لوله بازکنی تجریش

لوله بازکنی تجریش

فهرست مطالب

شرکت کاسپین قادر است به شما همشهریان عزیز در هنگام مواجهه با مشکلاتی در زمینه چاه و فاضلاب و لوله بازکنی تجریش یاری برساند. اگر منزل شما دچار گرفتگی چاه دستشویی یا گرفتگی چاه آشپزخانه شده می‌توانید از همکاران مجرب شرکت کاسپین کمک بخواهید.

این شرکت دارای ویژگی‌های بالایی در امر خدمات به شهروندان است و تیم حرفه‌ای و مجرب آن با استفاده از ابزارآلات مدرن و بهره‌مندی از تکنولوژی به روز و ارائه خدمات شبانه ‌روزی در کوتاه‌ترین زمان توانسته نظر همه مشتریان خود را جلب کند.

از مهم‌ترین ویژگی این شرکت می‌توان به قیمت مقرون به صرفه خدمات ارائه شده‌ آن اشاره نمود.

نیروهای مجرب و کاربلد که در شرکت کاسپین مشغول به فعالیت هستند تمامی‌موارد بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش و نظافت محلی که دچار گرفتگی لوله شده را به صورت کامل رعایت می‌کنند.

برای برقرای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره‌ درج شده در زیر تماس حاصل نمایید تا نیروهای ما در فرصتی کوتاه در محل مورد نظر شما استقرار یابند.

شماره تماس لوله بازکنی تجریش

✅ پایینتر از قیمت اتحادیه ✅ در سریع ترین زمان
✅ شبانه روزی ✅ نیروی ماهر و با تجربه
✅ ضمانت خدمات ✅ با رعایت اصول بهداشتی
☎ با مدیریت آقای رجبی 09127609500
✅ لوله بازکنی فوری در تجریش

محله تجریش در شهر تهران واقع شده که مرکز شهرستان شمیرانات به حساب می‌آید و به عنوان منطقه یک تهران از آن یاد می‌شود.

در محله تجریش اگر دچار مشکل گرفتگی چاه فاضلاب شده‌اید می‌توانید از لوله بازکنی تجریش کمک بخواهید. این خدمات زیر نظر شرکت کیمیا دژ کاسپین ارائه می‌گردند که علاوه بر محله تجریش در تهران، در دیگر نقاط پایتخت نیز این خدمات قابل ارائه خواهند بود.

لوله بازکنی تجریش

قیمت لوله بازکنی تجریش تهران

همانطور که گفته شد هزینه‌ای که شرکت لوله بازکنی تجریش برای خدمات خود دریافت می‌کند منصفانه بوده و مطابق نرخ اتحادیه لوله بازکنی است. قیمت نهایی توسط کارشناسان با پس از بازدید از محل مشخص می‌شود.

خدمات ما در محدوده تجریش

شرکت کاسپین با داشتن نیروهای متخصص و ماهر همچنین مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته و مدرن خدمات زیر را در محدوده تجریش انجام می‌دهد:

  • لوله بازکنی تجریش
  • تخلیه چاه تجریش
  • نصب توالت فرنگی
  • تعمیر توالت فرنگی
  • حفار انواع چاه
  • لایروبی چاه
  • رفع گرفتگی چاه دستشویی
  • نصب و راه اندازی وان حمام و جکوزی
  • تعمیر سرشیر‌های هرز شده
  • دراوردن اشیاء افتاده در چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  • رفع نم و رطوبت ساختمان

لوله بازکنی تجریش

علاوه بر لوله بازکنی تجریش، شرکت کاسپین آماده انجام خدمات در مناطق مختلف و زمینه‌های مختلف :

  1. لوله بازکنی تهران
  2. تخلیه چاه تهران
  3. حفاری چاه تهران
  4. لوله بازکنی پیروزی
  5. لوله بازکنی تهرانپارس
  6. لوله بازکنی ولیعصر
  7. لوله بازکنی فردوسی
  8. لوله بازکنی نبرد
  9. لوله بازکنی نظام آباد
  10. لوله بازکنی پاسداران
  11. لوله بازکنی ستارخان
  12. لوله بازکنی نارمک
  13. لوله بازکنی شریعتی
  14. لوله بازکنی حکیمیه
  15. و تمای مناطق استان تهران

لوله بازکنی تجریش

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی تجریش تهران

گرفتگی لوله‌های ساختمان هرگر خبر نمی‌کند، بنابراین لوله بازکنی تجریش باید به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به همشهریان گرامی‌ در این منطقه باشد. خدمات شرکت کاسپین در این منطقه به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل انجام می‌شود.

از طرفی با گرفته شدن لوله‌ها، روند عادی زندگی مردم مختل می‌شود، درنتیجه شرکت کاسپین آماده است تا سرویسکاران خود را در سریع ترین زمان ممکن به محل گرفتگی اعزام کرده تا آن‌ها اقدام به رفع گرفتگی لوله نمایند.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در تجریش تهران

شرکت کاسپین در لوله بازکنی تجریش از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی استفاده می کند. سه تا از دستگاه های پرکاربد لوله بازکنی عبارتند از:

  1. دستگاه فنرزنی
  2. دستگاه تراکم هوا
  3. دستگاه واترجت

جهت کار با این دستگاه‌ها باید تجربه و تخصص کافی را داشت، بنابراین چنانچه تجربه کار با چنین دستگاه‌هایی را ندارید بهتر است از یک فرد متخصص و ماهر کمک گرفته یا اینکه با لوله بازکنی تجریش تماس بگیرید.

تعمیر توالت فرنگی در تجریش

تعمیر توالت فرنگی تجریش

در حال حاضر استفاده از توالت‌های فرنگی رواج پیدا کرده است. دلیل اصلی آن هم مزایایی توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی است.

استفاده از توالت فرنگی برای سالخوردگان، بیماران، افراد چاق، خانم های باردار و افراد مصدوم مناسب است. همچنین از بروز بیماری‌های مفصلی جلوگیری می‌کند.

استفاده از توالت فرنگی به مرور زمان باعث به وجود آمدن خرابی‌هایی در قطعات آن می‌شود که شرکت کاسپین در کنار لوله بازکنی تجریش، خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی را نیز انجام می‌دهد.

حفاری چاه تجریش

شرکت کاسپین علاوه بر لوله بازکنی تجریش، حفاری چاه در این منطقه را نیز انجام می‌دهد. حفاری چاه به دو صورت سنتی (دستی) و مکانیکی (ماشینی) انجام می‌شود. شرکت ما با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند هر دو روش را انجام دهد.

حفاری چاه تجریش

لایروبی چاه تجریش

در کنار لوله بازکنی تجریش، تخلیه چاه و حفاری، یکی دیگر از خدمات ما لایروبی چاه در تجریش می‌باشد. با انجام لایروبی چاه می‌توان طول عمر و کارایی چاه را بالا برد و از پرداخت هزینه‌های اضافی در آینده جلوگیری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

روش‌های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب

با توجه به نوع گرفتگی لوله می‌توان از سه راهکار برای باز کردن لوله استفاده نمود. اولین راهکار که سبب رفع گرفتگی لوله‌ها می‌شود استفاده از دستگاه تراکم هوا است؛ به این صورت که  تکنسین لوله باز کن ابتدا دستگاه هوا را متراکم کرده و سپس با زدن یک دکمه هوای داخل آن به درون لوله گرفته شده هدایت خواهد شد تا سبب باز شدن لوله مسدود شده گردد.

دستگاه‌های لوله بازکنی انواع متفاوتی را شامل می‌شوند که هدف همه آن‌ها باز کردن لوله است؛ اما طرز کار آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. یکی از انواع جالب این دستگاه‌ها، دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای نام دارد.

اگر نتوانستیم از این روش استفاده کنیم و گرفتگی لوله به صورتی بوده که راهکار اول جوابگو نبوده باشد می‌توان راهکار بعدی که استفاده از دستگاه فنرزنی است را انتخاب کرد.

این دستگاه از یک فنر مخصوص و الکترو موتور تشکیل شده که روش استفاده از آن به این صورت است که فنر مخصوص لوله بازکن را وارد لوله مسدود شده می‌کنند و با چرخاندن آن به سمت عقب و جلو یا چپ و راست مشکل گرفتگی لوله را برطرف می‌نمایند.

راهکار سوم لوله بازکنی تجریش استفاده از دستگاه فشار آب است؛ که در این روش دستگاه آب را با فشار زیاد وارد لوله گرفته شده خواهند کرد تا مشکل گرفتگی لوله برطرف شود. این روش بیشتر برای باز کردن لوله‌های فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله بازکنی تجریش

تشخیص ترکیدگی لوله در تجریش

تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله با دستگاه توسط متخصصان ما بدون نیاز به تخریب ساختمان انجام می‌شود.

آیا برای بازکردن لوله گرفته شده می‌ توان از محلول ‌های شیمیایی استفاده کرد؟

وقتی شما با مشکل گرفتگی لوله مواجه می‌شوید شاید استفاده از محلول‌های شیمیایی و اسیدها اولین راهکاری باشد که به ذهنتان خطور می‌کند.

این روش بسیار آسان و در دسترس خواهد بود و در اکثر مواقع و انواع گرفتگی‌ لوله افراد برای رفع مسدودیت لوله به این روش روی می‌آورند.

این روش شاید برای چند ساعتی اثر رضایت‌بخشی برای شما به ارمغان بیاورد و رضایت شما را جلب نماید. زیرا بعد از ریختن اسید یا محلول شیمیایی ممکن است به دلیل برطرف شدن گرفتگی لوله، شما را متحیر کند اما این روش هرگز روش توصیه شده‌ای نخواهد بود.

زیرا استفاده از این اسیدها می‌تواند ضررهای زیادی به لوله‌های پلاستیکی یا فلزی وارد سازد.

استفاده از این محلول‌های شیمیایی حتی ممکن است سلامت شما و کودکانتان را نیز به خطر بیاندازد. شرکت کاسپین به شما توصیه می‌کند برای رفع گرفتگی لوله خود از دستگاه فنر برقی استفاده نمایید و اگر با روش کار این دستگاه آشنا نیستید بهتر است تا کار را به لوله بازکنی تجریش بسپارید.

امروزه شرکت کیمیا دژ کاسپین تمایل به عقد قرارداد همکاری با کلیه نهادهای دولتی مانند شرکت‌ها، ارگان‌ها، هتل‌ها و … را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

سرعت، دقت، صداقت

خدمات ما

کافیست یکبار با ما تماس بگیرید.

شبانه روزی

به صورت شبانه روزی در خدمت شما در استان تهران، البرز
و قم می باشیم.

بهترین قیمت

ما سعی می کنیم بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارئه نماییم.

سرعت در اجرا

ما سعی می کنیم با رعایت نکات اصولی در کمترین زمان کار را به اتمام رسانیم

نیروی با تجربه

انجام خدمات با استفاده از نیروهای آموزش دیده و با تجربه

4 پاسخ

  1. روز تعطیلیتون بخیر.
    ما که به هر کس زنگ میزنیم برای لوله بازکنی ساده توی تجریش قیمت هارو بالا میگن. ما یک مجتمع داریم که لوله های فاضلاب اون دچار گرفتگی شدن.

    1. درود بر شما همشهری گرامی

      قیمت نهایی لوله بازکنی بعد از بازدید از محل توسط کارشناسان ما تعیین می‌شود، زیرا قیمت لوله بازکنی تهران به عوامل مختلفی همچون نوع، شدت و تعداد لوله‌های مسدود شده بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت خدمات شرکت کاسپین مطابق با نرخ اتحادیه لوله بازکنی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید