لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی پاسداران

فهرست مطالب

اگر لوله‌های منزل شما دچار گرفتگی شد، لوله بازکنی پاسداران آماده است تا در اسرع وقت، مشکل گرفتگی را از بین ببرد.

شرکت کاسپین با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در زمینه لوله بازکنی، قادر است هر نوع مشکلی از جمله افتادن اشیا درون لوله، نصب توالت فرنگی، حفاری و لایروبی چاه و … را برطرف کند.

شرکت کاسپین قادر است به صورت شبانه‌­روزی خدمات خود را به شما شهروندان عزیز ارائه دهد. اتفاقات ناخواسته مانند گرفتگی لوله فاضلاب یا پر شدن چاه ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق بیافتد. خدمات­رسانی در اسرع وقت بسیار ضروری و حیاتی می‌باشد.

شرکت کاسپین به‌خصوص شعبه لوله بازکنی پاسداران، لوله بازکنی ولیعصر و … با اطمینان کامل این مژده را به شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن با ارائه بهترین کیفیت، کلیه­ی خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه فاضلاب، را انجام داده و اقدام به حل مشکلات پیش آمده برای شما خواهد کرد.

به طور کلی می‌توان گفت لوله بازکنی فوری به عنوان یک سرویس دهنده بسیار قوی و قدرتمند با دارا بودن تکنسین‌ها و کارشناسان مجرب می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به خدمت‌رسانی کنند.

☎ شماره تماس لوله بازکنی پاسداران

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

لوله بازکنی فوری در پاسداران

اگر به دنبال خدماتی مناسب با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته هستید می‌توانید از خدمات ارائه شده به واسطه لوله بازکنی پاسداران استفاده کنید.

لوله‌­بازکنی پاسداران برای ساکنین محله پاسداران و همچنین برای تمامی محله‌های اطراف خدمت‌رسانی می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزیت‌های شرکت ما استفاده از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه است. این افراد وظیفه دارند پس از اتمام کار خود محل مورد نظر را از هرگونه آلودگی تمیز و پاکسازی نمایند.

شهروندان عزیز محله پاسداران؛ در هر ساعتی از شبانه روز که به مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله برخورد کردید می‌توانید با شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی پاسداران تماس بگیرید. زمانی که از خدمات شرکت کاسپین استفاده می‌کنید دیگر به هیچ عنوان نباید نگران کثیف شدن منزل خود باشید.

لوله بازکنی پاسداران

قیمت لوله بازکنی پاسداران تهران

از آنجا که هزینه مربوط به تعمیرات و لوله بازکنی متغیر است؛ لذا طبق نرخ مصوب اتحادیه محاسبه خواهد شد. لوله بازکنی در پاسداران و سایر نقاط تهران نیز بر اساس این نرخ برای شما مشتریان عزیز محاسبه خواهد شد، که در مقایسه با بسیاری از لوله بازکنی‌های مشابه در نقاط مختلف تهران نرخ بسیار منصفانه و مناسبی است.

لوله بازکنی پاسداران در منطقه، به دلیل خدمات با کیفیت و تضمین شده­‌ای که ارائه می­‌نماید، توانسته رضایت حداکثری همشهریان عزیز را در این منطقه کسب نماید. تمامی خدماتی که توسط لوله بازکنی پاسداران به شما مشتریان محترم ارائه خواهد شد؛ صد درصد ضمانت‌نامه و گارانتی کتبی را به همراه دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که لوله بازکنی در محدوده پاسداران را نسبت به سایر شرکت‌­های خدماتی -که در این زمینه فعالیت دارند- متمایز می‌کند؛ عودت کامل مبلغ دریافت شده، در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز از کیفیت خدمات این شرکت است.

خدمات ما در محدوده پاسداران

شرکت کاسپین یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه لوله بازکنی در ایران است که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. باز کردن انواع لوله‌های قدیمی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی
  2. رفع گرفتگی لوله‌های مربوط به فاضلاب
  3. بر طرف کردن لوله مشکل لوله سینک ظرفشویی
  4. راه‌اندازی و نصب فلاش تانک و وان حمام
  5. رفع رسوب گرفتگی لوله‌های آب
  6. حفر انواع چاه
  7. باز کردن لوله‌های مربوط به ظرفشویی
  8. تخلیه چاه فاضلاب

نکته:

  • تیم حرفه‌­ای و مجرب شعبه لوله بازکنی پاسداران دارای تعمیرکاران و متخصصان این حوزه هستند.
  • تمامی شعب شرکت کاسپین متعهد هستند، خدمات بالا را با کیفیت عالی و در زمان فوری ارئه دهند.
لوله بازکنی در پاسداران تخلیه چاه در پاسداران
حفر چاه فاضلاب در پاسداران لایروبی چاه در پاسداران
سرویس توالت فرنگی در پاسداران رفع گرفتگی لوله فاضلاب در پاسداران
رفع نم و رطوبت ساختمان نصب و تعمیر پکیج دیواری

ارائه خدمات بصورت شبانه روزی – در تمام نقاط تهران

لوله بازکنی پاسداران به طریق کاملا مکانیزه و تشخیص ترکیدگی لوله

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی پاسداران تهران

لوله بازکنی پاسداران به‌­صورت شبانه‌­روزی آماده­‌ی ارائه­‌ی خدمات خود به همشهریان منطقه‌­ی پاسداران در تهران بزرگ می‌­باشد.

 سرعت                دقت              مهارت

سه ویژگی شاخص در شرکت  لوله بازکنی پاسداران است که نقطه تمایز با سایر شرکت­‌ها در تمام مناطق است.

کلیه­‌ی سرویس­‌هایی که توسط لوله بازکنی پاسداران در اختیار شما مشتریان محترم قرار خواهد گرفت، در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌­شود.

به دلیل استفاده از متخصصین آموزش دیده و بهره­‌مندی از ابزار آلات پیشرفته و مدرن، میزان دقت در شناسایی مشکل و رفع به میزان قابل توجهی افزایش یافته و مشکل شما در بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

بهترین انتخاب ممکن برای انجام خدمات لوله بازکنی در پاسداران و مناطق اطراف، استفاده از دانش و مهارت متخصصین این شرکت است که به علت تجربه­‌ی بالای نیروی کار در این زمینه، به‌­راحتی و بدون داشتن هزینه اضافی برای شما؛ نسبت به رفع نیازتان اقدام خواهد شد.

از آنجایی که خدمات لوله بازکنی بسیار حساس است، شرکت کاسپین به صورت 24 ساعته آماده است تا مشکل گرفتگی لوله‌‌های منازل همشهریان گرامی را برطرف کند.

لوله بازکنی با فنر برقی در پاسداران

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در پاسداران

دستگاه لوله بازکنی ابزار تاسیساتی برای بازکردن انواع لوله‌های فاضلاب است که در موارد صنعتی و خانگی استفاده می­‌شود و با استفاده از آن، بازکردن گرفتگی­‌ها بسیار سریع­تر و راحت‌­تر خواهد شد.

یکی از بهترین و همچنین مؤثرترین راه‌ها جهت باز کردن لوله‌های گرفته شده، استفاده از یک دستگاه ساده به نام فنر است. این کار به دو صورت دستی و برقی انجام می‌گردد.

با وجود ساده بودن این دستگاه؛ استفاده از آن برای باز کردن لوله نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. در واقع تمامی سرویس کاران پاسداران دارای مهارت و تجربه لازم برای خدمت‌رسانی به تمامی همشهریان به ویژه ساکنین پاسداران هستند. فنر‌های برقی قادرند تا همانند یک مته بسیار قوی، فنر را با قدرت بالا به داخل لوله فشار دهند.

در مواقعی که فنر دستی قدرت باز کردن لوله گرفته را نداشته باشد از فنر‌های برقی کمک می گیرند. در واقع از فنر برقی برای باز کردن گرفتگی‌های لوله‌هایی با عمق بیش از ۱۰ متر استفاده می‌شود. استفاده از فنر برقی نیازمند تجربه و مهارت است که این امر توسط متخصصین لوله بازکنی پاسداران انجام می گردد.

توان مورد نیاز برای راه‌اندازی و همچنین عملکرد فنر به واسطه یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود. سری‌های فنری مختلفی برای انواع گرفتگی وجود دارد.

تعمیر توالت فرنگی در پاسداران

تعمیر توالت فرنگی پاسداران

لوله بازکنی پاسداران در زمینه تعمیر توالت فرنگی آماده­‌ی خدمت­‌رسانی در جهت رفع مشکلات مربوطه است. خدمات ما شامل انجام تعمیرات لازم (بازکردن یا تمیز کردن لوله، ضدعفونی کردن لوله و …)، نصب و راه‌­اندازی توالت فرنگی است که رسیدن به سطح بهداشت و نظافت بالاتری را برای شما رقم می‌­زند. خدمات حرفه­‌ای و تخصصی زیر نظر تکنسین­‌های متخصص انجام می­‌گیرد و در واقع مدرک تخصصی شرکت مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است.

لازم است بیان کنیم برای تعمیر توالت فرنگی در پاسداران شماره‌ زیر می‌تواند پاسخگوی شما باشد.

نصب توالت فرنگی در پاسداران

راحتی استفاده از هر ابزاری در نصب و استفاده صحیح از آن خلاصه می­‌شود. امروزه انواع توالت فرنگی با شکل و قابلیت‌های متنوع، توسط شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی تولید و وارد بازار مصرف می‌شود. با وجود تفاوت‌هایی که بین این توالت‌ها وجود دارد، اما همچنان روش نصب و راه‌اندازی آنها یکسان است.

اکثر افراد می‌دانند که نصب توالت فرنگی اصلا کار پیچیده و سختی نیست و هر فردی که اندکی در زمینه لوله­‌کشی و کار با ابزار تجربه داشته باشد به راحتی می­‌تواند برای نصب تولت فرنگی منزل یا محل کار خود اقدام کند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که جهت اطمینان کامل از نصب صحیح و بدون مشکل؛ می­‌توانید با یک شرکت معتبر تماس بگیرید.

شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی پاسدران، آماده ارائه خدمات در زمینه نصب انواع توالت­‌های فرنگی به شما شهروندان عزیز در این منطقه می‌باشد.

بازکردن لوله آشپزخانه در پاسداران

باریک بودن لوله­‌های آشپزخانه در مقایسه با سایر لوله‌های فاضلاب باعث می­شود که به‌­طور مداوم چربی‌ها و اضافات غذا منجر به گرفتگی این لوله‌­ها شود و بیشتر از لوله‌های دیگر در معرض انسداد قرار گیرد. لازم است برای پیشگیری از گرفتگی لوله­‌های آشپزخانه، به یک سری نکات ساده توجه کنید.

سعی کنید ظروف چرب را بلافاصله درون سینک قرار دهید اما لازم است پیش از قرار دادن ظروف چرب در درون سینک ظرفشویی ابتدا آن‌ها را برای مدت کوتاهی در درون آب گرم و مایع ظرفشویی قرار دهید این کار باعث می‌شود تا چربی‌های موجود بر روی ظروف در آب گرم حل شوند و خاصیت چرب بودن آن‌ها برطرف گردد.

در واقع چربی­‌ها در طولانی مدت به جداره لوله می‌چسبند و باعث انسداد لوله سینک ظرفشویی خواهند شد.

نکته: هرگز در درون ظرف­‌های پر از چربی آب سرد نریزید. وحتماً دقت کنید که اضافات غذا درون سینک ظرفشویی قرار نگیرد.

چنانچه گرفتگی شدید بود یعنی آب با سرعت کمی از سینک خارج شد، لوله‌­های آشپزخانه منزلتان دچار انسداد شده و بهتر است با لوله بازکنی پاسداران تماس بگیرید.

حفاری چاه در پاسداران

آیا استفاده از مواد شیمیایی برای باز کردن لوله‌ها پیشنهاد می‌شود؟

معمولا زمانی که با گرفتگی لوله‌ها در خانه مواجه می‌شویم، بلافاصله به دنبال سریعترین راخ برای حل مشکل خود هستیم. از روش‌های خانگی مواد طبیعی مانند سرکه، جوش شیرین، بیکربنات سدیم و … استفاده می‌کنیم و درون لوله‌ها می‌ریزیم تا اندکی از این گرفتگی کاسته شود.

اما ممکن است برخی مواقع برای مدت بسیار کوتاهی مشکل ما حل شود و به دلیل حجم زیاد گرفتگی و عمق زیاد آن در لوله‌ها این روش‌ها کارساز نباشد.

برای این مرحله معمولا مواد شیمیایی صنعتی موجود است که با ریختن آنها درون لوله‌ها در سطح وسیعتری این گرفتگی و رسوبات از بین می‌روند. این مواد که اغلب از خانواده‌ی اسیدها هستند تأثیر فوق‌العاده‌ای دارند اما می‌توانند برای خود لوله‌ها در دراز مدت مشکل ایجاد کنند. ترک خوردگی، پوسیدگی و در ادامه نشتی آب یکی از عوارض استفاده‌ی طولانی مدت از این مواد است.

علاوه بر آن استنشاق این مواد برای سلامتی انسان مضر است و می‌تواند موجب بیماری شود.

بنابراین پیشنهاد می‌شود در صورتی که بارها از روش مواد شیمیایی استفاده کرده‌اید؛ آن را کنار بگذارید و با تماس با لوله بازکنی پاداران از مسیرهای امن و سالم نسبت به رفع گرفتگی لوله‌های منزل اقدام نمایید.

حفاری چاه پاسداران

حفر چاه یک فرایند است که به منظور دفع فاضلاب و آب‌های فاضلابی صورت می‌گیرد. ابتدا مکان مناسبی برای حفاری چاه انتخاب می‌شود که باید فاصله کافی از منابع آب آشامیدنی و منابع آب زیرزمینی داشته باشد. برای حفر چاه معمولاً از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود تا به عمق مورد نیاز حفر شود. خاک و سنگ‌های حفاری شده به طور مداوم از چاه خارج می‌شوند تا فضای لازم برای جریان فاضلاب فراهم شود.

حفاری چاه نیز جزء خدمات شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی پاسداران است. به طور کلی می‌توان عملیات حفاری چاه را به دو صورت دستی و مکانیکی (ماشینی) دسته‌بندی کرد.

شرکت کاسپین در شعبه‌ی لوله بازکنی پاسداران با داشتن نیرو‌های متخصص و همچنین مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته در این زمینه، می­‌تواند هر دو روش حفاری چاه هم به‌­صورت دستی و هم ماشینی را با کیفیت بالا انجام دهد.

بدلیل استفاده از تجهیزات و دستگاه مخصوص در حفاری چاه به روش ماشینی؛ طبیعی است که هزینه آن نسبت به حفر دستی چاه گران­تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر  و استفاده از خدمات لوله بازکنی پاسداران، با شماره زیر تماس بگیرید.

لایروبی چاه پاسداران

لایروبی چاه نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط لوله بازکنی پاسداران در این منطقه انجام می شود. ممکن است برخی با خدمات لایروبی چاه آشنایی نداشته باشند. پس از حفر چاه پس از مدتی به علت رسوب مواد زائد مانند چربی و غیره در داخل دیواره­ی چاه؛ جذب آب توسط دیواره­‌ها کاهش پیدا می­‌کند و چاه کارایی مفید خود را از دست می­‌دهد در نتیجه منجر به پر شدن و خروج بوی نامطبوع از آن می­‌شود. بنابراین به خارج کردن این مواد و تمیز کردن دیواره‌­ها لایروبی گفته می­‌شود.

در برخی موارد با انجام لایروبی چاه، چاه مجددا کارایی خود را بدست می‌­آورد و اصطلاحا نفس می‌کشد. با انجام این کار از پرداخت هزینه‌های اضافی حفر چاه جدید جلوگیری می‌شود.

لوله بازکنی پاسداران

راه‌‌های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

با توجه به نوع گرفتگی و همچنین میزان آن، عملیات لوله بازکنی پاسداران انجام می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت روش‌های لوله بازکنی به سه طریق انجام می‌شود.

اولین روش استفاده از دستگاه تراکم هوا است. در واقع این دستگاه ابتدا هوا را متراکم می‌کند و سپس آن را به داخل لوله با فشار بالا پرتاب می‌کند که این امر به علت فشار زیاد هوا باعث باز شدن لوله خواهد شد.

دومین روشی که بسیاری از مراکز لوله بازکنی نیز از آن استفاده می‌کنند استفاده از دستگاه لوله بازکنی است. دستگاه لوله بازکنی دارای یک فنر مخصوص بوده که این فنر وارد لوله می‌شود سپس با جابه‌جا کردن لوله و حرکت آن به سمت چپ و راست و جلو و عقب باعث می‌شوند تا گرفتگی لوله برطرف گردد.

یکی دیگر از جدیدترین روش‌هایی که در لوله بازکنی پاسداران نیز از آن استفاده می‌شود استفاده از دستگاه‌های فشار آب است. به وسیله این دستگاه می‌توان فشار بسیار زیادی از آب وارد لوله کرد. این فشار زیاد باعث می‌شود تا انسداد لوله برطرف گردد. از دستگاه‌های فشار آب برای بازگشایی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود.

لوله بازکنی پاسداران

اصول ایمنی و بهداشتی در لوله بازکنی پاسداران

در زمان گرفتگی لوله‌ها؛ ممکن است دچار دستپاچگی و نگرانی شوید. رفع مشکل در زمان کوتاه اولویت شما خواهد بود اما آنچه بعدا اهمیت پیدا خواهد کرد؛ رعایت اصول ایمنی و بهداشت در حین انجام کار است. رفع اینگونه مشکلات با تماس با لوله بازکنی پاسداران به علت داشتن نیروهای حرفه‌ای و زبده که از آسیب به ساختمان به هنگام تعمیر جلوگیری می‌کنند ضروری است.

گاهی انجام کار به قدری ضرورت دارد که باید در اسرع وقت خدمات لوله بازکنی انجام شود و مانع از بروز آسیب‌های بیشتر و انتشار آلودگی شود. توجه به اصول حرفه‌ای در زمان انجام کار باعث حفظ ایمنی و بهداشت برای ساختمان خواهد بود.

از نمونه کارهای رعایت اصول بهداشتی می‌توان به عدم کثیف کاری حین بازکردن لوله‌ها و تمیزکاری در صورت ایجاد آلودگی پس از اتمام کار اشاره نمود که همگی توسط لوله بازکنی پاسداران انجام خواهد شد.

تشخیص ترکیدگی لوله در پاسداران

روش‌های متنوعی از پیچسده تا ساده برای تشخیص ترکیدگی و نشتی در لوله‌ها وجود دارد که در ادامه به انواع آنها می‌پردازیم.

1- با استفاده از شنوایی: در این روش به وسیله‌ی دستگاه‌های مخصوصی محل ترکیدگی لوله را تشخیص دهند که در لوله‌های بزرگ و پرفشار مفید هستند.

2- با استفاده از رنگ: رنگ خاصی را به درون لوله تزریق می‌کنند و در هر محلی که ترکیبی از آن رنگ و آب خارج شد محل ترکیدگی لوله خواهد بود.

3- با استفاده از ترموگرافی: دوربین‌های ترموگرافی تغییرات دما در بخش‌های مختلف لوله را نشان می‌دهند. ترکیدگی لوله می‌تواند در محل‌های نزدیک به محل آسیب؛ دمای آب را تغییر دهد.

4- با استفاده از فشار سنج: با استفاده از دستگاه فشار، محلی که فشار کمتر از حد معمول را نشان دهد گویای محل نشتی یا ترکیدگی است.

5- استفاده از رادار و امواج فراصوت: برای تشخیص‌های بسیار دقیق از این ابزارها استفاده می‌شود.

روش ساده‌ی دیگر برای شناسایی و یافتن نشتی لوله‌های منزل این است که در وهله اول تمامی شیر‌های داخلی و خارجی خانه را ببندید. دقت داشته باشید که در زمان انجام این تست به هیچ عنوان نباید وسایلی نظیر ماشین لباسشویی به ماشین ظرفشویی استفاده شود.

سپس بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید که تمامی شیر‌های منزل بسته هستند اقدام به یادداشت رقم کنتور آب کنید. در این مرحله لازم است ۱۵ دقیقه صبر داشته باشید و در این بازه ۱۵ دقیقه‌ای به هیچ عنوان نباید هیچ شیر آب را باز کنید.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه دوباره عدد روی کنترل را یادداشت کنید و با عددی که در ۱۵ دقیقه قبل ثبت کرده بودید؛ مطابقت دهید. اگر کنتور، مصرف آب را نمایش دهد نشان دهنده احتمال نشتی در لوله‌های آب منزل است. برای شناسایی نشتی‌های بزرگتر این روش شناسایی کارآمد نیست.

بنابراین بهتر است با لوله بازکنی پاسداران تماس بگیرید. شرکت ما با استفاده از روش‌های مدرن مانند تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مادون قرمز و دستگاه صوتی، آگوستیک و … بدون هیچ گونه کتخریب و آسیب، محل نشتی و ترکیدگی را تشخیص می‌دهد.

لوله بازکنی پاسداران

خارج ساختن اشیا از توالت در پاسداران

شاید برای شما یا اطرافیانتان این اتفاق رخ داده باشد که یک وسیله ارزشمند مثل طلا یا حتی موبایلتان به درون لوله توالت یا راه آب و … بیافتد؛ قبل از آن­که به‌­تنهایی دست­ به­‌کار شوید و کاری انجام دهید، فقط با شرکت کاسپین تماس بگیرید و خارج کردن اشیا را از داخل لوله و چاه فاضلاب به ما بسپارید. این کار توسط دستگاه ساکشن انجام می­‌شود.

نکته: به جهت اهمیتی که شما عزیزان برای ما دارید، شرکت کاسپین با تضمین صد درصد، خدمات خود را گارانتی می­‌کند. ما این تضمین را به شما خواهیم داد، در صورتی که از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید، هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.

ویژگی‌‌های یک لوله بازکن حرفه‌ای

یکی از شغل‌های سخت و پر زحمت لوله بازکنی است. در واقع در این کار تکنسین انجام دهنده با مشکلات و سختی‌های زیادی سر و کار دارد.

مشکلاتی نظیر بوی بد فاضلاب و گرفتگی‌های سخت لوله از جمله مشکلات رایج در این شغل به حساب می‌آید.

این شغل به عنوان یک شغل مهم حائز اهمیت برشمرده می‌شود چرا که اگر نباشد مشکلات بسیار زیاد و عدیده‌ای به وجود خواهد آمد.

لوله بازکنی پاسداران با دارا بودن یک تیم حرفه‌ای و بسیار مجرب اقدام به رفع مشکلات مربوطه می‌کنند.

در واقع این تیم دارای خصوصیات زیر است:

یک تیم با انگیزه و با اطمینان و خوش برخورد که دارای تخصص و تجربه و مهارت کافی در زمینه انجام خدمات است.

برای انجام خدمات از ماده شیمیایی برای رفع انسداد لوله استفاده نمی‌کنند. یکی دیگر از از ویژگی‌های این تیم رعایت بهداشت و نظافت پس از اتمام کار است. دادن اطلاعات صحیح و راهنمایی کردن مشتری از ویژگی‌های خوب تیم لوله بازکنی پاسداران است.

از نرخ مصوب اتحادیه برای انجام خدمات استفاده می‌کنند. این تیم به علت کیفیت خدمات خود، تمامی خدمات خود را تضمین می‌کند.

در واقع این تیم موظف به رعایت تمامی موارد فوق بوده لذا به شما مشتریان عزیز توصیه می‌نماییم در صورتی که از متخصصین و نیرو‌های خدماتی کوچک‌ترین سهل انگاری و خطایی مشاهده کردید حتماً با شماره‌های شرکت تماس گرفته و موضوع را با شرکت در میان بگذارید تا در اسرع وقت پیگیری گردد.

در حقیقت لوله بازکنی پاسداران تمامی خدمات خود را کاملاً متعهدانه انجام می‌دهد و توانسته رضایت بسیار بالایی را کسب کند.

5/5 - (209 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

13 پاسخ

  1. باسلام خسته و نباشید یک تشکر از شرکت کاسپین لوله بازکنی پاسداران تو خونه من الان یه ماه بود بوی بدی می آمد ولی با شرکت شما مشاوره گرفتم و راهنمایی کردن و امروز یه سرویسرکار خواستم زود اومدن در عرض بیست دقیقه مشکل ما را درست کردن واقعاً تشکر می کنم

    1. متاسفانه تشخیص دلیل بوی بد خیلی از مواقع به درستی انجام نمی شود، یکی از تخصص های سرویس کاران ما این است که با عیب یابی و رفع عیب بتوانند بوی بد لوله های فاضلاب را برطرف کنند. ما همواره تلاش می کنیم بهترین خدمات لوله بازکنی پاسداران را ارائه بدهیم.

  2. سلام .
    تشکر می کنم از شرکت شما
    امروز سرویسکاراتون اومدن تو پاسداران. والا برای ما گرفتگی توالت فرنگی داشتیم انجام دادن واقعاً کارشون درسته با مدیریت هم صحبت کردم با شخصیت با ادب جواب منو دادن ممنون از شرکت کاسپین تشکر واقعاً هرکسی با اين شرکت کار کنه راضی میشه هم منصفانه هست هم کاربلد بهداشتی تمیز با یک کلمه عالی عالی

    1. سلام الهام خانم
      ما هم از شما ممنونیم بابت اعتمادی که به شرکت لوله بازکنی پاسداران داشتین. هدف ما جلب رضایت مشتری است.

  3. درود. می‌خواستم بدونم اگر لوله پوسیده باشه و نم بزنه تو کف شما این خدمات رو هم انجام میدید؟

    1. درود بر شما بله انجام می دیم البته نیاز هست که اول محل رو بررسی کنیم. در صورت نیاز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
      از پیام شما سپاسگزاریم.

  4. ضمن وقت بخیر خدمت شما.
    من توالت فرنگی خونمون دچار مشکل هست نمی دونم گرفتی لوله داره یا خراب شده و مدام به سختی مرتبش میکنیم.
    ممنون میشم برای این موضوع بگید چیکار کنم و منو راهنمایی کنید

    1. درود به شما و ضمن وقت بخیر.
      برای این موارد بهترین حالت اینکه توسط کارشناس بررسی بشه وگرنه احتمالات زیادی هست که اگر روی احتمالات بخواد گفته و عمل بشه قطعا هزینه های الکی و مضاعفی میتونه برای شما شهروند گرامی داشته باشه.
      در هر صورت ما برای رفع همین مشکلات به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستیم✔

  5. خسته نباشید.
    عزیز شرکت شما همه این خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفاری چاه را انجام میدهد؟ یا با کمک دیگران اینکار را انجام می‌دهید ؟

  6. درود به شما
    مجموعه لوله بازکنی کاسپین با دارا بودن مجموعه قوی و حرفه ای در سراسر تهران می باشد که با دارا بودن دستگاه ها و دانش فنی لازم همگی خدمات ذکر شده را به همشهریان عزیز در استان تهران ارائه می دهد. خدمات دیگری که توسط مجموعه کیمیادژکاسپین ارائه می شود » تعمیرات کولرگازی و آب گرم کن و پکیج می باشد که زیر مجموعه شرکت کاسپین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید