی باید حتماً زیر سیفون را یک کارتون قرار دهید چرا که در صورت عدم توجه ممکن است تا زیر سینک ظرفشویی کثیف شود. همچنین یک ظرف بزرگ در زیر آن قرار دهید. سیفون سینک را با آب داغ بشویید.

لوله بازکنی جمهوری

سؤالات متداول لوله بازکنی جمهوری

زمان رسیدن سرویسکاران به محل گرفتگی چقدر است؟

به طور معمول از زمانی که مشتری با این شرکت تماس می‌گیرد، نهایتاً ظرف مدت ۳۰ دقیقه باید سرویسکاران در محل حاضر خواهند شد. دلیل سرعت ایاب و ذهاب به محل مشتری وجود شعبات متعدد شرکت کاسپین است که در تمامی نقاط تهران دایر هستند.

هزینه خدمات رفع گرفتگی لوله چقدر است؟

تمامی خدمات شرکت کیمیا دژ کاسپین بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی مشخص می‌شود. بنابراین می‌توانید از خدمات باکیفیت این شرکت با خیال راحت استفاده کنید.

شرکت کاسپین از چه دستگاه ‌هایی برای باز کردن لوله استفاده می ‌نماید؟

شرکت کاسپین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات رفع گرفتگی لوله شناخته می‌شود که از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات در کشور بهره می‌برد.

یکی از بهترین دستگاه‌هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد فنرزنی برقی است. دستگاه‌های مجهز دیگری نیز مانند دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب به عنوان دستگاه‌های کاربردی برای باز کردن انواع لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود.

شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی لازم برای همکاری با ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و همچنین شرکت‌ها و رستوران‌ها را دارد.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید