لوله بازکنی حکیمیه

لوله بازکنی حکیمیه

فهرست مطالب

لوله بازکنی حکیمیه

لوله‌های فاضلاب در هر ساختمانی چه مسکونی و چه تجاری، مانند رگ‌های حیاتی هستند که آب در آن‌ها جریان دارد. در صورت سالم بودن و درست کار کردن این جریانات؛ کارکرد اصلی ساختمان نیز عادی است و در غیر این‌صورت به معنای بروز مشکل می­‌باشد که می­‌تواند در ادامه و در صورت عدم ترمیم، خسارات سنگینی را به­‌بار آورد. قطعاً در هر شهری شرکت‌هایی وجود دارند که خدمات بازکردن لوله را انجام می‌دهند.

شرکت خدمات­‌رسانی دژ کاسپین جزء بهترین شرکت‌هایی است که در سراسر تهران، دارای شعبه می­‌باشد و در تمامی این شعب خدمات مربوط به باز کردن و تعمیرات هر نوع لوله‌ در ساختمان را انجام می­دهد. لوله بازکنی حکیمیه در شرق تهران یکی از این شعبه‌هاست.

اگر سوالاتی از قبیل چگونگی پر شدن چاه و لوله‌ها و نشانه‌های آن را دارید؛ یا نیاز دارید که بدانید هنگام پر شدن لوله‌ها به چه کسانی زنگ بزنید تا این مشکل را حل نمایید؟ کافی است روی لوله بازکنی حکیمیه حساب باز کنید تا علاوه بر پاسخ سوالاتتان، هرگونه مشکلی را برایتان در زمان کوتاه با قیمت مناسب حل نماید.

شماره تماس لوله بازکنی حکیمیه

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در حکیمیه

قیمت لوله بازکنی در حکیمیه

با لوله بازکنی حکیمیه تماس بگیرید تا پول بیشتری پس‌­انداز کنید.

تضمین می­‌دهیم که در شرکت ما کلیه‌­ی خدماتی که در زمینه لوله و تعمیرات آن برای ساختمان نیاز دارید؛ با بهترین ابزارها و حرفه‌­ای‌ترین نیروها، دریافت نمایید و در پایان کار هزینه‌­ای خارج از نرخ تصویب شده در اتحادیه نپردازید.

ما به شما قول می­‌دهیم اگر از خدمات ما در انتهای کار ناراضی بودید؛ کل مبلغ را به شما عودت دهیم.

رضایت شما از کیفیت کار، هدف اصلی در لوله بازکنی حکیمیه است.

خدمات تخلیه لوله در حکیمیه

ممکن است برای همه ما حداقل یک بار اتفاق افتاده باشد که شاهد پر شدن لوله فاضلاب بوده باشیم و این خود یکی از مشکلاتی است که برای هر کسی می‌تواند پیش بیاید. لوله‌های ساختمان باید هر چند وقت یک بار برای اینکه بتوانند جریانات آب را از خود به خوبی عبور دهند نیاز به تخلیه چاه دارند. پر و یا گرفتگی لوله‌ها قابل حل است و جای هیچ نگرانی نیست. اگر شما هم متوجه این مشکل در منزل خود شده‌اید تنها کافی است با یکی از شماره‌های مجموعه کاسپین تماس بگیرید. رفع گرفتگی لوله توسط موسسه ما یکی از مرسوم‌ترین و در عین حال پرکاربردترین خدماتی به شمار می‌رود که بزرگ‌ترین کمک را می‌تواند به شما انجام دهد.

گاهی اوقات لوله‌های قدیمی به دلیل پر شدن و یا فرسودگی قسمتی از آن جریان آب را به درستی در خود عبور نمی‌دهند. بنابراین تخلیه و ترمیم آن را بر عهده افراد متخصص بگذارید. ساکشن‌های قوی و ماشین‌های مکنده از جمله دستگاه‌هایی هستند که برای باز کردن لوله‌ها خصوصاً لوله‌های فرسوده و قدیمی استفاده می‌شوند. شرکت ما از نمونه شرکت‌های بسیار قدیمی و پر سابقه در شهر تهران است. حکیمیه از جمله نقاط موجود در شرق تهران محسوب می‌شود که با بهترین امکانات و نیروی انسانی مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی حکیمیه

ویژگی های یک لوله باز کنی خوب

پر شدن لوله‌ها از مشکلاتی است که می‌تواند آرامش افراد را به هم بزند و کار عادی در منازل را مختل کند. بنابراین بسیار مهم می‌شود که خدمات‌رسانی به موقع و در کمترین زمان ممکن باشد. جلب رضایت مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت و داشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز و از همه مهم‌تر نیروی انسانی ماهر را داشته باشند. لازم به ذکر است که تمامی این ویژگی‌ها در نبود دیگری ناقص خواهند شد چرا که داشتن تجهیزات مجهز بدون وجود نیروی انسانی باتجربه کاربردی ندارد.

مجموعه کاسپین تمام سعی و تلاش خود را در جهت برخورداری از نیروی انسانی ماهر، امکانات پیشرفته و سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمت داشته است. پس با خیال راحت خدمات باز کردن انواع لوله خود را به آن‌ها بسپارید.

علائم و نشانه های پر شدن لوله فاضلاب چیست؟

پر شدن لوله‌های فاضلاب می‌تواند نشانه‌های زیادی داشته باشد بنابراین تشخیص آن کار دشواری نیست. شما باید بدانید که هر چه سریع‌تر اقدام به حل این مشکل کنید می‌توانید از مشکلات جانبی آن جلوگیری کرده و آن را آسان‌تر حل کنید. مجموعه ما با ارائه خدمت شبانه روزی در صورت تماس شما در اصرع وقت کار خود را شروع کرده و عمل تخلیه را انجام می‌دهند. اکنون به برخی از شایع‌ترین نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب اشاره می‌کنیم:

  • بیشتر شدن و یا پیدا شدن سوسک در توالت و ساختمان
  • بالا زدن آب فاضلاب در صورت باز کردن آب
  • نم زدن و یا لق شدن برخی از کاشی‌های اطراف سنگ‌های دستشویی
  • ایجاد بوی نامطبوع در توالت و حمام و همیشگی بودن آن

قبل از به وجود آمدن مشکلات حادتر و دیگر خطرات احتمالی پر شدن فاضلاب را جدی بگیرید و با یک تماس کوتاه با شرکت کیمیا دژ کاسپین می‌توانید خدمات مورد نیاز خود دریافت نمایید.

لوله بازکنی حکیمیه

علت پر شدن لوله های فاضلاب چیست؟

دلایل متعددی برای پر شدن سریع لوله‌های فاضلاب وجود دارد اما مشکلی نیست که نتوان آن را حل کرد، بنابراین جای نگرانی نخواهد بود. برخی از دلایل پر شدن فاضلاب‌ها به شرح زیر است که هر کدام به طریقی قابل حل هستند.

وارد کردن مواد اضافی و زائد درون لوله ‌های فاضلاب

ورود مواد زائد درون لوله‌ها باعث می‌شود مانند یک سدی در برابر جریان آب قرار بگیرند و مانع از عبور آب درون لوله‌ها شوند. بنابراین از اصلی‌ترین دلایل پر شدن لوله‌ها ورود مواد زائد است که بسیار سریع نیز می‌تواند آن‌ها را پر کند. پر شدن لوله‌ها به وسیله مواد زائد می‌تواند مشکلات زیادی را برای دیوارهای لوله‌ها ایجاد کند.

فنر لوله بازکن؛ بهترین راه برای باز کردن لوله فاضلاب

فنرزنی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین راه‌هایی است که برای باز کردن لوله‌ها از آن استفاده می‌شود. قدرت زیاد این فنرها به راحتی می‌تواند هر گونه مواد را از درون لوله‌ها بیرون بکشد و گرفتگی را رفع نماید. سرویسکاران ما از یکی از پرقدرت‌ترین و در عین حال سبک‌ترین فنرهای موجود در بازار به نام فنر G500 استفاده می‌کنند.

لوله بازکنی حکیمیه

چه راه هایی برای باز کردن لوله توالت وجود دارد؟

گاهی اوقات گرفتگی لوله‌ها خیلی شدید نیستند و شما می‌توانید با برخی از روش‌های ساده خانگی آن‌ها رفع کنید. چنانچه موفق به باز کردن آن نشدید با ما تماس گرفته و از نیروهای مجرب کمک بگیرید. مایع‌های شوینده مخصوصی در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند که با ریختن آن‌ها درون چاه کمی منظر بماند سپس تلمبه کنید. همچنین ترکیب جوش شیرین و سرکه نیز برای بازکردن لوله‌ها موثر خواهد بود این کار را چندین مرتبه تکرار نمایید. هنگام به کارگیری تمامی این روش‌ها اگر نتیجه دلخواه را کسب نکردید، برای هر گونه توالت (فرنگی و ایرانی) می‌توانید از خدمات شرکت ما استفاده کنید.

چگونه گرفتگی لوله آشپزخانه را رفع کنیم؟

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه از دیگر خدماتی است که در محدوده حکیمیه انجام می‌شود و این کار بسیار تخصصی انجام شده پس با خیال راحت به آن‌ها بسپارید. لوله‌های آشپزخانه به دلیل عبور آب با درصد زیادی چربی ممکن است درون لوله‌های باریک رسوب کند. دقت کنید برای جلوگیری از رسوب چربی درون لوله‌ها بهتر است ضایعات ظروف را جمع کرده و آن‌ها را با آب داغ بشویید. با تمام این اوصاف اگر لوله‌های شما دچار گرفتگی شد شرکت کاسپین این کار را با دستگاه فنرزنی حل خواهد کرد.

چگونه می توان جلوی نشتی لوله ها به منزل را گرفت؟

ابتدا تمامی شیرهای ساختمان را بعد از پی بردن به نشتی لوله‌ها ببندید. همچنین در این هنگام به هیچ عنوان از وسیله‌هایی همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده نکنید. سریعاً رقم روی کنتور آب را یادداشت کرده و حدود 15 دقیقه صبر نمایید. دوباره عدد روی کنتور را نوشته و با رقم قبلی مقایسه کنید. چنانچه این رقم بیشتر شده باشد نشان از نشتی لوله است.

5/5 - (202 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

2 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید به سرویسکاران لوله بازکنی حکیمیه.
    خانم بنده کمی وسواس دارند و وقتی لوله توالت خونمون گرفته شد خیلی به دنبال لوله بازکنی گشت که کارشون تمیز و بدون کثیف کاری باشه. خدا خیرتون بده یه بار بزرگ رو از دوش ما برداشتین

    1. سلام آقای رستمی
      خداروشکر که از خدمات ما راضی هستید. لوله بازکنی حکیمیه بدون کثیف کاری یکی از شعارهای شرکت کاسپین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید