لوله بازکنی رسالت

لوله بازکنی رسالت

فهرست مطالب

لوله بازکنی رسالت 09127609500

یکی دیگر از خدمات ارزنده که امروزه توسط شرکت کاسپین با نیروهایی مجرب به انجام می‌رسد رفع گرفتگی لوله در محدوده رسالت است. چنانچه شهروندان عزیز ساکن در منطقه رسالت، دچار گرفتگی لوله‌های فاضلاب منزل‌شان شده‌اند می‌توانند با ما تماس حاصل کنند تا مشکل گرفتگی لوله‌ها را در اسرع وقت برای آن‌ها رفع نماییم. رسالت ما تعهد به شماست.

نکته قابل ذکر این است که انجام تمامی خدمات به دست متخصصین شرکت کاسپین و با استفاده از مجهزترین دستگاه‌ها صورت می‌گیرد. از آنجا که گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد؛ نیروهای مجرب شرکت ما توانایی تشخیص دقیق علت گرفتگی را دارند و این کار را برای شما با ضمانت انجام خواهند داد.

شماره تماس لوله بازکنی رسالت

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در رسالت

لوله بازکنی رسالت

آشنایی با شرکت کاسپین

شرکت کاسپین دژ به دلیل داشتن شعب متفاوت در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، یکی از بزرگترین شرکت­‌های خدماتی در زمینه تاسیسات و لوله­‌های آب ساختمانی باشد. خدمات آن شامل: باز کردن لوله‌های فاضلاب، حفر و لایروبی چاه، تعمیر و نصب سرویس­‌های بهداشتی (فرنگی و ایرانی)، تشخیص دقیق ترکیدگی لوله و رفع آن و … است. این شرکت به دلیل دستیابی و رشد چشمگیری که در رفع اینگونه مشکلات داشته است؛ زضایت حداکثری و توجه بیشتر مشتریان خود را جلب نماید.

دلیل این جلب توجه تنها خدمات ارزنده و با کیفیت به همراه اقدام فوری و سریع در کمک‌رسانی و حل مشکلات شهروندان است. هزینه‌­های دریافت شده از مشتریان عزیزی که برای حل مشکل ساختمانشان با شرکت کاسپین تماس گرفته‌­اند نسبت به سایر شرکت‌­های خدماتی کمتر و دقیقا طبق نرخ اتحادیه اعلام می‌­شود. این مجموعه، محله رسالت را پوشش می‌دهد و افراد ساکن این منطقه در هنگام بروز چنین مشکلاتی می‌توانند با شرکت ما تماس بگیرند.

مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب یک مشکل همه‌گیر بوده و ممکن است که در هر زمان برای هر خانه‌ای اتفاق بیافتد. البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد و لوله بازکنی رسالت آماده ارائه خدمات خود به صورت 24 ساعته خواهد بود. مشکل گرفتگی لوله به صورت معمول با بالا آمدن چاه و پیچیدن بوی بد در فضا همراه است اما نیروهای مجرب مجموعه ما توانایی این را دارند تا در کمترین زمان این مشکل را رفع نمایند.

شرکت کاسپین با مدیریت آقای رجبی امروز مشغول به فعالیت و ارائه خدمات در رسالت و سایر نقاط تهران است. شما در هنگام نیاز به این خدمات می‌توانید تنها با شماره 09127609500 تماس حاصل نمایید. قابل ذکر است که انجام تمامی خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله زیر نظر شرکت و مدیریت آقای رجبی بوده کاملاً مطابق نرخ اتحادیه خواهد بود و مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده انجام این خدمات را به شرکت ما بسپارند. همچنین خیال شما از این بابت راحت خواهد بود که انجام این امور توسط افراد حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

لوله بازکنی رسالت

خدمات ما در رسالت

جهت آشنایی بیشتر با شرکت کاسپین و اینکه چه خدماتی را تحت پوشش خود قرار می­‌دهد؛ بهتر است بدانید که این شرکت در بسیاری از موارد و مشکلاتی که احتمال رخداد آن در ساختمان وجود دارد و مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب است، تخصص دارد. خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی رسالت به شرح زیر است:

  • نصب کردن سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی
  • انواع تعمیرات سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • نصب فلاش تانک یا تعمیر آن
  • رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب
  • نصب و راه‌اندازی وان یا جکوزی
  • رفع خرابی سیفون توالت
  • تغییر کاربری توالت‌های ایرانی به فرنگی و برعکس
  • تشخیص دقیق گرفتگی در انواع لوله‌ها
  • تعمیر و تعویض سر شیرهایی که هرز شده‌اند
  • خارج کردن اشیاء داخل چاه
  • حفر و لایروبی چاه

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی رسالت

خدمات باز کردن لوله به چه معناست؟

اگر بخواهیم به زبانی ساده معنا و مفهوم عبارت لوله‌بازکنی را بیان کنیم باید بگوییم که لوله‌بازکنی به معنای دفع کردن مواد زائد و باز کردن لوله برای عبور آسان آب و دیگر مواد از درون آن خواهد بود. ممکن است ورود بسیاری از مواد به داخل فاضلاب‌‌ها باعث گرفتگی لوله فاضلاب شما شود که برای آن ممکن است شما از محلول‌های شیمیایی استفاده کنید و موفق به باز کردن لوله شوند.

اما گاهی اوقات با وجود استفاده از محلول‌های شیمیایی باز هم گرفتگی لوله فاضلاب رفع نخواهد شد که در این زمان شما باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بخواهید که شرکت ما از نظر دارا بودن این متخصصین، امروزه حرف اول را می‌زند. لوله بازکن با مراجعه به محل و آوردن تجهیزات مخصوص می‌تواند مشکل گرفتگی را برای شما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در کم‌ترین زمان انجام دهد.

یکی از دلایلی که می‌تواند موجب گرفتگی لوله‌های فاضلاب باشد ریختن ماسه، سیمان و قیر در چاه فاضلاب در هنگام ساخت آن ساختمان است که برای باز کردن لوله در این زمان تنها با استفاده از یک روش مناسب، مشکل حل می‌شود. اگر که شما ساکن منطقه رسالت هستید و امروز این مشکل گریبان گیر شما شده می‌توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر توالت فرنگی رسالت

برای پیشگیری از گرفتن لوله فاضلاب چه کار کنیم؟

کافی است تا چند نکته را رعایت نماییم تا از بروز گرفتگی لوله‌های فاضلاب در امان باشیم. به طور مثال در هنگامی که ما می‌خواهیم ظروف کثیف را در داخل سینک بشوییم از ورود چربی و روغن به داخل آن جلوگیری کنیم. زیرا در اثر ورود این مواد به داخل فاضلاب و با گذشت زمان و تجمع آن‌ها بر روی یکدیگر با گرفتگی لوله فاضلاب روبه‌رو خواهیم شد سرویس کاران ما آماده ارائه خدمات خود برای باز کردن لوله فاضلاب شما بر اساس تجمع چربی ظرف است.

اما اگر شما قبل از شستن ظروف چرب در سینک آشپزخانه روغن آن‌ها را جدا کنیم و از یک صافی برای سینک خود استفاده کنید  تا از ورود اشیاء به داخل لوله فاضلاب جلوگیری کنید و با انجام چنین کارهایی ممکن است این مشکل در دراز مدت نیز برای شما اتفاق نیوفتد.

گاهی اوقات نیز ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب شما کاملاً جزءی باشد و نیاز به تماس با شرکتهای تاسیساتی را نداشته باشید و خودتان می‌توانید مشکل گرفتگی لوله را به راحتی حل کنید. در این زمان کافیست تا کمی آبجوش به درون لوله فاضلاب بریزید و باعث برطرف شدن گرفتگی شوید.

لایروبی چاه رسالت

دلایل خرابی فلاش تانک چیست؟

خرابی فلاش تانک چند مورد اصلی دارد که باعث بروز این خرابی خواهد شد و در صورت جلوگیری از این موارد می‌توانید سالم ماندن فلاش تانک خود را تضمین کنید. اما در ادامه می‌خواهیم با این عوامل بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم بیشتر آن‌ها را رعایت کنیم.

  1. اگر فلاش تانک به صورت کامل پر نشود موجب خرابی فلاش تانک خواهد شد به اینصورت که اگر فلوتر یا پر کن مخزن فلاش تانک شما خراب شده باشد موجب پر نشدن تانک به مقدار کافی خواهد شد و در نهایت آب تخلیه شده از آن کم خواهد بود.
  2. یکی دیگر از دلایلی که باعث خرابی فلاش تانک می‌‌شود، چکه کردن آن است که این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. مثلا ممکن است پیچ‌ها در هنگام نصب به خوبی بسته نشده باشند و آن‌ها شل باشند یا آورینگ‌ها در جای مناسب خودشان قرار نگرفته‌اند.
  3. اگر فلاش تانک به خوبی آب‌بندی نشده باشد نیز ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شود. اگر این مشکل وجود داشته باشد آب درون فلاش تانک به داخل توالت خواهد ریخت که شرکت ما می‌تواند آن را برای شما رفع کند.
  4. اگر آب داخل فلاش تانک نیز به درستی تخلیه نشود باعث خرابی آن خواهد شد و ممکن است این اتفاق به دلیل هرز شدن اهرم فلاش تانک پدید آید.
  5. ممکن است گیر کردن شناور فلاش تانک در آن یا بهم ریختن تنظیمات باعث خراب شدن فلاش تانک شود.

حفاری چاه رسالت

سوالات متدوال لوله بازکنی رسالت

چه زمانی طول می‌کشد تا تعمیرکاران به محل برسند؟

به دلیل وجود شعبه‌های زیاد شرکت کاسپین در تمامی نقاط تهران در هنگام تماس مشتری با این شرکت نهایتاً 30 دقیقه زمان می‌برد تا تعمیرکار در محل حاضر شود.

مشتریان برای خدمات رفع گرفتگی باید چه هزینه‌ای را پرداخت کنند؟

هزینه‌ای که شرکت ما در مقابل ارائه تمامی خدمات خود دریافت خواهد کرد کاملاً مطابق با نرخ اتحادیه خواهد بود و مشتریان از این بابت خیالشان راحت باشد که هیچ هزینه اضافه از آنان دریافت نخواهد شد.

دستگاه‌های مورد استفاده برای باز کردن لوله کدام‌اند؟

مجموعه ما از مجهزترین و بروزترین دستگاه‌ها برای انجام خدمات خود در رسالت و دیگر نقاط استفاده می‌کند که بهترین این دستگاه‌ها فنرزنی برقی است. اما دیگر دستگاه‌هایی نیز برای انجام این خدمات استفاده خواهند شد که دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب نام دارد.

رای بدهید post

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید