لوله بازکنی سرسبز

لوله بازکنی سرسبز

فهرست مطالب

لوله بازکنی در سرسبز با بهترین قیمت و 100% تضمینی

خانه‌ی ما محل آرامش و امنیت ماست. هرگونه تخریب و آسیب به آن روند معمول زندگی را برایمان دشوار خواهد کرد. گرفتگی لوله‌ها یا نشت آب و موارد شبیه به آن باید به سرعت رفع شوند تا مانع بروز مشکلات بیشتر برای خانه نشود. شرکت لوله بازکنی سرسبز با سابقه‌ی طولانی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات در زمینه گرفتگی لوله‌های آشپزخانه، گرفتگی لوله‌های سرویس بهداشتی و حمام، نشتی لوله‌ها، حفر چاه و …. به شما همشهریان عزیز شرق تهران در منطقه سرسبز می‌باشد.

تضمین کیفیت کار لوله بازکنی سرسبز، در ارائه‌ی بهترین خدمات، توسط کارآزموده‌ترین نیروهای تخصصی است.

☎ شماره تماس لوله بازکنی سرسبز

✅ پایین‌تر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع‌ترین زمان
✅ شبانه‌روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در ولیعصر

قیمت لوله بازکنی سرسبز

هزینه‌های تعمیرات مربوط به لوله بازکنی، نشتی لوله‌ها یا تخلیه فاضلاب اگر چه طبق نرخ مصوب اتحادیه باید دریافت شود. اما برخی شرکت‌ها با دریافت هزینه اضافه،خلاف مقررات اتحادیه عمل می‌کنند. شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی سرسبز بدون تغییر در نرخ تصویب شده؛ کلیه‌ی خدمات خود را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه خواهند کرد.

با تماس با شرکت لوله بازکنی سرسبز از پرداخت هزینه اضافی برای خود، جلوگیری کنید و تمیزترین کار را با بهترین قیمت لوله بازکنی سرسبز دریافت نمایید.

خدمات ما در محدوده سرسبز

گستردگی خدمات ارائه شده در لوله بازکنی سرسبز، رفع فوری مشکل با تجهیزات پیشرفته، قیمت ارزان و مناسب و استفاده از نیروهای تخصصی و کارشناسان حرفه‌ای از مجموعه ویژگی‌های لوله بازکنی سرسبز است.

خدمات ما در محدوده سرسبز به صورت شبانه‌روزی است و در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از بروز نم و رطوبت در ساختمان، نشتی و ترکیدگی لوله‌ها، تخلیه چاه، حفر چاه و لایروبی چاه، تعمیرات سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … از طریق تماس با لوله بازکنی شبانه‌روزی سرسبز بدون هیچ نگرانی مشکلات شما در اسرع وقت حل خواهند شد و محل انجام عملیات بدون کثیف‌کاری ترمیم و به اتمام می‌رسد.

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی سرسبز

حوادث مربوط به ساختمان ساعت و زمان مشخصی اتفاق نمی‌افتند. معمولا وقت‌هایی که در خانه نیستیم یا در ساعات شب، روزهای تعطیل و زمان‌هایی که به سختی می‌توانیم از خدمات و امکانات شهری بهره‌مند شویم رخ می‌دهند. لوله بازکنی فوری و شبانه روزی سرسبز؛ آماده‌ی پاسخگویی سریع و 24 ساعته برای شما ساکنین محله سرسبز است.

از طریق تماس با شماره تلفن‌های لوله بازکنی سرسبز، بدون هیچ نگرانی مشکلات شما در اسرع وقت حل خواهند شد و محل انجام عملیات بدون کثیف‌کاری ترمیم و به اتمام می‌رسد.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در سرسبز

وقتی لوله‌های فاضلاب می‌گیرند راهکارهای متفاوتی برای حل این موضوع وجود دارد مثل استفاده از مایع لوله بازکنی، مواد شیمیایی، پودر و …. اما در صورتی که گرفتگی بسیار زیاد باشد و هیچکدام از این موارد موثر واقع نشود؛ استفاده از دستگاه لوله بازکنی بهترین راهکار خواهد بود.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در سرسبز به این شکل است که موتور، نیروی محرکه برای یک فنر را فراهم می کند و فنر در طول لوله کلیه‌ی گرفتگی‌ها را برطرف می‌کند. دستگاه لوله بازکنی فواید بسیاری دارد که برخی از آن‌ها به عبارت زیر است:

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرهای مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی
بازکردن لوله در سرسبز به صورت تخصصی،بدون تخریب و کثیف‌کاری توسط تیم جوان و حرفه‌ای لوله بازکنی سرسبز انجام می‌گیرد.

تعمیر توالت فرنگی در سرسبز

سرویس توالت فرنگی به صورت 24 ساعته توسط سرویس‌کاران لوله بازکنی در سرسبز انجام می‌پذیرد. مهمترین اقدام هنگام بروز مشکلات مربوط به توالت فرنگی تماس با شرکت‌های است که تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارند چرا که بررسی زود هنگام می‌تواند هزینه‌های شما را برای سرویس توالت فرنگی کاهش دهد. شهروندان منطقه سرسبز در صورتی که نیاز به تعمیر توالت فرنگی منزل خود داشتند اعم از نصب، تعمیر سیفون، رفع گرفتگی لوله و … شرکت کاسپین در شعبه سرسبز؛ کلیه‌ی خدمات مورد نیاز را با کیفیت عالی به شما ارائه خواهد کرد.

خدماتی که توسط لوله بازکنی سرسبز ارائه می‌شود عبارتند از:

  • تعمیر شناور توالت فرنگی
  • نصب کاسه توالت فرنگی
  • تعویض سیفون توالت فرنگی دو زمانه
  • رفع علت نشت آب از زیر توالت فرنگی
  • تعویض توالت فرنگی قدیمی با توالت جدید
  • سرویس نشتی فلاش تانک توالت فرنگی
  • رفع خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی
  • خرابی پمپ تخلیه توالت فرنگی
  • تعویض سنگ فرنگی جدید
  • تعمیر فلوتر توالت فرنگی

حفاری چاه در سرسبز

لوله بازکنی سرسبز در زمینه حفر چاه در شرق تهران و تعمیرات مربوط به آن، مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی است. مردم منطقه سرسبز می‌توانند برای حفر چاه، تخلیه چاه و سایر موارد مربوط به آن با لوله بازکنی سرسبز تماس حاصل فرمایند. حفاری چاه در سرسبز با تیم چاه کن حرفه‌ای، برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری توسط لوله بازکنی سرسبز انجام می‌پذیرد.

حفر چاه برای چیست؟ حفر چاه فاضلاب برای دفع آب حفر می‌شود و انواعی دارد؛ مانند چاه دستشویی و چاه توالت. انجام حفاری چاه در زمین‌های شنی به علت اینکه جذب آب بهتری نسبت به سایر زمین‌ها دارند، دارای طول عمر بیشتری هستند. از طرفی محل حفر چاه بایستی در جایی باشد كه رفت و آمد كمتری در آنجا صورت می‌گیرد، مثل حیاط پشتی و … . حفر چاه باید در مجاورت لوله‌های عمودی باشد،به این دلیل که احتمال گرفتگی لوله‌های افقی بسیار بیشتر است.

لایروبی چاه در سرسبز

به دلیل ورود مواد جامد، چربی آشپزخانه، مو و صابون حمام و… به درون چاه، سطح داخلی چاه خاصیت نفوذپذیری در مقابل آب را از دست می‌دهد.  به هرگونه خارج کردن خاک، سنگ و مواد جامد از چاه که باعث گرفتگی چاه و در نتیجه باعث پر شدن آن می‌شود، لایروبی گفته می‌شود. لوله بازکنی سرسبز، سال‌ها تجربه در زمینه لایروبی حرفه‌ای در منطقه را دارد. کافی است با شماره‌ی شرکت تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن لایروبی چاه شما انجام شود.

بهتر است بدانید؛ که از نشانه‌هایی که می‌توان گفت چاه نیاز به لایروبی دارد؛ بوی بد فاضلاب، بالا آمدن آب توالت، وجود حشرات موذی مثل سوسک و گرفتگی توالت است. برای لایروبی و حفاری چاه بهتر است در زمانی اقدام کنید که بارندگی کم است. فصل تابستان بهترین فصل است و آب بارندگی به چاه‌های شما نفوذ نمی‌کند و هزینه اضافه برای شما در بر نخواهد داشت.

روش‌های بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب

همه‌ی ما برای یکبار هم شده تجربه‌ی گرفتگی لوله‌های فاضلاب را داشته‌ایم. استشمام بوی بد، مدت زمان طولانی در تخلیه سینک، حمام یا توالت از نشانه‌های اولیه‌ی گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. روش‌های مختلفی برای بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب در صورتی که شدید نباشد وجود دارد.

اولین و ساده‌ترین قدم این است که تشخیص بدهیم به چه علت لوله‌ها گرفته‌اند. وجود مو، ریختن مصالح ساختمانی مثل سیمان، تجمع مواد غذایی و چربی و ….. کدام یک منجر به گرفتگی لوله‌ها شده‌اند. پس از آن می‌توان اقدام به باز کردن لوله‌ها به روش‌های خانگی زیر کرد:

  • ریختن آب جوش به تنهایی یا همراه با ماده شوینده ضد چربی به درون لوله‌ها
  • در صورت مشاهده‌ی گیر کردن جسم در ابتدای لوله، می‌توانید با استفاده از یک سیم به صورت قلاب، شی را خارج کنید.
  • استفاده از جوش شیرین و سرکه به صورتی که چند قاشق جوش شیرین را با سرکه مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه اجازه بدهید در لوله‌ها باقی بماند.
  • استفاده از سود سوزآور به گونه‌ای که با رعایت ایمنی (استفاده از دستکش و ماسک) مواد شیمیایی را به نسبت مناسب با آب مخلوط کرده و برای مدت معینی در لوله‌ها ریخته و صبر کنید.
  • استفاده از تلمبه‌ی دستی برای باز کردن سینک و کفشور
  • استفاده از اسید رقیق شده که می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه فرمایید.
  • استفاده از نوشابه یا جوهر نمک

در صورتی که با موارد بالا مشکل شما حل نشد؛ یعنی گرفتگی لوله‌ها شدید است و نیاز به روش‌های حرفه‌ای و قوی‌تری دارد. ما به شما شهروندان محترم منطقه سرسبز تهران؛ پیشنهاد می‌کنیم برای رفع گرفتگی لوله‌ها در سرسبز، با لوله بازکنی سرسبز ما تماس حاصل فرمایید.

تشخیص ترکیدگی لوله در سرسبز

نشتی و ترکیدگی لوله‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می‌توان به پوسیدگی و فرسایشی شدن لوله‌های آب و فاضلاب اشاره نمود. عواملی مانند یخ زدگی لوله‌ها را هم می‌توان دلیلی بر ترکیدگی لوله‌ها برشمرد. اما آنچه دارای اهمیت بسیار بالایی است؛ تشخیص درست و دقیق محل ترکیدگی لوله می‌باشد مخصوصا در فصل زمستان که نیاز بیشتری به آب گرم احساس می‌شود .

تیم تخصصی و حرفه‌ای لوله بازکنی در سرسبز آماده‌ی خدمت‌رسانی با کیفیت عالی در تشخیص ترکیدگی لوله در سرسبز به شما عزیزان ساکن در این منطقه است. این تیم با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، علاوه بر کاهش زمان تشخیص، و بالا بودن سرعت ترمیم لوله‌ها، هزینه‌های مناسب و منصفانه‌ای نسبت به سایر شرکت‌ها در منطقه دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید