لوله بازکنی نظام آباد

لوله بازکنی نظام آباد

فهرست مطالب


لوله بازکنی نظام آباد یکی از چند شعبه‌­ی شرکت کاسپین در محدوده نظام آباد است که به شهروندان عزیز این منطقه خدمات مربوطه را ارائه می‌دهد. این شرکت تمام تلاش خود را به­‌کار می­‌گیرد تا مشتریان از کمیت و کیفیت خدمات در زمینه تخلیه چاه فاضلاب و رفع گرفتگی لوله رضایت کامل داشته باشند. از آنجا که هینه تمام شده انواع تعمیرات سختمانی بسیار بالاست اما شما می‌­توانید در لوله بازکنی نظام آباد نرخ‌های منصفانه را ببینید که طبق نظر و تأیید اتحادیه محاسبه می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که خدمات لوله بازکنی به­‌صورت شبانه‌­روزی در دسترس است. این مجموعه به علت دارا بودن شعبات متعدد، تمام خدمات‌رسانی‌ها را اعم از بازکردن لوله، تخلیه چاه و… در تمام مناطق تهران به سرعت و با کیفیت مطلوب انجام می‌شود.

اگر ساکن این منطقه هستید و با مشکل گرفتگی لوله‌ها مواجه شده‌اید، بهتر است با شماره لوله بازکنی نظام آباد تماس بگیرید تا مشکل شما در سریع‌ترین زمان برطرف شود.

شرکت کاسپین برای عرضه فعالیت‌هایی نظیر رفع گرفتگی لوله و خالی کردن چاه آماده هرگونه عقد قرارداد با کلیه بیمارستان‌ها، مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، پادگان‌ها، هتل‌ها، زندان‌ها و… در سراسر تهران است.

نظام آباد یکی از محله‌های شرق تهران است که در مناطق ۷ و ۸ تهران قرار دارد. افراد ساکن این مناطق می‌توانند برای دریافت خدمات رفع گرفتگی لوله در منطقه شرق تهران با مجموعه ما تماس بگیرند. لوله بازکنی نظام آباد با قیمتی مناسب و باصرفه و حضوری  ۲۴ ساعته در شبانه‌­روز، در حال خدمت‌رسانی به شما عزیزان است

☎ شماره تماس لوله بازکنی نظام آباد

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

لوله بازکنی فوری در نظام آباد

شرکت کاسپین برای عرضه فعالیت‌هایی نظیر رفع گرفتگی لوله و خالی کردن چاه آماده هرگونه معاهده با کلیه بیمارستان‌ها، مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، پادگان‌ها، هتل‌ها، زندان‌ها و… در سراسر تهران است. نظام آباد یکی از محله‌های قسمت شرق تهران بوده که در مناطق ۷ و ۸ تهران قرار دارد.

افراد ساکن این مناطق می‌توانند برای عرضه خدمات رفع گرفتگی لوله در بخش شرق تهران با مجموعه ما تماس بگیرید. لوله بازکنی نظام آباد با قیمتی مناسب و باصرفه و در ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

لوله بازکنی نظام آباد

قیمت لوله بازکنی نظام آباد تهران

همه‌­ی ما زمان خرید یا دریافت خدمات، به قیمت آن توجه می­‌کنیم تا علاوه بر کیفیت مناسب، هزینه­‌ی آن را متناسب با کالا یا خدمت پرداخت نماییم.  از همین رو زمانی که خدمات مربوط به لوله بازکنی نظام آباد را دریافت نمودید خواهید دید که قیمت­‌های شرکت کاسپین کاملا منصفانه است و خارج از نرخ تایید شده توسط اتحادیه نیست.  کلیه‌­ی شرکت‌های خدماتی ملزم به قیمت‌گذاری بر اساس نرخ اتحادیه هستند و چنانچه شرکتی بالاتر از سهمیه اتحادیه پیشنهاد قیمت دهد، جریمه خواهد شد.

تفاوت لوله بازکنی نظام آباد با سایر شرکت‌­ها در تناسب بین خدمات با کیفیت و هزینه­‌ی آن است. ابزار و تجهیزاتی مورد استفاده، مدرن و پیشرفته هستند و نیروهای با تجربه و ماهر به محل اعزام می‌­شوند. این امر منجر به سرعت ارائه خدمات بهتر و خرابی کمتر می‌شود.

                                                                       

خدمات ما در محدوده نظام آباد

  • از بین بردن بوی ناخوشایند فاضلاب
  • از بین بردن خرابی توالت فرنگی در محدوده نظام آباد
  • اصلاح و بازسازی سیفون
  • لوله بازکنی نظام آباد
  • ترمیم و نوسازی فلاش تانک در محدوده نظام آباد
  • از بین بردن خرابی فلاش تانک در محدوده نظام آباد
  • لوله کشی فاضلاب در محدوده نظام آباد: لوله کشی آب و فاضلاب در حیطه کاری و تخصص ماست. فقط نیاز است با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.
  • معاوضه و تغییر لوله‌های کهنه آب در محدوده نظام آباد: خانه‌های فرسوده و قدیمی که لوله کشی‌های آن‌ها از سال‌های قدیم به همان شکل باقی مانده است و منجر به نشت آب، شکافتگی لوله و… شده است که لازم است لوله کشی آن تعویض و تعمیر شود.
  • برپا کردن وان حمام در محدوده نظام آباد
  • راه‌اندازی جکوزی در محدوده نظام آباد
  • بازگشایی و رفع انسداد لوله آشپزخانه در محدوده نظام آباد
  • نصب توالت ایرانی در محدوده نظام آباد
  • تخلیه چاه در محدوده نظام آباد

لوله بازکنی نظام آباد

علاوه بر لوله بازکنی نظام آباد، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی آزادی
  10. لوله بازکنی نظام آباد
  11. لوله بازکنی پاسداران
  12. لوله بازکنی ستارخان
  13. لوله بازکنی نارمک
  14. لوله بازکنی حکیمیه
  15. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی نظام آباد

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی نظام آباد

سرعت عمل و رسیدگی فوری از جمله ویژگی­‌های مهم شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی نظام آباد است. ما موظفیم؛ فوری و به‌­صورت 24 ساعت شبانه‌­روز، در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) سرویس‌­های لازم را ارائه نماییم. حساسیت شغلی لوله بازکنی اینگونه ایجاب می­‌کند؛ زیرا اگر به مشکلات گرفتگی لوله‌ها رسیدگی نشود، زندگی روزمره افراد با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

elementor-template id=”15461″]

لوله بازکنی با دستگاه در نطام آباد تهران

ممکن است برخی افراد در مورد نحوه لوله بازکنی با دستگاه و مراحل انجام کار آن سؤال و ابهاماتی برایشان به وجود آمده باشد که ما در این قسمت قصد داریم به طور کامل در این مورد توضیح دهیم. به طور کلی مراحل لوله بازکنی نظام آباد به شرح زیر است:

  1. رسیدگی و بازبینی قسمتی که لوله دچار مسدودیت شده و نوع گرفتگی
  2. آماده سازی دستگاه مخصوص رفع گرفتگی لوله
  3. گزینش فنر منحصر به فرد (با توجه به گونه گرفتگی)
  4. اتصال فنر منحصر به فرد به ابتدای فنر اصلی دستگاه رفع رفتگی لوله
  5. ورود فنر به درون لوله تا قسمتی که به گرفتگی و انسداد برسد
  6. فعال کردن دستگاه رفع گرفتگی (تا فنر چرخیده و انسداد را رفع کند)
  7. خروج مواد محبوس شده توسط دستگاه
  8. آزمایش محل بسته شده به وسیله فرد زبده
  9. در ادامه عملیات لوله بازکنی نظام آباد، محیط اطراف لوله تمیز شده و مجدد شست و شو داده می‌شود

تعمیر توالت فرنگی در نظام آباد

نصب و تعمیر توالت فرنگی در نظام آباد

لوله بازکنی نظام آباد، علاوه بر خدمات نصب توالت فرنگی و ایرانی، در زمینه تعمیرات مربوطه نیز خدمات کاملی را ارائه می­‌دهد که عبارتند از:

  1. بازکردن لوله: اگر لوله­‌ها گرفته شده باشد، تکنسین با استفاده از ابزارهای در اختیار به­‌راحتی باز خواهد کرد. این ابزارها با کمک نیروی مکانیکی و فشار قوی آب، تمام محتویاتی که باعث گرفتگی لوله شده­اند را از لوله‌ها خارج می­‌کنند.
  2. تمیز کردن لوله: پس از خروج مواد اضافی، سرویس­کاران با استفاده از مواد مخصوص مثل محلول‌­های پاک کننده، لوله‌ها را تمیز می­‌کنند تا مواد چربی و آلودگی­‌ها به طور کامل از دیواره لوله­‌ها پاک شوند و جریان آب به­‌راحتی انجام شود.
  3. تعمیر لوله: تکنسین شرکت؛ چنانچه حین تخلیه لوله­‌ها متوجه هرگونه ترک یا نشتی آب شد، بلافاصله نسبت به تعمیر آن اقدام خواهد کرد و یا در صورت نیاز به قطعات؛ آن­ها را ترمیم یا تعویض می­‌کند.
  4. ضدعفونی کردن: معمولا اینگونه اقدامات باعث پخش قسمتی از آلودگی به بیرون خواهد شد. سرویس‌­کاران لوله بازکنی نظام آباد پس از تمام شدن کار سطوح آلوده را تمیز و ضدعفونی می‌­کنند.

از بین بردن انسداد چاه دستشویی در منطقه نظام آباد

ممکن است توالت با قیر یا سیمان دچار مسدودیت شده باشد. گاهی اوقات ‌اشیا و اجسام گوناگونی وارد لوله توالت شده و در صورت عدم دسترسی و برداشتن داخل سیفون می‌مانند و این امر سبب انسداد لوله توالت می‌شود.

یکی از خدمات لوله بازکنی نظام آباد، رفع گرفتگی چاه دستشویی می‌باشد. چنانچه با این مشکل روبرو شده‌اید می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

رفع خرابی فلاش تانک در منطقه نظام آباد

فلاش تانک توالت چیست؟ مردم به خطا و اشتباه به فلاش تانک، سیفون می‌گویند که هیچ شباهتی به آن ندارد. سیفون یک لوله خمیده در لوله فاضلاب است که از پخش شدن بوی بد فاضلاب در سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند؛ اما فلاش تانک قسمتی از سیستم توالت است که برای ایجاد جریان آب لازم برای شستشوی لوله‌ها و تخلیه مواد از آن استفاده می‌شود. فلاش تانک معمولاً یک مخزن آب است که در بالای توالت قرار دارد و آب درون آن ذخیره می شود در صورت نیاز با کشیدن یک اهرم یا فشار دادن یک دکمه، آب این مخزن با مصرف آب کمتر، توالت را خالی و تمیز می‌کند.

ممکن است فلاش تانک نیاز به تعمیر داشته باشد. یکی از رایج ترین مشکلات آن نشتی آب است. که منجر می‌شود سطح آب پایین بیاید و شناور برای تنظیم مجدد سطح؛ آن را دوباره پر کند که در نهایت میزان مصرف آب را بشدت افزایش خواهد داد.

لوله بازکنی نظام آباد، با تضمین کیفیت کار و نیروی مجرب؛ رفع خرابی فلاش تانک را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

 ما در تمامی مناطق تهران در کنار شما هستیم

حفاری چاه در نظام آباد

حفر چاه در نظام آباد

حفر چاه فاضلاب یک فرایند است که به منظور دفع فاضلاب و آب‌های فاضلابی صورت می‌گیرد. ابتدا مکان مناسبی برای حفر چاه فاضلاب انتخاب می‌شود. همچنین باید فاصله‌ی کافی از منابع آب آشامیدنی و منابع آب زیر زمینی رعایت شود.

در مرحله بعد، حفری با قطر مناسب برای چاه فاضلاب انجام می‌شود. معمولاً از دستگاه حفاری استفاده می‌شود تا به عمق مورد نیاز حفر شود. خاک و سنگ‌های حفاری شده به طور مداوم از چاه خارج می‌شوند تا فضای لازم برای جریان فاضلاب فراهم شود.

شرکت کاسپین که دارای سال‌ها تجربه در زمینه حفاری چاه می‌باشد خدمات با کیفیت و مطمئنی را در این زمینه ارائه می دهد. همان‌طور که در بالا ذکر شد، حفر چاه یک فرآیند ظریف و پیچیده است که باید توسط متخصصان و با تجهیزات مناسب انجام شود.

لوله بازکنی نظام آباد دارای تیمی از کارشناسان و تکنسین های حرفه‌ای با تجهیزات پیشرفته جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت می‌باشد.

لایروبی چاه در نظام آباد

لایروبی چاه فاضلاب باعث جمع‌آوری و دفع صحیح فاضلاب و پساب می‌شود و به حفظ محیط زیست کمک زیادی می­کند. کاسپین به عنوان یکی از شرکت­‌های متخصص در زمینه خدمات لایروبی چاه؛ با تجربه و فناوری‌های پیشرفته، خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را به مشتریان خود در نظام آباد و سایر نقاط تهران ارائه می­‌دهد.

لایروبی چاه یکی از خدمات کلیدی در کنار لوله بازکنی نظام آباد است که با از بین بردن لایه‌­ها و دیواره­‌های اضافی در درون و کف، به نگهداری و بهره‌وری بهتر حلقه­‌های چاه کمک می­‌کند و کارایی آن را افزایش می‌­دهد.

لوله بازکنی نظام آباد با داشتن تیمی مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته این خدمات را با اطمینان و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت با استفاده از روش­‌ها و فناوری­‌های جدید، خدمات مربوط به لایروبی چاه را سریع و کارآمد انجام می‌دهد.

لایروبی چاه در نظام آباد

علت انسداد سریع تر لوله های آشپزخانه نسبت به لوله های فاضلاب

اولین دلیل: ظرافت و باریک بودن بیش از حد لوله‌های آشپرخانه در مقایسه با لوله‌های فاضلاب می­‌تواند یکی از دلایل گرفتگی لوله­‌های آشپزخانه نسبت به سایر لوله‌­ها باشد. معمولا برای احداث لوله‌های آشپزخانه از لوله‌هایی با ابعاد ۶ و ۸ استفاده می‌شود. این در حالی است که برای لوله‌های فاضلاب، لوله‌ای با ابعاد ۱ کاربرد دارد.

دومین دلیل: مصرف همیشگی و مکرر آب و هدایت آن به درون لوله آشپزخانه است. که معمولا همراه این آب مواد زائدی نیز دفع می­‌شوند.

سومین دلیل: ورود هر گونه مو، پرز، کرک، چربی‌ها و پسماند‌های غذا به درون ظرفشویی و در نهایت لوله‌های ظریف و کم عرض فاضلاب دانست.

چهارمین دلیل:  آخرین و مهم‌ترین دلیل، خمیدگی بیش از حد لوله­ها و شیب کمی که لوله­‌ها در آشپزخانه دارند.

جهت رفع گرفتگی لوله آشپزخانه می‌توانید با شماه لوله بازکنی نظام آباد تماس بگیرید.

تشخیص ترکیدگی لوله در نطام آباد

ترکیدگی لوله‌ها به عوامل متفاوتی بستگی دارد که با توجه به نوع سرویس و نگهداری لوله­‌هاو محل آن متفاوت است.

اهمیت تشخیص ترکیدگی لوله در این مواقع بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا در فصل زمستان که نیاز بیشتری به آب گرم وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت کاسپین که در منطقه نظام آباد نیز انجام می­شود، تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از دستگاه‌­های مجهز و پیشرفته است.

تشخیص ترکیدگی لوله­‌ها بدون آن‌که نیاز به تخریب بخشی از ساختمان باشد، تنها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص میسر است.

شرکت کاسپین همچون لوله بازکنی نظام آباد، از دستگاه‌های پیشرفته برای تشخیص ترکیدگی و نشتی در لوله‌­ها استفاده می‌کند.

لوله بازکنی نظام آباد

توصیه های لازم در نحوه استفاده کردن از اسیدهای لوله بازکن

استفاده از محلول­‌های رقیق شده اسیدی برای بازکردن لوله‌ها یکی از روش‌­های خانگی سریع برای بازکردن لوله‌­هاست. این روش با وجود سریع عمل کردن بسیار کارایی دارد اما نیازمند توجه به نکاتی است که حین استفاده باید رعایت نمود در غیر این­‌صورت ممکن است آسیب­زا باشد. بخار به وجود آمده از محلول لوله بازکنی سمی است و تنفس آن می‌­تواند موجب آسیب به ریه­‌ها و مخاط چشم شود. توجه کنید که حتما در هنگام ریختن اسید در چاه فاضلاب، از یک ماسک ضخیم استفاده نمایید و صورت خود را کاملا بپوشانید.

در صورتی که با نحوه استفاده از اسیدهای لوله بازکن آشنایی کافی نداشته باشید؛ امکان دارد که حین استفاده از آن، اسید به داخل چشمان شما بپاشد. در این صورت باید بلافاصله چشم خود را با آب، از داخل به خارج شستشو دهید. این عمل باید ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار شود. چنانچه مشکل برطرف نشد، حتما به پزشک مراجعه کنید.

بهتر است بدانید که استفاده از محلول­‌های لوله بازکن به صورت مداوم، خطرناک می‌­باشد. چرا که ترکیب شدن آن با گازهای درون چاه، باعث تولید گاز خطرناک و سمی می­شود که استشمام آن برای بدن مضر است.

اگر لوله­‌های فاضلاب منزل شما دائما دچار گرفتگی می‌­شوند، به جای استفاده مداوم از محلول­های شیمیایی، بهتر است که با افراد متخصص و شرکت ­های لوله بازکنی منطقه محل سکونت خود مانند لوله بازکنی نظام آباد تماس بگیرید.

مواد لوله بازکن شدیدا قلیایی هستند و خوردن آن­ها موجب مسمومیت شما خواهد شد. به نقل از متخصصین کودک، کودکان در سنین ۲ تا ۵ سال بیشترین آمار مسموم شدن از طریق استفاده از لوله بازکن­‌های اسیدی را دارند که همین امر باعث خواهد شد تا نحوه استفاده کردن از اسیدهای لوله بازکن و نگهداری از آن‌ها اهمیت بالایی داشته باشد.

به همین دلیل باید دقت کنید که آن را دور از دسترسی اطفال نگهداری کنید و در صورت استفاده از آن می توانید از تجربه کارشناسان لوله بازکنی نظام آباد بهره‌مند شوید.

محلول لوله بازکنی

معایب باز کردن لوله فاضلاب با اسید های لوله بازکن

تاثیر سریع مواد و محلول­های اسیدی بر گرفتگی لوله­‌ها، دلیل انتخاب اول بسیاری از ماست. در این شرایط نیاز ما به تماس با لوله بازکنی نظام آباد را کاهش می‌­دهد، اما استفاده آن حتی برای یکبار هم ممکن است معایبی را به­‌همراه داشته باشد.

از مهم­ترین تاثیرات مخربی که باز کردن لوله­‌های فاضلاب با اسیدها دارند و موجب می‌شود تا مصرف آن­ها بسیار محدود باشد را ما در موارد زیر به آن اشاره نموده­ایم:

  • باعث خرابی و پوسیدگی لوله­‌های فاضلاب می‌­شوند.
  • در صورت استفاده نادرست باعث سوختگی پوست و یا از دست دادن بینایی می‌­شوند.
  • گرفتگی­‌های سخت مثل سیمان را برطرف نمی‌­کنند، بلکه باعث پوسیدگی لوله­‌ها هم خواهند شد.
  • به این دلیل که محلول­‌ها موادی شیمیایی و سمی هستند اثرات نامطلوبی بر روی ریه­‌ها و تنفس دارند.
  • در صورت ریختن این مواد بر روی لباس، به­‌دلیل ترکیبات شیمیایی قوی، صد در صد بافت لباس را از بین خواهد برد.
  • در صورت قرار گرفتن در دسترس کودکان، موجب آسیب­‌های جبران‌­ناپذیری به آنان خواهد شد.

بنابراین با توجه به مضرات بیش از اندازه­‌ی این محلول­‌ها نسبت به فوایدشان؛ بهتر است برای رفع گرفتگی لوله­‌ها با لوله بازکنی نظام آباد تماس بگیرید.

5/5 - (205 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

2 پاسخ

  1. سلام. اینکه برای پیشگیری از گرفتگی لوله ها، هر ماه از مایع لوله بازکن استفاده کنیم، مشکلی پیش نمیاد؟

    1. سلام خانم فرهادی
      البته پیشنهاد همیشگی ما این است که تا جایی که ممکنه از مایع لوله بازکنی شیمیایی استفاده نشود. شما بهتر است برای اینکه به لوله بازکنی نیاز نداشته باشید، از محاول های لوله بازکن خانگی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید