لوله بازکنی نیاوران

لوله بازکنی مطهری

فهرست مطالب

شاید در مواجه با گرفتگی لوله­‌های فاضلاب و نشتی آن روبه رو شده‌­اید. حقیقتا در دقایق اولیه منجر به دستپاچگی و نگرانی اهالی خانه خواهد شد که مبادا نیاز به تخریب منزل باشد. از آنجا که از رایج­‌ترین مشکلات مربوط به سیستم آبرسانی و لوله­‌کشی در ساختمان­ها، همین موارد است؛ بالا آمدن آب در لوله­‌ها و ورود آن به داخل خانه و بوی بد ناشی از فاضلاب بدون شک برای اهالی خانه غیرقابل تحمل خواهد بود.

چاره­‌ی کار چیست؟ چگونه با کمترین هزینه و با کیفیت بالا این تعمیرات انجام شود؟

راه حل کار شما نزد ماست. لوله بازکنی نیاوران در شمال تهران و منطقه­‌ی نیاوران که یکی از شعب شرکت کاسپین دژ است؛ یک مرکز ارائه­‌ی خدمات در زمینه­‌ی تعمیرات لوله­‌های ساختمانی و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشد. البته این شرکت دارای خدمات گسترده‌­تر دیگر نیز هست که در ادامه حتما به آنها اشاره خواهد شد.

حضور فوری در محل حادثه و سرعت عمل در انجام آن توسط سرویس‌­کاران حرفه‌­ای و با تجربه، یکی از مهم‌ترین ویژگی­‌های است که پس از تماس با لوله بازکنی نیاوران با آن مواجه خواهید شد.

تجهیزات پیشرفته ضامن کیفیت کار در لوله بازکنی نیاوران است. بنابراین در صورت گرفتن لوله­‌های منزل شما، سرویس‌کاران ما بدون توجه به علت گرفتگی، سریع و با کیفیت تعمیرات را انجام داده و محل را تمیز تحویل خواهند داد. رعایت سلامت و پاکیزگی منزل شما از اهداف این شرکت در تمامی شعب آن در تهران است.

نکته­‌ی حائز اهمیتی که این شرکت خدماتی را از سایر رقبا متمایز می­‌کند؛ ضمانت اجرایی و کیفیت کار به شماست. بدین معنی که تا اتمام نهایی کار و تست آن هرگز هزینه‌­ای از شما دریافت نخواهد شد. ضمانت به عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث اطمینان خاطر مشتریان می‌شود. برای اینکه بتوانید از خدمات ارزنده‌ی لوله بازکنی نیاوران استفاده کنید، می‌توانید با شماره‌های موجود تماس حاصل فرمائید و با اعزام یک سرویس­‌کار، در کوتاهترین زمان با آسودگی خیال به روال عادی زندگی‌­تان بازگردید.

شماره تماس لوله بازکنی نیاوران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

✅ لوله بازکنی فوری در نیاوران

لوله بازکنی فوری و شبانه‌روزی در نیاوران

گرفتگی لوله‌ها و بالا زدن فاضلاب همیشه یک حادثه غافلگیر کننده است و خبر خوبی برای ساکنین خانه نیست. این مشکل در صورت عدم رسیدگی به موقع می‌تواند مشکلات بزرگتری را به وجود بیاورد. از طرفی احتمال وقوع آن در هر قسمت از خانه و در هر روز و ساعتی وجود دارد. در صورت درگیر شدن، چاره­ی کار چیست؟

شرکت کاسپین دژ خدمات متنوعی را از طریق شعب خود در شهر تهران ارائه می­‌دهد که یکی از این شعب لوله بازکنی نیاوران است. این شعبه به دلیل داشتن ویژگی‌های مختلف توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها خدمات شبانه­روزی این شعبه به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز تهرانی است. همچنین سرعت بالا در رسیدگی به مشکلات مردم نیز یکی دیگر از مهم‌ترین معیار‌های این شرکت خدماتی است. اساسا سرعت بالای خدمات شرکت کاسپین و شبانه‌­روزی بودن آن مکمل یکدیگر بوده که باعث شده این موسسه تبدیل به یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین موسسه‌ها در زمینه لوله بازکنی و محدوده خیابان نیاوران شود.

شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف:

  1. لوله بازکنی شهرک غرب
  2. لوله بازکنی تهرانپارس
  3. لوله بازکنی شریعتی
  4. لوله بازکنی ولیعصر
  5. لوله بازکنی تهران
  6. تخلیه چاه تهران
  7. حفاری چاه تهران
  8. لوله بازکنی پیروزی
  9. لوله بازکنی فردوسی
  10. لوله بازکنی نبرد
  11. لوله بازکنی عباس آباد
  12. لوله بازکنی نظام آباد
  13. لوله بازکنی پاسداران
  14. لوله بازکنی ستارخان
  15. لوله بازکنی نارمک
  16. لوله بازکنی حکیمیه
  17. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی مطهری

آدرس شرکت کیمیا دژ کاسپین: تهران- مدنی شمالی- کوچه آهنگ دوست- کوچه لطفی افشار- پلاک ۲۵ است.
خدماتی که در نیاوران انجام می‌شود شامل موارد زیر است:

  • نصب توالت فرنگی و ایرانی
  • تغییر کاربری برای توالت‌های فرنگی و ایرانی
  • تعمیر کردن و همچنین نصب فلاش تانک
  • نصب و راه‌اندازی وان حمام و جکوزی
  • تعمیر و تعویض سیفون
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • باز کردن لوله آشپزخانه
  • باز کردن تمامی لوله‌های فاضلاب
  • رفع گرفتگی چاه توالت
  • تعمیر سر شیر‌های هرز شده
  • خروج ‌اشیاء افتاده در درون چاه

لوله بازکنی مطهری

علاوه بر تمامی موارد فوق شرکت کیمیا دژ کاسپین خدمات ارزنده و مهم دیگری را نیز به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیر ایزوگام سقف خانه و همچنین کف دستشویی، تعمیر لوله کشی شوفاژ و تعمیر موتورخانه و پکیج، برطرف کردن نم ساختمان و شوره دیوار و همچنین سقف، لکه‌گیری گچ دیوار، انواع تعمیرات سیم کشی ساختمان و تعمیر لوله کشی فاضلاب، تعمیر پمپ خانگی و ضدعفونی کردن آب استخر، از بین بردن بوی بد آکواریوم و تصفیه خانه، تعمیر انواع کولر آبی و گازی و سرویس آن و تعمیرات شیرآلات خراب می‌شود که بخشی دیگر از خدمات ارائه شده از این شرکت معتبر است.

علت گرفتگی لوله‌ها در نیاوران

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث گرفتگی لوله می‌شود تجمع مو و چربی است. همچنین اضافات غذا و ورود ‌اشیا به درون لوله از دیگر علت‌های مسدود شدن لوله خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که در بسیاری از ساختمان‌هایی که لوله‌های فاضلاب آن‌ها از چدن است به چشم می‌خورد ورود چربی و همچنین مو به داخل لوله بوده که در اثر گذشت زمان باعث پوسیده شدن و همچنین سوراخ شدن لوله می‌گردد. این موضوع بیشتر در ساختمان‌های قدیمی وجود دارد.

لوله بازکنی مطهری

باز کردن لوله گرفته فاضلاب با استفاده از دستگاه تراکم هوا

یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌هایی که در فرآیند لوله بازکنی در تهران از آن استفاده می‌شود دستگاه تراکم هوا برای باز کردن لوله‌های مسدود شده است. در این دستگاه هوای فشرده را با فشار بسیار زیاد به داخل لوله گرفته شده انتقال می‌دهند و به دلیل فشردگی هوا لوله فاضلاب باز می‌شود. در واقع توجه به این موضوع که فشار هوایی که به داخل لوله انتقال داده می‌شود بسیار زیاد است از این دستگاه برای هر نوع گرفتگی نمی‌توان استفاده کرد.

به عنوان مثال در صورتی که گرفتگی لوله به دلیل وجود شن یا ماسه باشد این دستگاه قادر به باز کردن آن نخواهد بود چرا که نیازمند قدرت بیشتری برای برطرف کردن گرفتگی این گونه از لوله‌ها است، برای این منظور از فنر مخصوص استفاده می‌شود. دستگاه تراکم هوا بیشتر برای باز کردن توالت‌های فرنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که امکان آسیب دیدن لوله توالت فرنگی بر اثر چرخش فنر وجود دارد.

لوله بازکنی مطهری

سؤالات متداول 

زمان رسیدن سرویسکاران به محل مورد نظر چقدر طول می‌ کشد؟

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در شرکت کاسپین شاهد آن هستیم رسیدن سرویسکاران در اسرع وقت و در کمترین زمان به محل مورد نظر است. در واقع به دلیل اینکه در برخی از مواقع گرفتگی لوله به قدری شدید است که منجر به بالا زدن آب از لوله فاضلاب می‌شود. به همین دلیل رسیدن سرویسکاران به موقع به محل می‌تواند از بسیاری مشکلات جلوگیری به عمل بیاورند و به همین دلیل تمامی سرویسکاران که در محدوده نیاوران در حال خدمت هستند ظرف مدت ۳۰ دقیقه می‌توانند به محل مراجعه کنند. دلیل این کار وجود شعبات زیاد شرکت کاسپین در تمامی نقاط تهران است که باعث می‌شود رسیدگی به مشکلات همشهریان به شکل کاملاً چشم‌گیری افزایش یابد.

هزینه خدمات رفع گرفتگی لوله چقدر است؟

هزینه خدماتی که به واسطه شرکت کیمیا دژ کاسپین دریافت می‌شود متناسب با هزینه اعلام شده از سمت اتحادیه لوله بازکنی است. به همین دلیل از نظر هزینه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

لوله بازکنی مطهری

از چه دستگاه‌هایی برای رفع مسدودیت لوله استفاده می‌کنند؟

این شرکت از مدرن‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کل دنیا برای باز کردن لوله بهره می‌برد. بهترین دستگاهی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه فنر زن برقی است.

همچنین دستگاه‌هایی نظیر دستگاه تراکم هوا و دستگاه فشار آب از دیگر دستگاه‌های مدرن شرکت کاسپین هستند. شرکت کیمیا دژ کاسپین آمادگی خود را برای همکاری با تمامی ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و همچنین شرکت‌ها و مجتمع‌های مختلف اعلام می‌دارد. بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها در خطر گرفتگی لوله‌های فاضلاب هستند، به همین دلیل شرکت کیمیا کاسپین تمامی تلاش خود را می‌کند تا بتواند خدماتی بسیار مناسب و ارزنده را به هتل‌ها و رستوران‌ها بدهد.

لوله بازکنی مطهری

4.6/5 - (12 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

2 پاسخ

  1. سلام ما لوله آشپزخونه امون گیر داره و آب به سختی پایین میره … به نظر شما علت چی میتونه باشه؟
    ممنونم از پاسخگوییتون.

    1. با درود.
      قطعا اولویت گرفتگی لوله آشپزخانه مواد خوراکی هست و این گرفتگی بسته به موادی که در آن هستند می تواند به صورت ساده یا گاهی پیچیده برطرف شود. البته ناگفته نماند خرابی لوله آشپزخانه شما نیز موجب این مشکل می شود. اگر لوله های شما دچار مشکلی نیستند از مواد لوله بازکنی استفاده کنید. یا اگر در تهران هستید برای رفع مشکل خرابی لوله بازکنی خود با لوله بازکنی تهران شرکت کاسپین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید