لوله بازکنی پیروزی

لوله بازکنی پیروزی

فهرست مطالب

تصور کنید یک روز تعطیل در خانه هستید و به‌­طور ناگهانی متوجه می­شوید که لوله‌­های آشپزخانه گرفته‌­اند. چه اقدامی انجام می‌­دهید؟

آیا تجربه و مهارت کافی برای حل مشکل‌­تان دارید؟

آیا هزینه کافی برای تعمیرات را دارید؟

آیا شرکتی را می­شناسید که در روز تعطیل به داد شما برسد؟

لوله بازکنی پیروزی همان جایی است که تنها با یک تماس با آن، تمامی مشکلات بالا را برایتان در کوتاهترین زمان ممکن حل خواهد نمود. شرکت ما در تمام ساعات شبانه­‌روز حتی روزهای تعطیل آماده خدمت­‌رسانی به شماست.

نیروهای حرفه‌­ای و مجرب با تشخیص قطعی و درست، نسبت به آسیب وارده به لوله­‌ها؛ بلافاصله اقدام به رفع آن خواهند نمود و پس از اتمام کار بدون کثیف­‌کاری، هزینه‌های آن را متناسب با نرخ تصویب شده توسط اتحادیه حساب  می­‌نمایند.

شرکت کاسپین خدمات  لوله بازکنی فوری در پیروزی را به صورت 24 ساعت شبانه‌­روز انجام می‌دهد. چنانچه با گرفتگی لوله‌ها مواجه شدید، با شماره ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

☎ شماره تماس لوله بازکنی پیروزی

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع‌ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500

لوله بازکنی فوری در پیروزی

خیابان پیروزی (نام پیشین: خیابان فرح‌آباد) از مهم‌ترین خیابان‌های محله فرح‌آباد و محله نیروهوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران می‌باشد.

این خیابان از سمت غرب به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت شرق به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیرو هوایی) منتهی می‌شود.

این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که برخی از آنها از نظر تاریخی قرمت زیادی دارند. محله صد دستگاه و چهارصد دستگاه و همچنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند.

در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیروهوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به نیروی هوایی مربوط می‌شوند.

پشتیبانی کامل خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه ما از مناطق شرق تهران

تهرانپارس – سبلان – مدنی – نظام آباد – فدک – سرسبز – جانبازان – شهید باقری – فرهنگسرا – وحیدیه – مجیدیه و …

لوله بازکنی پیروزی

قیمت لوله بازکنی پیروزی تهران

با توجه به هزینه­‌های بالای زندگی، انجام هرگونه تعمیرات برای ما بسیار سخت است. پرداخت هزینه بدون تعمیر صحیح نیز هزینه را دوچندان خواهد کرد. تعمیرات مربوط به لوله­‌های خانه از آن دست هزینه‌­هایی است که حتما باید به‌­موقع و با کیفیت انجام شود. لوله بازکنی پیروزی با داشن سابقه­‌ی طولانی در این منطقه از نظر ارائه­‌ی بهترین کیفیت با مناسب­ترین قیمت؛ می­‌تواند گزینه­‌ی مناسبی برای حل مشکلات مربوط به لوله‌­های منزل یا محل کارتان باشد.

تمامی قیمت­‌های شرکت کاسپین کاملا مطابق با نرخ تصویب شده در اتحادیه است و چون کار توسط نیروهای ماهر انجام می­‌شود؛ خیال شما بابت تعمیرات اساسی کاملا راحت است چون شرکت لوله بازکنی پیروزی بدون اضافه­‌کاری و استفاده از قطعات مازاد، مشکل شما را حل خواهد نمود.

این شرکت آماده بستن قرارداد با کلیه مراکز اداری از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی و خصوصی، بیمارستان‌ها، شرکت‌ها و هتل‌ها در محدوده پیروزی و دیگر نقاط شهر تهران خواهد بود.

خدمات ما در محدوده پیروزی

لوله بازکنی پیروزی علاوه بر سال­‌ها تجربه در زمینه­‌ی رفع گرفتگی لوله، دارای نیروی کار حرفه­‌ای و خوش‌­رفتار است و آمادگی خدمت­‌رسانی به مشتریان خود در محدوده پیروزی و دیگر مناطق تهران را دارد. نیروی‌های این شرکت توانایی این را دارند که مشکل فاضلاب را به صورت کاملا تخصصی، با کم­ترین آلودگی و بسیار تمیز رفع نمایند.

رفع نم و رطوبت ساختمان، پیدا کردن محل ترکیدگی بصورت کاملا دقیق، انجام موارد بنایی بصورت جزئی در محل و … همگی جزء خدمات قابل ارائه به شما مشتریان محترم می‌­باشد که جهت بهره‌­مندی از آنها کافی است با ما تماس بگیرید.

سایر خدماتی که توسط این شرکت انجام می‌گیرد شامل موارد زیر می‌شود:

  1. باز کردن انواع لوله‌های قدیمی، لوله‌های آشپزخانه، سرویس بهداشتی
  2. رفع گرفتگی لوله‌های مربوط به فاضلاب
  3. بر طرف کردن لوله مشکل لوله سینک ظرفشویی
  4. راه‌اندازی و نصب فلاش تانک و وان حمام
  5. رفع و گرفتگی لوله‌های آب ناشی از رسوبات
  6. حفر و لایروبی انواع چاه
  7. باز کردن لوله‌های مربوط به ظرفشویی
  8. تخلیه چاه فاضلاب

نشرکت کاسپین در محدوده شرق تهران، شعب متفاوتی دارد. یکی از این شعب لوله بازکنی پیروزی است که از ویژگی­‌های خاص آن، تیم ‌بسیار حرفه‌ای و مجرب است و شامل متخصصین و تعمیرکاران، نصاب و سرویس­‌کاران لوله بازکنی است

لوله بازکنی پیروزی

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی پیروزی تهران

از جمله ویژگی‌­های مهم شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی پیروزی، سرعت عمل و رسیدگی فوری به­‌صورت 24 ساعت از شبانه­‌روز است. در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) سرویس‌­های لازم را به شما شهروندان عزیز ارائه می‌­نماییم.

شناخت دقیق ما از اهمیت و حساسیت شغل لوله بازکنی، ما را مجاب نموده تا سرویس­‌کاران­‌مان را در اسرع وقت به محل گرفتگی اعزام کرده و آن‌ها مشکلات ناشی از گرفتگی لوله‌ها را رفع و رجوع کنند. چرا که اگر به مشکلات گرفتگی لوله‌ها رسیدگی نشود، زندگی روزمره افراد با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

لوله بازکنی پیروزی که یکی از شعب فعال شرکت کاسپین است؛ به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته کار خود را بسیار سریع و بدون کثیف­‌کاری انجام خواهد داد. شما عزیزان اگر برای رفع گرفتی لوله‌های فاضلاب منزل خود زمان بسیاری کمی دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

از جمله ویژگی‌­های مهم شرکت کاسپین در شعبه لوله بازکنی پیروزی، سرعت عمل و رسیدگی فوری به­‌صورت 24 ساعت از شبانه­روز است. در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل) سرویس­‌های لازم را به شما شهروندان عزیز ارائه می‌­نماییم.

شناخت دقیق ما از اهمیت و حساسیت شغل لوله بازکنی، ما را مجاب نموده تا سرویس‌­کاران­مان را در اسرع وقت به محل گرفتگی اعزام کرده و آن‌ها مشکلات ناشی از گرفتگی لوله‌ها را رفع و رجوع کنند. چرا که اگر به مشکلات گرفتگی لوله‌ها رسیدگی نشود، زندگی روزمره افراد با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

لوله بازکنی پیروزی که یکی از شعب فعال شرکت کاسپین است؛ به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته کار خود را بسیار سریع و بدون کثیف‌­کاری انجام خواهد داد. شما عزیزان اگر برای رفع گرفتی لوله‌های فاضلاب منزل خود زمان بسیاری کمی دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اساسا سرعت بالای خدمات شرکت کاسپین و شبانه روزی بودن آن مکمل یکدیگر بوده که باعث شده این موسسه تبدیل به یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین موسسه‌ها در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در پیروزی شود.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در پیروزی تهران

شرکت ما در لوله بازکنی پیروزی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای انجام خدمات رفع گرفتگی لوله استفاده می‌کند.

با استفاده از نیروهای ماهر و دستگاه‌های مخصوص شرکت ما قادر است انواع گرفتگی‌ها را باز کند.

دستگاه‌های لوله بازکنی انواع متفاوتی دارند که بسته به نوع و میزان گرفتگی می‌توان از آنها استفاده نمود:

1- لوله بازکن هیدرولیک: با استفاده از قدرت آب لوله‌ها را باز می‌کند. با استفاده از یک مخزن آب و پمپ هیدرولیک، آب با فشار به درون لوله رفته و گرفتگی را می‌شکند. این روش برای لوله‌های فاضلاب، کانالیزه، آب سرد و گرم و لوله‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2- لوله بازکن برقی: با استفاده از قدرت الکترونیکی لوله‌ها را باز می‌کند. در این روش با استفاده از نیروی برق، یک فنر را به درون لوله فرستاده و نیروی برق با به حرکت در آوردن آن، گرفتگی را باز می‌کند.

3- لوله بازکن پنوماتیک: با استفاده از هوای فشرده قدرت لازم برای باز کردن لوله‌ها را فراهم می‌نماید.

4- لوله بازکن دستی: شامل ابزارهایی است که با دست کار می‌کنند و برپایه‌ی قدرت انسانی است. پنچ، سیم و کشویی نمونه‌هایی از این ابزارهاست.

تعمیر توالت فرنگی در پیروزی

تعمیر توالت فرنگی در پیروزی

سرویس بهداشتی فرنگی چندین سال است یا جایگزین سرویس ایرانی شده و یا در کنار آن در منازل، ادارات و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل مشکلاتی که برخی افراد از جمله زنان باردار و بیماران برای استفاده از سرویس ایرانی دارند؛ لذا وجود توالت‌های فرنگی لازم و ضروری خواهد بود.

نصب و تعمیر این سرویس نیاز به حضور کارشناس و فرد دارای مهارت در این زمینه دارد تا از بروز مشکلات آتی مانند گرفتگی لوله، ایجاد مشکل در سیفون یا فلاش تانک و … جلوگیری شود.

لوله بازکنی پیروزی در صورت نیاز شما به هرگونه تعمیر و یا نصب و جایگزینی آن با سرویس ایرانی؛ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است. برای مثال در صورت افتادن یک شی در لوله‌های توالت فرنگی که به صورت U شکل است؛ انتقال جریان آب قطع می‌شود و گرفتگی لوله را به دنبال خواهد داشت. لوله بازکنی پیروزی ضمن خروج اشیاء، در صورت گرفتگی لوله‌های توالت فرنگی از رسوبات یا مواد اضافی، بدون کنده‌کاری و در زمان کوتاهی رفع می‌کند. جهت تعمیر توالت فرنگی، می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

حفاری چاه در پیروزی

حفاری چاه در پیروزی

حفر چاه نیز یکی از خدمات تخصصی است که در کنار لوله بازکنی پیروزی، توسط شرکت کاسپین انجام می‌شود. حفر چاه به دو روش ماشینی و دستی صورت می‌گیرد. شرکت ما با توجه به نیرو‌های ماهر و دستگاه‌های پیشرفته می‌تواند هر دو روش را انجام دهد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

لایروبی چاه در پیروزی

در برخی موارد به جای حفر چاه و پرداخت هزینه‌های اضافی میتوان با انجام کف‌تراشی و لایروبی چاه، کارایی چاه را دومرتبه باز گرداند. انجام لایروبی چاه همانند لوله بازکنی پیروزی توسط نیروهای متخصص و ماهر انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

لایروبی چاه در پیروزی

روش‌های موجود برای باز کردن انواع لوله‌های فاضلاب در پیروزی

شرکت ما یکی از شرکت‌های بسیار حرفه‌ای و به‌روز در ایران بوده که به دلیل داشتن افراد مختصص همراه با ابزارهای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای، مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

در این مجموعه انواع لوله‌ها با روش‌های مختلف بدون آسیب رسیدن به آن‌ها و قطعات اصلی باز می‌شوند. روش‌هایی که در لوله بازکنی پیروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه آمده است.

استفاده از دستگاه تراکم هوا

استفاده از دستگاه تراکم هوا یکی از روش‌های موثر برای باز کردن لوله‌های فاضلاب توسط لوله بازکنی پیروزی است. این دستگاه با استفاده از هوا و فشار هوا، مواد گرفتار شده را از داخل لوله‌ها جدا می‌کند و لوله را باز می‌کند. این روش که به عنوان اولین راه برای باز کردن لوله‌های قدیمی ‌و جدید کاربرد دارد. در ابتدا هوا به صورت متراکم وارد لوله‌ها شده تا گرفتگی لوله از بین برود. پس از اعمال فشار هوا، مواد گرفتار شده از داخل لوله جدا می‌شوند. این مواد می‌توانند با جریان آب یا هوا از لوله خارج شوند.

پس از تخلیه مواد گرفتار شده، لوله باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورت لزوم، می‌توان عملیات تراکم هوا در لوله بازکنی را مجدداً انجام داد تا لوله به طور کامل باز شود. لوله بازکنی پیروزی با استفاده از این دستگاه، بدون آسیب به لوله­‌ها و کثیف­‌کاری در کوتاهترین زمان، اقدام به رفع گرفتگی لوله­‌های منزل شما خواهد کرد.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی

استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر یکی از روش‌های متداول برای باز کردن لوله‌های فاضلاب است. این دستگاه شامل یک فنر طولانی و انعطاف‌پذیر است که به وسیله یک موتور قابل چرخش است. اگر لوله‌های فاضلاب دچار گرفتگی‌های بسیار بالا و در چند نقطه باشد، برای رفع گرفتگی از دستگاه لوله بازکنی استفاده می‌شود. در این روش ابتدا فنر مربوط به این وسیله وارد لوله شده و با چرخش به سمت چپ یا راست لوله باز خواهد شد.

دستگاه‌های فشار آب

استفاده از دستگاه فشارآب برای بازکردن لوله فاضلاب یک روش موثر برای حل مشکلات لوله‌های گرفتار است. این دستگاه‌ها با استفاده از قدرت فشار آب، مواد گرفتار شده را از داخل لوله‌ها جدا می‌کنند.در این روش لوله از طریق آب همراه با فشار بسیار بالا باز می‌شود. متخصص با استفاده از این دستگاه آبی با فشار بالا وارد لوله کرده تا گرفتگی لوله را باز کند.

لوله بازکنی پیروزی

تشخیص ترکیدگی لوله در پیروزی

تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله باعث می­‌شود علاوه بر جلوگیری از پرداخت‌­های اضافی، میزان تخریب نیز به حداقل برسد. این روش تنها با استفاده از دستگاه­‌های مجهز و مخصوص امکان­‌پذیر است.

شرکت کاسپین علاوه بر لوله بازکنی پیروزی با سابقه­‌ی درخشانی که در این زمینه دارد، به­‌آسانی محل اصلی ترکیدگی یا نشتی لوله­‌ها را تشخیص می­‌دهد و با کم­ترین تخریب، کار را به اتمام می‌­رساند.

اصول ایمنی و بهداشتی در لوله بازکنی پیروزی

در زمان گرفتگی لوله‌ها؛ ممکن است دچار دستپاچگی و نگرانی شوید. رفع مشکل در زمان کوتاه اولویت شما خواهد بود اما آنچه بعدا اهمیت پیدا خواهد کرد؛ رعایت اصول ایمنی و بهداشت در حین انجام کار است. رفع اینگونه مشکلات با تماس با لوله بازکنی پیروزی به علت داشتن نیروهای حرفه‌ای و زبده که از آسیب به ساختمان به هنگام تعمیر جلوگیری می‌کنند ضروری است.

گاهی انجام کار به قدری ضرورت دارد که باید در اسرع وقت خدمات لوله بازکنی انجام شود و مانع از بروز آسیب‌های بیشتر و انتشار آلودگی شود. توجه به اصول حرفه‌ای در زمان انجام کار باعث حفظ ایمنی و بهداشت برای ساختمان خواهد بود.

از نمونه کارهای رعایت اصول بهداشتی می‌توان به عدم کثیف‌کاری حین بازکردن لوله‌ها و تمیزکاری در صورت ایجاد آلودگی پس از اتمام کار اشاره نمود که همگی توسط لوله بازکنی پیروزی انجام خواهد شد.

رفع نم و رطوبت ساختمان در پیروزی

یکی از مهم­ترین مشکلاتی که برای ساختمان­‌های مسکونی بوجود می‌آید؛ ظاهر شدن علائم نم زدگی و یا در شرایط حاد تر خیس شدن دیوارها است. دلایل اصلی بوجود آمدن این مشکلات می‌تواند ترکیدگی یا نشت لوله، عدم تهویه مناسب در فضای نم زده باشد.

در شهرهایی که معمولا هوا شرجی است شاید این امر تا حدودی طبیعی ولی در صورت گسترش میزان رطوبت در ساختمان، سریعا باید علت آن پیدا شود و نسبت به رفع نم و رطوبت اقدامات لازم را انجام داد.

افزایش نم و رطوبت باعث ایجاد خرابی­‌هایی می‌شود که جبران­‌ناپذیر، زمان­‌بر و هزینه­‌بر خواهد بود؛ و در نهایت باعث اختلال در آرامش ساکنین ساختمان می‌شود. ما در لوله بازکنی پیروزی کلیه­‌ی خدمات مربوط به رفع نم و رطوبت دیوارها، کف و سقف ساختمان را با بالاترین کیفیت برای شما شهروندان محترم انجام می­‌دهیم.

این خدمات معمولاً شامل تشخیص و حذف رطوبت ساختمان و تعمیر سقف مرطوب است و در تمام قسمت­‌های ساختمان اعمال می‌شود. به‌طوری که رفع نم و رطوبت سقف، دیوار، زیرزمین، کف سرویس بهداشتی و …  در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می‌شود.

علت به وجود آمدن نم و رطوبت:

  1. دمای بالای ساختمان
  2. نشتی لوله آب
  3. لوله کشی نادرست
  4. پوسیدگی لوله­‌ها
  5. عدم اجرای صحیح عایق کاری
  6. عدم کارگذاری درست کف شور
  7. استفاده از دستگاه بخور
  8. آب‌گرفتی سقف پس از باران
  9. خشک کردن لباس­‌ها در محیط داخلی منزل
  10. آسیب دیدن ایزوگام ساختمان

چرا باید از لوله بازکنی پیروزی استفاده کنیم؟

برخی از ویژگی‌های لوله بازکنی پیروزی شامل ارائه خدمات به صورت شبانه روزی، انجام تمامی‌خدمات با استفاده از کادری مجرب و متخصص، تحویل نهایی کار به صورت کاملا تمییز و ضد عفونی شده، انجام تمامی‌کارها و پشتیبانی به صورت رایگان در تمامی‌نقاط تهران و باز کردن لوله‌های مختلف قدیمی‌با ابزارهای بسیار پیشرفته و تخصصی می‌شود.

 

گرفتگی لوله در پیروزی، یکی از مشکلات بسیار شایع در شرق تهران بوده که در صورت به وجود آمدن آن می‌تواند زندگی افراد را مختل کند. شرکت کاسپین یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ و معتبر در ایران است که در ایران و در شهر تهران شعبه‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید با خیالی راحت مشکلات مربوط به گرفتگی لوله فاضلاب را به ما بسپارید. شرکت کاسپین در کمترین زمان ممکن گرفتگی را بدون هیچ کثیفی رفع کنید.

لوله بازکنی پیروزی

چگونه اشیاء را درون لوله‌ها خارج کنیم؟

بسیاری مواقع شده است که با افتادن وسایلمان به درون لوله‌ها، دستپاچه و نگران می‌شویم. سعی می‌کنیم سریعا آن را خارج کنیم. اما باید پیش از هر اقدامی نکاتی را مورد توجه قرار دهیم. اولین نکته این است که اگر می دانیم اندازه لوله (ارتفاع آن) زیاد است هرگز خود اقدام به خارج کردن وسیله نکنیم. این کار ممکن است منجر به آسیب به دست شود و درون لوله گیر کند.

علاوه بر آن از ریختن آب یا کشیدن سیفون خودداری کنید چرا که ممکن است وسیله را در عمق بیشتری از لوله حرکت دهد. اگر می‌خواهید خودتان اقدام به خارج کردن وسیله کنید حتما با چراغ قوه ابتدا عمق لوله را بسنجید و سپس با یک دستکش اینکار را انجام دهید.

اگر جسم درون سیفون بود؛ باید با مهارت تمام آب و سایرفضولات را تخلیه کنید تا بهتر وسیله را خارج کنید. اما اگر وسیله سیفون را رد کرده باشد حتما از نیروی متخصص مانند لوله بازکنی پیروزی کمک بگیرد تا مانع از گرفتگی عمیق و سایر آسیب‌ها به لوله شوید.

سخن پایانی

یکی از فعال‌ترین و حرفه‌ای‌ترین موسسه‌ها در حوزه ارائه خدمات لوله بازکنی در شرق تهران و پیروزی، لوله بازکنی کاسپین است. خدمات مختلفی همراه با ارائه بهترین کیفیت توسط این موسسه ارائه می‌شود.

لوله بازکنی پیروزی، یکی از خدماتی است که توسط شرکت کاسپین مانند دیگر نقاط تهران ارائه می‌شود. افرادی که در شرق تهران یا در محدوده پیروزی نیاز به خدمات مختلف از جمله لوله بازکنی، حفر چاه، تخلیه چاه، تشخیص و تعمیر لوله‌های شکسته و در آوردن وسیله‌های قیمتی از چاه فاضلاب هستند، می‌توانند تنها با یک تماس از خدمات شرکت کاسپین استفاده  کنند. این شرکت با ارسال یک تعمیرکار حرفه‌ای و نیمه تخصصی پس از بازدید اولیه آغاز به تعمیر و رفع گرفتگی می‌کند.

4.9/5 - (35 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

14 پاسخ

  1. شبتون بخیر. با تشکر از شما که با اینکه می تونستید هزینه بیشتری دریافت کنید ولی منصفانه برخورد کردید.
    امیدوارم که موفق باشید.

    1. درود به شما و با سپاس از انتخاب لوله بازکنی پیروزی ما سعی می کنیم قیمت لوله بازکنی در تهران رو به کمترین شکل ممکن تعیین کنیم و شرایط هموطنان کشور رو توی این شرایط سخت اقتصادی درک کنیم. با آرزوی روزهای خوب برای همه مردم ایران.

  2. با درود
    من تقریبا ماه پیش بود که با شما تماس گرفتم با اینکه شلوغ بودید ولی زحمت لوله بازکنی ما در منطقه پیروزی رو کشیدید. خیلی ممنونم از شما و زحماتتون.
    فقط اینکه چون ما مشتری هستیم طوری باشه که اگر به مشکل لوله بازکنی خوردیم … توی قیمت لوله بازکنی با ما کمتر حساب کنید ‍♀️.

  3. درود خوب هستید؟ می خواستم بدونم شما توی منطقه عباس آباد هم خدمات ارائه میدید؟

  4. من تازه از خدمات شما استفاده کردم و راضی بودم. خواستم بدونم آیا سایر مناطق تهران رو هم پوشش میدین؟

    1. درود به شما
      با تشکر از شما برای انتخاب شرکت کاسپین برای ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه موجب افتخار و خوشحالی ماست رضایت شما.در مورد سوال اگر به منوی سایت مراجعه نمایید ما تمامی مناطق تهران از غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز تهران را پشتیبانی می نماییم حتی در استان البرز.
      در خدمتگذاری شما آماده هستیم.

  5. درود و ممنونم از زحمات شما جدایه از اینکه هزینه ها افزایش داشته در کل جامعه … ولی از شما سپاسگزارم که منصفانه برخورد کردید

    1. درود به شما آقای محمدی گرامی و سپاسگزاریم. نهایت سعیمون رو می کنیم که همیشه کمترین قیمت رو برای مشتریان منظور کنیم با کمترین سود چون اوضاع جامعه برای هممون سخت شده.
      با آرزوی روزهای خوب برای همه.

  6. خدمات لوله بازکنی پیروزی واقعاً عالی بود. تیم کاری شما سریع و ماهر عمل کرد و مشکل لوله‌های ما را به درستی حل کرد. از ارائه خدمات شما بسیار راضی هستم و به دیگران نیز توصیه می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید